Okay ik ga 'm bestellen denk ik, zelfs als ik douane kosten krijg ben ik nog goedkoper uit dan in NL bestellen. Heb 'm nu gevonden voor 88 euro incl. shipping!quote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
En idd debs als die zachtere erbij zit gewoon die nemen
ik had toen 120 incl shipping en douane geen probleem meequote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay ik ga 'm bestellen denk ik, zelfs als ik douane kosten krijg ben ik nog goedkoper uit dan in NL bestellen. Heb 'm nu gevonden voor 88 euro incl. shipping!
Een Clarisonic Miaquote:
Ik zag m, zo tof! Laat je even weten of alles goed gaat als ie er een tijdje opzit? Dan wil ik het ook proberenquote:
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.quote:Op zondag 7 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag m, zo tof! Laat je even weten of alles goed gaat als ie er een tijdje opzit? Dan wil ik het ook proberenIk ben echt bang dat als het warm wordt de nagellak 'zacht' wordt en aan je telefoon blijft plakken
Ik heb zo'n spuitbus met vernis, helpt dat ertegen of plakt dat lekker mee?quote:Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.
Ziet er leuk uit Debs!
vast wel, maar die staan op de telefoon van priem voornamelijkquote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er al foto's van gisteren Skjoe? Ik ben zo benieuwd!
Denk je dat echt ja..? Heb 't nu niet afgelakt namelijk.. Nou ja, zal 't wel eens in de gaten houdenquote:Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.
Ziet er leuk uit Debs!
Debs, vandaag ben ik niet gaan werken, alles gaat langs me heen maar ik zal morgen kijken bij de Sephora. En dan laat ik je wel weten wat de prijs was.quote:
Hey babe, ik had nog niet gereageerd op je post maar dat is wel het laatste waarvan ik wil dat je er druk om maakt. Serieus, ik kan me niet voorstellen 1 vn m'n beestjes te verliezen laat staan beide in 1 week. Heel veel knuffels voor jouquote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Debs, vandaag ben ik niet gaan werken, alles gaat langs me heen maar ik zal morgen kijken bij de Sephora. En dan laat ik je wel weten wat de prijs was.
Debs... Ik denk dat ik toch even skip vandaagquote:
Oooh... hmm.. dan skip ik denk ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debs... Ik denk dat ik toch even skip vandaaghet weer is zo mooi onverwacht dat we zomaar in de tuin kunnen klussen en de onderbreking kost me zo veel tijd (incl. douchen en 2 keer omkleden )
![]()
Als je dan iig gaat fietsen i.p.v. lopen?quote:Op zondag 7 april 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ah dat vind ik ook weer zo sneu. Dan moet ik mijn plan even bijstellen.
Loop jij net zo snel als dat je fietst?quote:
Oh zoquote:Op zondag 7 april 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat me vnl om priem. En ik bedoel dat ik de meeste tijd kwijt ben aan het douchen en omkleden
Ja, dacht alleen zeg het evenquote:Op zondag 7 april 2013 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey babe, ik had nog niet gereageerd op je post maar dat is wel het laatste waarvan ik wil dat je er druk om maakt. Serieus, ik kan me niet voorstellen 1 vn m'n beestjes te verliezen laat staan beide in 1 week. Heel veel knuffels voor jou
Ocherm andere kat ook overleden?quote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, dacht alleen zeg het even![]()
Ben erg duf vandaag maar dan ga ik juist wel aan zulke dingen denken
Nee de hondquote:Op zondag 7 april 2013 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ocherm andere kat ook overleden?
Wat vreselijk rot voor je, sterkte meis...
ach wat sneuquote:Op zondag 7 april 2013 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee de hondhele achterlijf was verlamd, hij had spondylose en opeens kon hij gister niet meer opstaan.
Hele week is kut
Ja, da's zeker oud zeg!quote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef megamandy het volgende:
Maar hij was een labrador en zou in juni 14 worden dus dat was wel heel netjes
Kun je beoordelen hoe heftig m'n nieuwe lipstick isquote:
blauw?quote:Op zondag 7 april 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je beoordelen hoe heftig m'n nieuwe lipstick is.
Haha neeee MAC Rebelquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee de hondhele achterlijf was verlamd, hij had spondylose en opeens kon hij gister niet meer opstaan.
Hele week is kut
Die heeft mn zus dan geleend hequote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Mss het volgende:
Oh daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik moet alles op een plek hebben liggen. Net als met kleren en make-up. Ik had bij mijn ex hoogstens een extra mascara liggen, de rest nam ik iedere keer weer mee naar huis
Een OPI in je nieuwe Helmerquote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gevonden
Ik heb 1 OPI teveel voor 1 lade. HOE ga ik het opdelen in 2 lades
Zus had ze toch niet geleend?quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gevonden
moeder niet weggegooid gok ikquote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zus had ze toch niet geleend?
Nee ik had de schroeven gevonden, ik moet nog bellen voor de lakjes.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zus had ze toch niet geleend?
Ze jat ze niet ze leent ze, vervolgens vergeten we het allebei en als ik dan iets ga doen als swatchsticks swatchen dan komt er een zooi lakjes terug die ik mistequote:Op zondag 7 april 2013 16:43 schreef BBQ-kip het volgende:
waarom jat je zus jouw spullen? die woont toch helemaal niet meer bij jullie in huis?
Op kleur!quote:Op zondag 7 april 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gevonden
Ik weet precies wat ik mis als ik alles naloopquote:Op zondag 7 april 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze jat ze niet ze leent ze, vervolgens vergeten we het allebei en als ik dan iets ga doen als swatchsticks swatchen dan komt er een zooi lakjes terug die ik miste
Het is niet alsof ik maar 20 lakjes heb, dan valt het niet echt op als er iets mist![]()
En ze weet dat ik het niet erg vind dat ze iets meeneemt als ik er niet ben ofzo, het komt uiteindelijk wel weer terug mehe![]()
Ja ik ga voortaan maar een spreadsheet bijhouden als ze iets leent, of in mn spreadsheet een rij maken voor uitlenen ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
oh op die manier. Ik heb twee zusjes die altijd überpunctueel zijn als ze iets lenen, dus dat probleem ken ik niet zo
meestal komt het dus gewoon door mijn eigen talent tot het maken van een onoverzichtelijke pestbende als ik iets kwijt ben
Ja ik loop het dus normaal niet na, behalve nu met swatchenquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik mis als ik alles naloop
eisen dat ze je spreadsheet vanuit cloud-gebeuren bijwerkt als ze iets leentquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga voortaan maar een spreadsheet bijhouden als ze iets leent, of in mn spreadsheet een rij maken voor uitlenen ofzoDan weet ik precies wat waar is dus geen paniek
[..]
Ja ik loop het dus normaal niet na, behalve nu met swatchen
Nee straks doet ze iets verkeerdquote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eisen dat ze je spreadsheet vanuit cloud-gebeuren bijwerkt als ze iets leent
met melding naar jou met daarom wat ze leent.
Soort mini bibliotheek systeempje
quote:‘Amazon.nl komt nog voor de feestdagen online’
De website van Amazon.com. Beeld Reuters / Karen Bleier
door Peter Zantingh
Economie
Amazon wil nog voor de feestdagen de Nederlandse afdeling, Amazon.nl, online hebben. Eerst alleen met boeken en speelgoed, zodat die al voor de feestdagen via het online warenhuis verkocht kunnen worden. In de komende twee jaar moet de rest worden uitgerold.
Dat schrijft De Telegraaf vanmorgen op basis van bronnen bij de onderhandelingen. Met het Centraal Boekhuis – dat alle boeken van Nederlandse uitgevers aan winkels levert – is de webwinkel in gesprek over boekenverkoop via de site. In oktober zouden die gesprekken moeten worden afgerond.
Volgens de krant is Amazon ook met PostNL in gesprek over het leveren van de bestellingen. Eerder dit jaar gingen al geruchten dat het bedrijf uit Seattle dit najaar naar Nederland zou komen, maar een preciezere lanceerdatum was er nog niet.
In de komende twee jaar moet het assortiment van Amazon.nl worden uitgebreid. Wat er precies in opgenomen wordt, is nog niet duidelijk, maar er zouden ook al gesprekken lopen over films, televisieseries en muziek. Daarnaast heeft Amazon een eigen tablet, de Kindle, waarvoor het Nederlandstalige e-books wil verkopen.
Amazon is de grootste webwinkel ter wereld. Op Amazon.com zijn boeken, films en games te koop, maar ook onder meer speelgoed, elektronica, kleding en sportartikelen.
preciesquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op mijn website /stash ofzo met een formulier met merk naam datum naam lener dat automagisch in een spreadsheet opgeslagen wordt?
Ik kan niet aan school werken want ik had office ervanaf gepleurd omdat ik een nieuwe versie ging downloaden. Alleen duurt de nieuwe download LANG want weinig seeders dus moet ik de oude weer herinstalleren, faalquote:
ERMAHGERD GOEDEN THESIS ONDERWERPquote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
maak er een studieopdracht van
"het gebruik van (social) media ter voorkoming van stress en ruzies in familierelaties"
Dan kun je nog een zijweg inslaan door in te gaan op het gebruik van facebookplaatjes als 'ik ben trots op mijn moeder/vader/zoon/hont/buitenechtelijk kind/minnares/herpes'.quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
maak er een studieopdracht van
"het gebruik van (social) media ter voorkoming van stress en ruzies in familierelaties"
je vergeet AIDS, maar verder puik planquote:Op zondag 7 april 2013 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kun je nog een zijweg inslaan door in te gaan op het gebruik van facebookplaatjes als 'ik ben trots op mijn moeder/vader/zoon/hont/buitenechtelijk kind/minnares/herpes'.
gewoon voorstellen manquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerdmaar ze hebben een lijst met thesisonderwerpen, volgens mij mag je niet zelf iets aandragen. Anders ging ik soberso iets met nagellak doen
Iedereen is trots op zijn/haar aids. Familie of niet.quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je vergeet AIDS, maar verder puik plan
dat is wel waar ja, is meer voor de hand liggend dan trots zijn op je moeder iddquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Iedereen is trots op zijn/haar aids. Familie of niet.
een kattenkrabpaal in de vorm van een dj voor uquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een kattenkrabpaal in de vorm van een dj voor u
[ afbeelding ]
Lolwhutquote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een kattenkrabpaal in de vorm van een dj voor u
[ afbeelding ]
gemaakt van karton, dus gaat waarschijnlijk een halve week mee, maar het idee is leukquote:
jamaar waarom krijg ik dezonquote:Op zondag 7 april 2013 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gemaakt van karton, dus gaat waarschijnlijk een halve week mee, maar het idee is leuk
Visualsquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna al mijn china glaze & opi lakjes zijn geswatched.
Ik had serieus 1 stick te weinig voor al mijn china glazes en toen ging ik van 392ijlakdsjflksfj *fladderfladder*
als welkomscadeautje omdat je binnen kwam zetten, is weer eens wat anders dan een Hallon Ballonquote:
En toen zei ik dat heel ernstig tegen brum en dat ik dat niet leuk vond dat ik precies ÉÉN stokje te kort kwam, en toen keek ie van 'quote:
Brumquote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En toen zei ik dat heel ernstig tegen brum en dat ik dat niet leuk vond dat ik precies ÉÉN stokje te kort kwam, en toen keek ie van '' en ging hij me uitlachen
quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En toen zei ik dat heel ernstig tegen brum en dat ik dat niet leuk vond dat ik precies ÉÉN stokje te kort kwam, en toen keek ie van '' en ging hij me uitlachen
ohzo. yay dankuquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als welkomscadeautje omdat je binnen kwam zetten, is weer eens wat anders dan een Hallon Ballon
Vind je het heel vreemd?quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij lacht best wat af om jou of niet?
quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
En mn zus zei 'ja dan krijg je die lakjes volgende week wel terug'
MAAR.IK.WIL.HET.NU.AFMAKEN.
Thug life *krast*
moet je die nog steeds slikken joh?quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohzo. yay danku
ugh ik ben zo gaar ermahgerd. stomme allergiemedicijnenen moet nog 2 films kijken en notes doorlezen voor de toets voor morgen
PARASOLL, oh waitquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
Laptoppen in de zon faalt nog steeds he? Dat ze daar nou eens iets op zouden vinden.
Behalve the bloody obvious van naar binnen gaan
Het feit dat hij verkering met jou heeft is al aanwijzing genoeg hoorquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is ook raar hoor, maar dat zien jullie niet
je zou een soort filter-sticker eroverheen moeten kunnen plakken die het licht en de schittering weg filtert, die je er makkelijk weer af kan halen als je naar binnen gaat... maar ja, zal wel niet kunnen anders had vast iemand dat wel uitgevondenquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
Laptoppen in de zon faalt nog steeds he? Dat ze daar nou eens iets op zouden vinden.
Behalve the bloody obvious van naar binnen gaan
het is een fokker, duh dat hij raar isquote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is ook raar hoor, maar dat zien jullie niet
yep, moest voor 5-6 dagen helaas. dus dan doe ik dat maarquote:Op zondag 7 april 2013 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet je die nog steeds slikken joh?![]()
![]()
welke films moet je kijken?
wij kijken ATM the good the bad and the ugly voor de vier honderd miljardste keer
Of een zonnekapje die je op je beeldscherm kan plaatsen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou een soort filter-sticker eroverheen moeten kunnen plakken die het licht en de schittering weg filtert, die je er makkelijk weer af kan halen als je naar binnen gaat... maar ja, zal wel niet kunnen anders had vast iemand dat wel uitgevonden
DAN MOET JE DE BOEKEN LEZEN NIET DE FILMS KIJKENquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, moest voor 5-6 dagen helaas. dus dan doe ik dat maar
moet Pride and Prejudice en The virgin suicides kijken want heb van die boeken morgen een toets![]()
en fuuuuuuuuu net een stuk van m'n nagel der af, ook die vinger die ik tussen de poort had vannacht
quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of een zonnekapje die je op je beeldscherm kan plaatsen.
Ermahgerd! Patent aanvragen!!
die laatste vond ik zo'n ruk film ;')quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, moest voor 5-6 dagen helaas. dus dan doe ik dat maar
moet Pride and Prejudice en The virgin suicides kijken want heb van die boeken morgen een toets![]()
en fuuuuuuuuu net een stuk van m'n nagel der af, ook die vinger die ik tussen de poort had vannacht
al gedaan herpderp maar wil ook de films zien want dat helpt voor mij een beter beeld te krijgen van allesquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAN MOET JE DE BOEKEN LEZEN NIET DE FILMS KIJKEN
quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
al gedaan herpderp maar wil ook de films zien want dat helpt voor mij een beter beeld te krijgen van alles
ik kan het niet zien, maar is het een Japanner?quote:
ja dat heb ik al vaker gehoord iddquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die laatste vond ik zo'n ruk film ;')
eerste nooit gezien. Gewoon een beetje wikipedia erbij pakken om de betekenis erachter te duiden
en je hebt een trollvinger, duidelijk
Geen flauw ideequote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan het niet zien, maar is het een Japanner?![]()
![]()
![]()
het is ook knap hoe je het voor elkaar krijgt, je vinger/hand tussen de poortdeurquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat heb ik al vaker gehoord idddus ben benieuwd
en jep, thank god for sparknotes![]()
ik moest vannacht zo lachen om jouw 'ja je bent ook gewoon motorisch gestoord'
geen idee, ik en printers zijn nooit een goeie combi dus ik probeer nooit iets nieuws uitquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik wat dikker papier in mijn laserprinter kunnen stoppen?
ja m'n vinger ging tussen de poort en het slot ervan, want de tuin is nogal verwilderd van Sjon, dus je kan er niet echt je kont keren ook, echt heel handig. maar tis al paar keer bijna mis gegaan en nu dus volledig misquote:Op zondag 7 april 2013 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is ook knap hoe je het voor elkaar krijgt, je vinger/hand tussen de poortdeur
nogal verwilderd? dat klinkt als een fucking oerwoud als je zo de poortdeur uit moetquote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja m'n vinger ging tussen de poort en het slot ervan, want de tuin is nogal verwilderd van Sjon, dus je kan er niet echt je kont keren ook, echt heel handig. maar tis al paar keer bijna mis gegaan en nu dus volledig mis.
probeer eens en hou ons live op de hoogtequote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan wel met printers omgaan, ik vraag me alleen af of mijn printer dikker papier trekt
Sjiek de friemel ladequote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE noem ik mijn lade met chanel, dior en YSL?
Ik heb velen chanels maar 3 diors en 1 ysl
maar dan is het geen chanel lade, maar ook geen chanel, dior & ysl lade
is het ook.quote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nogal verwilderd? dat klinkt als een fucking oerwoud als je zo de poortdeur uit moet
goedenquote:
en het is geen optie dat ze het dit voorjaar/weekend allemaal lekker weg snoeien ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 17:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
is het ook.het is maar goed dat ik geen pantys draag, dan had ik inmiddels zo'n 20 kapotte pantys gehad door de takken die overal uitsteken enzo
ja dat ligt een beetje gevoelig geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 17:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en het is geen optie dat ze het dit voorjaar/weekend allemaal lekker weg snoeien ofzo?
is je vent een tokkie?quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat ligt een beetje gevoelig geloof ikligt ook echt tyfesveel zooi in die tuin, ziet er echt niet uit. en het is een goede tuin, maar je kan er niet eens zitten met z'n 2en want er is zoveel zooi. dus binnenkort maar eens aankaarten voor een opruimsessie
nee niet eensquote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is je vent een tokkie?![]()
![]()
of ouders met issues?
Mijn tuin moet ook wel wat opgeruimd worden maar wat jij beschrijft ken ik van andere mensen. Ik zou gillend gek worden.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat ligt een beetje gevoelig geloof ikligt ook echt tyfesveel zooi in die tuin, ziet er echt niet uit. en het is een goede tuin, maar je kan er niet eens zitten met z'n 2en want er is zoveel zooi. dus binnenkort maar eens aankaarten voor een opruimsessie
hehehehe, ok dan, heerlijk wel als jij dan in zo'n gezin binnen "stapt". Je kunt er ook moeilijk tussen gaan zitten bij dit soort issuesquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee niet eensalleen z'n moeder heeft vaak issues met dat soort dingen want het moet op haar manier gaan enzulks, beetje autistisch. (al is ze vaker autistisch over dingen, daarom heeft Sjon ook van die autistische trekjes
)
Dan droogt ie wel traag op zichzelfquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Sandra, ik had na 1.5 uur toch nog revlon over TMWTGG gegooid
ja precies, ik ben lekker nuchter enzulks, dus dan erger ik me heel snel aan de dingen die daar gebeuren dusjaquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, ok dan, heerlijk wel als jij dan in zo'n gezin binnen "stapt". Je kunt er ook moeilijk tussen gaan zitten bij dit soort issues
ik ga eens bedenken wat ik voor avondeten wil maken en boodschappen doen...
luie zondag is lui
Had je een wedstrijd?quote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben zo kapot moe; maar het was zoooo vet![]()
En thx skjoe en debs dat jullie kwamen kijken![]()
Vond ik echt tof
Het was superleuk om te zien! En zelfs het vallen zag er stoer uitquote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben zo kapot moe; maar het was zoooo vet![]()
En thx skjoe en debs dat jullie kwamen kijken![]()
Vond ik echt tof
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond het ook tof! Jouw geconcentreerde kop
We hadden bootcamp! 3u trainen met allemaal fresh meats van andere leagues ook (den haag; utrecht; rotterdam; brussel;.......) en laatste uur hadden we scrimmage (wedstrijd idd).quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was superleuk om te zien! En zelfs het vallen zag er stoer uit.
nondeju ja... dat schraal ding idd watttttquote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Da klein jongetje kon goed springen trouwens
quote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nondeju ja... dat schraal ding idd watttttEffe zo hoppah metertje van de grond tussen 2 meiden door
![]()
Haar uitleg was: "Ja ik wist niet meer zo goed wat ik moest doen en ik schrok zo hard en toen ging ik in een reflex omhoog"Nee ze had serieus nog nooit eerder zo hoog gesprongen. Het was garpig
Juuuuupquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Wtf, sparen voor gratis nagellak bij de PLUS? Ik zoek NU een andere hobby
www.stylefruits.nlquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Mss het volgende:
Ik heb allemaal bonprix advertenties voor bruiloften. Voor bruid én gast
Jaaa die jump was tofquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nondeju ja... dat schraal ding idd watttttEffe zo hoppah metertje van de grond tussen 2 meiden door
![]()
Haar uitleg was: "Ja ik wist niet meer zo goed wat ik moest doen en ik schrok zo hard en toen ging ik in een reflex omhoog"Nee ze had serieus nog nooit eerder zo hoog gesprongen. Het was garpig
united nude is wel heul duur!quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
Die advertenties op facebook werken soms wel. Ik klikte op eentje en nu zie ik allemaal mooie schoenen en ik heb nog niet eens de kleding bekeken
WANT!!
[ afbeelding ]
Ja heel het team uit zijn dakquote:
picssss. en daar is toch geenquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag tommy hilfiger ballerinas gekocht![]()
dan ken je mijn kakmerkenaversie nog nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
picssss. en daar is toch geenvoor nodig
Maar 210 euroquote:
trustuh babequote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja heel het team uit zijn dak![]()
Maar.... ik ben echt kapot dus ik duik mijn bed in![]()
![]()
oeh spannend!quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar 210 euro
Er staat echt van alles tussen, maar ik klik precies weer alle dure aan
Maar heb 'm weggeklikt. FF nagels lakken voor mijn eerste werkdag morgen
wel prettyquote:
Oooooooohh dan!!quote:
Oh die zijn leuk!quote:
Altijd nicequote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
True. Waren nog extra afgeprijsd bovenop de maffe marathonprijs.
Ja zo'n lekkere lucht die er aan hangtquote:Op zondag 7 april 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Meteen al mijn vieze oude ballerinas weggegooid. Die dingen zijn na twee seizoenen niet meer te harden
Thnx!quote:
BAM!quote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Ik ben ACid/DC van Catrice aan het lakken. Meteen goed binnenkomen he?
oh, dat dacht ikquote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Want we gingen met een tempo van 7 posts per minuut tot jij hoi zei?hi ren! Alles wel?
ja geen ideequote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Diconnected het volgende:
Ren hoe ging het bij de academie dinges intake geval?
euw dat is wel jammer dan... naja hopen op het beste dan maarquote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja geen ideeze zijn allemaal heel onpersoonlijk/zakelijk, en degene die over mijn toelating gaan hebben mij zelfs nooit gezien. Maar er stond in de interviewer zijn verslag: Divers maar weinig eigenheid. En dat kan goed en slecht zijn, want ze willen niet dat je een eigen stijl hebt omdat je dan vast kunt zitten in die stijl, maar aan de andere kant kan het negatief zijn omdat... Weinig eigenheid.
dankjewelquote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euw dat is wel jammer dan... naja hopen op het beste dan maarik vind jouw werk altijd erg tof omdat je veel verschillende dingen doet namelijk. wanneer hoor je de uitslag?
Echt? Dat van de munchies?quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tetten zijn dan ineens een G cup altijd
Munchies zijn een hoax als je de pil slikt
ermahgerd supertettenquote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tetten zijn dan ineens een G cup altijd
Munchies zijn een hoax als je de pil slikt
je hele cyclus bestaat niet, dus echt ongesteld ben je ook niet. Kan natuurlijk nog steeds dat je vreetbuien krijgt hoor... Maar standaard hormonale bijwerkingen kun je eigenlijk niet hebben.quote:
als je ongesteld bent met de pil neem je toch even geen hormonen?quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hele cyclus bestaat niet, dus echt ongesteld ben je ook niet. Kan natuurlijk nog steeds dat je vreetbuien krijgt hoor... Maar standaard hormonale bijwerkingen kun je eigenlijk niet hebben.
zou dat direct effect hebben ja? Geen idee...quote:Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
als je ongesteld bent met de pil neem je toch even geen hormonen?
nou ja, de bijsluiter zegt dat je gelijk zwanger kunt worden als je de pil perongeuk een dag mist, of als je de schijterij hebt, dus ik denk het welquote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou dat direct effect hebben ja? Geen idee...
true, dat is een puntquote:Op zondag 7 april 2013 22:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nou ja, de bijsluiter zegt dat je gelijk zwanger kunt worden als je de pil perongeuk een dag mist, of als je de schijterij hebt, dus ik denk het welmaar ik slik al jaren niet de pil
HOEzoquote:Op zondag 7 april 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog ff naar de dokter om te kijken of ik iets kan krijgen tegen menstruatie
Oh zo. Ik merk nu wel sterker schommelingen, maar met pil was mijn ongesteldheid ook wel merkbaar buiten de troep zelf. Vooral mijn onredelijkheidquote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hele cyclus bestaat niet, dus echt ongesteld ben je ook niet. Kan natuurlijk nog steeds dat je vreetbuien krijgt hoor... Maar standaard hormonale bijwerkingen kun je eigenlijk niet hebben.
Wat waaromquote:Op zondag 7 april 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog ff naar de dokter om te kijken of ik iets kan krijgen tegen menstruatie
Andere voorbehoedsmiddelen toch ook niet?quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een spiraal maar ik weet niet of ik dat wel vergoed krijg
Uh ja ik krijg de pil gedeeltelijk dacht ik. Ik moet eens zorgverzekering opbellenquote:Op zondag 7 april 2013 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Andere voorbehoedsmiddelen toch ook niet?
Ik denk er ook aan... Ik heb zo'n last van de dips als ik weer geprikt moet worden
Misschien met aanvullend. Dat kan welquote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh ja ik krijg de pil gedeeltelijk dacht ik. Ik moet eens zorgverzekering opbellen
Dan moet je maar zonder neuckenquote:Op zondag 7 april 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet mijn rubbers ook zelf bezahlen ja!
nog ZWEI maandenquote:
de whutquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd dat tupperware chipsmaak ding werkt serieus, en nog best goed ook
En dan meteen nageslacht kweken?quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog ZWEI maanden
Jij kan ook prima zonder neuken. Maar dat kost de staat meer geld dan gewoon je pil te vergoeden
en dan maak je zelf chips? of is het een schaal ofzo?quote:
Ja, zie ebay link ;Dquote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en dan maak je zelf chips? of is het een schaal ofzo?
Jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ah ik zie het
en smaakt het een beetje?
ermahgerd chocoladechipsquote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
je kunt erop flikkeren wat je wil ;D
mrgrtzlnd geloof ik. Tien euro.quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef milka82 het volgende:
Ohai! Skjoe gaat der meteen voor, wham BAM!
Ow, om even met de deur in huis te vallen, waren er nog Zaadlando kortingscodes?
Ik dacht dat het over condooms ging, my bad. * SpaceInvaders geen strippenkaart voor abortuskliniek heeftquote:Op zondag 7 april 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je neukt zonder anticonceptie? Goed bezig!
niet? Pro life activist!quote:Op zondag 7 april 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over condooms ging, my bad. * SpaceInvaders geen strippenkaart voor abortuskliniek heeft
quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
En koop ik nagellak van de kinderbijslag
Precies, daarom denken jullie dat ik een kutpuber ben. Ik stuur ook altijd mijn oudste kint naar meets.quote:Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
En je kids hacken je account ook wel eens
Ik krijg een bepaald aantal per jaar vergoed volgens mij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet mijn rubbers ook zelf bezahlen ja!
zelfde reden als voor Speesquote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik krijg een bepaald aantal per jaar vergoed volgens mij.
Oh hai trouwens!
Zo voelde het anders niet vanochtendquote:
je zou schaar van dr troon stoten!quote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe grote rel zou dat worden als dat echt waar wasermahgerd
Vergeet ik wel eens.quote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn nog jonge hertjes, oude taart...
je hebt je bijdrage aan de mensheid ook al ruimschoots voldaanquote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vergeet ik wel eens.
Fucked-up referentiekader
ja ik dacht het ook. Morgen maar eens vragen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar skjoe je hebt pillen om het uit te stellen. Ik weet dat van iemand die dat ging halen als ze op vakantie ging in de 1e of 2e middelbaar ofzeau
Die werkten bij mij niet dus het is geen garantiequote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar skjoe je hebt pillen om het uit te stellen. Ik weet dat van iemand die dat ging halen als ze op vakantie ging in de 1e of 2e middelbaar ofzeau
Knoop erin, volstorten met beton en voor de zekerheid nooit meer seksquote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt je bijdrage aan de mensheid ook al ruimschoots voldaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |