samen shoppen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu koop een verentooi en ga in een panterprint string rondlopen met lichtgevende bandjes om je armen
Graatmager ben je nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
NOEM JE MIJ NOU DIK
even snijden brb
bahquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad. door deze TT zwem ik in de kutjes
nep kutjes?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad. door deze TT zwem ik in de kutjes
Etsuquote:
10/10 zou rakenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
NOEM JE MIJ NOU DIK
even snijden brb
haahhaahhahquote:
hoi heppiequote:
IKquote:
wnr kan je?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja wanneer gaan we nou eens gamen
hoi lbquote:
skyrim is voor casualsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
He heppie ik heb hier een staff of soultrapping
Hebben?
ik doe niet aan warme dingenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had warmere onthaal verwacht maar ok
Ik heb geen steamquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jawel [ afbeelding ]
[..]
waarschijnlijk wel
download red orchestra 2 is dit weekend gratis op steam
download het
Teleurstellendquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gehoord dat utopie eigenlijk heel lelijk is
vervelend manquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had warmere onthaal verwacht maar ok
kom maar hoor poepiequote:
We zijn niet allemaal zo smooth als jouquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AWWWWquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom maar hoor poepie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef utopie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo smooth als jouDie is oud manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
We zijn niet allemaal zo smooth als jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
boh. was ik maar beter, dan was ik gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]vanavond ben ik nog lekkerder als ik me eenmaal heb opgemaakt
Joahquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan ? Dat je er knapper op bent geworden ?
[..]
We zijn niet allemaal zo smooth als jouDaar gaan we weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd gezellig met utopie
als het niet leuk is in de stad kom ik misschien nog wel even langsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
boh. was ik maar beter, dan was ik gekomen.
En gelijk mij weer er op aan sprekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Altijd gezellig met utopie
als je wil dat ik je aansteek, vooral doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als het niet leuk is in de stad kom ik misschien nog wel even langs
om 3uur snachts
ja doe maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je wil dat ik je aansteek, vooral doen.
Kusjequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef utopie het volgende:
[..]
En gelijk mij weer er op aan spreken__ Ik ben niet degene die begon hoor. Maar ik ga al weer. Heb wat beters te doen
boh meisjes zoenen, dat is wel zowat liefste wat ik wilquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja doe maar
gan we lkr soenen enzo
u serious broquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
boh meisjes zoenen, dat is wel zowat liefste wat ik wil
en zijn al die fokkers hier jaloers dat ik t gedaan heb en zij niet ihihi
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef utopie het volgende:
[..]
En gelijk mij weer er op aan spreken__ Ik ben niet degene die begon hoor. Maar ik ga al weer. Heb wat beters te doen
hoezo wil je een meisje zoenen dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
sure.
maar hoe ga je eeik terug naar huis
dat was een grapjequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoezo wil je een meisje zoenen dan?
ja wachten op de eerste trein/bus terug![]()
meisjes zijn gevoeligerquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat was een grapjemaar meisjes zoenen wel beter dan jongens weet ik uit ervaring
hoelaat gaat de eerste trein/bus dan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meisjes zijn gevoeliger
jongens hebben meestal zoets van AARGH WASMACHINE LOLLLERSMAKMSAKASDFGH
kijk edit
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meisjes zijn gevoeliger
jongens hebben meestal zoets van AARGH WASMACHINE LOLLLERSMAKMSAKASDFGH
kijk edit
jij doetquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat doe je weer boos tegen mij dan
denk t fust, is standaardquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
uitproberen of ik ook zo ben?
en klopt eigenlijk wel. waar ga je heen in stad?
nawww, geen ocean?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk t fust, is standaarden af en toe rondjes lopen in de poelestraat of bij de draaibar
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, kan gewoon.nu doe ik het weer
ja ok allemaal lelijke jongens daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie weetmeestal zie ik daar alleen patsers en bitches
nee nog steeds nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
K/&-&/;91#&0-9#:/19:-29.(^£§!$~#&/
installerenquote:
mooiquote:
veel plezier jullie 2quote:
the golden arm, el rubio, decadent, ocean41 en heel soms enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar ben jij meestal te vinden?
Ik zie jou wel staan in enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
the golden arm, el rubio, decadent, ocean41 en heel soms enzo.
waarom nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie jou wel staan in enzo.
The golden arm wil ik ook heen maar vriendinnen willen nooit mee
en dan gewoon red orchestra downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
installeren
[..]
mooi
[..]
veel plezier jullie 2
uhuquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en dan gewoon red orchestra downloaden ofzo?
maar kan geen vrienden toevoegen
kan ook gebeuren in andere cafes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze zijn bang dat iemand hun wil versieren
Kunnen we niet gewoon gaan warcraftenquote:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon gaan warcraften![]()
Nu moet ik mijn andere computer erbij pakken omdat ik een kutlaptopje heb die het spel niet aankan
ja maar ze kunnen toch 'nee' zeggen of ligt dat aan mij.quote:
Gisteravond voelde ik de koorts zakken enzo. Toen ging ik slapen en vanmorgen bleef koorts even'laag' en toen ging ik vanmiddag weer even slapen, is de koorts gestegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi. Gewoon slapen tot je je beter voelt. Heb ik ook gedaan. Ben net wakker.
ik hou niet van shootersquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
daarnaast is ro alleen nu gratis, daarom doen, wc kan altijd nog gr gr
potjandikkiequote:
Custom map is cool. heb echt honderden maps ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
potjandikkie
wat wil je op wc doen dan? retail of een custom map?
welke dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Custom map is cool. heb echt honderden maps ofzo
Blegh, arm kind toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteravond voelde ik de koorts zakken enzo. Toen ging ik slapen en vanmorgen bleef koorts even'laag' en toen ging ik vanmiddag weer even slapen, is de koorts gestegen.
Jazeker! Heel schattigquote:
Jaa hij is echt lief!quote:
Gaat leuk worden vannacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus ik durf niet meer te slapen, straks ga ik dood
Het is een gave.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankzij jouw komst is dit topic stilgevallen. je wordt bedankt.
PICSSSquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jazeker! Heel schattigHij kan alleen nog niet goed aan de riem meelopen, wat ook best schattig is
[..]
Jaa hij is echt lief!
Uhm, niks. Heel m'n planning naar de klote door m'n verkoudheid.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry liefje, maar verder houd ik wel van je hoor. wat heb je gedaan vandaag?
Verkoudheidquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm, niks. Heel m'n planning naar de klote door m'n verkoudheid.Jij?
Hele erge verkoudheid.quote:
meisje tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hele erge verkoudheid.Of ja, je kan ook koorts zeggen, maar dat vind ik het woord nog niet waard. Dat klinkt het alsof je reet meer kan uitvoeren en dat moet wel gebeuren.
Kom dan hierheen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
meisje tochsamen uitzieken?
ik ga nu even slapen. xox
Ja super saai hierquote:
hoiquote:
best wel en achter jouw rits? xdxdquote:
whaha :p ja hoowr :p nog wa gedaan fndaag? xdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
best wel en achter jouw rits? xdxd
Twee weken geleden zat ik in Spanje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewerkt en series bekekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
whaha :p ja hoowr :p nog wa gedaan fndaag? xd
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat ik in Spanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je me niet?
Ik heb lasagne voor hem gemaakt en volgende keer gaat hij pasta met zalm voor mij maken![]()
tuurlijk welquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]Geloof je me niet?
Ik heb lasagne voor hem gemaakt en volgende keer gaat hij pasta met zalm voor mij maken
ezells danquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof ik weet hoe je met dames moet omgaan.
ja lkkrquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is goed. Mag Heppie ook meetrouwen dan?
ahdashsad ik snap hem :pppquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hihaho want dat is grappig want mijn username is natuurlijk Hypocriet dus en zo.
ow egt? wist ik niequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hihaho want dat is grappig want mijn username is natuurlijk Hypocriet dus en zo.
Cool.quote:
Geen idee. Maar ik neem heel weinig ruimte in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef Trollscience het volgende:
bestaat er zoiets als een driepersoonsbed
(。◕‿◕。)quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Cool.
[..]
Geen idee. Maar ik neem heel weinig ruimte in.
is goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
mag ik wel in het midden slapen dan?
Neenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus wat een mooie naam omg mag ik m lenen?
hihihih omgekeerd in neen nog steeds neenquote:
ja ik knuffel mijn haai altijd en uiteindelijk verdrink ik in mijn eigen tranen en raak ik bewusteloosquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
cool
kan jij wel knuffelend in slaap vallen?Heppie draait zich altijd autistisch om dan.
![]()
ohmy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hihihih omgekeerd in neen nog steeds neen
coolquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik knuffel mijn haai altijd en uiteindelijk verdrink ik in mijn eigen tranen en raak ik bewusteloos
ik vind jou niet meer liefquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
gooi je charmes in strijd, miss vind ik je dan ook lief
sowieso akoestische emoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ook van jou. En van Sailor Heart.
quote:
ja welcome to castle irwellquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar had je volgens mij al eerder iets van gestuurd.
jesquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jesdie was tof.
Maar dat vonden mijn ouders niet![]()
'Gaat alles wel goed? Ik hoor allemaal geschreeuw en zo'
'Ja nee dat was muziek'
cool.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja lees dit dan gvd JNG / JONG! voorstel topic
ja omg jij ook dol op sushi? samen een keertje eten dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
cool.
Lasangasushi
![]()
maar waarom geen muzieksmaak?
Denk niet dat Heppie dat leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg jij ook dol op sushi? samen een keertje eten dan?
en omdat lang verhaal.
ja heppie heeft dan pech hoorrr zolang wij maar genietenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Heppie dat leuk gaat vinden
Ik hou van lange verhalen
Ik geniet ook van Heppie dusja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja heppie heeft dan pech hoorrr zolang wij maar genieten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou en heppie gezien
volgens mij wel jaquote:
Cool. Die hele enge of die iets minder enge?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb heppie bedreigd met de dood en toen dm'de hij het
boh mijn moeder is op dit moment naar de supermarkt om ben en jerrys te halen omg raak me aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
boh ik heb nu ben en jerrys omg raak me aan
Gatverdammequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
niet zelf halenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
boh mijn moeder is op dit moment naar de supermarkt om ben en jerrys te halen omg raak me aan
Ik heb ook ijs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
omg ben je ook ziek? ik ook, we zijn voor elkaar bestemd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben op dit moment te ziek om zelf te gaan halen dus ja
Ene waar je heel lief in zijn armen ligtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
[..]
Cool. Die hele enge of die iets minder enge?
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ben je ook ziek? ik ook, we zijn voor elkaar bestemd!
Niet die ene waar hij eruit ziet alsof hij elk moment kan komen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ene waar je heel lief in zijn armen ligt
VAquote:
VAquote:
Hey DJquote:
Ga je echt zo lang opblijven terwijl je zo moe bentquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A state of trance in Den Bosch wordt live uitgezonden en ik wil de set van Armin van Buuren luister. Maar hij draait van 00:45 tot 02:00 dus dat wordt doortrekken
Gekke is dus dat het nu al meteen een stuk beter gaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga je echt zo lang opblijven terwijl je zo moe bent
zware griep denk ik, ben al 4 dagen ziekquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawat heb je?
[..]
Niet die ene waar hij eruit ziet alsof hij elk moment kan komen?mooi.
Nog steeds een eigendunk hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haagen Dazs
Ben & Jerry's
Hoezo? Om mijn goddelijke lichaam te bekijken
Ja sorry, kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gekke is dus dat het nu al meteen een stuk beter gaat
Jij viel gisteren Whatsappend in slaap hoor!
Aww beterschapsquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
zware griep denk ik, ben al 4 dagen ziek
Volgende keer gewoon gaan slapen johquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja sorry, kan ik niks aan doenIk was gewoon moe
Sowieso ik ga de modellenwereld inquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
zware griep denk ik, ben al 4 dagen ziek
[..]
Nog steeds een eigendunk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso ik ga de modellenwereld in1 april is geweest jonguh, kom eens uit je grot xoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm okequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon gaan slapen joh
Alsof..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet die ene waar hij eruit ziet alsof hij elk moment kan komen?mooi.
Misschien met jouw voeten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja. Mijn handen waren in ieder geval boven de dekens op dat moment
Ik heb geen idee hoe heppie eruit ziet, dus ziiieeeeeeeenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja. Mijn handen waren in ieder geval boven de dekens op dat moment
Dat jij nou iets met voeten hebt....quote:
Dit is mijn dag 2 pas.quote:
zo lenig ben ik niet joh.quote:
vraag AJ maar of ze wilt doorsturenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe heppie eruit ziet, dus ziiieeeeeeeen
Jij? IK? IK??? IK?? Echt waar VA? iK???quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat jij nou iets met voeten hebt....
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij? IK? IK??? IK?? Echt waar VA? iK???
Nee, want jij deed stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je die foto doorsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |