SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve als je je luchtbed bij je hebt.
Nu niet zo'n last meer vanquote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk er echt nooit aan eerlijk gezegd. Meestal als versierpogingen niet lukken.
Jij hebt gescoord ja?quote:
Heuh, waar gaat dit over?quote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
Iemand nog meer verstand van fixatie..... het klopt numaar er past wel een vinger tussen
quote:
Ik had het over muhahaha.quote:
Ik bedoel dat jij nu niet zo'n last hebt van falende versierpogingenquote:Op zondag 7 april 2013 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt wel weer.
Ze knapt alweer op en de baby heeft straks snachts geen voeding meer nodig.
Ach, straks komen de vragen hoe mijn baby heet.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dat jij nu niet zo'n last hebt van falende versierpogingen
Euh lamballen, met vriendin filmpje gekeken, nog meer lamballen en nu a State of Trance 600 live meeluisteren. Die shit draait serieus 5 kilometer verderop en hij duurt tot 0700 en ik had niemand.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
quote:
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)quote:
IKEA geweest, naar de film.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe, leuk johquote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, straks komen de vragen hoe mijn baby heet.
Euh geen idee eerlijk gezegd, daar moet je Evie of Joysa voor hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)
dus nu heb ik een fixatieverband aangelegd.... maar bij een knie heb ik nog nooit gedaan en bij mijn enkels gebruik ik meestal sporttape
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergetenquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Ik zwikte vanmiddag door mijn knie heen (althans ik stond op en toen deed ie knikknak, best wel pijnlijk)
dus nu heb ik een fixatieverband aangelegd.... maar bij een knie heb ik nog nooit gedaan en bij mijn enkels gebruik ik meestal sporttape
Gezellig en welke film?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IKEA geweest, naar de film.
[..]
Whehehe, leuk joh
Ik had al plannetjes gemaakt om alleen met de baby te gaan wandelen en dan de zielige single dad uit te gaan hangen.quote:
Mijn oma geholpen met het opvragen van dr beltegoedquote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat werkt ook jaquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergeten
Mag ik jou hartelijk bedanken!!quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn oma geholpen met het opvragen van dr beltegoed.
WNS ?quote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een soort van braceding ofzo halen voor mijn knie. Anders kan ik de WNS wel vergeten
Ehm, App en Broken City.quote:
Ik weet niet of dat wel zo slim isquote:Op zondag 7 april 2013 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had al plannetjes gemaakt om alleen met de baby te gaan wandelen en dan de zielige single dad uit te gaan hangen.
Ik was nog wel serieusquote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou hartelijk bedanken!!
Ik moest hier veel te hard om lachen
Daar twijfel ik ook niet aanquote:
Nee jongequote:
Ik heb ook skate'squote:
Bullshit!!quote:
Oja op die fiets.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jonge.
Ik bedoel dat die baby die jij zogenaamd hebt op een gegeven moment toch wel weer terug gaat?
Samen oefenen voor de WNS?quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook skate's. Liggen klaar achter in de auto om wat mee te doen, al weer een jaar lang
.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja op die fiets.
Dan is de nieuwe allang onderweg jonguh!
Mijn plannetjes, wat doe je.quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Tegenwoordig denken de vrouwen als ze een kerel met baby zien: oh god, dan hangt er ook een veel te lastige ex aan vast, snel doorlopen!!
1244 en dan optie 1 in dit gevalquote:Op zondag 7 april 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan![]()
Maar ik moest er wel om lachen. Beltegoed opvragen is bij mij kwestie van *101* bellen.
Zoiets simpels uitleggen aan een oudere kan soms een hels karwei zijn
Whehequote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Tegenwoordig denken de vrouwen als ze een kerel met baby zien: oh god, dan hangt er ook een veel te lastige ex aan vast, snel doorlopen!!
Dat heb ik bij vrouwen met kinderenquote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Een puppy werkt beterquote:
Oefenen? Ik kan dat gewoonquote:
quote:
Ik niet bij papa's in t wild....quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel want ze is zo lief *koetsiekoetsie*.
Goed punt, ik zoek het alleen niet om een pup te nemen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een puppy werkt beter![]()
Toont dat je verantwoordelijkheidsgevoel hebt, dat je zorgzaam bent en de kans van lastige ex is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner
Ik heb 2 kattenquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een puppy werkt beter![]()
Toont dat je verantwoordelijkheidsgevoel hebt, dat je zorgzaam bent en de kans van lastige ex is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner
quote:
Stil nou maar, als jij mijn nichtje in je armen houdt gaan de stokjes bij jou flink ratelen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet bij papa's in t wild....
meestal bij papa's bij moeder de vrouw of bij moeders zelf
Mooi, dan kan jij mij helpen overeind te blijvenquote:
ja dat iddquote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Zoeken ze geen vrijwilligers bij een hondenuitlaatservice?quote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed punt, ik zoek het alleen niet om een pup te nemen.
Ik ben te weinig thuis en dat vind ik zielig.
Dat is toch anders, vrouwen reageren beter op puppy'squote:
Stomme kniequote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij mij helpen overeind te blijven![]()
Vorig jaar half meegedaan aan de WNS.
Op zaterdags skates gekocht, op woensdag mee geskate. Ik had 15 jaar niet op skates gestaan![]()
Maar ik moest het halverwege opgeven vanwege een knie die op slot wilde gaan
Die bestaanquote:
Jawel hequote:
Dunno, er zit wel een asiel hier in de buurt, allicht dat zij nog iemand zoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoeken ze geen vrijwilligers bij een hondenuitlaatservice?
Grrr, ik wil pas een hond als ik een huis heb, zolang ik alleen in een appartement zit vind ik dat zielig voor de hondquote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoeken ze geen vrijwilligers bij een hondenuitlaatservice?
[..]
Dat is toch anders, vrouwen reageren beter op puppy's
Over stalkers gesproken!!quote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, van die stalkers.
Bah, zo smerig lijkt me dat.
Ratelen nee.... maar misschien heb ik dan weer ff een sprankje mama-gevoel....quote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stil nou maar, als jij mijn nichtje in je armen houdt gaan de stokjes bij jou flink ratelen.
Rottweilerquote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grrr, ik wil pas een hond als ik een huis heb, zolang ik alleen in een appartement zit vind ik dat zielig voor de hond.
Ik wil een border collie, mechelse herder, huskey of een rotweiler.
ga jij eens slapenquote:
Dat is wel klote voor 'm maar het rechtvaardigt het niet vind ik.quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over stalkers gesproken!!
Gisteren mn stalker gesproken, ik was in dordt en dat wist hij dus even op terrasje afgesproken. Gezellig zitten bijkletsen over vroeger en wat er de afgelopen 10 jaar allemaal is gebeurd en nu snap ik zijn stalkgedrag eigenlijk wel. Kerel heeft hoop shit meegemaakt zeg
Weer?quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ratelen nee.... maar misschien heb ik dan weer ff een sprankje mama-gevoel....
Nee, ik wil niet alleen slapen vannachtquote:
Eerst maar een keer meeten voor we trouwen ?quote:
je hebt huisdieren genoeg en god is altijd met je.quote:Op zondag 7 april 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet alleen slapen vannacht
Is natuurlijk wel kut voor 'm, maar dan hoef je toch geen stalkersgedrag te vertonen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over stalkers gesproken!!
Gisteren mn stalker gesproken, ik was in dordt en dat wist hij dus even op terrasje afgesproken. Gezellig zitten bijkletsen over vroeger en wat er de afgelopen 10 jaar allemaal is gebeurd en nu snap ik zijn stalkgedrag eigenlijk wel. Kerel heeft hoop shit meegemaakt zeg
Nou ten eerste doet hij gewoon alles bij iedereen liken dus niet alleen bij mijquote:Op zondag 7 april 2013 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel klote voor 'm maar het rechtvaardigt het niet vind ik.
[..]
Weer?
Nou, ik vond het best tof heel vroeger om mijn toen babynichtjes vast te mogen houden, maar nu laat ik dat meestal over aan de mensen die daar heel blij van wordenquote:
True, zit wat in en goed dat hij het nu niet meer doet.quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ten eerste doet hij gewoon alles bij iedereen liken dus niet alleen bij mij![]()
Ten tweede gaf ik hem wel aan dat ie met sommige opmerkingen wel te ver ging, daar zijn excuses voor aangeboden en sindsdien ook niet meer gedaan.
Dit rechtvaardigt het ook niet echt maar nuanceert het wel naar mijn idee
Ja en ik voel mn eigen zwaar klote en ik wil huilen. Het liefst op een brede mannenschouderquote:Op zondag 7 april 2013 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt huisdieren genoeg en god is altijd met je.
Trusten
Lijkt me inderdaad geschikter als tweede datequote:Op zondag 7 april 2013 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerst maar een keer meeten voor we trouwen ?.
heb je niks aan mij, want ik ben slank en heb geen brede schouders. En ik kan niet tegen huilende vrouwen omdat ik dan mee ga huilenquote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik voel mn eigen zwaar klote en ik wil huilen. Het liefst op een brede mannenschouder
Gaat toch om het idee jongequote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je niks aan mij, want ik ben slank en heb geen brede schouders. En ik kan niet tegen huilende vrouwen omdat ik dan mee ga huilen
Ik heb ook niks aan jou ook hequote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je niks aan mij, want ik ben slank en heb geen brede schouders. En ik kan niet tegen huilende vrouwen omdat ik dan mee ga huilen
Dit geldt ook voor mij.quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geschikter als tweede date
Sowieso is ook_gek niet geschikt om bij uit te huilen.quote:
Ook een goede oplossing toch?quote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is ook_gek niet geschikt om bij uit te huilen.
Die gast praat veel te snel en veel te plat haags dus dan moet ik veel te hard lachen.
En ik kreeg wel een gevoel van goedkeuring van haar hoorquote:
Doet ze toch nog iets goedsquote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik kreeg wel een gevoel van goedkeuring van haar hoor![]()
Ze gooide jou nog net niet in de verkoop namelijk
Zo erg was het niet schatquote:
weet je toch!quote:
Viel wel mee gelukkig, over een situatie gesproken haha.quote:Hoe hoog was de rekening nadat er aan de bel werd getrokken? Wel strakke actie dat zij aan de bel trekt en dan vraagt of jij geld bij je hebt
Prachtigquote:Op zondag 7 april 2013 01:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet je toch!
[..]
Viel wel mee gelukkig, over een situatie gesproken haha.
Was weer mooi, OOOOH ik heb zo zin om een ram aan die bel te geven! En ik hoor opeens die bel rinkelen als of heel de straat in brand staatJIHOE!!!!! ZUIPEN!!!!!!!
*mijn naam* *mijn naam* mijn naam* !! Heb jij geld bij je want ik heb alleen pinpas en je kan hier niet pinnen haha.
Ik weetquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg was het niet schat![]()
Echt niet
Nee, ik wil niet lachen. Ik wil huilen, zwelgen in zelfmedelijden, gewoon omdat het kanquote:
Stel dat ik op jouw FB roep dat ik trek heb in uhm draadjesvlees. Gaat ze het dan ook voor mij maken?quote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet.
Nog beter is, ik zei tegen dr dat ik zin had in kippenragout, maar niets meer in de diepvries had. Heeft ze gewoon meteen ragout voor me gemaakt. Twee uur later zat ik heerlijk ragout te eten (ergens afgelopen week)
.
ja het was m'n avondje wel weerquote:
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet lachen. Ik wil huilen, zwelgen in zelfmedelijden, gewoon omdat het kan
Mwah dat betwijfel ikquote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel dat ik op jouw FB roep dat ik trek heb in uhm draadjesvlees. Gaat ze het dan ook voor mij maken?
Uitproberen?quote:
Nahquote:
Doe eens niet zo boos kijken naar mijquote:
Ja, ik had mn best gedaan, je moest maar gaan fietsen van je moederquote:
Wacht? Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef ook_gek het volgende:
kinder deze jongen gaat even wat slaap inhalen
Voetbal ze morgenquote:
Rijd je tenslotte meer op/inquote:
Daarom eerst auto (mama boos) en daarna vriendin (mama blij, vergeet de autoquote:Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik had mn best gedaan, je moest maar gaan fietsen van je moeder
Oh uitgekookt stuk vreten!!quote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rijd je tenslotte meer op/in.
[..]
Daarom eerst auto (mama boos) en daarna vriendin (mama blijk, vergeet de auto) .
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rijd je tenslotte meer op/in.
[..]
Daarom eerst auto (mama boos) en daarna vriendin (mama blij, vergeet de auto) .
Thanksquote:Op zondag 7 april 2013 01:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
trusten Vin en wat huppels ook zegt:
[..]
Vriendin kun je ook nog in ....:P .quote:
Die hoort jou gewoon te berijdenquote:
Naar de autoquote:Op zondag 7 april 2013 01:13 schreef DaMook het volgende:
Kut, peuken op, ga ik proberen de elektrische sigaret te gebruiken of loop ik naar de auto?
Nee, autoquote:
Ghehe. Ga peuken halen dan!!quote:Op zondag 7 april 2013 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, auto, hij doet het nog, hoelang nog is de vraag
.
Fiets doet het niet btw, al een jaar ofzo een lekke band. Binnenkort eens plakken
.
Mjah eigenlijk moet ik wennen aan die elektrische sigaret, anders kan ik de auto niet betalenquote:
Ghehe herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2013 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk moet ik wennen aan die elektrische sigaret, anders kan ik de auto niet betalen.
Daar wil ik eigenlijk niet aan beginnenquote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe herkenbaar![]()
Ik doe tegenwoordig zelf peuken schieten, haal nog wel te vaak een pakje peuken
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 7 april 2013 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen.
Maar ik ga ook proberen te slapen.
Truste huppel.
Ik ben niet van plan om zelfmoord te plegenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om zelfmoord te plegen
Nee.quote:
Ik ging pas rond half 6 slapenquote:
Jankend op de bank met een bak thee.quote:
Hoi burgerlulletjequote:
quote:Op zondag 7 april 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jankend op de bank met een bak thee.
Ja, nou echt. Wat een feestje had ik
Kusjequote:
Klopt, je hebt het getyptquote:
Ik heb het met mijn lul op het scherm geduwd, nou goed?quote:Op zondag 7 april 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Klopt, je hebt het getypt
Maar jij had weer een gezellig nachtje met brandend maagzuur?quote:Op zondag 7 april 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Klopt, je hebt het getypt
Die was vrij vroeg weer weggetrokken.quote:Op zondag 7 april 2013 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij had weer een gezellig nachtje met brandend maagzuur?
quote:Op zondag 7 april 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was vrij vroeg weer weggetrokken.
Ik zat gewoon te janken (nu nog steeds eigenlijk) omdat het een jaar geleden is dat mn pa dood ging
Zonder fouten, dus geen meerdere toetsen tegelijk aangeraakt, dus klein pikkie, dus vermoeden bevestigdquote:Op zondag 7 april 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn lul op het scherm geduwd, nou goed?
Ik moest nog lachen ookquote:Op zondag 7 april 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder fouten, dus geen meerdere toetsen tegelijk aangeraakt, dus klein pikkie, dus vermoeden bevestigd
Ik vond hem ook wel goedquote:
Ja dat blijft moeilijk hequote:Op zondag 7 april 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was vrij vroeg weer weggetrokken.
Ik zat gewoon te janken (nu nog steeds eigenlijk) omdat het een jaar geleden is dat mn pa dood ging
Ik snap nu wel waarom ik al de hele week last heb van mn maagzuurquote:
Stressquote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ik al de hele week last heb van mn maagzuur
Nee, het "jubileum" heb daar geen stress over verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF!![]()
![]()
Ik mep de spits vanmiddag kapot die er 1 inprikt![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 7 april 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijg net een sms van mijn pa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF!![]()
![]()
Ik mep de spits vanmiddag kapot die er 1 inprikt![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Geeft ze je geen massage?quote:Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, ik ga nooit meer 700km op een dag rijden in een Matiz.
Wat een slechte stoelen in zo'n ding.
Zo eerst een uur in een heet bad liggen denk ik.
Ehhh. Ik zeg gewoon ff neequote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is ...
ofnie FL?
Goed om te horenquote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel goed. Met jou?
Fijn. Bevalt de studie?quote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed om te horen
Hier ook primaMet de studie begonnen ondertussen, en verder gaat alles wel z'n normale gangetje
Hoe was de snuffeldag?
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 7 april 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar was ze te moe voor
Maar dat was te begrijpen.
Ja studie bevalt primaquote:Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Bevalt de studie?
Meeloopdag bedoel je?Die was prima.
Dat is de bedoeling ja.quote:Op zondag 7 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja studie bevalt primaKlein klasje van 7 man, leuk klasje wel, relaxte leraar, interessante stof
Wel een eindje rijden elke keer maarja... dat moet dan maar. Wordt allemaal vergoed gelukkig
![]()
Ik bedoelde de meeloopdag jaDus volgend lesjaar ga je d'r mee beginnen?
100 eu scorenquote:Op zondag 7 april 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga er ook vandoor
even de 0 houden
tot na de 3de helftquote:Op zondag 7 april 2013 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
maar nu moet ik wel echt gaan
Ken ik wel, maar ik vroeg me af wat die tot na de 3e helft betekendequote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
3de helft niet kennen
de biertjes achteraf
Wilde seks tochquote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ken ik wel, maar ik vroeg me af wat die tot na de 3e helft betekende
Heeft Aldo een crush ja?quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt heul mij niet.... je wilt je UK-liefie
quote:Op zondag 7 april 2013 12:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt heul mij niet.... je wilt je UK-liefie
Op familiebezoek?quote:Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst naar breda en daarna naar groningen
Nee, ze moest Burlesque workshops geven en ik was chauffeurquote:Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op familiebezoek?
Dat is nog erger dan de IKEA hoor![]()
GAAF!quote:Op zondag 7 april 2013 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze moest Burlesque workshops geven en ik was chauffeur
Sexy ookquote:
Nee, hebben een andere gevonden waarbij de producten automatisch ingevoerd worden. Scheelt een hoop werkquote:Op zondag 7 april 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sexy ook![]()
Moest ik jou trouwens nog helpen?
Topquote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, hebben een andere gevonden waarbij de producten automatisch ingevoerd worden. Scheelt een hoop werk
Het is nog niet voorbijquote:
Lekkerquote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbijgoed lekker aan het relaxen en net wakker
Lastig, succes.quote:Op zondag 7 april 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb net vrienden op bezoek gehad, maar tis met een beetje een naar gevoel afgelopen en dat is mijn schuld. Ik heb iets goed te maken, moet alleen nog even bedenken hoe en wat...
Ja. Ik zou met een vriend de weg opgaan, maar ben op het laatst gaan afzeggen omdat ik -echt- wat aan mijn huishouden moet gaan doen. Maar bleek dat die zich daar best wel op verheugd had. Dat in een note(n?)dopquote:
Misschien loopt het juist wel weg en is dat het probleem.quote:
Dan heeft hij wel heel erg lang gewacht.quote:Op zondag 7 april 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien loopt het juist wel weg en is dat het probleem.
Helaas niet, het stapelde zich alleen maar op de afgelopen 2 wekenquote:
Naja, tis niet zo erg dat het 1 grote schimmelzooi was, maar er moest gewoon actie ondernomen worden. Want tis gewoon een bende nu bij mij en ik kan best wel een vrije middag gebruiken om de achterstand weer in te lopen.quote:Op zondag 7 april 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien loopt het juist wel weg en is dat het probleem.
Ja ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien proberen iedere dag wat aan je huishouden te doen. Is lastig
huishouden kan je in het klein of groot doen .... hoeft geen uren te kostenquote:Op zondag 7 april 2013 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja. Ik zou met een vriend de weg opgaan, maar ben op het laatst gaan afzeggen omdat ik -echt- wat aan mijn huishouden moet gaan doen. Maar bleek dat die zich daar best wel op verheugd had. Dat in een note(n?)dop
Dat meestal niet neequote:
Ow herkenbaar wel. Ik hou het tegenwoordig wel bij want een flinke berg is echt een turn-off om nog iets te gaan doen totdat je je keuken echt niet meer inkomt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas niet, het stapelde zich alleen maar op de afgelopen 2 weken![]()
Heb vandaag m'n laatste schone onderbroek aangetrokken en letterlijk geen schoon kopje meer in huis (doe al dagen steeds 1 ding effe afschonen als ik iets nodig heb), ik had 3 vuilniszakken in de keuken, letterlijk stapels vuile vaat in de woonkamer, er moet nog gezogen worden.
Ik word er gewoon een beetje gek van of zo en kan zo moeilijk kiezen.
Als ik mee was geweest dan was ik vanavond te moe geweest om nog wat te doen en dan zit ik aankomende week (waarin ik het best wel druk heb) weer met die berg -_-
Voor m'n gevoel -moet- ik dus gewoon nu (vandaag) actie ondernemen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon lullig was van mij
Zo voelt het tenminste.
En aangezien ik het nu niet meer kan terugdraaien, moet ik dus wat anders verzinnen. Misschien was het ook de verkeerde keus, kan best.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huishouden kan je in het klein of groot doen .... hoeft geen uren te kosten
Ja, das wel de betere aanpak. Misschien ben ik wel gewoon te lui of zoquote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow herkenbaar wel. Ik hou het tegenwoordig wel bij want een flinke berg is echt een turn-off om nog iets te gaan doen totdat je je keuken echt niet meer inkomt.
Hehehe ....quote:Op zondag 7 april 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een grafhekel aan afwassen als er een hele berg staat, dus dan doe ik het meestal direct
Ik zei dan ook een bergquote:Op zondag 7 april 2013 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ....
Muziek aan en gaaaaaaaan :^O^
maar bij een kopje was ik niet af
Meestal laat ik de vaat na een kooksessie staan en bij de volgende kooksessie was ik al het oude af en daarna meteen al het nieuwe.quote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, das wel de betere aanpak. Misschien ben ik wel gewoon te lui of zo
In elk geval staat een vaatwasser bij mij hoog op m'n verlanglijstjewant ik word gek van die vaat elke keer
En als je nu weg gaat van FOK! kan je nog voor 3 uur zo goed als klaar zijn met alles en alsnog met je vrienden op pad!quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas niet, het stapelde zich alleen maar op de afgelopen 2 weken![]()
Heb vandaag m'n laatste schone onderbroek aangetrokken en letterlijk geen schoon kopje meer in huis (doe al dagen steeds 1 ding effe afschonen als ik iets nodig heb), ik had 3 vuilniszakken in de keuken, letterlijk stapels vuile vaat in de woonkamer, er moet nog gezogen worden.
Ik word er gewoon een beetje gek van of zo en kan zo moeilijk kiezen.
Als ik mee was geweest dan was ik vanavond te moe geweest om nog wat te doen en dan zit ik aankomende week (waarin ik het best wel druk heb) weer met die berg -_-
Voor m'n gevoel -moet- ik dus gewoon nu (vandaag) actie ondernemen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon lullig was van mij
Zo voelt het tenminste.
En aangezien ik het nu niet meer kan terugdraaien, moet ik dus wat anders verzinnen. Misschien was het ook de verkeerde keus, kan best.
Mjaquote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ja, das wel de betere aanpak. Misschien ben ik wel gewoon te lui of zo
In elk geval staat een vaatwasser bij mij hoog op m'n verlanglijstjewant ik word gek van die vaat elke keer
Das misschien wel een idee, om dat te combineren. Ik ga het uitproberen!quote:Op zondag 7 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal laat ik de vaat na een kooksessie staan en bij de volgende kooksessie was ik al het oude af en daarna meteen al het nieuwe.
Verloren?quote:
kloptquote:Op zondag 7 april 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je nu weg gaat van FOK! kan je nog voor 3 uur zo goed als klaar zijn met alles en alsnog met je vrienden op pad!
vooral doen bij het wachten op een ovenschotel....quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das misschien wel een idee, om dat te combineren. Ik ga het uitproberen!![]()
Meestal is koken toch een vrij saaie klus
Wel alles afspoelen na het bereiden/eten. Dan koekt het niet zo erg aan.quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das misschien wel een idee, om dat te combineren. Ik ga het uitproberen!![]()
Meestal is koken toch een vrij saaie klus
Zo natuurlijk is dat niet hoorquote:
Ze zijn anderhalf uur geleden al vertrokken helaas. Mwah, ik maak het wel goed door de volgende keer mee te gaan naar het strand of zoquote:Op zondag 7 april 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je nu weg gaat van FOK! kan je nog voor 3 uur zo goed als klaar zijn met alles en alsnog met je vrienden op pad!
Het zou zo fijn zin als mijn zoon dat eens zou lerenquote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel alles afspoelen na het bereiden/eten. Dan koekt het niet zo erg aan.
Speelden wel slechtquote:
Wacht maar, echt luie mensen komen vanzelf achter slimme trucjes wat het meest efficient werkt.quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zin als mijn zoon dat eens zou leren
quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel alles afspoelen na het bereiden/eten. Dan koekt het niet zo erg aan.
Meestal kook ik gewoon wat in een panquote:Op zondag 7 april 2013 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vooral doen bij het wachten op een ovenschotel....en maak het leuk >>> muziek erbij ofzo
Afspoelen en weken ja, dat werkt goed.quote:Op zondag 7 april 2013 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Meestal kook ik gewoon wat in een pan
Maar kan geen kwaad de boel dan alvast in de week te zetten, dan duurt het afwassen zelf minder lang
Zoals een vaatwasserquote:Op zondag 7 april 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar, echt luie mensen komen vanzelf achter slimme trucjes wat het meest efficient werkt.
Kost geld en energie. Als je alleen bent vind ik dat niet rendabel.quote:Op zondag 7 april 2013 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals een vaatwasser
Is efficient toch?
Ja das waar, maar die afwas is in mijn hoofd 95% van het werkquote:Op zondag 7 april 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kost geld en energie. Als je alleen bent vind ik dat niet rendabel.
Dweilen kost mij meer tijd.quote:Op zondag 7 april 2013 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja das waar, maar die afwas is in mijn hoofd 95% van het werk
De rest vind ik niet zo'n issuemaar ik blijf steeds bij die vaat staan of zo
Ik vind het wel een goede tip, die ga ik onthouden en de eerst volgende keer uitproberenquote:Op zondag 7 april 2013 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dweilen kost mij meer tijd.
Afwas is zo gepiept, zeker als je ernaast gaat koken.
Een gerecht bereiden voor 2 a 3 personen werkt ook goed trouwens, dan hoef je minder te koken en dat scheelt ook weer afwas.quote:Op zondag 7 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede tip, die ga ik onthouden en de eerst volgende keer uitproberen
Ik woon op m'n uppiequote:Op zondag 7 april 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een gerecht bereiden voor 2 a 3 personen werkt ook goed trouwens, dan hoef je minder te koken en dat scheelt ook weer afwas.
Ja, meestal eet ik dus 2 dagen achter elkaar hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en veel gerechten zijn gericht op meer dan 1 persoon.
Doe ik ook hoor, ik kan dat eigenlijk prima handelen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, meestal eet ik dus 2 dagen achter elkaar hetzelfde![]()
Vriezerquote:Op zondag 7 april 2013 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, meestal eet ik dus 2 dagen achter elkaar hetzelfde![]()
Ja, ik heb dus ook geen vriezer bedenk ik me netquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, ik kan dat eigenlijk prima handelen.
Iets met 11quote:
Ik had gisteren vla gehaald, althans dat dacht ik. Blijkt het drinkyoghurt te zijn. FMLquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Over eten gesproken, ik heb trek. Even wat zoeken
Ik zat al op je te wachten.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had gisteren vla gehaald, althans dat dacht ik. Blijkt het drinkyoghurt te zijn. FML
Nee... want ik was eerder met mijn postquote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ook geen vriezer bedenk ik me net
[..]
Iets met 11![]()
![]()
Verradelijk zijn die pakken jaquote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had gisteren vla gehaald, althans dat dacht ik. Blijkt het drinkyoghurt te zijn. FML
[..]
Ik zat al op je te wachten.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al op je te wachten.
Gaat wel beter ja, morgen weer aan het werk en kijken hoe dat gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verradelijk zijn die pakken ja
Hoe is het? Gaat 't al wat beter?
Ik ben er nooit zo van, ik eet alles het liefst op. Als ik het in de vriezer ga bewaren dan ligt het daar een jaar later nog.quote:
Ja ik was later, was op mezelf gerichtquote:Op zondag 7 april 2013 13:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... want ik was eerder met mijn post
Ik eet ook het liefst alles gelijk op en meestal vergeet ik mijn vriezer niet.... al hebben er zeker 2 jaar dezelfde waterijsjes in dat ding gelegenquote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben er nooit zo van, ik eet alles het liefst op. Als ik het in de vriezer ga bewaren dan ligt het daar een jaar later nog.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik was later, was op mezelf gericht
quote:
Dat is mooiquote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat wel beter ja, morgen weer aan het werk en kijken hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |