Ten eerste is vosss met dubbel s en ten tweede beschadig je met een magneet alleen je HHD's in het beste geval.quote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Tinos85 het volgende:
Met een magneet beschadig je m niet van buiten. Manier van voss ook nirt
Met een magneet beschadig je hem überhaupt niet. Alleen als het een érg sterke magneet is die je recht tegen een draaiende harde schijf houdt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Tinos85 het volgende:
Met een magneet beschadig je m niet van buiten. Manier van voss ook nirt
Voeding kapot (waarschijnlijk alleen de zekering zelfs), rest werkt gewoon verder wanneer de zekering vervangen is. Werkt alleen bij domme ouders.quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef vosss het volgende:
Knopje op de achterkant van je voeding omzetten naar 110v en dan je pc aanzetten.
Dan ontploft dat ding.quote:Op zondag 7 april 2013 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten eerste is vosss met dubbel s en ten tweede beschadig je met een magneet alleen je HHD's in het beste geval.
Beter om die voeding om te zetten.
Als het dan toch fubar moet zijn zegmaar.
Het moet stuk toch?quote:
Ik word 20.quote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef De_Pel het volgende:
Misschien moet je gewoon eerst even 17 worden
Enige wat kan is begeleid wonen en laat ik dat nou niet willen. Ik wil normaal wonen op mezelf. Niet begeleid. Niet dat ik niet alleen kan zijn, ik kan zelfs koken! Maar financiel kan het gewoon niet anders dan dat..quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef Prowl het volgende:
Ga op jezelf wonen kleuter en beslis over je eigen zaken
Dan heb je issues.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |