plaatje doet ut nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ook wel lekker en iets steviger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
Hmmmm Lekker Fann![]()
met spek en kaasjajajaja ik raak er niet door van streek als je spek gaat posten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de pannekoeken die het lekkerst vind.. Heeft niets met jou te maken, waarom zoek je toch overal iets achter ... Echt niet nodigquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja ik raak er niet door van streek als je spek gaat posten hoor
Ahhhh, dies leuk!! Die wil ik!!quote:
Chuuf je bent vervelend vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn de pannekoeken die het lekkerst vind.. Heeft niets met jou te maken, waarom zoek je toch overal iets achter ... Echt niet nodig
Maaarrrr dit soort posts zijn natuurlijk ook niet sfeer verbeterend Fannquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. ik wilde het zeggen, volgens mij kan ie beter een peuk opsteken
Ik heb nog Theequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maaarrrr dit soort posts zijn natuurlijk ook niet sfeer verbeterend Fann
Neem nog een wijntje.
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al dronken voordat jij gedronken hebt.
Bier heeft ook nog ander effect door de Hop.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bier dus dat duurt lang voordat je dronken bent.
Vertel mij meer waarde Piet Piraat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier heeft ook nog ander effect door de Hop.
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel mij meer waarde Piet Piraat.
Bonus features.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.![]()
In combinatie met de alcohol geeft dat laveloos.
Óh ja daar lijkt het vet op... Doe je wel rustig aan KT?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.![]()
In combinatie met de alcohol geeft dat laveloos.
Ik weet niet wat voorn vet jij gebruikt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Óh ja daar lijkt het vet op... Doe je wel rustig aan KT?
Bock bier?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel bier nemen met veel Hop erin, dat scheelt nogal per merk.
Ik was ooit eens op het Oktoberfest in Munchen een daar hing de hop aan het plafond van de biertenten en dat leek dus vet op mariagroentequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voorn vet jij gebruikt.
Ik heb daar meer de grond gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ooit eens op het Oktoberfest in Munchen een daar hing de hop aan het plafond van de biertenten en dat leek dus vet op mariagroente
Vet van een vis denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voorn vet jij gebruikt.
Ja kruipend terug naar het hotel iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb daar meer de grond gezien.
Ja, voorn!quote:
Sterkte met wat er ook aan de hand is Fannquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godverdomme!![]()
dat was geen leuk bericht, ik ben effe pleite....
Oef, succes fann...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godverdomme!![]()
O jee!! Bij voorbaat een dikkequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godverdomme!![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godverdomme!![]()
Hey! Die speelt nu de komische, gezette non in Sister Act. Leuk mens!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef golfer het volgende:
Trouwens erg goed gespeeld door Esmee van Kampen.
Die is IDD leuk..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Die speelt nu de komische, gezette non in Sister Act. Leuk mens!!!
Werkt die daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
Esmee van kampen...
Ik las er overheen en toen 2 tellen later
OH DIE DIKKE VAN DE PLUS
Ze is echt zo veel meer dan dat. Ze zeggen tegen jou toch ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
Esmee van kampen...
Ik las er overheen en toen 2 tellen later
OH DIE DIKKE VAN DE PLUS
En dan draagt ze in Sister Act nog zelfs een dikmaak pak! Kun je nagaan.quote:
Je vindt mij heul niet lelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze is echt zo veel meer dan dat. Ze zeggen tegen jou toch ook niet
OH DIE LELIJKERD VAN FOK
Ik ben knap, de spiegel zegt het als ik erin kijk, elke keer weer...quote:
Dat gevoel heb ik ook elke dagquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben knap, de spiegel zegt het als ik erin kijk, elke keer weer...
Kost mij iig heel wat spiegels...quote:
Gekke autistquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, ja, dat zie in een ogenblik
Ik denk vaak, als ik 's morgens kijk, zo in de spiegel: Nou, daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven hoor, voor een kerel met zoveel talent
1 per dag is genoeg zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kost mij iig heel wat spiegels...
Tis gewoon een copy/paste van een oud nummer hoorquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis gewoon een copy/paste van een oud nummer hoor
Ernstig nieuws voor Fann... We weten nog nietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Er is vanavond teveel gepost om terug te lezen. Heb ik nog iets gemist?
Het is moeilijk bescheiden te blijven van Peter Blankerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Oh Bos ... Ja zo iets dacht ik al maar kon het niet thuis brengen
Kijk das al heel lang geleden..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven van Peter Blanker
Ik had toch maar even dit topic door gescrold en las inderdaad dat Fann geen leuk nieuws heeft gekregen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ernstig nieuws voor Fann... We weten nog niets
Hi Dees
Eff denken of ik die nu gedownload hadquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had toch maar even dit topic door gescrold en las inderdaad dat Fann geen leuk nieuws heeft gekregen.
Ik heb vanavond Django Unchained gekeken, leuke film!
Mijn dochter wilde hem graag nog eens zien, ze had hem wel al in de bios gezien maar vond dat wij hem ook nog eens met haar moesten kijken. Normaal hou ik niet van dit soort films, maar deze was echt de moeite zeker waard.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eff denken of ik die nu gedownload had
Verdomd ik heb hem al staan, shit de preview onlyquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eff denken of ik die nu gedownload had
Dan download je hem toch ff helemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdomd ik heb hem al staan, shit de preview only
die is goed, leuk en lachwekkend!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Django Unchained gekeken, leuke film!
Echt he, ik heb zo gelachen om sommige dingenquote:
Waar dochters toch al niet goed voor kunnen zijn...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan download je hem toch ff helemaal.
Cloud Atlas al gezien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik heb zo gelachen om sommige dingen
Daar heb ik zelfs nog niet eens van gehoord, gaat ie over?? En van wie issie? Wie doet de hoofdrol?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Cloud Atlas al gezien?
van een heel andere orde maar ik vond hem bijzonder
Speelt echt een geweldige rol in deze telefilm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Hey! Die speelt nu de komische, gezette non in Sister Act. Leuk mens!!!
Ik heb geen idee? KT is ook ineens verdwenen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
Hopelijk niet al te ernstig of vervelend nieuws voor Fann?
Cloud Atlas (2012) - IMDbquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar heb ik zelfs nog niet eens van gehoord, gaat ie over?? En van wie issie? Wie doet de hoofdrol?
KT komt hier meestal alleen ls Fann hier isquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? KT is ook ineens verdwenen?
we horen het wel of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
Wie heeft nu wie goede muzieksmaak bijgebracht?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben blij dat ik m'n vader me goede muzieksmaak heeft bijgebracht.
Geen idee G. Als er echt iets heel ernstigs zou gebeuren.. Post je dan hier nog een bericht?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
Hugh Grantquote:
Het is al laat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie heeft nu wie goede muzieksmaak bijgebracht?
En Sweet is uiteraard
Heb ik geprobeerd maar is niet gelukt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het is al laat.Mijn vader heeft MIJ goede muzieksmaak bijgebracht.
Ow, sorry hoor, ik zal mijn mening nooit meer aan je kenbaar makenquote:
Komt door de zomertijd, ze zijn nog wat in de war.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat pubers lopen hier rond onze huizen een beetje te kloten.. staan ze hierachter op het achterpad bij de tuin te lachen, doe ik alleen maar het gordijn opzij, ze zien het en ze maken dat ze wegkomen
Dan ken je Mud vast ook welquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Alles kan in dit topic maatje (ahoy).
En I know, Sweet rocks. Ben blij dat ik m'n vader me goede muzieksmaak heeft bijgebracht.
Sorry, ik ben er weer, niet iets over mijn familie of iets maar wel héél verdrietig nieuwsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
En daarom heb je nu Piet Piraat in je nicknamequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar is niet gelukt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat pubers lopen hier rond onze huizen een beetje te kloten.. staan ze hierachter op het achterpad bij de tuin te lachen, doe ik alleen maar het gordijn opzij, ze zien het en ze maken dat ze wegkomen
Neuh, die was nog vrij toen ik een kloon zocht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En daarom heb je nu Piet Piraat in je nickname
Oh dat is erg vervelend. Sterkte dan voor diegene.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er weer, niet iets over mijn familie of iets maar wel héél verdrietig nieuws
en diegene hebben de Sterkte meer nodig dan ik, maar ik was even behoorlijk geschrokken
en moest effe janken, kan nu niks over zeggen, iemand van FOK namelijk, sorry dat
ik zo vaag blijf, maar kan niet anders.
Oké, we merken het wel als je er meer over kwijt wilt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry, ik ben er weer, niet iets over mijn familie of iets maar wel héél verdrietig nieuws
en diegene hebben de Sterkte meer nodig dan ik, maar ik was even behoorlijk geschrokken
en moest effe janken, kan nu niks over zeggen, iemand van FOK namelijk, sorry dat
ik vind het erg knap dat jij een mening kan vormen over een film naar aanleiding van je oordeel over een tweetal acteurs, terwijl je niets weet over de film of het boekquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, sorry hoor, ik zal mijn mening nooit meer aan je kenbaar maken
Dan weet ik wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En Slade.quote:
Zoals al eerder schat ... Sterkte .. Maakt niet uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Djiezus, doe toch niet zo chagrijnig, ik geef toch geen mening over de film! Ik geef een mening over de acteurs die erin meespelen. De film kan ik nog niet beoordelen omdat ik hem nog niet gezien heb. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het erg knap dat jij een mening kan vormen over een film naar aanleiding van je oordeel over een tweetal acteurs, terwijl je niets weet over de film of het boek
sacherijnig?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Djiezus, doe toch niet zo chagrijnig, ik geef toch geen mening over de film! Ik geef een mening over de acteurs die erin meespelen. De film kan ik nog niet beoordelen omdat ik hem nog niet gezien heb. Lijkt me logisch.
Nee, chagrijnig.quote:
Nee, sacharinequote:
Iemand van fok, wie danquote:
jups, ik denk het ook dat jij het wel weet... en dan snap je ook wel dat ik niet diegene benquote:
Ja jesus zeg, we zitten niet op facebookquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jups, ik denk het ook dat jij het wel weet... en dan snap je ook wel dat ik niet diegene ben
die daar nu verder over kan vertellen hier.
osteoperosequote:
Ja Soury nu even niet oké?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus zeg, we zitten niet op facebook
Oh het boeit niemand, beterquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus zeg, we zitten niet op facebook
Jij pleurt er het in, ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Soury nu even niet oké?
Ik weet het!quote:
Vertel wie is doodquote:
Nee, ik weet dat jij het wilt weten. Leer nou eens lezen, muts!!quote:
6 aprilquote:
ik kan het 10 keer lezen en dan snap ik je nog nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat jij het wilt weten. Leer nou eens lezen, muts!!
Ikke, die Griek liep al twee dagen te zeurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Maar wie had er vanavond pannenkoeken gegeten?
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst oannekoeken heb gehad
Slechte dag voor Spanje!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
6 april
Bigas Luna (67), Spaans regisseur[22]
Miguel Poblet (85), Spaans wielrenner[23]
Celso Yegros (77), Paraguayaans bisschop[24]
En mijn schoonmoeder is jarigquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
6 april
Bigas Luna (67), Spaans regisseur[22]
Miguel Poblet (85), Spaans wielrenner[23]
Celso Yegros (77), Paraguayaans bisschop[24]
Dat heb je soms, dat je al dagen onbedaarlijk zin in iets hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ikke, die Griek liep al twee dagen te zeuren
Jij zegt: Ik wil het weten!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan het 10 keer lezen en dan snap ik je nog niet
Dat is ook kutquote:
Ik zeg toch niet dat het gelukt isquote:
Over heel FOK! zijn duizenden muizenvalletjes gezetquote:
Dat is wel leukquote:
Eigenljk helemaal niet want ik heb het mens al jaren niet gezienquote:
oh jeetje, het was een grapje van je, dat ben ik niet gewendquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij zegt: Ik wil het weten!
Ik zeg: Ik weet het (daarmee aantonend dat ik met je meevoel omdat ik weet dat jij het wilt weten)
Lees het nog effe een paar keertjes, toe maar!!
quote:
Ik dacht, ik doe eens gekquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
oh jeetje, het was een grapje van je, dat ben ik niet gewend
Nou kom op waar gaat dit overquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
KaTeetje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, ben 't ff kwijt. Wie doet 't?
Dingen is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het Kreis Dithmarschen. Dingen telt 662 inwonersquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over dingen, snap dat nou eens muts.
Mooi plaatsje ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Dingen is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het Kreis Dithmarschen. Dingen telt 662 inwoners
Ik hoop dat je je rotopmerkingen even kan inslikken, maar hier danquote:
Googlen is een kunst Sas ... Kusje voor je kunstquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
![]()
[..]
Dingen is een plaats in de Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein, en maakt deel uit van het Kreis Dithmarschen. Dingen telt 662 inwoners
Mijn achternaam komt van een riviertje ook daar in de buurt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Googlen is een kunst Sas ... Kusje voor je kunst
Als ik niet weet waar het over gaat, en er nogal geheimzinnig over gedaan word, kan je mij dat niet kwalijk nemen. Ik heb het uit een andere bron vernomen (Niet via jou) maar het is kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je rotopmerkingen even kan inslikken, maar hier dan
F&F / [SC] # 2193 Oh Oh Boor nu bij SMS6
Er is iets aan de hand met een Fokker die er slecht aan toe is..... Dat is wat ik weet. Ik ken hem niet. Maar sterkte voor degenen die hem wel kennenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar het over gaat, en er nogal geheimzinnig over gedaan word, kan je mij dat niet kwalijk nemen. Ik heb het uit een andere bron vernomen (Niet via jou) maar het is kut.
Ik dacht ie overleden wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is iets aan de hand met een Fokker die er slecht aan toe is..... Dat is wat ik weet. Ik ken hem niet. Maar sterkte voor degenen die hem wel kennen
Ik weet het nu ook even niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:32 schreef Lienekien het volgende:
FANN geeft een linkje. Lijkt me duidelijk.
Ik ook, met spek, met appel, ze kan het allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Pannenkoekenbakken, daar ben ik heel goed in.
vertelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Pannenkoekenbakken, daar ben ik heel goed in.
goede geluksengelquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, uit weer andere bronnen heb ik vernomen dat het soms meezit en vaker tegen. Dat het leven op een loterij lijkt en een goede geluksengel erg belangrijk is.
Dan had hij hem wel op Marktplaats gezet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
goede geluksengel
en die heb je zeker in de aanbieding?
Lekker...quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met spek, met appel, ze kan het allemaal
Flikker op zeg, vertel even wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had hij hem wel op Marktplaats gezet.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met spek, met appel, ze kan het allemaal
Laatst nog wat pakken gekocht van de euroshopper.. Ik doe er alleen altijd 4 eieren in ipv 2-3...quote:
Echt, ik was altijd dol op muizen, maar nu ik hier de vleesgeworden Anjelica Huston uit Witches meemaak, denk ik dat ik het maar bij eekhoorns ga houden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg, vertel even wat er aan de hand is.
Niets meer dan waar Fann de link van heeft gepost.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg, vertel even wat er aan de hand is.
Die krijg je mee, ben op zondag , de langste dag van het jaar en op vaderdag geboren, dan heb je gelijk een voorsprong.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
goede geluksengel
en die heb je zeker in de aanbieding?
Een fokker met kanker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets meer dan waar Fann de link van heeft gepost.
Als je er een Jamie O gevoel van krijgt,,,quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog wat pakken gekocht van de euroshopper.. Ik doe er alleen altijd 4 eieren in ipv 2-3...
Ze zagen er perfect gebakken uit gewoon... Ik stapelde ook perfect en dan krijg je echt zo een Jamie Oliver gevoel
Sommige mensen hebben ook altijd mazzel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijg je mee, ben op zondag , de langste dag van het jaar en op vaderdag geboren, dan heb je gelijk een voorsprong.
Ga dan ook niet speculeren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een fokker met kanker?
Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is..
Ja en dm's richting mijn kant met ellende. WTF man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets meer dan waar Fann de link van heeft gepost.
Lees de link zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een fokker met kanker?
Daar lijkt het op in ieder geval.. Jullie weten het antwoord en houden het vaag..quote:
Nog erger ik dacht dat hij overleden was. Kutquote:
Maakte me al zorgen dat er met jou wat aan de hand was maar je leeft nog.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een fokker met kanker?
Maar ben je nu ouder dan ik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijg je mee, ben op zondag , de langste dag van het jaar en op vaderdag geboren, dan heb je gelijk een voorsprong.
Dan gaat het niet meer slecht, dan is 't einde verhaal maar hee alles is vergankelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog erger ik dacht dat hij overleden was. Kut
Dan hoef je ook niet meer te weten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daar kun je dus niks uit opmaken behalve dat het slecht gaat met een user.
Ok die heb je gewonnen dan .... begin 60 hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, ik stam nog net uit de jaren 50.
Op mijn leeftijd hecht je niet zoveel waarde meer aan wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok die heb je gewonnen dan .... begin 60 hier
Welnee. Leg het naast je neer. Wat mis je als je niet op de hoogte bent? Helemaal niets!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou prima.
Dat is duidelijk.
Dat vage gedoe zorgt hier voor frustraties.
Ja primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee. Leg het naast je neer. Wat mis je als je niet op de hoogte bent? Helemaal niets!!
En al helemaal niet als het over leeftijd gaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd hecht je niet zoveel waarde meer aan wedstrijden.
Dat is een wijze raad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee. Leg het naast je neer. Wat mis je als je niet op de hoogte bent? Helemaal niets!!
Dat nu niet wordt verteld hoe het zit is uit respect voor degenen die het betreft, niet om vervelend te doen naar jou. Daar mag je wel van uitgaan. Ok?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja prima
Er zijn wat frustraties die nergens voor nodig zijn, je hebt gelijk.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
ik wacht wel op de stille tocht
of het condoleance register
en het 'stuur een kaartje' topic
maar nu ga ik slapen
Bedanktquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
Resume:
FANN geeft een alert af en dat ze weg is..
Iedereen overstuur over wat er dan wel is...
FANN stuurt een link ..
en klaar
Fann moet maar gaan roken ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
ik wacht wel op de stille tocht
of het condoleance register
en het 'stuur een kaartje' topic
maar nu ga ik slapen
Nou dat denk ik even nietquote:
En jij moet eens leren je bek te houden en volwassen te worden.quote:
FANN heeft iets anders aan dr hoofd.. En roken mag ze niet ... En we willen daar ook geen verwijzingen naar hebben de komende weken..quote:
Sorry, ik zit meer in de hooizakken.quote:Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
Wat jullie allemaal weten weet ik niet he?.
Ja nu wel btw. Maar niet via Fann Schuuf. en die andere zoutzakken.
Dan zit je goedquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, ik zit meer in de hooizakken.
Lekker blijven liggen PP .. Wil natuurlijk wel weten wat er aan de hand is maar ga er niet meer naar zoekenquote:Op zondag 7 april 2013 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, ik zit meer in de hooizakken.
Midden jaren 90.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok die heb je gewonnen dan .... begin 60 hier
Liggen gaat inderdaad ook prima maar dan op balen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen PP .. Wil natuurlijk wel weten wat er aan de hand is maar ga er niet meer naar zoeken
Waar baal je nu weer van PP?quote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Liggen gaat inderdaad ook prima maar dan op balen.
Die trui staat 'm wel.quote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veels te jong, maar voor goede raad kun je hier altijd terecht
Trusten PPquote:Op zondag 7 april 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een mooie rechthoekige hooibaal daarentegen.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even wat kruidgewas tot me nemen.
Weet ik. En begrijp ik heel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:57 schreef Lienekien het volgende:
Dat nu niet wordt verteld hoe het zit is uit respect voor degenen die het betreft, niet om vervelend te doen naar jou. Daar mag je wel van uitgaan. Ok?
Keep your shirt onquote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iedereen er zo moeilijk over doet. Ik heb dat via dm begrepen.
Het is godverdomme geen puzzel. Het is kut en klote.
Ja ik heb ook gevoel. Dat geneuzel onderling is stom, zielig en niet nodig.
Laat ik het anders zeggen. Als er via de sc hier al opmerkingen gemaakt worden laat het dat duidelijk zijn. Niet dat uhh duhh gedoe. Ik zeg wel wat en boer af en toe maar verder zeg ik niks BURPquote:
Ik weet nix, da's veel handiger.quote:Op zondag 7 april 2013 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Als er via de sc hier al opmerkingen gemaakt worden laat het dat duidelijk zijn. Niet dat uhh duhh gedoe. Ik zeg wel wat en boer af en toe maar verder zeg ik niks BURP
Ok weet je meer.. En idd waarom dat gezeikquote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iedereen er zo moeilijk over doet. Ik heb dat via dm begrepen.
Ik weet niet meer. Trustequote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok weet je meer.. En idd waarom dat gezeik
Laten we het gewoon laten zoals het is...
tis morgen
en de winnaar zijn
1 Chufi
2 Chufi
3 Chufi
Slapen en ja waar maken we ons druk overquote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet nix, da's veel handiger.
Prima
Ik niet maar blijkbaar is er iemand in noodquote:Op zondag 7 april 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Slapen en ja waar maken we ons druk over
Als we het hier moeten weten was het al wel verteld.quote:Op zondag 7 april 2013 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet maar blijkbaar is er iemand in nood
Jij doet hetzelfde door over DM's te beginnen die anderen niet kunnen lezen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
Ola APKquote:Op zondag 7 april 2013 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde door over DM's te beginnen die anderen niet kunnen lezen.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we het hier moeten weten was het al wel verteld.
Nou ik werd verweten dat ik kut posts plaats. Dat doe ik ook. Wat ik niet weet kan me niets verweten worden.quote:Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we het hier moeten weten was het al wel verteld.
Next CheK Time'quote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ola APK![]()
in een van de vorige topics vroeg ik of je NCT kent?
Nog niet in de verste vertequote:Op zondag 7 april 2013 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Next CheK Time'
Told you,, Nee ken hem of haar niet
Ik hou er mee op ... Jij hebt een kut en soms kom je erg close.........................quote:Op zondag 7 april 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nou ik werd verweten dat ik kut posts plaats. Dat doe ik ook. Wat ik niet weet kan me niets verweten worden.
Ja sorry het is niet zo fraaiquote:Op zondag 7 april 2013 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde door over DM's te beginnen die anderen niet kunnen lezen.
Nee, en google maakt mij vooralsnog ook niet wijzerquote:Op zondag 7 april 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ola APK![]()
in een van de vorige topics vroeg ik of je NCT kent?
Ik snap wel dat er nieuwsgierigheid is en dit is het internet, dus als er dingen gepost worden gaan mensen zoeken, maar door jouw opmerking over DM's gaan anderen misschien weer elkaar -of jou- DM'en enzo.quote:
Ik weet genoegquote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er nieuwsgierigheid is en dit is het internet, dus als er dingen gepost worden gaan mensen zoeken, maar door jouw opmerking over DM's gaan anderen misschien weer elkaar -of jou- DM'en enzo.
Moet je maar net zin in hebben
'Probleem' was dat jij volgens mij anderen die 'niet genoeg weten' weer nieuwsgierig maakte, maar nu doe ik dat dus ookquote:
Maar ja ik heb er wel de pest overin dat mensen van die hints gaan lopen posten. Dat haat ik.quote:Op zondag 7 april 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er nieuwsgierigheid is en dit is het internet, dus als er dingen gepost worden gaan mensen zoeken, maar door jouw opmerking over DM's gaan anderen misschien weer elkaar -of jou- DM'en enzo.
Moet je maar net zin in hebben
Snap ikquote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja ik heb er wel de pest overin dat mensen van die hints gaan lopen posten. Dat haat ik.
Doe dat dan ook maar niet. Tja
Ik heb niemand nieuwsgierig gemaakt he? Laat dat even duidelijk zijnquote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
'Probleem' was dat jij volgens mij anderen die 'niet genoeg weten' weer nieuwsgierig maakte, maar nu doe ik dat dus ook
Ach, zo gaat dat...
Uh huh, maar jij begon over DM's, daar ging ik weer op in en zo gaat het dus door en gaat iedereen zoeken en vragen...quote:Op zondag 7 april 2013 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niemand nieuwsgierig gemaakt he? Laat dat even duidelijk zijn
Ja iemand begon met hints, uiteraard ga ik daar op doorquote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh, maar jij begon over DM's, daar ging ik weer op in en zo gaat het dus door en gaat iedereen zoeken en vragen.
Bepaal jij dat?quote:
Waarschijnlijk in een emotionele bui, kan toch?quote:
Ja klopt als hier gepost word en het heeft een fok nieuwswaarde dan ga ik daar naar vissen. Dat is niet raarquote:Op zondag 7 april 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in een emotionele bui, kan toch?
Daarna ging jij in een -waarschijnlijk- minder emotionele bui door met hints mbt DM's, zei ik er iets van en zo gaat het maar door
't Is je broertje....quote:Op zondag 7 april 2013 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, en google maakt mij vooralsnog ook niet wijzer
Ik niet hoor. Wat je niet weet deert je niet. Not a bother, I say!!quote:Op zondag 7 april 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja ik heb er wel de pest overin dat mensen van die hints gaan lopen posten. Dat haat ik.
Doe dat dan ook maar niet. Tja
Dat is wel het bestequote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Wat je niet weet deert je niet. Not a bother, I say!!
Ah, de MOTquote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is je broertje....
National Car Test. Door elke Ier gevreesd.
Moggel, mokkel! Hier ook (A'maar) Nu pas wakker?quote:
Ja inderdaad ... Het ziet er mooi uit maar ik ga er nog niet voor zitten....quote:Op zondag 7 april 2013 14:07 schreef Tarado het volgende:
Middag, hier ook mooi weer, nog een graad of 10 erbij zou wel prettig zijn voor de tijd van het jaar
''Oh maar natuurlijk chuuf, ik dacht dat je het nooit zou vragen''quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees je bent men redding... Wil je scheiden en met mij trouwen>
LoL.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Oh maar natuurlijk chuuf, ik dacht dat je het nooit zou vragen''
Jij hoeft toch niet meer?quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
Jongens rustig aan,,, Dat scheiden duurt wel ff ....
maar Dees alles na deze post is tussen jou en mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
Jongens rustig aan,,, Dat scheiden duurt wel ff ....
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Snel volposten dan, kun je 't achter je laten.
Alles? Ook je geld?quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
maar Dees alles na deze post is tussen jou en mij
Daar zou je echt al geen last meer van moeten hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef chufi het volgende:
Ja echt ... Nicotine doet meer dan je lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |