Okay ik ga 'm bestellen denk ik, zelfs als ik douane kosten krijg ben ik nog goedkoper uit dan in NL bestellen. Heb 'm nu gevonden voor 88 euro incl. shipping!quote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
En idd debs als die zachtere erbij zit gewoon die nemen
ik had toen 120 incl shipping en douane geen probleem meequote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay ik ga 'm bestellen denk ik, zelfs als ik douane kosten krijg ben ik nog goedkoper uit dan in NL bestellen. Heb 'm nu gevonden voor 88 euro incl. shipping!
Een Clarisonic Miaquote:
Ik zag m, zo tof! Laat je even weten of alles goed gaat als ie er een tijdje opzit? Dan wil ik het ook proberenquote:
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.quote:Op zondag 7 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag m, zo tof! Laat je even weten of alles goed gaat als ie er een tijdje opzit? Dan wil ik het ook proberenIk ben echt bang dat als het warm wordt de nagellak 'zacht' wordt en aan je telefoon blijft plakken
Ik heb zo'n spuitbus met vernis, helpt dat ertegen of plakt dat lekker mee?quote:Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.
Ziet er leuk uit Debs!
vast wel, maar die staan op de telefoon van priem voornamelijkquote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er al foto's van gisteren Skjoe? Ik ben zo benieuwd!
Denk je dat echt ja..? Heb 't nu niet afgelakt namelijk.. Nou ja, zal 't wel eens in de gaten houdenquote:Op zondag 7 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit t aan de binnenkant? Dan gebeurt dat gegarandeerd.
Ziet er leuk uit Debs!
Debs, vandaag ben ik niet gaan werken, alles gaat langs me heen maar ik zal morgen kijken bij de Sephora. En dan laat ik je wel weten wat de prijs was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |