Waarom zou ik daar niet mogen posten, zolang ik mezelf gedraag?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je mag daar niet meer posten . Stijn zijn subtiele post is ook al weggehaald.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe 't zelf dan met je praatjes.
Breng ze dan ook niet op het ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga nou niet kloten in die andere SC keertje is leuk maar jullie krijgen straks echt een lange ban als je andere SC's verpest. Of deze word gesloten.
Oké Loek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ga nou niet kloten in die andere SC keertje is leuk maar jullie krijgen straks echt een lange ban als je andere SC's verpest. Of deze word gesloten.
Ik word overal uitgekotst hier iets minder dus wil graag dat deze chat openblijft oke.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben jij mod ofzo? laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen man
oke manquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
oke, ik zal er geen rekening mee houden sorry...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik word overal uitgekotst hier iets minder dus wil graag dat deze chat openblijft oke.
100%quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef onlogisch het volgende:
Kapiteintje, schets eens een risico-analyse.
Deze SC wordt nooit gesloten. Dat zou teveel werk opleveren, plus het zijn nog altijd individuen die het doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik doe wel als iemand anders het ook doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, dan rest er maar één vraag. Wie is bereid om...
Ik heb TR gemaakt voor jouw post hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke, ik zal er geen rekening mee houden sorry...
Komt omdat ze je hier ook goed opvoedenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe niets, ik blijf de hele tijd netjes.
welke post? ik heb nog nooit een TR geplaatst wist je dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb TR gemaakt voor jouw post hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |