Klinkt een beetje als iemand die ik ken, die gewoon over zijn telefoon heen fietst als hij een nieuwe wil.quote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef Stratocruiser het volgende:
Iets stukmaken omdat je iets nieuws wil? Vind ik nogal triest eigenlijk.
quote:Je computer bewust kapot maken is iets wat een 8-jarig verwend pestventje doet als hij een nieuwe Xbox wil in plaats van zijn PsOne, geen volwassen vent die een verouderde computer met goede reden wil upgraden.
Thermal Throttling heet dat. CPU schakelt vanzelf terug als hij te heet wordt. Een Intel CPU door laten branden is al sinds begin deze eeuw onmogelijk. Bij AMD heeft het iets langer geduurt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon in de bios wat overclocken en wijzigen qua voltages. Of de koelpasta van je processor af flikkeren. Of de ventilator van je processor uitschakelen, draadje niet aansluiten
Zie hierboven. Gaat niets opleveren.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef Zolder het volgende:
- In de bios automatisch uitschakelen bij bepaalde temperatuur uitzetten
- stresstest terwijl de pc met een handdoek ofzo is ingepakt
Ja dat snap ik... als iets wat prima werkt stukgemaakt moet worden ipv verkocht/geruild/weggegeven kan worden....quote:Op zondag 7 april 2013 13:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Enige wat kan is begeleid wonen en laat ik dat nou niet willen. Ik wil normaal wonen op mezelf. Niet begeleid. Niet dat ik niet alleen kan zijn, ik kan zelfs koken! Maar financiel kan het gewoon niet anders dan dat..
ts is geestelijk gehandicapt zegt hij tochquote:Op zondag 7 april 2013 15:51 schreef videonatic het volgende:
Best ziek op je 20ste dit soort acties doen. Beste stop je gewoon met computeren.
Explosiegevaar ?quote:Op zondag 7 april 2013 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten eerste is vosss met dubbel s en ten tweede beschadig je met een magneet alleen je HHD's in het beste geval.
Beter om die voeding om te zetten.
Als het dan toch fubar moet zijn zegmaar.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ts is geestelijk gehandicapt zegt hij toch
Past wel bij FOK!quote:Op zondag 7 april 2013 15:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ts is geestelijk gehandicapt zegt hij toch
Elke simpele josti kan tegenwoordig een bios flashen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Brum_brum het volgende:
TS is mentaal niet helemaal goed en jullie hebben het over dingen als bios flashen,
Zeg eens tegen je moeder dat ze haar bios moet flashen. Kijk dan wat haar reactie is.quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke simpele josti kan tegenwoordig een bios flashen.
Mijn moeder kan zelfs de bios batterij vervangen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze haar bios moet flashen. Kijk dan wat haar reactie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |