Oh ok. Wel een aardige gast hoor voor de rest. Ben 'm een paar keer tegengekomen hier in Tilburg met z'n chick en z'n hondje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren bij VI erover. Derksen refereerde daar naar het beroep van Joachim.
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 22:06:59In de laatste 28 uitduels behaalde PSV slechts één keer 'de nul' in de Eredivisie. Deze reeks loopt sinds oktober 2011. #wilpsv #psv reageer retweet
quote:
Janken.quote:
Een tip voor de manager dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 22:06:59In de laatste 28 uitduels behaalde PSV slechts één keer 'de nul' in de Eredivisie. Deze reeks loopt sinds oktober 2011. #wilpsv #psv reageer retweet
VVV uit?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo mag jij hem noemen, ik heb hem 100x liever dan toivonen
Iedereen die objectief is, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
Ja johquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die staan met doelsaldo 4 punten achter
maar het maakt geen reet uit, ajax wint alles
Zijn contract loop nog net zo lang als dat van Eriksen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toivonen, de man die straks transfervrij de deur uitloopt.
lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen die objectief is, lijkt me.
wedde? bewaar deze post en kom over een maand terug johquote:
Verschil tussen situatie Toivonen en Eriksen niet zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zijn contract loop nog net zo lang als dat van Eriksen.
Op papier had PSV allang gewonnen...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spelen niet op gras, maar op papier.
Zweed en Deen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Dven het volgende:
PSV
[..]
Verschil tussen situatie Toivonen en Eriksen niet zien
Heeft er lekker mee te maken wie er beter is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen gaat dit seizoen weg voor een miljoentje of 18, of hij verlengt zijn contract.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Zijn contract loop nog net zo lang als dat van Eriksen.
nadat brands hem 2 maanden heeft geprobeerd te verkopen voor 14 miljoenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Miljoentje of 18 voor een éénjarig contract, ja hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen gaat dit seizoen weg voor een miljoentje of 18, of hij verlengt zijn contract.
Waarom niet Locadía?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Brengt hij Depay. IK HAAT ADVOCAAT. Oprotten.
Real had al belangstelling getoond. Hij moet het achterin met Varane organiseren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Die Marcelo gaat nog heel groot worden, die moet een stapje hoger straks
Liverpool heeft interesse. Dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Draxler het volgende:
[..]
Miljoentje of 18 voor een éénjarig contract, ja hoor
Exact. Toivonen doet geen van beidequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen gaat dit seizoen weg voor een miljoentje of 18, of hij verlengt zijn contract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
Strootkwal naar de grond! De tyfus ingetrapt
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
PSV gaat dit wel winnen, ze scoren nog wel een paar keer en achtering laten ze niets door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
PSV gaat dit wel winnen, ze scoren nog wel een paar keer en achtering laten ze niets door.TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is ie inderdaad gescout.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hutchinson, het lijkt net of die gozer op ballet zit.
omdat locadia zonder aanvoer ook niks klaarspeelt, hij is het eindstationquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |