Is dit een VIgrap?quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.
Zelfs Louis en Truus doen 't man, doe niet zo raar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds ik mij kan heugen zo, heeft niks met een chick te maken. Sowieso vind ik lepeltje lepeltje verlept dus zoveel last heeft ze niet van mijn genotsknots buiten de seks om.
[..]
Een relletje op z'n tijd houd me scherp.quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gesprek heeft je goed gedaan. Je bent ineens weer op dreef.
De NS-Beer was trending topic ergens in februari dit jaar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kan niet weten wat een NS-beer is. Dat is van voor jouw tijd. Gesnapt. Je bent overduidelijk een kloon.
GGMM is wel een beetje zoals VI ja.. na de prijs en de eer doen ze niet meer hun best en teren ze op het verleden.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een VIgrap?
Zo ja.. Loop ik nu boos weg
Ik doe het ook totdat ze slaapt, dan ga ik chill liggen zoals ik wil.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Louis en Truus doen 't man, doe niet zo raar.
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.quote:Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, pak maar even een ladder, we wachten wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me serieus nog steeds af wat je doet. Dat is een serieuze vraag. Niemand mag je, iedereen ergert zich aan jouw aanwezigheid, en toch ben je hier.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De NS-Beer was trending topic ergens in februari dit jaar.
oh ohquote:Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je persoonlijke mening over mij moet je niet meenemen in je beoordeling in mij als moderator. Dit is bijzonder onprofessioneel van je.
Waarom ze in de rij zettenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.
Oh no you didddnnntttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is getrouwd man, die shit doe je niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ze in de rij zetten.. volgens mij is C_A een behoorlijk mokkel dus die geef je toch voorrang.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik pak jou gewoon op je eigen woorden. Geen probleem.
GGMM die met kanker gaat schelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de fuck is dit?quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe mewtwo form, world TT op twitter zie ik net
is mikey hier?? dan kan hij snel een artikel voor FOK!games schrijven
JA DAG.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe mewtwo form, world TT op twitter zie ik net
is mikey hier?? dan kan hij snel een artikel voor FOK!games schrijven
Dat was de vorige keer ook al. Toen vond ik je daarna ook bijzonder grappig. Misschien is het de spanning die van me afglijdt, waardoor ik beter kan genieten van je humor. Wie zal het zeggen.quote:
Afspreken kan toch en een tostie eten.. tenzij dat een of andere rare verkapte gecodeerd woordje is voor orale seks..quote:Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is getrouwd man, die shit doe je niet.
''kopjes te geven'' gebruiken wie hier in een zin als je nodig moet schijten ''hij begint al kopjes te geven''. Dus nee.quote:Op zondag 7 april 2013 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint die van jou ook al kopjes te geven na het bekijken van die foto van c_a, Typisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |