quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die 525 euro kun je bijna 3 jaar naar Basic Fit gaan. En daar hebben ze ook meer dan alleen dumbbells.
Er is net een tweede geopend waar jij woont.
Vertel eens. Wat weet JIJ van dumbbells zelf kopen. Ik pak cola en chips.quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef ZetaOS het volgende:
Waaruit moet blijken dat je redelijk ervaren in de sportschool zou zijn?
(Je hebt in ieder geval geen verstand van dumbbells)
Cola, Chipsquote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef JeOma het volgende:
[..]
Vertel eens. Wat weet JIJ van dumbbells zelf kopen. Ik pak cola en chips.
ZetaOSquote:
Bowflex!quote:Op zondag 7 april 2013 12:40 schreef JeOma het volgende:
Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van dumbbells. Ik ben redelijk ervaren in de sportschool (ook met losse gewichten), maar ben geen bodybuilder. Ik wil in elk geval een bench kopen (ik heb nu vooral bij helisports.nl gekeken, maar misschien zijn er betere alternatieven?).
Ik heb ook diverse Youtube filmpjes bekeken van die verstelbare dumbbells, maar die lijken mij toch te breed. Omdat het een flink bedrag is als je losse dumbbells gaat kopen, wil ik graag weten of hier mensen zijn met eigen ervaringen of tips betreffende eigen dumbbells en/of verstelbare dumbbells.
Samengevat zoek ik: dumbbells om trainingen te doen tussen de 2 en 30 kilo.
Prijs: liefst zo laag mogelijk, maar ik neig nu naar een complete set a la http://www.helisports.nl/(...)al-Dumbbell-Set.html.
Iemand advies?
Leg uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Curlbrah het volgende:
tot dat gewicht kun je het ook wel af met oefeningen op lichaamsgewicht
quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die 525 euro kun je bijna 3 jaar naar Basic Fit gaan. En daar hebben ze ook meer dan alleen dumbbells.
Er is net een tweede geopend waar jij woont.
Kan natuurlijk ook, alleen die zijn hier in de buurt niet echt. Of je moet naar Papa Mike gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
Gewoon een hardcore gym: niet/nauwelijks duurder en meer mogelijkheden.
Beide zijn aanbiedingen en erg scherp geprijsd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Questular het volgende:
Kun je niet gewoon via marktplaats zoeken? Ik neem aan dat ze niet persé in nieuwstaat hoeven te zijn
Als jij nou eens met JeOma en een paar anderen zelf een gym begint?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, alleen die zijn hier in de buurt niet echt. Of je moet naar Papa Mike gaan.
Klopt, mee bezig. Alleen een goede locatie vinden en zorgen dat we een goed startkapitaal hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als jij nou eens met JeOma en een paar anderen zelf een gym begint?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, mee bezig. Alleen een goede locatie vinden en zorgen dat we een goed startkapitaal hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]Er is een overschot aan bedrijfsruimte dus daar zou je goed op af moeten kunnen dingen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Het wordt wel een redelijke privegym. Plan is om ongeveer 15 man te hebben, materiaal te kopen en de prijs daarvan gewoon delen door 15 en per maand aflossen. Iedereen een eigen sleutel, koelkast, barbecue, berg steaks. Dat idee.
verhuis eerst even naar Maastricht voordat je dat doetquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Het wordt wel een redelijke privegym. Plan is om ongeveer 15 man te hebben, materiaal te kopen en de prijs daarvan gewoon delen door 15 en per maand aflossen. Iedereen een eigen sleutel, koelkast, barbecue, berg steaks. Dat idee.
Ha, daar wil ik wel wat meer over horen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |