Moge hij rusten in vrede.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch bijgewerkt in de OP bij gevallen helden.
Ik heb genoeg innerlijke conflicten maar dat ter zijdequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een innerlijk conflict hebt en mijn post op deze wijze ook kloppend kan zijn.
Reageer eens Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom mocht je me eerst wel dan? Je weet dat ik me dit aanreken.
Indien Bosz zijn debiele 3-4-3 doorzet tegen grote clubs kunnen die 6 goals voor goed kloppen in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit was een leerzame dag. Ik heb mijn conclusies getrokken en ga nu fijn slapen.
Morgen wint Ajax met 6-0.
#Nostradamus
het was allemaal spel van Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand proberen te overtuigen dat hij je aardig moet vinden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom mocht je me eerst wel dan? Je weet dat ik me dit aanreken.
Oh het raakt je toch?quote:
Rens is die gast uit The Cable Guy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand proberen te overtuigen dat hij je aardig moet vinden
je krijgt teveel informatie binnen manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit was een leerzame dag. Ik heb mijn conclusies getrokken en ga nu fijn slapen.
Morgen wint Ajax met 6-0.
#Nostradamus
Tsja.. de SC is niet meer wat het geweest was. En ik heb wel degelijk mijn bijdrage in discussie'squote:Op zaterdag 6 april 2013 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Oh het raakt je toch?Vorige keer boeide het je nog geen fuck
![]()
En omdat je eerst gewoon chill was, rustig, normaler, gezelliger.. nu kom je alleen maar over je heerenveen zooi schreeuwen en verder niks, toen mengde je nog eens in een discussie etc, postte je af en toe goede muziek. Daarom vroeg ik al of je gestopt was met blowen..
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.quote:
Laat maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem nog niet. Ik ben hier de facebook detective
Hoeh leuk Rens kan gaan speuren naar jrquote:
Ja dat weet ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem nog niet. Ik ben hier de facebook detective
Ik heb al gereageerd ouwe reus. Ik ben hier de detective!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.
Jawelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Rens niet reageert. Maar nu dan een echte, hey JR.
Edit:
[..]
Laat maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |