Wie kijkt nog meer?quote:Hoe werkt WEET IK VEEL?
In de zaterdagavondshow van RTL 4 test Linda de Mol de algemene kennis van Nederland. In de studio krijgen 300 studenten en 3 BN'ers verschillende kennis vragen en ook als kijker thuis kun je live meespelen met de speciale WEET IK VEEL-app
De BNers en studenten krijgen 50 kennisvragen voorgeschoteld die allemaal in het teken staan van algemene kennis: van popmuziek en geschiedenis tot sport, wetenschap en topografie. De BNer met de meeste juiste antwoorden gaat door naar de grande finale van de aflevering om met de beste student een zo hoog mogelijk bedrag in de wacht te slepen.
Uiteindelijk mag de BNer iemand in zijn of haar naaste omgeving verrassen met het gewonnen bedrag, gewoon omdat diegene het geld keihard nodig heeft. De student doet ook niet voor niets mee, die gaat uiteindelijk met een mooi geldbedrag naar huis. Veel weten is in deze nieuwe zaterdagavondshow nog nooit zo lucratief geweest.
TV / [Zaterdag 20.30 RTL4] Weet ik veel? #2 Topvragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, een naamtopic voor mijn geweldige medeposter.
Ik was 1 seconde eerder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / [Zaterdag 20.30 RTL4] Weet ik veel? #2 Topvragen.
Waar. Al wist ik dit niet.quote:
quote:
Hoeveel punten kan je halen tot nu toe?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf ik had deze nog goed gegokt ook![]()
Daarmee 54 punten
zestig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel punten kan je halen tot nu toe?
Ja, en ook nog tegelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week miljoenenjacht én een tegen honderd?
Wat een gefaal.quote:
Baas inderdaad.quote:
Ja inderdaad, wtf. Ik had m wel goedquote:
een tegen honderd totdat het kofferspel begint denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En volgende week ook nog.
Wat ga jij kijken?
Ik wist t nietquote:
Ah dat is wel een goede ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een tegen honderd totdat het kofferspel begint denk ik.
Ja ik ook. Andere goed gegokt.quote:
zooooooo flauwquote:
Leuk meiske ja.quote:
Zeker geefbaar ja.quote:
Een fapje geeft bij jou ook 20L sperma?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blijkbaar ook een blauwe vinvis.
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een fapje geeft bij jou ook 20L sperma?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JaMoet altijd veel zooi opruimen
Ik gebruik ook niet de appquote:
JAquote:
Dennis ook niet. Het waren best moeilijke antwoorden en vragen deze keer vond ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, zo goed was ze ook weer niet.
Ja wel een aantal, maar ook een paar kneuzenfouten hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dennis ook niet. Het waren best moeilijke antwoorden en vragen deze keer vond ik.
Oneens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wel een aantal, maar ook een paar kneuzenfouten hoor.
20 minuten tot aan de eredivisie.quote:
Laatste stukje Shooter op 7quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 minuten tot aan de eredivisie.
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De improvisatieshow vind ik echt een kutkloon namelijk
Goed topic wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even dit topic met unieke TT een trap geven.
Zeker waar, goede TT en geweldige TS.quote:
Prachtige fipo ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar, goede TT en geweldige TS.
Ja en ook bij die hormonenvraag... had m goed maar hij rekent m weer fout.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik speel voor het eerst mee maar de app loopt een beetje te kutten. Ik heb echt drie seconden de tijd om te antwoorden
O dat had ik ook, dus dat lag niet aan mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
Weer een fout in de appAntwoord goed maar buiten de tijd, jaja...
Was 2 weken terug net zo...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat had ik ook, dus dat lag niet aan mij.
jep... idemquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop op dat scherm te rammen met die namen en dan pakt ie ze gewoon niet.
Ja inderdaad, zonder goed te kijken want je weet nooit wanneer de tijd om is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef douche-eendje het volgende:
T is hier echt soms... niet nagedacht, gewoon rammen.
Idd. tijd is soms sneller om dan je denktquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zonder goed te kijken want je weet nooit wanneer de tijd om is.
niet doen alsof je zoveel weet.quote:
Troost je, ik vond m best lastig vanavond. Nog wel eea goed gegokt.quote:
Ja, bij sommige vragen weet ik al, laat maar. Ontwerpers, voetbal etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik vond m best lastig vanavond. Nog wel eea goed gegokt.
Het was inderdaad een stuk makkelijker. 78 is ook een nette score.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef CherryLips het volgende:
78
Stuk makkelijker al dan vorige week
En als ik gewoon eens nadenk voordat ik op de knoppen ram, dat zou ook een stuk helpen.
Schattig meiske inderdaad, alleen wel beetje bekakt accentquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meiske deed t ook nog even heel goed.
Goed van mij he?quote:
90 vandaag. Hoera.quote:
Volgens mij kan je dit zelf wel bedenken, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff een vraag.
Ik speel mee met de app met Weet Ik Veel. Aan het einde van het programma zie je altijd wat de BN'er gaat doen moet het gewonnen bedrag. Dus het programma is opgenomen.
De app is live en je kunt ook prijzen winnen.
Kan het zo zijn dat de studenten in de zaal, die alle goede antwoorden al hebben gezien, het op zaterdagavond inzetten en met iemand meespelen of zelf en dus super hoog scoren?
Iemand?
Nogal debiel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff een vraag.
Ik speel mee met de app met Weet Ik Veel. Aan het einde van het programma zie je altijd wat de BN'er gaat doen moet het gewonnen bedrag. Dus het programma is opgenomen.
De app is live en je kunt ook prijzen winnen.
Kan het zo zijn dat de studenten in de zaal, die alle goede antwoorden al hebben gezien, het op zaterdagavond inzetten en met iemand meespelen of zelf en dus super hoog scoren?
Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |