Mollema reed alleen maar kranten rond op die leeftijd.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maar moet je dan een soort van gescout worden ofzo?
En is het bijvoorbeeld erg om pas met je 17/18de te beginnen bij een wielerclub?
quote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
God ik ga eurosport kijken. Die mart moet echt zn kop houden.
Danny Nelissenquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Eurosport is ook wel te doen ja met Dannyquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik bedoel dat Cancellara die dag de beste was en met gemak naar de kopgroep was gereden, maar dat niet deed door de slepende Hushovd. Met de snellere Boom vooraan zat Vansummeren niet meer in een luxe-positie en had Hushovd waarschijnlijk wel meegereden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boom was weggereden uit de groep Cancellara en was aangesloten bij de groep Van Summeren. En reed lek toen er nog geen wagen achter zat.
Vorige week vond ik hem ook verrassend goed, een stuk beter dan vorig jaar in RVV.quote:Op zondag 7 april 2013 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed genoeg voor top-10 ja...het is de vraag of er vandaag meer in zit.
Een grote lofzang op Noord-Frankrijk. Citeerde een schrijver.quote:
Het is niet samen te vattenquote:
Kritische romantiek.quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef marcodej het volgende:
De NOS wilde af van de romantiek. Mart doet nu goed zijn best.
Ik weet. Nu is het nog slechter *keek daarstraks ES*quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef Pedroso het volgende:
Ook Keukeleire gaat over 2 jaar een topper worden volgens Wuijts. Zal dringen worden daar in de top met al die Belgen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vond danny eigenlijk niet zo slecht.
Hij was op z'n tijd solide. Maar keek toch een stuk liever op de NOS/Sporza.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klopt, alleen die reclames bij ES zijn super irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu ik de hele week naar Jose Been heb moeten luisteren ben ik eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen al om de reclame's te ontlopen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was op z'n tijd solide. Maar keek toch een stuk liever op de NOS/Sporza.
quote:
Enzovoorts, Enzovoorts.quote:Tussen de lage dorpen en kreunende gehuchten heerst de leegte, maar ook de essentie: lucht en aarde. Hier deelt de wind de lakens uit. Zelfs bij windstilte waait het er. De horizontale zwaarte wordt slechts door fallische moderniteiten als watertorens, hoogspanningsmasten en silo's doormidden gesneden. Je proeft er de sintels, de cichorei, de bieten, het slijk. Koolzaadvelden, verwilderde spoorwegbeddingen en sleedoornstruwelen trekken wat kleur door de troosteloosheid.
Heeft op zich wel een geile stem.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ik de hele week naar Jose Been heb moeten luisteren ben ik eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.
Ik heb bij het huidige duo een idee dat ze permanent Wikipedia open hebben staan om feitjes te kunnen vermelden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:
Een beetje zoals Ronald van Dam, maar dan iets minder slecht.quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb bij het huidige duo een idee dat ze permanent Wikipedia open hebben staan om feitjes te kunnen vermelden.
Klopt. Rete irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, alleen die reclames bij ES zijn super irritant.
Dat zei je vorige week ook volgens mij.quote:
Oh.quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook volgens mij.
Heeft iemand ze al gevraagd waarom Danny er niet meer zit?quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt. Rete irritant.
Dat je ze in de koers vragen kon stellen vind ik wel mooi. Zou de NOS ook moeten doen.
Gevraagd vast wel ja. Denk niet dat ze dat zo op TV beantwoorden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft iemand ze al gevraagd waarom Danny er niet meer zit?
Die vraag is via Twitter aan Been gesteld maar ze verwees meen ik naar Eurosport.quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat 'danny' in de twitterfilter zitquote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens benaderen op twitter. En passent nog wat leuke feitjes doorspelen.quote:
Moeten ze er wel wat mee doen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:19 schreef TheArt het volgende:
Zitten 6 man van Blanco nog in dit peloton.
wat is een sjas patat?quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt. Rete irritant.
Dat je ze in de koers vragen kon stellen vind ik wel mooi. Zou de NOS ook moeten doen.
Mwah, heb vorig jaar ook best wel vaak intelligente vragen voorbij zien komen.quote:
Mooi.quote:
Valt mee. De vragen bij de autoraces als indy en gp2 vond ik altijd vreselijk.quote:Op zondag 7 april 2013 14:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mwah, heb vorig jaar ook best wel vaak intelligente vragen voorbij zien komen.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ik de hele week naar Jose Been heb moeten luisteren ben ik eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.
Even een dagje niks doen, en je bent weer favoriet voor Roubaix!quote:
goed argument.quote:
Nog een geluk dat het bij luisteren blijft dus.quote:
Gemist dan...quote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lag eentje in feuteshouding. Altijd fijn..
Helaas pindakaas.quote:
Misschien iets voor Blanco.quote:Op zondag 7 april 2013 14:31 schreef Ereinion het volgende:
Thomas is nu in elke klassieker gaan liggen. Ook knap.
Je moet je toch ergens mee onderscheiden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:31 schreef Ereinion het volgende:
Thomas is nu in elke klassieker gaan liggen. Ook knap.
Die kan er ook echt helemaal geen kut van he.quote:
als ze nu even die 70 km in een half uur kunnen rijden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:32 schreef Pedroso het volgende:
Nog anderhalf uurtje en het zit er weer op.
Mhua hij zit er daar nog, terwijl al de helft van het peloton gelost is. Vind ik nog prima.quote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kan er ook echt helemaal geen kut van he.Euskaltel heeft daadwerkelijk alleen naar de punten gekeken en niet naar het niveau.
Zoveel dope gebruiken ze nu ook weer niet, dat dat kan.quote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze nu even die 70 km in een half uur kunnen rijden.Dan kan ik de finale nog zien
Kunnen ze eind dit jaar dan lekker weer gaan doenquote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kan er ook echt helemaal geen kut van he.Euskaltel heeft daadwerkelijk alleen naar de punten gekeken en niet naar het niveau.
Tja, bij al z'n andere koersen staat er DNF achter z'n naam.quote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua hij zit er daar nog, terwijl al de helft van het peloton gelost is. Vind ik nog prima.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel dope gebruiken ze nu ook weer niet, dat dat kan.
Is niet slecht idd.quote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua hij zit er daar nog, terwijl al de helft van het peloton gelost is. Vind ik nog prima.
Die Basken hebben het tot nu toe idd vele beter gedaan in Parijs-Roubaix.quote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mandy mag dat toch ook? Straks in de Tour staat die Griek er echt wel.quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, bij al z'n andere koersen staat er DNF achter z'n naam.
Ze hadden gewoon niet wanhopig moeten proberen om WT te blijven.quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Basken hebben het tot nu toe idd vele beter gedaan in Parijs-Roubaix.
Griekse wegen zijn ook geen pretje voor renners hoor...quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:34 schreef Syntix het volgende:
Mart"I like the smell of Napalm in the morning"
En bijna 50 man achter zich gehouden in Milaan - San Remoquote:Op zondag 7 april 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze hier niet mogen starten. Dit is toch het hoogtepunt van elke Bask?quote:Op zondag 7 april 2013 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon niet wanhopig moeten proberen om WT te blijven.
29e in de Scheldeprijsquote:Op zondag 7 april 2013 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En bijna 50 man achter zich gehouden in Milaan - San Remo
Die Rus 11e ofzo toch? Was de doping ook niet echt waard.quote:
Waar is Teklehaimanot eigenlijk? Zie nog 0 resultaten dit jaarquote:Op zondag 7 april 2013 14:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Griekse wegen zijn ook geen pretje voor renners hoor...
Maar inderdaad, dat soort exoten hier zijn geniaal.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-04-2013 om 14:35:53"Parijs - Roubaix van de achterkant", morgen in #Nieuwsuur. Camera's bij de achterblijvers én in bezemwagen. #PR #NOS reageer retweet
quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-04-2013 om 14:35:53"Parijs - Roubaix van de achterkant", morgen in #Nieuwsuur. Camera's bij de achterblijvers én in bezemwagen. #PR #NOS reageer retweet
spannendquote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boonen niet aanwezig en meteen is het de slapste bezetting ooit.
Belgen.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belgen.
Geen Tommeke hequote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef marcodej het volgende:
"Slapste bezetting in 20 jaar", volgens Wuyts.
Wel een wat maffe uitspraak, inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belgen.
Waardoor we beter gaan begrijpen waarom ze aan de dope zitten? NOSquote:
Mocht er onverhoopt toch een Belg winnen dan zal ie zijn woorden wel terugnemen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belgen.
Omdat Tommeke er niet bij zit?quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef marcodej het volgende:
"Slapste bezetting in 20 jaar", volgens Wuyts.
En geen Ballan, Sagan en Hushovd die zoekende is naar vorm.quote:
Mwah, lijkt me gewoon wel eens leuk om die kant te zien eigenlijk, buiten het hele dopinggedoe om dusquote:Op zondag 7 april 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waardoor we beter gaan begrijpen waarom ze aan de dope zitten? NOS
Wuyts is dus weer een anti-Boom hetze aan het voeren. In 2009 deed hij dat met veel succes.quote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
En geen Ballan, Sagan en Hushovd die zoekende is naar vorm.
En Boom is overmoedig, want die wil Cancellara volgen. "Maar dat is ie wel vaker." Aldus Wuys.
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 07-04-2013 om 14:40:23.@RickFlens has abandoned the race. #parisroubaix reageer retweet
Maar hij was het sowieso niet die daar op de grond lag.quote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 07-04-2013 om 14:40:23.@RickFlens has abandoned the race. #parisroubaix reageer retweet
En hij zei hetzelfde (overmoedig) over Steegmans. Maar goed, je quote al veel completer dan de rest hier.quote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
En geen Ballan, Sagan en Hushovd die zoekende is naar vorm.
En Boom is overmoedig, want die wil Cancellara volgen. "Maar dat is ie wel vaker." Aldus Wuys.
Hij was het wel dus bij die valpartij (en geen NetApp renner) ?quote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Hoeft niets met elkaar te maken te hebben. De gevallen renner was 100% zeker Dempster.quote:Op zondag 7 april 2013 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij was het wel dus bij die valpartij (en geen NetApp renner) ?
Boeckmansquote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef TheArt het volgende:
Leukemans op zijn bek.
Ladagnous weer, jezus.
die muur bestond uit kasseienquote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
En zoals gebruikelijk vallen ze harder en vaker op plekken waar geen kasseien te bespeuren zijn.
Die probeerde een Favilliquote:Op zondag 7 april 2013 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Die VCD-renner die eroverheen probeert te springen en dan rechtsaf slaat
Denk dat iedereen in het peloton wat centjes op winst voor Cancellara heeft gezetquote:Op zondag 7 april 2013 14:50 schreef Felagund het volgende:
Net zoals vorige week wordt het Cancellara vrij gemakkelijk gemaakt tot nu toe.
We hebben hier gewoon een paar man die prima top-5 kunnen rijden. Dat noem ik zeker iets waarmaken ja.quote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef Syntix het volgende:
Wat een chauvinistisch gedoe met het denken dat Nederlanders ook maar IETS kunnen waarmaken met het wielrennenget real NOS.
Dat kan. In de groep achter Cancellara zitten gewoon een stuk of drie Nederlanders die met een beete geluk kunnen winnen. Beetje als vansummerenquote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef Syntix het volgende:
Wat een chauvinistisch gedoe met het denken dat Nederlanders ook maar IETS kunnen waarmaken met het wielrennenget real NOS.
Ik gok zomaar dat niemand hier top 5 rijdt van de nederlanders en anders houd ik het op onze vlaamse uitspraak: slechtste bezetting in 20 jaar.quote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
We hebben hier gewoon een paar man die prima top-5 kunnen rijden. Dat noem ik zeker iets waarmaken ja.
Van Summeren reed vroeg in de aanval. Nu worden de kansen op een verrassing steeds kleiner.quote:Op zondag 7 april 2013 14:53 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat kan. In de groep achter Cancellara zitten gewoon een stuk of drie Nederlanders die met een beete geluk kunnen winnen. Beetje als vansummeren
quote:Op zondag 7 april 2013 14:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat niemand hier top 5 rijdt van de nederlanders en anders houd ik het op onze vlaamse uitspraak: slechtste bezetting in 20 jaar.
tot de eerste kasseienstrookquote:Op zondag 7 april 2013 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst toch nog een stukje met Terpstra?
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst toch nog een stukje met Terpstra?
Hij komt wel snel dichter opeensquote:Op zondag 7 april 2013 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk kreeg Gaudin niet de bidon van Serebryakov..
Zou wel een stunt zijn als ie nu nog gaat winnen ook.quote:
Moet van Martquote:Op zondag 7 april 2013 14:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Langeveld heeft het wachten wel tot een kunst verheven.
Als hij zou fietsen, zou hij makkelijk winnenquote:Op zondag 7 april 2013 14:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Xabi Alonso gaat hem pakken denk ik.
Zal lars niet leuk vindenquote:Op zondag 7 april 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Cance zal nu wel een eerste keer goed aan de boom schudden.
Nogal ja.quote:
Als je blijft volgen wordt je eraf gereden.quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk joh Gaudin, en nu? Rijd jezelf lekker de vernieling in zodat je straks niet meekan als Cancellara op de brommer voorbijkomt.
Heeft P-R voor beloften gewonnen in 2011.quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef Chiappucci het volgende:
Sinkeldam heeft wel potentie in deze koers zeg!
Zat rustig in het wiel van Flecha en Hoefhoft?quote:
Zegt op zich weinig. Kozontchuck kwam ook geen kassei over bij de profs.quote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft P-R voor beloften gewonnen in 2011.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Boom zat echt heel makkelijk te trappen.
Of Devolder is even water halen.quote:
Slap bezet dit dat alles.quote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef marcodej het volgende:
Nederland heeft vijf top vijf kandidaten vandaag.
Wat een weeldequote:Op zondag 7 april 2013 15:06 schreef TheArt het volgende:
Wat een Nederlanders joh in die kleine groep: sowieso Sinkeldam, Langeveld, Boom, Tjallingii en Terpstra.
Ze worden 6, 7, 9, 10 en 12.quote:Op zondag 7 april 2013 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat t weleens een mooie middag kan worden voor het Nederlandse wielrennen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |