Ik wil best posten morgen hoor, alleen er is niksquote:
Nee, want morgen ben je er nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil best posten morgen hoor, alleen er is niks
Jawel, maar niet in dit opticquote:
Dan is er leedvermaak van volkszangersquote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard verdient John De Mol daar veel minder aan, dan wanneer 'ie een (volgens eigen zeggen) zelfverzonnen format uitzendt. Tenminste, dat dacht 'ie misschien, vóór Pop Talent begon.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
In ander landen is het nog wel op de buis, dus lijkt me een kwestie van betalen
Maar goed, ik weet het ook niet
Maar je zult maar net per ongeluk iets verkeerds zeggen, wat alle media haalt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn er genoeg die wel afgekraakt hadden kunnen worden
Oh jeejquote:
Het boeit niemand, maar we posten stug doorquote:Op donderdag 11 april 2013 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh jeej
Ik ben afgehaakt, sowieso, het boeit me niet meer
De finale van Everybody Dance Now?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga denk ik draaienquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in dit optic
En ik like je sig, mijne zegt bijna hetzelfde
Ik heb het afgezet van ellende... denk niet dat ik het nog op zet...quote:
RTL4 heeft slecht signaal... dus kijk het terug de dag laterquote:
Als je UPC hebt kun je online kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
RTL4 heeft slecht signaal... dus kijk het terug de dag laterToch lang niet zo leuk en geen favorieten
Heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je UPC hebt kun je online kijken
Maar wat is dit dan?quote:
The Next Pop Talent? Dat is de opvolger van Popstars, met Stacey, Ruud de Wild, Glennis en Xander die ene hendeltje overhalen als de kandidaat niet bevalt.quote:
Ja duhquote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Next Pop Talent? Dat is de opvolger van Popstars, met Stacey, Ruud de Wild, Glennis en Xander die ene hendeltje overhalen als de kandidaat niet bevalt.
Dat is Bloed, Zweet en Tranen. Een andere talentenjacht, die morgen uitgezonden wordt. Daar zijn de Hazeskindjes samen met Gerard Joling en Danny de Munk de jury. En gaan ze op zoek naar de nieuwe Hazes/volkszangerquote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh
Leedvermaak van volkszangers?
Bloed Zweet en Tranen. Daarin gaan Rox en Dre hazes samen met Danny de Munk en Gerard Joling op zoek naar de nieuwe volkszangert...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |