plaatje doet ut nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ook wel lekker en iets steviger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
Hmmmm Lekker Fann![]()
met spek en kaasjajajaja ik raak er niet door van streek als je spek gaat posten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de pannekoeken die het lekkerst vind.. Heeft niets met jou te maken, waarom zoek je toch overal iets achter ... Echt niet nodigquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajaja ik raak er niet door van streek als je spek gaat posten hoor
Ahhhh, dies leuk!! Die wil ik!!quote:
Chuuf je bent vervelend vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn de pannekoeken die het lekkerst vind.. Heeft niets met jou te maken, waarom zoek je toch overal iets achter ... Echt niet nodig
Maaarrrr dit soort posts zijn natuurlijk ook niet sfeer verbeterend Fannquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. ik wilde het zeggen, volgens mij kan ie beter een peuk opsteken
Ik heb nog Theequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maaarrrr dit soort posts zijn natuurlijk ook niet sfeer verbeterend Fann
Neem nog een wijntje.
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al dronken voordat jij gedronken hebt.
Bier heeft ook nog ander effect door de Hop.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bier dus dat duurt lang voordat je dronken bent.
Vertel mij meer waarde Piet Piraat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier heeft ook nog ander effect door de Hop.
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel mij meer waarde Piet Piraat.
Bonus features.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.![]()
In combinatie met de alcohol geeft dat laveloos.
Óh ja daar lijkt het vet op... Doe je wel rustig aan KT?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hop is familie van de Cannabis en daar wordt je waps van.![]()
In combinatie met de alcohol geeft dat laveloos.
Ik weet niet wat voorn vet jij gebruikt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Óh ja daar lijkt het vet op... Doe je wel rustig aan KT?
Bock bier?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel bier nemen met veel Hop erin, dat scheelt nogal per merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |