Altijd een pak van in huisquote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nu die sticks in de vriezer liggen die vroeger iedereen at. Je weet wel, die basic langwerpige waterijsjes in zo'n gekleurd plasticje. Bovenkantje eraf snijden/knippen en dan uitzuigen die hap.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nu die sticks in de vriezer liggen die vroeger iedereen at. Je weet wel, die basic langwerpige waterijsjes in zo'n gekleurd plasticje. Bovenkantje eraf snijden/knippen en dan uitzuigen die hap.
Moet ze zelf weten maar niet hier in huis.quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Laat je zusje toch een keer gegangbanged worden joh.. doe niet zo varder-esq
Waren ook echt zuurquote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een keer gehad.. helemaal onder de uitslag.. was allergisch voor teveel kleurstoffen.
wat snoept ie dan?quote:Op zondag 7 april 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
Ben jaloers op SmoofWil ook weer een keer snoepen
nouja nu echt slapen, doei
Ga in de woonkamer slapen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook niet, maar ik ken die vriendinnetjes van mijn zusje niet allemaal en ik wil het gewoon effe voor de zekerheid checken. Gemoedsrust ditdat.
Ik ook.quote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een keer gehad.. helemaal onder de uitslag.. was allergisch voor teveel kleurstoffen.
Dat doen al die wijfies al, mag dan wel mijn chick thuis laten pitten maar dan hoef ik daar nog niet tussen te gaan liggen. Hele kamer licht vol met luchtbedden en shit. En ze hebben echt ziek veel gezopen man.quote:
Typisch is een goede broer.quote:
Nie normaal goftedomme. Hebben er al een paar moeten kotsen of niet? Anders hebben ze namelijk niet veel gezopen imo.quote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doen al die wijfies al, mag dan wel mijn chick thuis laten pitten maar dan hoef ik daar nog niet tussen te gaan liggen. Hele kamer licht vol met luchtbedden en shit. En ze hebben echt ziek veel gezopen man.Waren met 10 volgens mij, godverdomme allemaal wijn, alle sangria op nog een paar bacardi flessen en shit.
De laatste keer waren er 2 de sloot ingelopen van dat groepje, dus dat zit wel goed denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nie normaal goftedomme. Hebben er al een paar moeten kotsen of niet? Anders hebben ze namelijk niet veel gezopen imo.
Nee van je papa en mama je hebt balhaar te zeggen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 01:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee van je papa en mama je hebt balhaar te zeggen.
Faciliteer gewoon geile pics voor ons in plaats van de volwassen boeler uit te hangen hier heeft niemand baat bij.
Dus dan kun je ons ook uitnodigen. In principe.quote:Op zondag 7 april 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
1. die wonen al een jaartje of 15 niet meer samen
2. nee dit huis is van mij
3. gebruik google maar
Zou kunnen ja. Maar voordat jij daarbij zou horen komen er eerst nog wel een stuk of wat andere, dus geen zorgen je zal nooit een uitnodiging ontvangen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus dan kun je ons ook uitnodigen. In principe.
Gaan we weer op die toer zoek het dan lekker uit met je jailbait ik hoop dat je een soa krijgt van je zusje .quote:Op zondag 7 april 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar voordat jij daarbij zou horen komen er eerst nog wel een stuk of wat andere, dus geen zorgen je zal nooit een uitnodiging ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |