quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Gaat alleen over de klinker volgensmij. Dus de K, F etc.
Faalhaasquote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Faalbaasquote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
PAs opgeheven, maar dit is toch gewoon een serieuze vraag/klacht.quote:
Nee ik zeg je eerlijk, dat wist ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 13:51 schreef Miousana het volgende:
Niet weten dat het alleen om de medeklinkers gaat.
Godverdomme jij bent echt dom.quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Jij hebt je basisschool niet afgemaakt?quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nee ik zeg je eerlijk, dat wist ik niet.
Dat heb je echt wel op de basisschool geleerd. Je bent het gewoon vergeten.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nee ik zeg je eerlijk, dat wist ik niet.
''Koffieschip''.quote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hey een kloon, welk kuttopic ga je dalijk openen?
De juf Nederlands op de basisschool.quote:Op zondag 7 april 2013 14:06 schreef Haque het volgende:
Kan iemand dan uitleggen hoe het kofschip werkt? ik vind dit wel een goeie vraag eigenlijk
Want de klinkers tellen niet mee bij het kofschip.quote:Op zondag 7 april 2013 14:06 schreef Haque het volgende:
Kan iemand dan uitleggen hoe het kofschip werkt? ik vind dit wel een goeie vraag eigenlijkwaarom is gegroeid met een d terwijl het eindigt op een i
Ik zeg ook niet dat ik het niet heb geleerd.quote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef Miousana het volgende:
[..]
Dat heb je echt wel op de basisschool geleerd. Je bent het gewoon vergeten.
Jij bent zeker de 1 april grap.quote:Op zondag 7 april 2013 14:03 schreef RegularShow het volgende:
En trouwens ''winkelwagenworstje'' is een kloon, niet ik.
Sexy fokschaapquote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef superdrufus het volgende:
Ts is dom en het kofschip is achterhaald. Het is het ex-kofschip en het ex-fokschaap of het xkfschp en het xfkschp.
zoiets heet een medeklinker...quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef waspoedertje het volgende:
Boeiend
Iedereen snapt toch wat je bedoeld
Ja, je bent dom als je klinkers en mede-klinkers door elkaar haalt. Brb even zelfmoord plegen.quote:
En als ik nou zou willen zeggen "ik heb gisteren gefaxt"? Vergeet het ankertje niet...quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef adnapekkid het volgende:
alleen de mede-klinkers van 't kofschip tellen, t k f s ch p
niemand faxt meerquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Worsteman het volgende:
[..]
En als ik nou zou willen zeggen "ik heb gisteren gefaxt"? Vergeet het ankertje niet...
Dit argumentquote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef waspoedertje het volgende:
Boeiend
Iedereen snapt toch wat je bedoeld
Maar op een forum......quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit argument
Iemand met een spraakgebrek wordt uiteindelijk ook begrepen, het komt alleen gebrekkig cq minder netjes over en het kost derhalve meer moeite om te snappen.
Onbewust bekwaam zijn in het netjes verstaanbaar maken van jezelf hoort wat mij betreft bij algemene ontwikkeling, tenzij je geestelijk gehandicapt bent dan wel serieuze dyslexie hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Maar op een forum......
Met een sollicitatie is het een ander verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |