Liefs terugquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef Messina het volgende:
Liefs voor jullie allemaal.
Ik heb vandaag niets te vertellen.
Liefs terug. Niets te vertellen als in: "Het gaat allemaal zijn gangetje" of: "Ik heb niets positiefs te melden dus zeg ik maar niets."?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef Messina het volgende:
Liefs voor jullie allemaal.
Ik heb vandaag niets te vertellen.
Daar hang ik nu zo'n beetje elke dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
In ieder geval beter dan: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef Messina het volgende:
Dat laatste.
Als ik een smiley moet kiezen die het dichtst in de buurt van mij bui zit;
Hey Messinaquote:Op zondag 14 april 2013 03:47 schreef Messina het volgende:
[..]
/bigsmile
![]()
Nog steeds niet super, wel iets beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 10:44 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een SS soldaat was, en dat ik met een andere soldaat door de stad liep om te controleren of mensen zich wel aan de regels hielden.
Wie verzint dit soort dromen?
Wel eens 'normaal' gedroomd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
Dat spijt mij voor je. Volgend weekend beter...quote:Op maandag 15 april 2013 07:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb zelden normale dromen.
Overigens heb ik een enorm kutweekend gehad. Echt waardeloos.
Bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat spijt mij voor je. Volgend weekend beter...
da's een beetje FOK! eigen af en toe natuurlijk, en ach zelf loop ik ook wel eens tegen wat muren op hier, dan is het enige waar ik energie uit haal dat ik toch maar wel lekker even van mij af heb kunnen schrijven wat mijn gevoel isquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt.
Afgelopen dagen heb ik het gevoel tegen een muur te praten (op het FOK!forum), weinig positieve energie te vinden hier. Behalve het gebruikelijke gezeur van mensen.
Dat is waar natuurlijk, Re.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:58 schreef Re het volgende:
[..]
da's een beetje FOK! eigen af en toe natuurlijk, en ach zelf loop ik ook wel eens tegen wat muren op hier, dan is het enige waar ik energie uit haal dat ik toch maar wel lekker even van mij af heb kunnen schrijven wat mijn gevoel is
Hey hey, je weet mijn PM te vinden tochquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bedankt.
Afgelopen dagen heb ik het gevoel tegen een muur te praten (op het FOK!forum), weinig positieve energie te vinden hier. Behalve het gebruikelijke gezeur van mensen.
Hey Messina,quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Hey hey, je weet mijn PM te vinden toch![]()
Ik vind 't jammer dat Harrie Jekkers niets (of in ieder geval geen cabaret) meer doet.
Er komen weer blaadjes aan de bomen! Echt!
Prachtig ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Gewas het volgende:
Heb ik dit wel eens hier laten horen?
Harrie Jekkers is een held.![]()
Dit heb ik toentertijd leren kennen door een toenmalige lerares van mijn school.
Trots op De Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |