Geen 15-20 euro per maand hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
m'n stream loopt wat achter
Naja ajax zet continu druk, is moeilijk spelen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Hazzard het volgende:
Wauw Heracles begint echt pijnlijk slecht en dat ligt niet alleen aan Ajax
Ajax boezemt angst inquote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Hazzard het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Hazzard het volgende:
Ja maar gewoon met je mannetje meelopen, niet proberen uit te kappen randje 16... Dat soort dingetjes zijn volledig aan Heracles zelf te wijten.quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ajax zet continu druk, is moeilijk spelen.
Dat wordt keer op keer weer gezegd als de tegenstander er niet aan te pas komt in de arena.quote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef Hazzard het volgende:
Als iedereen zo denkt...quote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik betaal 0 euro per maand en bekijk dezelde wedstrijd als jij.
Mensen zoals jij niet. Kwaliteit is niet bijzonder hoog nee, maar ik zie de bal dus ik vind het wel goed.quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt...
Bovendien heb je kutkwaliteit
Boeie, ga toch geen 15-20 euro betalen voor 4-7 wedstrijden per maand.quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt...
Bovendien heb je kutkwaliteit
Wel 2 hele euro's per wedstrijdquote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Boeie, ga toch geen 15-20 euro betalen voor 4-7 wedstrijden per maand.
Ajax speelt goed hoor, maar je kan toch niet beweren dat Heracles wel heel veel basisdingen gewoon nalaat.quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wordt keer op keer weer gezegd als de tegenstander er niet aan te pas komt in de arena.
Terwijl het ook gratis kan.quote:
En je kunt de wedstrijden van alle concurrenten ook zien. Dat doe ik tenminste. Kijk ze bijna allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |