ffquote:
nahquote:
Vindt hij vast niet ergquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik snuffel 's nachts altijd aan tax zijn achtergelaten shirtjes
Awh schattigquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik snuffel 's nachts altijd aan tax zijn achtergelaten shirtjes
Alleen als ze nog naar jou ruikenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nah
ja![]()
hé jij vindt het fijn om mijn shirts te dragen
tax pleasequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel makkelijk benen met sluiting
Dat word geen seks vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een jongetje btwquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
is dit pxe?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou t ook lief vindenquote:
nee doe je dat niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jamaar mijn moeder heeft het al uitgewassen
En meestal laat Heppie hier per ongeluk onderbroeken achter en zodaar snuffel ik niet aan
haha dat zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jamaar mijn moeder heeft het al uitgewassen
En meestal laat Heppie hier per ongeluk onderbroeken achter en zodaar snuffel ik niet aan
gvd en de kat is ook binnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
ik poep op de vsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Google speelt sowieso al mijn gegevens door aan de VS
Is daar ook een digitale ballenbak?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Kinky shit hier. Ik ga naar een kleuter forum
ik poep op chromequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Chrome heeft je zojuist aangegeven.
HYPOOOOOOOOOOOOOOquote:
fb?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Niet vergeten
mij krijg je niet klein
hoe de fuck kun je weten wie we zijn
Maar wel je schoenen uit doen voordat je erop gaat, anders worden de ouders boosquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En een digitale springkussen mag ik hopen
soms uit de ramenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste mnsen poepen in een wc pot, maar heppie is weer een hipster hoor
Zodra je op straat komt is je privacy al weg door al die camera's boven de weg. Gelukkig maar dat alle beelden gewist worden na een aantal uur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al dat gebalzak om die privacy![]()
zodra je met welke browser dan ook op internet zit zijn al je gegevens al weg
En wat doen ze ermee? Zorgen dat ik reclame krijg voor muziek dingen ipv tamponsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al dat gebalzak om die privacy![]()
zodra je met welke browser dan ook op internet zit zijn al je gegevens al weg
Ken ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Klein maar ook zoet.
Zoet en ook FRISSSSSSSSSstomme reclame
Liever een reclame van Large dan van de hunkemollerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat doen ze ermee? Zorgen dat ik reclame krijg voor muziek dingen ipv tampons
Als je niks raars uitspookt hoef je je ook geen zorgen te maken om die beeldenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zodra je op straat komt is je privacy al weg door al die camera's boven de weg. Gelukkig maar dat alle beelden gewist worden na een aantal uur.
dezequote:
Dat is waar, maar toch zou ik het niet prettig vinden als ze precies zouden weten hoe vaak ik bijvoorbeeld mijn oude oma opzoek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever een reclame van Large dan van de hunkemoller
[..]
Als je niks raars uitspookt hoef je je ook geen zorgen te maken om die beelden
quote:
Ik heb nooit reclamequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]hij is echt vervelend als je youtube wilt kijken en vijf seconde moet wachten
hahaha ik raak dan in de warquote:
Oh dankquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof: http://safariadblock.com/
Volgens mij staat ie gewoon standaard voor alles aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
maar waar kan ik het aan- en uitzettenEven zoeken
Ja staat naast adresbalk nu een knopje waarmee je het aan en uit kan doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie gewoon standaard voor alles aanGa anders youtube filmpjes kijken en je ziet het vanzelf
Ik gebruik firefox, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja staat naast adresbalk nu een knopje waarmee je het aan en uit kan doen
Hetzelfde als bij chrome dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja staat naast adresbalk nu een knopje waarmee je het aan en uit kan doen
Hoezo moet je het bij fok uitzetten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij chrome dusNiet vergeten om het bij FOK uit te zetten hea
Krijg je een melding van of je het alsjeblieft uit wil zetten anders wordt Danny minder rijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo moet je het bij fok uitzetten?
Ik geloof niet dat het verplicht is, maar ik heb geen last van die reclames en als ze aan staan krijgt FOK! er geld voor, dacht ik. Maar ik weet ook niet precies hoe het zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo moet je het bij fok uitzetten?
Ohja, daarom had ik het uitgezet bij FOK! werd gek van die melding.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je een melding van of je het alsjeblieft uit wil zetten anders wordt Danny minder rijk
Oh ik dacht alleen als je erop klikte?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het verplicht is, maar ik heb geen last van die reclames en als ze aan staan krijgt FOK! er geld voor, dacht ik. Maar ik weet ook niet precies hoe het zit.
Huh watquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je een melding van of je het alsjeblieft uit wil zetten anders wordt Danny minder rijk
Danny verdient geld doordat er reclames zijn. Als je adblock hebt worden die niet weergegeven. Dus krijgt hij geen moneysquote:
Oh, zou ook kunnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen als je erop klikte?
Oh ik dacht dat je een grapje maakte over die meldingquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Danny verdient geld doordat er reclames zijn. Als je adblock hebt worden die niet weergegeven. Dus krijgt hij geen moneys
Uitzetten is verboden? Dus hij moet aan staan?quote:
Slaap lekker!quote:
Spring er gewoon in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik zit al een halfuur een douche te uitstellen.
Niks aan de hand hoop ik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef Amoeba het volgende:
Kutaidsnee mijn laptop viel van de stoel.
Ohnee! Kan je nog wel snel FOK!en nu?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef Amoeba het volgende:
Kutaidsnee mijn laptop viel van de stoel.
League of Legends spelen met zijn vriendenquote:
Ik slaap de laatste tijd wat vroegerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O god, is het al zo laat? Ik zit nu net met m'n avondeten.Maar trusten hoor!
hij heeft vrienden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
League of Legends spelen met zijn vrienden
We zijn geragequit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
League of Legends spelen met zijn vrienden
Nee eigenlijk niet, dat zeg ik wel, maar stiekem zit ik alleen in een hoekje te huilen terwijl ik me in mijn verdere donkere kamer aftrek.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, dat zeg ik wel, maar stiekem zit ik alleen in een hoekje te huilen terwijl ik me in mijn verdere donkere kamer aftrek.
En dan zeg ik dat ik LoL speel, om een bepaalde status te krijgen bij mijn online vriendenquote:
oh.quote:Op zondag 7 april 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom heb ik LoL gedownload, nu verlaat ik ze niet helemaal
Heb je geen skype, dan kunnen jullie skypen en hoef je niet uit je kamer te komen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh.dat werkt vast niet bij meisjes heh?
net een fransman jijquote:
die zijn echt enorm slechtquote:
Dat is het punt nietquote:Op zondag 7 april 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je geen skype, dan kunnen jullie skypen en hoef je niet uit je kamer te komen.
Niet te vaak ragequitten, dan word je gebanned heaquote:
Ik mag mijne ook niet hoorquote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is het punt nietik vind ze gewoon allemaal kut
![]()
get gud scrubquote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik mag mijne ook niet hoorwe gingen 3 tegen 3 spelen: 'Nee wij willen pizza niet, hij is fucking slecht'
En ze eindigen elke zin met een grap over anale penetratie.
Ik denk dat ik misschien 3-4 mensen heb die ik als een soort van vrienden beschouw.quote:Op zondag 7 april 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik mag mijne ook niet hoorwe gingen 3 tegen 3 spelen: 'Nee wij willen pizza niet, hij is fucking slecht'
En ze eindigen elke zin met een grap over anale penetratie.
Ik werk in de pauzesquote:Op zondag 7 april 2013 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien 3-4 mensen heb die ik als een soort van vrienden beschouw.![]()
en nog wat om op school de pauze's mee te overleven en zo.
is goed, shaco k/d ratio van 4:1quote:
conciërgequote:
Dat is 50 cent per pauze hierquote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik werk in de kantine, de school verdient aan mij.
Erg langzaamquote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is 50 cent per pauze hier![]()
En ik heb tijd nodig om rustig te eten want ik eet langzaam. Vraag Heppie maar.
Gewoon niet kauwen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is 50 cent per pauze hier![]()
En ik heb tijd nodig om rustig te eten want ik eet langzaam. Vraag Heppie maar.
ik weet niet wie dat is, anderhalf jaar al niet gespeeld, toch pwn ik jequote:
Ashe is gewoon het best natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, anderhalf jaar al niet gespeeld, toch pwn ik je
Ik speel het al een dag, pas maar op.quote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, anderhalf jaar al niet gespeeld, toch pwn ik je
past doggie ook nog inquote:
ik kan prima zelf kauwenquote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vraag of heppie het voor wil kauwen.
is toch ranged, en ze heeft slow arrowsquote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die is belachelijk langzaam
Niet als je iets koopt waardoor zij heel snel schiet. Waardoor iedereen boos wordt omdat ik 'killsteal' terwijl zij misschien niet een kwart schade deden. Ben er ook inmiddels mee gestopt.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die is belachelijk langzaam
Ja maar dan krijg je dat swift meelees je toch nog neuken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is toch ranged, en ze heeft slow arrows
Slaapzakquote:Op zondag 7 april 2013 00:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik pas er zelf drie keer in denk ik zo
neem flashquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dat swift meelees je toch nog neuken.
ongeveerquote:
dan krijg ik buikpijnquote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kauw dan snel en slik het door.
doe ik spoedigquote:
trio doen?quote:
wat wil je dan met die man?quote:
Nee je krijgt een of ander chemisch middeltje dat er voor zorgt dat je rond je 30ste al in de overgang gaat, dat niet wetenquote:
Altijd raar geweest en daarom houden we van haarquote:
Kut man, nooit tegen een meisje zeggen dat ze raar isquote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd raar geweest en daarom houden we van haar
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut man, nooit tegen een meisje zeggen dat ze raar is![]()
Dat is vaak de reden dat ik ze leuk vindquote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut man, nooit tegen een meisje zeggen dat ze raar is![]()
Ik ken er wel een paar, mag je allemaal hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is vaak de reden dat ik ze leuk vind
Hele hamergang aanwezig en je zit op FOK!?quote:
we kijken filmquote:Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele hamergang aanwezig en je zit op FOK!?
#hashtagsopFOKquote:Op zondag 7 april 2013 10:16 schreef supersof het volgende:
those were the best days of my lifeeee.
#summerof69 #now playing #np #qmusic
VAquote:Op zondag 7 april 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeiemorgen favoriete liefjes van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weetquote:
Picsquote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Aber sicher![]()
De kapper heeft mijn haar mislukt
Okquote:Op zondag 7 april 2013 11:50 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee![]()
Pas morgen als het weer gefixt is
ga naar buiten, zoek een stok, gebruik die.quote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zo'n tekentablet maar die pen is kwijt
Nieuwe pen kost ¤35
Ja dat werkt dus nietquote:Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar buiten, zoek een stok, gebruik die.
Tsss wat een stom ding danquote:
Hopen dat ie weer opduikt, maar voor het nieuwe schooljaar heb ik die pen nodigquote:
koop een nieuwe danquote:Op zondag 7 april 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hopen dat ie weer opduikt, maar voor het nieuwe schooljaar heb ik die pen nodig
Dan wel, maar is zo zondequote:
doe gewoon joloquote:Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan wel, maar is zo zonde
En geld voor Macbook
Ja altijd tochquote:
Oke. doeiquote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja altijd toch
Maar ik moet nu even wat dingen doen dus ben er even niet
quote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja altijd toch
Maar ik moet nu even wat dingen doen dus ben er even niet