Stijn, wist je dat als Vitesse een doelsaldo van +28 goedmaakt ten opzichte van Psv. Het 5x winnen nog steeds niet zal voldoen voor Psv?quote:
Waarom ben jij zo'n enorme Barcelona fanboy als Feyenoord supporter. Of werkt het als compensatie?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Barça hakt zonder Messi. 3-0
Fabregas & Alexis
Alles is nog mogelijk, al is het zeer waarschijnlijk dat Ajax aan het einde van het jaar met de schaal in de handen staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, wist je dat als Vitesse een doelsaldo van +28 goedmaakt ten opzichte van Psv. Het 5x winnen nog steeds niet zal voldoen voor Psv?
Ik kan mij zo boos maken dat Van Bommel de concurrenten onderschat, de arrogantie
Gaat prima samen hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n enorme Barcelona fanboy als Feyenoord supporter. Of werkt het als compensatie?
Omdat ik bij Barça de 2 beste middenvelders die ik ooit heb zien voetballen wekelijks kan aanschouwen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n enorme Barcelona fanboy als Feyenoord supporter. Of werkt het als compensatie?
Doe dan ook gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik zin om zo'n keiharde kloppende negerlul in dat Lesbeau topic te posten zeg.![]()
#feelingnaughty
Het was meer een superleuk cliché grapje om Feyenoord van werkvoetbal te betichten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik bij Barça de 2 beste middenvelders die ik ooit heb zien voetballen wekelijks kan aanschouwen.
Is dat zo vreemd dan
Niemand die het aandurft in naam van de SC?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik zin om zo'n keiharde kloppende negerlul in dat Lesbeau topic te posten zeg.![]()
#feelingnaughty
Tuurlijk wel, ogenblikje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand die het aandurft in naam van de SC?
In mijn geval ben ik er dan weer 2 maanden uit op zijn minst. Denk je dat ik een leven buiten Fok! heb of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lafbekquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie hier Kapiteintjequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet intelligent genoeg om dat nu al uit te rekenen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb alweer 64 punten in de voetbalmanager en morgen moeten Finnbogason en 3 Utreggers nog aan de bak
wantquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruggink heeft er echt geen verstand van hé
Je mag daar niet meer posten . Stijn zijn subtiele post is ook al weggehaald.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
#feelingnaughty
Het was eerder een subtiele hint.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je mag daar niet meer posten . Stijn zijn subtiele post is ook al weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |