SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve als je je luchtbed bij je hebt.
Nu niet zo'n last meer vanquote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk er echt nooit aan eerlijk gezegd. Meestal als versierpogingen niet lukken.
Jij hebt gescoord ja?quote:
Heuh, waar gaat dit over?quote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
Iemand nog meer verstand van fixatie..... het klopt numaar er past wel een vinger tussen
quote:
Ik had het over muhahaha.quote:
Ik bedoel dat jij nu niet zo'n last hebt van falende versierpogingenquote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt wel weer.
Ze knapt alweer op en de baby heeft straks snachts geen voeding meer nodig.
Ach, straks komen de vragen hoe mijn baby heet.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dat jij nu niet zo'n last hebt van falende versierpogingen
Euh lamballen, met vriendin filmpje gekeken, nog meer lamballen en nu a State of Trance 600 live meeluisteren. Die shit draait serieus 5 kilometer verderop en hij duurt tot 0700 en ik had niemand.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
quote:
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)quote:
IKEA geweest, naar de film.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe, leuk johquote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, straks komen de vragen hoe mijn baby heet.
Euh geen idee eerlijk gezegd, daar moet je Evie of Joysa voor hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)
dus nu heb ik een fixatieverband aangelegd.... maar bij een knie heb ik nog nooit gedaan en bij mijn enkels gebruik ik meestal sporttape
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergetenquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)
dus nu heb ik een fixatieverband aangelegd.... maar bij een knie heb ik nog nooit gedaan en bij mijn enkels gebruik ik meestal sporttape
Gezellig en welke film?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IKEA geweest, naar de film.
[..]
Whehehe, leuk joh
Ik had al plannetjes gemaakt om alleen met de baby te gaan wandelen en dan de zielige single dad uit te gaan hangen.quote:
Mijn oma geholpen met het opvragen van dr beltegoedquote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat werkt ook jaquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergeten
Mag ik jou hartelijk bedanken!!quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn oma geholpen met het opvragen van dr beltegoed.
WNS ?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |