Het zijn allemaal schoenen die uitverkocht zijn in winkels en nu veel meer waard zijn, weinig "gewone" schoenen die goedkoper zijn ofzo.quote:
Ja, vond het alleen raar dat james basj geen chicks om zich heen had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Bajskorv het volgende:
Vault, Atta: Wat vonden jullie eigenlijk van die Supreme smoking van me? Dope toch?
Eens. Was meer een worstenborrel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, vond het alleen raar dat james basj geen chicks om zich heen had.
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vond die polka dots keihard
Zoek ook spullen met polka dots.
Die bitches waren er niet omdat hij nu undercover op missie was denk ik.
Mooie ish. Supreme maakt eigenlijk veel verschillende kleding maar dat vergeet je door de t shirts/capsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.
Fit maakt niet uit, hype houd me warm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef doo. het volgende:
Liep ook een dude met die zilveren 3M supreme x TNF jacket, wat een slechte fit had dat ding zeg.
Zodra je weer in de winkel bent, holla at your boy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die polkadots was een leuke pickup uit Tokyo, lekker overhemdje inderdaad.
Mwah, ook de gewone shit. Heb best veel inmiddels, skien is nou eenmaal mijn derde verslaving. In Canada pas nog wat bijgekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |