Mollema reed alleen maar kranten rond op die leeftijd.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maar moet je dan een soort van gescout worden ofzo?
En is het bijvoorbeeld erg om pas met je 17/18de te beginnen bij een wielerclub?
quote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
God ik ga eurosport kijken. Die mart moet echt zn kop houden.
Danny Nelissenquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Eurosport is ook wel te doen ja met Dannyquote:Op zondag 7 april 2013 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik bedoel dat Cancellara die dag de beste was en met gemak naar de kopgroep was gereden, maar dat niet deed door de slepende Hushovd. Met de snellere Boom vooraan zat Vansummeren niet meer in een luxe-positie en had Hushovd waarschijnlijk wel meegereden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Boom was weggereden uit de groep Cancellara en was aangesloten bij de groep Van Summeren. En reed lek toen er nog geen wagen achter zat.
Vorige week vond ik hem ook verrassend goed, een stuk beter dan vorig jaar in RVV.quote:Op zondag 7 april 2013 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed genoeg voor top-10 ja...het is de vraag of er vandaag meer in zit.
Een grote lofzang op Noord-Frankrijk. Citeerde een schrijver.quote:
Het is niet samen te vattenquote:
Kritische romantiek.quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef marcodej het volgende:
De NOS wilde af van de romantiek. Mart doet nu goed zijn best.
Ik weet. Nu is het nog slechter *keek daarstraks ES*quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef Pedroso het volgende:
Ook Keukeleire gaat over 2 jaar een topper worden volgens Wuijts. Zal dringen worden daar in de top met al die Belgen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vond danny eigenlijk niet zo slecht.
Hij was op z'n tijd solide. Maar keek toch een stuk liever op de NOS/Sporza.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klopt, alleen die reclames bij ES zijn super irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu ik de hele week naar Jose Been heb moeten luisteren ben ik eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen al om de reclame's te ontlopen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was op z'n tijd solide. Maar keek toch een stuk liever op de NOS/Sporza.
quote:
Enzovoorts, Enzovoorts.quote:Tussen de lage dorpen en kreunende gehuchten heerst de leegte, maar ook de essentie: lucht en aarde. Hier deelt de wind de lakens uit. Zelfs bij windstilte waait het er. De horizontale zwaarte wordt slechts door fallische moderniteiten als watertorens, hoogspanningsmasten en silo's doormidden gesneden. Je proeft er de sintels, de cichorei, de bieten, het slijk. Koolzaadvelden, verwilderde spoorwegbeddingen en sleedoornstruwelen trekken wat kleur door de troosteloosheid.
Heeft op zich wel een geile stem.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ik de hele week naar Jose Been heb moeten luisteren ben ik eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen.
Ik heb bij het huidige duo een idee dat ze permanent Wikipedia open hebben staan om feitjes te kunnen vermelden.quote:Op zondag 7 april 2013 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:
Een beetje zoals Ronald van Dam, maar dan iets minder slecht.quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb bij het huidige duo een idee dat ze permanent Wikipedia open hebben staan om feitjes te kunnen vermelden.
Klopt. Rete irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, alleen die reclames bij ES zijn super irritant.
Dat zei je vorige week ook volgens mij.quote:
Oh.quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook volgens mij.
Heeft iemand ze al gevraagd waarom Danny er niet meer zit?quote:Op zondag 7 april 2013 14:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt. Rete irritant.
Dat je ze in de koers vragen kon stellen vind ik wel mooi. Zou de NOS ook moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |