SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Hooikoortsquote:
En dan het liefst naar de pool zelf want daar schijnt het de hele dag niet!quote:
Dat heeft niks met zon te maken toch? Ja, indirect misschien.quote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hooikoorts.
Vroeger te weinig buitengespeeld en zulks.
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan het liefst naar de pool zelf want daar schijnt het de hele dag niet!![]()
Tis alleen een *beetje* koud daar
Indirect, jaquote:Op zondag 7 april 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zon te maken toch? Ja, indirect misschien.
Hehe, ja, als een eckte zolderkamerautistquote:Op zondag 7 april 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rasechte fokker die gsbrder
Ik las jouw naam altijd als gsborder!![]()
wie ben jij?quote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, ja, als een eckte zolderkamerautist.
Dat mag ook hoor
quote:
Ik denk dat je in antarctica een stuk minder last daarvan hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hooikoorts.
Vroeger te weinig buitengespeeld en zulks.
Maar dan heb je weer last van bevroren ballen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je in antarctica een stuk minder last daarvan hebt.
In de Sahara ookquote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
oquote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem geloof ik van het huizenmarkt-topic waar het -altijd- gezellig is!![]()
/sarcasme
GMTAquote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hele dag neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer last van bevroren ballen.
Ik blijf wel hier en zeur als een echte Nederlander op het weerquote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, van warm tot koud; mogelijkheden genoeg.
Zie je wel, altijd wat met dat weerquote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen is het daar weer een beetje heet
quote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier en zeur als een echte Nederlander op het weer.
Ik ben nog jong.quote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat hou ik niet vol hoor.
Snel naar binnenquote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ja, de zon schijnt een beetje -te- hard nu
Gordijntjes dicht en RedTube aan, je moet wel voldoen aan het typische Fok!-imagoquote:
Ik hoorde dat als het meezit met de windrichting het volgende week wel twintig graadjes kan worden!quote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier en zeur als een echte Nederlander op het weer.
Waarom RedTube ipv xhamster?quote:Op zondag 7 april 2013 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gordijntjes dicht en RedTube aan, je moet wel voldoen aan het typische Fok!-imago.
Zeiden ze 3 weken geleden ookquote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als het meezit met de windrichting het volgende week wel twintig graadjes kan worden!
Pfff, twintig graden, kan het hier nou nooit normaal 16 graden, windstil en strakblauw zijnquote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als het meezit met de windrichting het volgende week wel twintig graadjes kan worden!
20 graden al warm vindenquote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pfff, twintig graden, kan het hier nou nooit normaal 16 graden, windstil en strakblauw zijn?
je komt echt nooit buiten hequote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pfff, twintig graden, kan het hier nou nooit normaal 16 graden, windstil en strakblauw zijn?
Herkenbaarheidquote:
Ik ga deze zomer naar Ibiza en Valencia, maar daar vind ik het gek genoeg nooit erg, al is het 35 gradenquote:
Nee man, 20 is nog net te weinig, 24 is een mooie temperatuur.quote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je geheelonthouder bent, dan weet je ook niet wat RedTube isquote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaarheid.
Ik was bang dat jullie xhamster niet kenden, RedTube hoef je niet te hebben bezocht om te weten wat zich er daar afspeelt. Slechte ninja-edit, i know.
Jij weetquote:Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, 20 is nog net te weinig, 24 is een mooie temperatuur.
Ik ken xhamster ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaarheid.
Ik was bang dat jullie xhamster niet kenden, RedTube hoef je niet te hebben bezocht om te weten wat zich er daar afspeelt. Slechte ninja-edit, i know.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Really? Dacht dat die naam ook zonder uitleg wel begrepen zou wordenquote:Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geheelonthouder bent, dan weet je ook niet wat RedTube is
Et voilaquote:
Mwoa, door de meesten wel. Door geheelonthouders niet denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Really? Dacht dat die naam ook zonder uitleg wel begrepen zou worden.
23.quote:Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die er in deze SEX SCquote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, door de meesten wel. Door geheelonthouders niet denk ik
Happertquote:Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Ibiza en Valencia, maar daar vind ik het gek genoeg nooit erg, al is het 35 graden.
Ja mensen er op wijzen dat seks zondig en ongezond isquote:
JUISTquote:Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat eiland, ander klimaat en vakantie
Hehehe, helaas, ik ben al te ver afgedreven van het rechte padquote:Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mensen er op wijzen dat seks zondig en ongezond is
Dat doe je zelfquote:Op zondag 7 april 2013 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
JUIST!
Hier; altijd haast, moeten ploeteren op tentamens en papers en klotsende oksels.
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehehe, helaas, ik ben al te ver afgedreven van het rechte pad.
Dat weet ik, daarom heb ik ook het liefst Nederlands kloteweer, want dan lonken de terrasjes niet zoquote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je zelf
Behalve dat laatste, naja, deels wel
quote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehehe, helaas, ik ben al te ver afgedreven van het rechte pad.
Stelletje schavuiten hieroquote:
Zeg maar dag met je gespierde rechterhandje tegen de hemelquote:
Boh, daar heb ik zin inquote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom heb ik ook het liefst Nederlands kloteweer, want dan lonken de terrasjes niet zo.
Doe nou nietquote:
Alsof jij in Apeldoorn woontquote:Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik heb het al zo zwaar
.
Uitstekend idee welquote:
Ik woon in Eindhoven, in het warme en diepe zuiden.quote:
Ik geloof in reïncarnatiequote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je gespierde rechterhandje tegen de hemel.
Dat weet ik. M'n ex woonde vlakbij Breda, was zij een keer in zomer-outfit hierheen gekomen. Hier liepen mensen in winterjasquote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, in het warme en diepe zuiden.
Tel bij die temperatuur die jij op je thermometer ziet nog maar 4 graden erbij op.
De lieden die ons trachten te bekeren van een leven vol hedonistische sexcapades en masturbatie-marathons.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof in reïncarnatieik kom terug als een knaagdier of insect. Karma is a bitch. Maar hemel
wie geloofd daar nu in
Oeh, mijn ex woonde in Breda, misschien is het wel dezelfdequote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik. M'n ex woonde vlakbij Breda, was zij een keer in zomer-outfit hierheen gekomen. Hier liepen mensen in winterjas
Ben je voor PSV?quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, in het warme en diepe zuiden.
Tel bij die temperatuur die jij op je thermometer ziet nog maar 4 graden erbij op.
Natuurlijk nietquote:
Hm, nou, vooruit.quote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Kutlampies hier, ik ben voor Enniesee.
In en vlakbij is niet hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, mijn ex woonde in Breda, misschien is het wel dezelfde![]()
.
Vertel, welk team support jij dan?quote:
Gij ongelovige voor straf kom je terug als een vrouwquote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De lieden die ons trachten te bekeren van een leven vol hedonistische sexcapades en masturbatie-marathons.
Ik geloof dat als ik dood ga niets van mijn bewustzijn terugkeert of elders heen vliegt.
Verkeerd gelezenquote:Op zondag 7 april 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In en vlakbij is niet hetzelfde
En ik denk het niet, ik weet wel dat haar ex hier ook op FOK! zit (zeg de naam niet), en ook nog dezelfde voornaam heeft als mij
Nou dat niet hoorquote:Op zondag 7 april 2013 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
JUIST!
Hier; altijd haast, moeten ploeteren op tentamens en papers en klotsende oksels.
Een lesbische vrouw, smeek ik u!quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gij ongelovige voor straf kom je terug als een vrouw
schavuitquote:Op zondag 7 april 2013 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Stelletje schavuiten hiero
Voor welleke club bende gij, voor welleke club bende gijquote:
Nee een moslima die haar om op de grote profeet wil lijken. Dus geniet ervan de eerste 8 jaar van je levenquote:
Jij krijgt een plusje achter je naam.quote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor welleke club bende gij, voor welleke club bende gij
God's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee een moslima die haar om op de grote profeet wil lijken. Dus geniet ervan de eerste 8 jaar van je leven
Tsjakkaquote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij krijgt een plusje achter je naam.
Niet god maar Karmaquote:
Karma is a bitchquote:
Tschuss!quote:
In mijn vorige leven was ik een meisje. Denk ikquote:
Nee, in je vorig leven was je een computer.quote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een meisje. Denk ik
Haha, je moet het ook met echte spierkracht doenquote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
Godver. Had luchtbed even opgeblazen om te testen, dus moest 'm ook weer leeg laten blazen.
In één keer stekker eruit en dacht dat de stoppen eruit waren geklapt
En in het volgende wordt hij een bug.quote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in je vorig leven was je een computer.
Nee we leven allemaal in een computer, the matrixquote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in je vorig leven was je een computer.
Nee een virusquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En in het volgende wordt hij een bug.
Natuurlijk niet, ik ben luiquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, je moet het ook met echte spierkracht doen.
Hm, goede comeback, daar kan ik niet tegenop..quote:
I knowquote:Op zondag 7 april 2013 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, goede comeback, daar kan ik niet tegenop..
Vin en spierkrachtquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, je moet het ook met echte spierkracht doen.
Dat wil jij ook vast wel doen!!quote:
Sorry, maar ik ben aan het werk, maar het gaat de hele week lekker weer worden geloof ik.quote:Op zondag 7 april 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil jij ook vast wel doen!!![]()
Kom je me ophalen?
Spillebeenquote:
Dus wanneer kom je?quote:Op zondag 7 april 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben aan het werk, maar het gaat de hele week lekker weer worden geloof ik.
Ik merk het wel. Ik heb toch geen leven dusquote:Op zondag 7 april 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien vrijdag wel, aangezien de meet nu toch niet door gaat.
Schat, we weten allemaal dat jij in theorie een radslag in een TL-buis zou kunnen maken.quote:
Ik ben heul niet zo kleinquote:Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik merk het wel. Ik heb toch geen leven dus
[..]
Schat, we weten allemaal dat jij in theorie een radslag in een TL-buis zou kunnen maken.
In de praktijk moet je dan eerst die radslag even leren
Moet je niet op date?quote:Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik merk het wel. Ik heb toch geen leven dus
[..]
Schat, we weten allemaal dat jij in theorie een radslag in een TL-buis zou kunnen maken.
In de praktijk moet je dan eerst die radslag even leren
Evie is er.quote:
Euhm mijn buikpijn is bijna weg.. euhm heb nog een shitload aan werk te verzetten, maar mn was en afwas is gedaan euhm.. Sja weet het eigenlijk niet. Misschien omdat het zonnetje nog schijntquote:
Het zonnetje is wel lekker jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm mijn buikpijn is bijna weg.. euhm heb nog een shitload aan werk te verzetten, maar mn was en afwas is gedaan euhm.. Sja weet het eigenlijk niet. Misschien omdat het zonnetje nog schijnt
Met wie?quote:
Neequote:
Nice, kun je niet betalen?quote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
Bank gekocht
Nu 10 weken wachten
Inb4: ING
10 weken?quote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
Bank gekocht
Nu 10 weken wachten
Inb4: ING
Vrij gebruikelijk bij meubelsquote:Op zondag 7 april 2013 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
10 weken?
Das wel erg lang, moet die bank eerst nog gemaakt worden of zo?
Krijg je nu wel kortING?quote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We liepen de winkel al uit zonder de aanbetaling te doen
Moet nog gemaakt worden denk ik ja
Ik heb geen ING dus het zal mij een worst wezenquote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi, persoonlijk mogen die storINGen wel de terING krijgen.
Ook jij komt vanzelf aan de beurt.quote:Op zondag 7 april 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen ING dus het zal mij een worst wezen
Awesomequote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Komt er een zwart witte kever door de straat geprutteld...![]()
Van de week hadden ze al storing op de mobiele app. Gelukkig had ik daarvoor net geld over gemaakt anders kwam ik niet thuis (tank leeg en geen cash)quote:
Ja écht zo tof!quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesome
Ik spotte net een Lotus Elise
Ik hoorde ook alweer allemaal motoren rijden.quote:Op zondag 7 april 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja écht zo tof!
Mooie auto's spot-weer.
Mijn sproetjes zeggen plopplopplopplopplopquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde ook alweer allemaal motoren rijden.
Dat betekent dat het echt lente is![]()
Whehehehequote:Op zondag 7 april 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn sproetjes zeggen plopplopplopplopplopdus ja lente
![]()
![]()
Heerlijk dit weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is 'm trouwens geworden:PwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat moet hier ook wel in de voortuin.. groene aanslagquote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk dit weer
Nu nog even wachten dat het ophoudt met vriezen, dan kan het water er weer op, en kan ik de tuin even met de hogedrukspuit langs gaan
Dat ziet hier zelfs op de schuttingquote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat moet hier ook wel in de voortuin.. groene aanslag
Alleen dat langere stuk heb ik niet. In plaats daarvan heb ik een los stuk die je overal kunt aanschuiven.quote:
Ja een hocker noemen ze dat... of een poefquote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen dat langere stuk heb ik niet. In plaats daarvan heb ik een los stuk die je overal kunt aanschuiven.
Hocker ja, daar kunnen ook 2 mensen op zitten of je kunt je benen erop leggen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja een hocker noemen ze dat... of een poef
Heb ik dus ook
Ideaalquote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hocker ja, daar kunnen ook 2 mensen op zitten of je kunt je benen erop leggen.
Waarom schop je die troon eruit?quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ideaal
Als het goed is gaat die grote lompe witte stoel, aankomende woensdag, eindelijk de deur uit
Die andere zet ik wel op marktplaats
Een buizerd kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik duiven van m'n dak houden? ik dacht aan het product voor m'n badlekkere chloor.
Of een m16quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom schop je die troon eruit?
[..]
Een buizerd kopen.
Dit ding is wel handig. Zijn losse zitkussens, dat lange stuk is eigenlijk gewoon een hocker met lang zitkussen. Dus mocht je op de ene kant zijn uitgekeken, kan je het nog aan de andere kant doenquote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen dat langere stuk heb ik niet. In plaats daarvan heb ik een los stuk die je overal kunt aanschuiven.
Ow handig wel.quote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ding is wel handig. Zijn losse zitkussens, dat lange stuk is eigenlijk gewoon een hocker met lang zitkussen. Dus mocht je op de ene kant zijn uitgekeken, kan je het nog aan de andere kant doen
Het is een groot lomp ding en het staat in de wegquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom schop je die troon eruit?
[..]
Een buizerd kopen.
Ja dat wel. Hij is nogal prominent aanwezig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een groot lomp ding en het staat in de weg
Ding is er pas in juni of zoquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow handig wel.
Keertje inwijden haha.
Jij bent burgerlijk aan het doen met muhahaha?quote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We liepen de winkel al uit zonder de aanbetaling te doen
Moet nog gemaakt worden denk ik ja
Vandaag mag dat.quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent burgerlijk aan het doen met muhahaha?
quote:
Huh, wut?quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Falende FOK! die namen door elkaar gooidequote:
Dafuq?quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Falende FOK! die namen door elkaar gooide![]()
LoLa dr UI stond opeens bij Muhaha enz.
Ik was dus in de war
Ja joh, raar dingquote:
Niks mis met burgerlijkquote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
M'n ma heeft een bank ja.quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja joh, raar ding![]()
Anyway, je hebt dus een bank? Of je moeder heeft een bank?
Ghehehequote:
Je bent toch ook naar huizen aan het kijken, wie weet had je een huisje en heb ik dat nieuws gewoon even gemist.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n ma heeft een bank ja.
Wat moet ik met een bank
Geld opzetten zodat je er later niet meer bij kunt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bank
We staan nog steeds voor dus?quote:
Ik had ook al meubels voordat ik woonruimte had.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bank
Nope heb ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent toch ook naar huizen aan het kijken, wie weet had je een huisje en heb ik dat nieuws gewoon even gemist.
Damn zeg, hou eens op met doen alsof ik een of andere achterlijke klapjosti ben
Hihahoquote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geld opzetten zodat je er later niet meer bij kunt.
Maar jij woont in een boerengat waar ruimte zat is om die shit op te slaan.quote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook al meubels voordat ik woonruimte had.
En een auto op mijn 17e
Nee nee!!quote:
Uhm juist niet. Wij kennen hier geen garageboxen enzo.quote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij woont in een boerengat waar ruimte zat is om die shit op te slaan.
Gewoon in het weiland toch? Met een zeiltje erover enzquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm juist niet. Wij kennen hier geen garageboxen enzo.
Ja, tussen de koeienquote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon in het weiland toch? Met een zeiltje erover enz
Huizen in een boerengat hebben vaak wel een grote schuur waar je dingen op kunt slaan.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm juist niet. Wij kennen hier geen garageboxen enzo.
WHAHAHAHAquote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huizen in een boerengat hebben vaak wel een grote schuur waar je dingen op kunt slaan.
Je kent boven-leeuwen niet he? We hebben hier gewoon net zulke huizen als in Apeldoorn hoor. Boerderijen zie je alleen in de polder. Meeste hebben gewoon een klein schuurtje.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huizen in een boerengat hebben vaak wel een grote schuur waar je dingen op kunt slaan.
Dat blijktquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Nou niet in boven-leeuwen
Wut?quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zetten ze wasmachines OP het dak van de schuur
30 jaar geleden was dat hipquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zetten ze wasmachines OP het dak van de schuur
Beneden-Leeuwen welquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent boven-leeuwen niet he? We hebben hier gewoon net zulke huizen als in Apeldoorn hoor. Boerderijen zie je alleen in de polder. Meeste hebben gewoon een klein schuurtje.
Echt waar hoorquote:
Bij mijn ex op zolderquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beneden-Leeuwen wel
Waar sloeg jij je zooi op dan?
Echt... waarom?!quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt waar hoor![]()
Ontdekte ik de uhm 5de keer ofzo dat ik er voorbij reed
Da's natuurlijk ook een optie jaquote:
Dat is een winkel in witgoed enzoquote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt... waarom?!
[..]
Da's natuurlijk ook een optie ja
Het uithangbord is een roestige oude wasmachinequote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het uithangbord is een roestige oude wasmachine
Lijkt me nou niet fijn om dingen te stallen in zo'n ruimte nee.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
Spullen pas kopen als je de sleutel hebt.
Nee joh, die kast was een koopje.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
Als je daar het geld voor hebt dan kan dat ja.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
Het belangrijkste heb je toch al. Een bureau en een bed.quote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me nou niet fijn om dingen te stallen in zo'n ruimte nee.
Ik mis de 55" lcd in deze zinquote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het belangrijkste heb je toch al. Een bureau en een bed.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daar het geld voor hebt dan kan dat ja.
Hehehequote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het belangrijkste heb je toch al. Een bureau en een bed.
Meubels zijn overrated.quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Maar in mijn geval is het niet slim om te reageren op een huis als je geen meubels kunt betalen. Kan nog prima thuis wonen.
[..]
Hehehe
Nou ja, ik wil toch echt wel een nieuw bed
True. Veel 2e hands meubels gehad om mee te beginnen, werkte prima.quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meubels zijn overrated.
Serieus, als je een huis hebt en (nog) niet het geld voor de meubels dan komt dat toch altijd wel goed.
Ik ken echt zoveel mensen die met niks begonnen, letterlijk.
Ja toch, zo'n onzin om meteen in het nieuw te moeten zittenquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Veel 2e hands meubels gehad om mee te beginnen, werkte prima.
Ik had de oude breedbeeld van mijn ouders, ik kocht skyrim en ging spelen. Ik ging meteen een lcd kopen en heb de breedbeeld naar iemand op Fok gebracht.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je? Ik had de tv van mijn broer overgenomen, care hoe groot dat ding is.
Het is rustquote:
Daar geloof ik ook wel in jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meubels zijn overrated.
Serieus, als je een huis hebt en (nog) niet het geld voor de meubels dan komt dat toch altijd wel goed.
Ik ken echt zoveel mensen die met niks begonnen, letterlijk.
Vind ik ook.quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True. Veel 2e hands meubels gehad om mee te beginnen, werkte prima.
Hahaha!quote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is rust![]()
Roy zorgt er gewoon even succesvol voor dat Ries mee wil naar de coolsingel
quote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is rust![]()
Roy zorgt er gewoon even succesvol voor dat Ries mee wil naar de coolsingel
Bij MP als zoekfunctie "gratis halen" erbij zetten. Dan kom je ook nog vaak zat leuke dingen tegen hoorquote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Op marktplaats staat echt super veel
Beter ga je snel roepen dat je auto al vol zit!!quote:
Haha, maar hij ontmoet je dan op de Coolsingelquote:Op zondag 7 april 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter ga je snel roepen dat je auto al vol zit!!
Daar ben ik het mee eens, ik heb toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen een bureau met stoel gekocht. Dat was in 2000. De rest was allemaal verkregen via via. Toen ik samen ging wonen heb ik een nieuw tv meubel gekocht bij de Ikea met een bijbehorende salontafel en het bed eindelijk vervangen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch, zo'n onzin om meteen in het nieuw te moeten zitten
Oh joyquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, maar hij ontmoet je dan op de Coolsingel
Kringloop moet je wel geluk hebben hoor. Qua meubels ziet het er soms echt uit als mijn oma's oma der huis. Dat ruikt gewoon bijna naar dode mensen. Overigens vond ik dat bij Piekfijn zo, maar daar viel het me ook op dat alle meubels die ik wel tof vond "Eigendom van piekfijn" zijn. Dus waarschijnlijk kiezen ze de leuke dingen eruit.quote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in ja.
En naar de kringloop of MP gaan scheelt ook al een hoop
True, maar dat heb je ook wel op MP, ook al heb je daar meer keuzequote:Op zondag 7 april 2013 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kringloop moet je wel geluk hebben hoor. Qua meubels ziet het er soms echt uit als mijn oma's oma der huis. Dat ruikt gewoon bijna naar dode mensen. Overigens vond ik dat bij Piekfijn zo, maar daar viel het me ook op dat alle meubels die ik wel tof vond "Eigendom van piekfijn" zijn. Dus waarschijnlijk kiezen ze de leuke dingen eruit.
Prijs is wel achterlijk laag. Maar marktplaats heeft vaak wat meer keuze in een iets modernere smaak.
Godverquote:
Ik vond de kringloop hier juist achterlijk duur.quote:Op zondag 7 april 2013 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kringloop moet je wel geluk hebben hoor. Qua meubels ziet het er soms echt uit als mijn oma's oma der huis. Dat ruikt gewoon bijna naar dode mensen. Overigens vond ik dat bij Piekfijn zo, maar daar viel het me ook op dat alle meubels die ik wel tof vond "Eigendom van piekfijn" zijn. Dus waarschijnlijk kiezen ze de leuke dingen eruit.
Prijs is wel achterlijk laag. Maar marktplaats heeft vaak wat meer keuze in een iets modernere smaak.
Maakt winkels hebben soms ook prima aanbiedingen. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe eettafel voor 75 euro gekocht. Dat is niet veel voor een eettafel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar dat heb je ook wel op MP, ook al heb je daar meer keuze
Klopt, of in de uitverkoophoek ivm collectie die eruit gaat oid.quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt winkels hebben soms ook prima aanbiedingen. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe eettafel voor 75 euro gekocht. Dat is niet veel voor een eettafel.
Was altijd van plan veel tweedehands te kopen, maar moet eerlijk zeggen dat als ik nu boven kijk dat er eigenlijk (behalve de katjes) niets van marktplaats komt. Maarja, wel begonnen zonder iets en dus best lang zonder tafel of bank gezeten. Maar /care, daardoor waardeer je het wel meer.
Ja op die manier kan ik ook winnen natuurlijkquote:
Door een eigen spelerquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja op die manier kan ik ook winnen natuurlijk
Ik snap de prijzen daar niet helemaal. Zag een onwijs lelijke bank voor 300 euro, maar een setje van 2 leuke bankjes voor 75 euro per stuk.quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond de kringloop hier juist achterlijk duur.
Ik zag een bed van IKEA, die was nieuw bij IKEA 110 euro en stond bij de kringloop voor 90
Geen Vermeer tegen PSVquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, moet even samenvatting kijken straks
Ik liep gister even bij zo'n used products winkel binnen, die zijn ook totaal niet bekend met de prijzen in de markt zeg maar. MP is goedkoper.quote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap de prijzen daar niet helemaal. Zag een onwijs lelijke bank voor 300 euro, maar een setje van 2 leuke bankjes voor 75 euro per stuk.
Ik kijk er soms wel eens, mijn moeder wilt graag een ouderwetse etagère hebben, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Dingetjes als shotglaasjes voor 20 cent kan ik dan wel weer waarderen.
Zag ook fietsen, toch nog voor 100 euro per stuk. Sorry, maar dan koop ik toch liever op marktplaats een fiets.
Het verschilt ook echt per plaats hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap de prijzen daar niet helemaal. Zag een onwijs lelijke bank voor 300 euro, maar een setje van 2 leuke bankjes voor 75 euro per stuk.
Ik kijk er soms wel eens, mijn moeder wilt graag een ouderwetse etagère hebben, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Dingetjes als shotglaasjes voor 20 cent kan ik dan wel weer waarderen.
Zag ook fietsen, toch nog voor 100 euro per stuk. Sorry, maar dan koop ik toch liever op marktplaats een fiets.
Kut, die heb ik gratis weg gegevenquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het verschilt ook echt per plaats hoor.
Emmen was echt achterlijk duur bij de kringloop, daar durfden ze 175-250 te vragen voor een ouderwetse breedbeeldtv om maar een voorbeeld te noemen.
Maar toen lag er ook een soort taboe op de kringloopquote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Toen kringloopwinkels opkwamen waren ze goedkoper.
Inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Myraela het volgende:
Je had de wasmachines moeten zien.Ook echt achterlijke prijzen voor dingen die je volgens mij nog moest aandraaien.
Moet ook eerlijk zeggen, sommige dingen wil ik eigenlijk ook alleen nieuw. Wasmachine is daar wel één van. Vaak zuiniger, toch ook een kwestie van hygiëne en gewoon garantie op zo'n aankoop is ook wel fijn.
Dat is inderdaad cutequote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma zoekt al jaren een bepaald servies helemaal bij elkaar bij kringloopwinkels. Dat vind ik wel schattig.
Dat is wel weg ja, een doorsnee kringloopwinkel is nog drukker dan de ikea.quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toen lag er ook een soort taboe op de kringloop![]()
Dat is nu helemaal weg wel
Charmed dacht een rustig baantje te hebben inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel weg ja, een doorsnee kringloopwinkel is nog drukker dan de ikea.
Lijkt wel alsof ze het gratis weggeven daar.quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed dacht een rustig baantje te hebben inderdaad
Het wordt tijd dat jij supporter gaat worden.quote:
Gisteren appte ze zoiets: uitkeringen zijn zeker weer gestort. Tering druk.quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed dacht een rustig baantje te hebben inderdaad
AGOVV.quote:Op zondag 7 april 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij supporter gaat worden.
Maakt me niet uit van wie maar damn kies een club.
Inderdaad. Of een bed. Een bedframe zou nog wel kunnen. Maar een boxspring of matras zou ik niet van iemand anders willen. Wij liggen nog steeds op dat zwarte eenpersoonsbed van mij dat je kon uitschuiven.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Inderdaad![]()
Een koelkast is ook zoiets eigenlijk en een oven/magnetron.
quote:
Dat was wel een fijn bed jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Of een bed. Een bedframe zou nog wel kunnen. Maar een boxspring of matras zou ik niet van iemand anders willen. Wij liggen nog steeds op dat zwarte eenpersoonsbed van mij dat je kon uitschuiven.Bedden zijn onwijs duur, had er bijna één gekocht van 400 euro, maar toen realiseerde ik me dat ik als ik het geld toch uitgeef, liever meteen een duurder en beter bed koop, goed slapen is best belangrijk.
Allemaal de schuld van de euroquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was wel een fijn bed ja![]()
Het is gewoon allemaal en overal veel te duur stiekem.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:56 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat overigens tof is. Boodschappen doen.
Zelfscannen, en als je dan gaat afrekenen gaan alle kortingen eraf. Laatst ging er 20 euro vanaf. Dan wil ik bijna nog een rondje gewoon omdat het voelt als geld verdienen.
Vroeger kocht ik bij het stappen een flesje bier voor fl1,75 en een pak peuken voor fl 2,75quote:
Ben je gek, word je kruiwagen leeg geroofdquote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon een bed in zimbabwe kopen, wel je geld in een kruiwagen vervoeren.
Kijk, dat zijn nog eens acceptabele prijzen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Vroeger kocht ik bij het stappen een flesje bier voor fl1,75 en een pak peuken voor fl 2,75
Vroeger ging je stappen met 50 gulden op zak en kwam je met geld over en blauw thuis!!quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je gek, word je kruiwagen leeg geroofd
[..]
Kijk, dat zijn nog eens acceptabele prijzen.
Ja, da's echt niet grappig meerquote:Op zondag 7 april 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger ging je stappen met 50 gulden op zak en kwam je met geld over en blauw thuis!!
Tegenwoordig ga je met 50 euro stappen en zowel voor als na middernacht moet je bijpinnen
Daarom vind ik thuis borrelen veel leuker tegenwoordigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |