abonnement Unibet Coolblue
pi_124955403
In het laatste topic tipte Zandsculptuur de kaartenrekjes van de HEMA!



Er zijn geloof ik witte, roze en grijze.
pi_124955942
Mrien: wat een mooie platen. Eric Carle O+ .

Sparkling: super geworden zeg, maar wat een werk!
pi_124956465
Heb de bosdieren besteld! Met pijn in het hard afscheid genomen van de Viking..
(ik denk dat de helft van de lezers geen idee heeft waar ik het over heb :D )
pi_124956623
Jawel, de O+ Viking O+ maar de bosdieren zijn ook enorm leuk! Welk formaat is die?
pi_124956705
50 x 70! En die grote lijsten bij ikea met zo'n gekleurde lijst zijn precies even groot.
pi_124962765
Oh Sparkling, je lamp is ookal zo gaaf!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124964834
Wat voor kleur is je muur eigenlijk Spark? Het lijkt op de foto meer bruin dan grijs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124965595
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:12 schreef Suikertante het volgende:
In het laatste topic tipte Zandsculptuur de kaartenrekjes van de HEMA!

[ afbeelding ]

Er zijn geloof ik witte, roze en grijze.
Ik heb de kleine in het wit gekocht O+
pi_124967639
Suikertante, fijn, dat jullie ook verder zijn gekomen.

Wat leuk Spark!

Ik heb nu een keer deze boekenplank opgehaald:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_39807277

Hij kleurt leuk bij de blauwe muur, waar die aan komt te hangen en past erg leuk bij het bob de bouwer behangrandje, zelfde soort geel. Nu eerst maar eens testen of de muur sterk genoeg is voor het ophangen en boeken erin zetten. Als het leuk is, haal ik nog meer plankjes. Zal manlief vragen om dat morgenochtend te doen, dan haal ik morgen middag nog een stuk of 2.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124968193
Die plankjes zijn leuk he Tinu! Ik vond die met die beestjes ook leuk, maar mijn vriend merkte terecht op dat twee van de drie honden waren en we houden allebei helemaal niet van honden :')

Ik zit nu live instructies te geven voor het ophangen van de plankjes O+
pi_124968710
Ik heb er echt zin in die plankjes op te hangen en ook kussentjes te halen voor op de schatkist. Er staat nu ook een comfi stoel voor grote mensen op de kleuterkamer en dan wordt het al een leuk leeshoekje denk ik. Als het weer dan wat beter wordt ook nog eens de leuke boekenbak in elkaar timmeren en een leuk kleurtje geven.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124968883
Leeshoekjes zijn altijd leuk O+ Die boekenbak staat hier ook nog op het wensenlijstje, maar er moeten eerst nog even wat andere dingen af voordat die kleine er is..
Intussen ben ik weer gaan twijfelen en wilde ik eigenlijk de vogelposter er ook bij hebben en de muur anders indelen, maar nu kan ik die vogelposter nergens meer vinden :(

Gevonden!
Ik weet dat ik me meestal uiteindelijk toch niets aantrek van de adviezen hier :@ Maar dit is dus waar ik tussen twijfel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door Suikertante op 06-04-2013 22:31:44 ]
pi_124969807
Vind de 2e optie ergens mooier. Volgens mij is er een betere balans en meer rust.

Mijn man wil ook de boekenbak maken, maar dan is goed weer toch echt een must om buiten te timmeren en ook als we het willen verven. Ook staat er nog een aanpassing aan de trap en het traphekje vastmaken hoger op de lijst.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124970081
Je zegt precies hetzelfde als mijn vriend! Ik heb de vogelposter dus besteld. Ik had nooit gedacht dat ik meer dan vijftig euro aan posters uit zou geven, maar volgens mij wordt het heel mooi O+

Herkenbaar, de klusjeslijst! Hier zijn wel al heel wat dingen gedaan, maar de boekenbak heeft nog steeds geen prioriteit..
pi_124979712
Grappig, net mijn man gevraagd en die zei ook hetzelfde.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124979753
Ik vind de tweede optie ook mooier suiker! Ik vind jullie kamertje zo schattig O+

Welke kleur wij hebben op de muur.. Ik weet dat het een mengkleur is van Flexa, daar stopt het :+
Hij is grijs/bruin maar neigt inderdaad wel iets meer richting bruin dan grijs.
E.
pi_124980057
Heel mooi warm is het O+
Ik zou echt nóóit voor bruin kiezen hier, maar het staat wel heel warm en rustig zo :)

En ik ben ook helemaal blij, plankjes hangen al, nu mogen de posters komen!!
pi_124980124
Ik vind het heel mooi rustig worden, suiker! Een lief plekje voor Wubbo O+.
Hangt de lamp uit Egypte ook al?
  zondag 7 april 2013 @ 10:30:37 #19
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_124980144
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef Tinuviel het volgende:
Suikertante, fijn, dat jullie ook verder zijn gekomen.

Wat leuk Spark!

Ik heb nu een keer deze boekenplank opgehaald:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_39807277

Hij kleurt leuk bij de blauwe muur, waar die aan komt te hangen en past erg leuk bij het bob de bouwer behangrandje, zelfde soort geel. Nu eerst maar eens testen of de muur sterk genoeg is voor het ophangen en boeken erin zetten. Als het leuk is, haal ik nog meer plankjes. Zal manlief vragen om dat morgenochtend te doen, dan haal ik morgen middag nog een stuk of 2.
Doe je ff een foto als het klaar is? Ik vind die rekjes ook wel erg leuk!
pi_124980340
Zoiets zou het worden. Net even vastgehouden, een stukje onder het Bob de Bouwer behangrandje. Post later graag een foto als het klaar is:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 7 april 2013 @ 12:52:24 #21
100412 mefke79
komt goed!
pi_124983306
Mooi fris, dat geel!

Ik heb zojuist het behang besteld voor Tienus zijn kamer:


ik had nog effe stress, want bij ferm living zelf is ie niet op voorraad, maar kennelijk zijn er toch Nederlandse shops die het wel op voorraad hebben. Nu zelfs een aanbieding gescoord. We doen dit behang op een losse plaat die tegen een witte muur komt. De muur die nu groen is, wordt dan of het petrol van het behang, of de lichte kleur van het behang of een combi met een horizontale scheiding.
Het bedje wordt wrs de donkere petrol kleur want we vermoeden dat blank schuren niet zal lukken. We moeten alleen nog iets voor de vloer bedenken, want die komt al uit ons appartement en is nu na 8 jaar eigenlijk wel op.

Tip trouwens: deze website heeft dit weekend nog korting vanwege heropening en zij hebben oa Studio Ditte behang. Toch leuk dan die korting.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_125005238
Ideeën gevraagd!

M. en S. gaan binnenkort samen op onze kamer slapen, wij verhuizen naar die van M. S. slaapt tot nu toe bij ons. We hebben een aantal varianten bedacht, maar misschien hebben jullie andere briljante indelingsideeën. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat de jongens vanuit bed de deur kunnen zien (pure projectie: ik kan zelf moeilijk slapen als dat niet zo is), en ivm met kou liever niet te dicht bij het raam. Ik ben benieuwd!



pi_125006305
Zijn de slaaptijden hetzelfde? Ik zou daar rekening mee houden met plaatsen bedjes. Als jongste eerder gaat, die verder weg in de kamer. Optie 2 dus eigenlijk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125008807
Ik zou ook optie 2 doen maar dan nog een kleine aanpassing. Waarbij het bureau wisselt met de commode. En de kast weer in dat hoekje gaat. Het leditkant gaat dan iets opzij zodat het bureau er dan zeker tussen past. Dat zou mijn optie zijn.
pi_125020026
Ik zou voor optie 1a gaan. Waarbij de a het omwisselen van de ledikant en de commode is.

Een aantal zaken zouden voor mij al gewoon vast staan:
-De kleine kast moet in de nis anders kun je niets met deze ruimte
-Het bureau staat het mooiste voor het raam
live your fears, fear your live
pi_125020733
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind het heel mooi rustig worden, suiker! Een lief plekje voor Wubbo O+.
Hangt de lamp uit Egypte ook al?
Jazeker! Op de foto is het natuurlijk wat minder netjes dan op mijn illustratorplaatje :') Maar het ziet er nu zo uit. En als alleen de Egyptische lamp aan staat dan krijg je allemaal kleine lichtjes op de muren en het plafond O+
Voor de voedingen en sfeer kan de eend aan die het ledikant in kijkt, en rechts op de balk zit een veel te felle lamp voor als de gevallen waarin je goed wil zien wat je doet. Opruimen ofzo (dat moet ik nog oefenen ;))

Ik zie nu dat het er nu toch wel een stuk netter uit ziet en het snoer van de eend-lamp zit ook netjes in een snoergootje nu. Iets veiliger :)

Bodpa, mij lijkt optie 2 mooi maar dan met de commode en het ledikant omgedraaid!
pi_125021463
Heel leuk met die plankjes en lijsten zo Suiker! Het wordt nu echt een eigen plekje voor de baby O+.
  maandag 8 april 2013 @ 18:52:05 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040222
Dat gansje eendje dat het ledikant in spiekt O+ O+
pi_125040328
Eend!!
Sinds we hem hebben noemt ineens iedereen het een gans, maar ganzen zijn eng. Het is dus heus wel een witte eend.
;)
  maandag 8 april 2013 @ 18:56:17 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040400
Een heel lief wit eendje :Y
pi_125043248
Die eend is echt schattig O+
Ganzen zijn niet leuk nee, ik gooide een keer een handje voer naar ze toe en toen kwamen ze blazend op me af rennen. Stomme beesten }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door .Sparkling. op 08-04-2013 20:04:46 ]
E.
pi_125043590
Een glijbaan met een nest eronder toen ik een jaar of zes was, geen goede herinnering :N
pi_125043770
Oh nee :o die beesten zijn echt agressief ja. Eenden zijn veel leuker :Y
E.
pi_125148474
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef Suikertante het volgende:
Een glijbaan met een nest eronder toen ik een jaar of zes was, geen goede herinnering :N
Want je gleed vaak zo je bedje in met alle gevolgen (schrik?) van dien?
pi_125148897


Een van de posters is binnen O+
pi_125149127
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]

Een van de posters is binnen O+
o|O
pi_125150106
Suiker :D past precies! ;)
E.
pi_125150353
Ze zijn wel echt aangekomen vandaag en het staat zó tof O+ Maar ik zal het nu eerst eens wat verder opruimen voor ik straks bij elk nieuwe prentenboekje een foto post :')
  donderdag 11 april 2013 @ 12:55:22 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125150382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]

Een van de posters is binnen O+
Huuuuu _O-
pi_125415886
Ik zie hier regelmatig custom knoppen voor op kasten en commodes voorbij komen, maar zijn die ook wat strakker te vinden?? En handgrepen voor op een kledingkast? Wie weet een leuk online adresje?
pi_125418045
Zand: Ikea! Ze hebben sowieso een leuke collectie knoppen en handgrepen, maar wij hebben volgens mij op onze commode knoppen zitten die officieel een kapstok moeten vormen.

Bij diezelfde Ikea scoorden we vandaag een kruk voor Tienus zijn nieuwe kamer:


En de bedjes zijn afgelopen zaterdag uit de garage gekomen. Ik heb ze beide opgebouwd en toen besloten welke ik zou gaan schuren:



Het is de onderste geworden. Die is namelijk beter te schuren en is lager, kan hij makkelijker zelf in en uit. Bovendien, deze zouden we nog kunnen aanpassen met een neerklapbare zijkant. De helft is geschuurd en de verf is al gekozen (petrol). Blank schuren gaat em niet worden, dan zou je em moeten laten afbijten oid en dat is het niet waard.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 april 2013 @ 22:10:54 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_125418098
Bodpa, zou je niet toch het peuterbed rechts. Naast de deur om het hoekje kunnen zetten? Het lijkt mij juist een heerlijk knus plekje voor m?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_125418938
Thanks voor alle input! De mannen zijn over naar hun kamer, tot hun volle tevredenheid.
Het is nu zo:




Waar nu de vuurtoren staat komen nog boekenplanken,een fatboy en een dekentje. Lijkt me zo'n heerlijk leeshoekje. M's hoekje is nog wat kaal, daar moet duidelijk nog wat aan gebeuren. En er mag wel eea aan de muren komen te hangen.

@Beessie jen: M. wil erg graag de deur zien vanuit zijn bed, maar ik ben met je eens dat het een geweldig knus plekje zou zijn.
pi_125419016
Mooi geworden Bodpa! Lekker fris en ruim. En die details komen vanzelf joh, moet ook een beetje groeien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 april 2013 @ 22:46:22 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_125420642
Mooi zo! Gezellig kamertje......
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_125548530
De kleine op de grond die naar het speelgoed kijkt maakt het plaatje helemaal compleet.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:36:32 #47
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126026789
Ik heb een vraagje voor jullie :)

Ons meiske krijgt voor haar verjaardag een peuterbed.. maar welke?

Tot nu toe zie ik geen leuke betaalbare oplossing..
Nu heb ik er wel eentje op het oog:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29902909/


Maar hij lijkt mij saai. Het probleem is dat ik niet mij gelijk kan voorstellen hoe dit eruit gaat zien met een dekbed enz.
Heeft er 1 van jullie zo'n bed in gebruik?
Of heeft er iemand een plaatje met zo' n bed met bekleding?
Geef mij inspiratie ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126026859
wij hebben zo'n bed voor d gehad, maar dan roze...zal eens kijken of ik een foto met aankleding kan vinden
pi_126026960
Erg leuk is die inderdaad TG!
Ik wilde hem ook voor O. maar toen was hij zo'n beetje in heel NL uitverkocht... Bekijk dus even goed de voorraad voordat je op pad gaat!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:05:28 #50
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126028009
Alvast bedankt Bla_bla_bla!
Lamb: ook al is hij uitverkocht, we wonen zowat naast de Ikea, dus dat komt wel goed ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126028703
Wij hebben dat bed in t bruin.
pi_126030058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
Alvast bedankt Bla_bla_bla!
Lamb: ook al is hij uitverkocht, we wonen zowat naast de Ikea, dus dat komt wel goed ;)
Volgens mij zou dat ernstig slecht zijn voor mijn portemonee ;).
Wij hebben dat bedje van Kritter, de witte met die 2 schaapjes in het hoofdeinde.

Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:56:59 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126033824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:07 schreef Nijna het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat ernstig slecht zijn voor mijn portemonee ;).
Wij hebben dat bedje van Kritter, de witte met die 2 schaapjes in het hoofdeinde.

[ afbeelding ]
Ik ben gek op Ikea, ik denk dat 75% van onze meubels daar vandaan komt :')
Maar ik kan mij gelukkig inhouden daar :P
Heb jij toevallig een foto met dekbed van dat bed Nijna?
Ik zat ook naar dat bedje te kijken namelijk
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126034983
Tankgirl: wij hebben een behoorlijk vergelijkbaar bedje, alleen dan van Bopita (geloof ik). Met kleurig dekbedovertrek vind ik het heel gezellig staan (heb er alleen geen goede foto's van).
pi_126035013
Hahahha TG wij wonen ook op een steenworp afstand.. Dus herkenbaar ;) We zitten er vaak
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 21:24:15 #56
5428 crew  miss_sly
pi_126037834
Oooh, ik en bezig met Senna's kamer. Met wat meubels erin kreeg ik ineens een ander idee. Eens kijken of ik dat morgen vorm kan geven O+ het kamertje is niet groot, maar groter dan ze had. Ik heb zin in morgen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:45:34 #57
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126038747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben dat bed in t bruin.
[ afbeelding ]
Ik wilde hem ook in het bruin, maar mn lief vond hem te donker :'(
Wel mooi zo, kamertje komt ook een beetje overeen met wat wij nu hebben :Y
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126085166
Hier krijgt de nieuwe peutrkamer steeds meer vorm. In mijn hoofd dan wel ;)

Ik had nu bedacht voor mijn letters en cijfers maniakje om een alfabet poster op te hangen. Zoiets:

http://www.eennieuwavontu(...)/abc-alfabet-poster/

Maar de leuke die ik zag waren of in het Engels, of verkeerde kleurstelling of niet meer te koop. Dus nu wil ik het zelf gaan knutselen met restjes behang, letters uitknippen en in een lijst plakken.

Verder als alternatief prikbord een gespannen staalkabel bedacht, met knijpertjes. Zoiets

https://www.google.nl/sea(...)%7CBTPBhzdE1IomeM%3A

Tot slot is er bij kruidvat een fotokussensloop met Aadje piraatje besteld. Oh, en de muur wordt de week na Pinksteren blauw gemaakt (histor "uitzicht").
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126088739
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik wilde hem ook in het bruin, maar mn lief vond hem te donker :'(
Wel mooi zo, kamertje komt ook een beetje overeen met wat wij nu hebben :Y
Jammer :D
Wij wilden juist geen wit aangezien de muren wit zijn.
Vind t een warme kleur :D sowieso is t een knus bedje O+
pi_126090308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:56 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik ben gek op Ikea, ik denk dat 75% van onze meubels daar vandaan komt :')
Maar ik kan mij gelukkig inhouden daar :P
Heb jij toevallig een foto met dekbed van dat bed Nijna?
Ik zat ook naar dat bedje te kijken namelijk
Ik zal zo even voor je kijken of ik wat kan regelen ;). Wij hebben overigens een gekleurde muur daar waar t bedje tegenaan staat.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126093276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
Alvast bedankt Bla_bla_bla!
Lamb: ook al is hij uitverkocht, we wonen zowat naast de Ikea, dus dat komt wel goed ;)
Ik kan geen Foto vinden, sorry! Maar zag dat iemand anders er wel een had :)
pi_126098073
Leuke kamer Bodpa!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:59:20 #63
5428 crew  miss_sly
pi_126102426


[ Bericht 100% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2023 13:24:13 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_126102495
Wat een schattig lampje! Ik heb voor E net zoiets maar dan met een hertje, echt heel erg retro :D
Is het bed toch heel gebleven?
Leuke kamer! Jammer dat ze daar volgend jaar weer uit moet hihi
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 20:05:27 #65
5428 crew  miss_sly
pi_126102680
Bed is heel gebleven inderdaad! Dus helaas geen nieuw bed. Misschien volgend jaar ;)
Het is echt leuk geworden, vind ik. Volgend jaar gaan we gewoo voor nog leuker!
Het lampje heb ik van mijn tante gekregen bijde geboorte van S, maar we hadden nooit een stopcontact op goede hoogte vrij, en nu eindelijk wel. Ik vind hem in al zijn kitscherigheid helemaal te gek O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_126108598
Dat lampje is lief zeg!
Toffe kleur muur ook!

Weet iemand webshops waar ze leuk behang hebben? (Kleurmijninterieur ken ik al wel :P)
pi_126110714
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik zal zo even voor je kijken of ik wat kan regelen ;). Wij hebben overigens een gekleurde muur daar waar t bedje tegenaan staat.
Zo, duurde iets langer, maar hier issie dan:



Hoop dat je er wat aan hebt Tankgirl!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126144000
Geweldig lampje idd Sly :D En wat een fijn kamertje zo... Ben heel benieuwd wat je er over een jaar van gaat maken. Kan ze er al een beetje goed slapen of is het erg wennen?

Mijn meisje kreeg gisteren bloemen van opa (werkt op de veiling)
Bedacht mij ook dat ik het geheel met posters, boeken, spullen niet meer op de foto had gezet dus bij deze... even showen..

Alleen niet het bed ;) Zal ik morgen even doen..



En ook de spiegel hangt nu O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126150085
Miss, wat een gezellig kamertje hebben jullie gemaakt! Daar is ze ongetwijfeld heel blij mee!

Lamb, ik vind dat kastje zo gaaf

Bodpa, stoere kamer hoor!

Wij hebben vorige week ook het kamertje zo goed als afgemaakt. We moeten de camera van de babyfoon nog even ophangen, een stuk plint vastzetten, nog wat dingetjes aan de haakjes hangen en stofzuigen en dweilen. Maar we zijn er blij mee! :Y






Ik dacht trouwens dat ik heel veel kleertjes had maar zo in de kast ziet het er toch wel zielig uit. :+
E.
pi_126150636
Mooi Sparkling O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 22:11:38 #71
5428 crew  miss_sly
pi_126150765
Lamb, wat leuk die prenten O+

Ik vind je kleurencombinatie echt heel mooi, Sparkling!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_126151212
Mooi sparkling!! Superleuke boom ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_126154815
Heel mooi Sparkling O+

Lamb, superleuke sfeer!
pi_126161385
Mooi spark!
pi_126164140
Super mooi Sparkling! Zou zo mijn kamertje kunnen zijn, helemaal mijn smaak O+
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:01:02 #76
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126223978
Nou we zijn maandag naar de ikea gelopen :P
En het is geworden.. *tromgeroffel*
Het Kritter bedje in het wit :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126233225
Leuk Tank!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126235881
Vrijdag komt onze kinderkamer. Tenminste de kast/ledikant en commode. Die zetten we dan die dag ook in elkaar en dan kan het verder aankleden beginnen.
pi_126251451
Hier gisteren ook meubels voor kinderkamer gekocht: bopita roman.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:16:55 #80
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126266092
Kijk eens hoe blij ze is O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126277552
Straal straal :D, blij meisje :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_126277697
Leuk! En hoe sliep ze?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126277792
Oh T_T ziet er goed uit! ze straalt O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_126278866
Sparkling, leuk kamertje!

Tt, ze is idd superblij. Hopelijk slaapt ze daar goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:02:22 #85
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126278908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk! En hoe sliep ze?
Ze vond het erg spannend, wilde eigenlijk niet erin slapen ondanks dat ze er wel blij mee was (hele tijd: isse mooie bed O+ ). Ze wilde eigenlijk weer terug in haar oude bed. Daarnet ging ze ook even huilen tijdens het slaapritueel, maar ze was al stil voordat ik wegging. Dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:55:22 #86
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_126284879
wat lief!!

En ik hou van kleine knusse kamertjes!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:08:48 #87
100412 mefke79
komt goed!
pi_126295177
Help! Wie kan me helpen aan een site met afbeeldingen van kinderkamers en dan het liefst waarin een bureau/bank/kast combi te vinden is. :') Iets wat zelfgemaakt is dus, op maat in zo'n kamer. Wij willen kijken of we zoiets kunnen maken in de kamer van Tienus, maar ik krijg geen voorbeeld gevonden terwijl ik zeker weet dat ik het ooit gezien heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:17:11 #88
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126306628
Zo he mef, das een bijzondere combi! Nederlandse site of engels?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126308580
Bedoel je die Stuva van de Ikea toevallig Mefke?

Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:25:49 #90
100412 mefke79
komt goed!
pi_126309126
Het idee was inderdaad zoals stuva, maar dan op maat gemaakt en zelf gemaakt. Ik denk een engelstalige site, want ik heb de nederlandse eigenlijk allemaal al gehad. Dan valt ook ineens op dat al die plaatjes op meerdere sites staan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_126312414
Is het niet zoiets mefke?

Verder kom ik ook maar eens meeneuzen hier! Net de kinderkamer besteld en de schilder is gisteren langsgekomen.
Nee, we gaan het babykamertje niet zelf schilderen, voornamelijk ivm onbewerkte spachtelputz :X. Wel hebben we (of eigenlijk m'n vriend, aangezien het zijn project is) een duidelijk idee wat er moet gaan gebeuren. Een stoere jongenskamer maar wel met natuurlijke kleuren/materialen (houten accenten, soort legergroen op 2 van de muren).

Ben benieuwd!
pi_126315211
Maar misschien kan je aan de hand van zo'n stuva of dat linkje van GotC, zelf een ontwerpje maken? Als het toch zelf gemaakt wordt kan je eigenlijk heel veel kanten op dus... Ik ben wel benieuwd Mefke!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 09:29:00 #93
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_126338613
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:25 schreef mefke79 het volgende:
Het idee was inderdaad zoals stuva, maar dan op maat gemaakt en zelf gemaakt. Ik denk een engelstalige site, want ik heb de nederlandse eigenlijk allemaal al gehad. Dan valt ook ineens op dat al die plaatjes op meerdere sites staan.
Heb je een foto/ plaatje ervan opgeslagen? misschien dat ik voor je mee kan zoeken?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_126338640
Misschien staat hier iets tussen. Doe ik altijd veel inspiratie op :Y lig in bed met telefoon dus voor hetzelfde geld staat zoiets er niet tussen, maar wie weer!

Of als je zo zoekt met Google?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:24:10 #95
100412 mefke79
komt goed!
pi_126351372
Ik ga effe verder zoeken, moet ook nog een stapel tijdschriften door, wie weet stond het dan daarin. En nee, niks opgeslagen, anders had ik het zo weer gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_126355992
En dit blijft ook een briljante site:
http://www.kinderkamerstylist.nl

(Bij kinderkamers en dan 'binnenkijken' staan erg veel leuke ideeën)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_126534340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:28 schreef Lamb29 het volgende:
En dit blijft ook een briljante site:
http://www.kinderkamerstylist.nl

(Bij kinderkamers en dan 'binnenkijken' staan erg veel leuke ideeën)
Leuke site, ik ga ideeen op doen!
pi_126573441
Mijn meiden (5&3) krijgen deze op hun kamer
Met een meidenkwartet
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:59:15 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126573456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:58 schreef Cathmar het volgende:
Mijn meiden (5&3) krijgen deze op hun kamer
[ afbeelding ]
Super leuk O+
KuikenGuppy
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:18:56 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_126608640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:58 schreef Cathmar het volgende:
Mijn meiden (5&3) krijgen deze op hun kamer
[ afbeelding ]
Die hebben wij onder de schoolbankjes in de speelhoek van de dames.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 20 mei 2013 @ 20:08:51 #102
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126780367
Alvast een foto van het hoekje van ons ventje op onze slaapkamer, meer volgt nog als het af is, maar ben er nu al blij mee. :)

pi_126782488
Heel leuk Juud, ik hou van dat hout met dat blauw! :) en toffe wortelauto :D
pi_126814901
heel mooi Juud!! Leuke knopjes. En inderdaad wat Lot zegt O+
Cool pakje ook aan de kast :Y
pi_126815161
Juud! Wat staat er op de kast? O+
pi_126846711
Ok onze bijna peuter krijgt een "grote jongen kamer". Maar ik weet echt niet wat ik wil. Hij heeft qua gordijnen zwart met blauw in legertint. Nu gaat een kennis van mijn ouders zijn peuterbedje spuiten maar welke kleur?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_126847596
Leuk Juud! Komt het bedje ook bij jullie?
pi_126863472

Bedje O+
pi_126875679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Ok onze bijna peuter krijgt een "grote jongen kamer". Maar ik weet echt niet wat ik wil. Hij heeft qua gordijnen zwart met blauw in legertint. Nu gaat een kennis van mijn ouders zijn peuterbedje spuiten maar welke kleur?
Blauw? En dan evt. met wit van die leger 'tags' erop spuiten dmv een stencil?
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:59:03 #110
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126875725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Jipster het volgende:
Leuk Juud! Komt het bedje ook bij jullie?
Ja, een wieg van Stokke, het ouderwetse model. De foto's volgens als ie in elkaar is en het is af, met een week of twee zal dat wel zo zijn. Hij slaapt sowieso het eerste jaar bij ons, daarna kijken we of het lukt om ze samen op een kamer te laten slapen, dat lijkt ons in ieder geval een fijn idee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef Suikertante het volgende:
Juud! Wat staat er op de kast? O+
Dat is eigenlijk een kapstokje, maar ik vond het nu leuk om neer te zetten, nog maar kijken of het blijft staan of dat we het nog ergens ophangen tzt.
pi_126876403
quote:
Dat is eigenlijk een kapstokje, maar ik vond het nu leuk om neer te zetten, nog maar kijken of het blijft staan of dat we het nog ergens ophangen tzt.
:o Ik dacht al dat ik 'em ergens van kende... Wij hebben 'm dus als kapstok hier, samen met de krokodil :)
pi_126877007
Wat een leuk ding! O+
Ik heb nog een kapstokje nodig :@
Waar komt ie vandaan..?
pi_126877970
Ikea
pi_126895675
Haha echt! Tof, op naar ikea.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:39:40 #115
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126995372
Wieg staat vanaf vandaag ook alvast klaar..... O+
Nu nog even los van de rest, straks komt ie tegen mijn bed aan.



pi_127034402
http://www.storblends.nl/

Kwam deze tegen op FB. Beetje jammer dat ik geen kinderen heb. :(
pi_127036859
Wat lief Juud! Ik vind die poster nog steeds helemaal geweldig. O+

Vraagje, is tapijt in de babykamer handig of een echte no go? Baby krijgt een klein, koud kamertje en eerst keek ik standaard naar laminaat maar van de week dacht ik ineens dat tapijt misschien ook wel fijn is en het iets warmer maakt.
Verder heb ik echt nog geen flauw idee wat en hoe we het willen maar begin ik toch soort van onrustig te worden. Meubels hebben we 3 opties maar twijfel twijfel. Wordt alleen ledikant en commode trouwens, er zit gelukkig wel een inbouwkast in het kamertje.
pi_127037065
ik dacht eerder altijd dat het onhandig zou zijn..maar wij gaan t ook leggen op de meidenkamer hoor..elin speelt zoveel op de grond, doet veel warmer aan.. en zolang t geen echte kotsers zijn.. :') ;(
pi_127037180
Of laminaat en (groot) kleed? Dan kan t nog vervangen worden indien nodig..
pi_127037728
Ja er ligt nu in de kamertje houtlook vinyl en zou daar ook een kleed overheen kunnen leggen, is ook nog een optie. Maar goed dan weet ik in ieder geval dat het wel een optie is.
Ik zag antraciet tapijt met af en toe een wit strengetje er doorheen, vond ik er wel mooi uit zien. Dan valt gelijk 1 meubelset af ivm te donker.
pi_127038762
Hier tapijt op de babykamer. Ja. Er is wel eens overheen gespuugd en kotst. Gewoon goede tapijtreiniger in huis hebben.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127040145
Wij hebben ook tapijt in de kinderkamers. Het bevalt prima.
*poef* nu is het weg
pi_127041475
Ook hier tapijt in de kinderkamers, best goed schoon te maken hoor indien een keer :r
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_127041796
Knusse fijne babyhoek Juud. En het wiegje is ook heel schattig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 26 mei 2013 @ 21:16:27 #125
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127041802
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef Mabawa. het volgende:
Wat lief Juud! Ik vind die poster nog steeds helemaal geweldig. O+

Vraagje, is tapijt in de babykamer handig of een echte no go?
Vroeger had iedereen toch tapijt in de (baby) kamer? Lekker warm aan de voeten :)
pi_127041923
Wij hebben in de enige kinderkamer met tapijt wel leuke kleivlekken in het tapijt. Zelfgemaakt spul op school, geeft thuis erg lastig te verwijderen vlekken. Gelukkig hebben de andere twee wel laminaat. ;)
pi_127042042
Ik heb een kleed, kan ik tijdens het voeden met mijn voeten warm op het tapijt zitten O+ en makkelijk te vervangen als je het zat bent (of de kots er niet uit krijgt ;))
pi_127042080
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:07 schreef mootie het volgende:
http://www.storblends.nl/

Kwam deze tegen op FB. Beetje jammer dat ik geen kinderen heb. :(
Oeh O+
  zondag 26 mei 2013 @ 21:20:34 #129
58560 Oksel
Gezellig.
pi_127042109
Is er ook een babykamer-inspiratie-topic? Ik ben aan de beurt binnenkort.
pi_127042266
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Vroeger had iedereen toch tapijt in de (baby) kamer? Lekker warm aan de voeten :)
Ja maar waarvan men vroeger dacht dat goed was, kan nu alweer andere richtlijnen oid hebben. En in 'mijn vroeger' had ik vinyl op mijn kamer ;)
Hahaha nee maar serieus, ik dacht misschien is er echt een hele goede en logische reden om het niet te doen, op de kotsvlekken na dan want dat had ik wel bedacht. Maar inderdaad goede vlekverwijderaar en anders over niet al te lange tijd iets anders.

Grote kans dat we daarvoor gaan dan O+ Lekker warm inderdaad.
pi_127042318
Dat kan ook hier Oksel!
pi_127042381
Gefeliciteerd Oksel! En dat valt hier gewoon onder. Of ik heb al die tijd iets gemist :D
En ik verwijs nog maar eens naar mijn grote lievelingsinspiratiewebsite!
pi_127045909
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oeh O+
Als volwassene kan ik ook best een uilen- of vossenkussen.... Toch? :o
  zondag 26 mei 2013 @ 22:23:50 #134
100412 mefke79
komt goed!
pi_127046315
Ik vind vloerbedekking prima kunnen, maar zou het niet aanraden als er luchtwegproblemen in de familiegeschiedenis zitten. Het eerste wat onze kinderarts vroeg toen we daar kwamen ivm de luchtwegproblemen van onze oudste was of hij harde of zachte vloerbedekking had op zijn slaapkamer. Nou lag daar al laminaat, maar als dat niet zo geweest was, dan was het advies om een harde vloer (laminaat, zeil oid) te leggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_127058124
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Als volwassene kan ik ook best een uilen- of vossenkussen.... Toch? :o
Ja joh! :D
pi_127059005
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja maar waarvan men vroeger dacht dat goed was, kan nu alweer andere richtlijnen oid hebben. En in 'mijn vroeger' had ik vinyl op mijn kamer ;)
Hahaha nee maar serieus, ik dacht misschien is er echt een hele goede en logische reden om het niet te doen, op de kotsvlekken na dan want dat had ik wel bedacht. Maar inderdaad goede vlekverwijderaar en anders over niet al te lange tijd iets anders.

Grote kans dat we daarvoor gaan dan O+ Lekker warm inderdaad.
Als je een benauwde baby hebt of een met astma bronchites of huisstofmijtallergie Dan heb je best eens kans dat het er weer uit moet... Mijn ouders hadden ook tapijt gelegd maar dat moest er naar 8 weken weer uit.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_127059275
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef Suikertante het volgende:
Gefeliciteerd Oksel! En dat valt hier gewoon onder. Of ik heb al die tijd iets gemist :D
En ik verwijs nog maar eens naar mijn grote lievelingsinspiratiewebsite!
Gaaaaf!! O+
pi_127075024
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind vloerbedekking prima kunnen, maar zou het niet aanraden als er luchtwegproblemen in de familiegeschiedenis zitten. Het eerste wat onze kinderarts vroeg toen we daar kwamen ivm de luchtwegproblemen van onze oudste was of hij harde of zachte vloerbedekking had op zijn slaapkamer. Nou lag daar al laminaat, maar als dat niet zo geweest was, dan was het advies om een harde vloer (laminaat, zeil oid) te leggen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Als je een benauwde baby hebt of een met astma bronchites of huisstofmijtallergie Dan heb je best eens kans dat het er weer uit moet... Mijn ouders hadden ook tapijt gelegd maar dat moest er naar 8 weken weer uit.
Ja daar hebben jullie een heel goed punt! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb :@ Als ik wel de keuze zou maken om mijn kind HA voeding te geven waarom zou ik dan wel zoiets 'triggerends' neerleggen. Zelf zonne- en koude allergie + een bepaald medicijn. Zus met astmatische bronchitis en allergie voor huisstofmijt (=veel later achter gekomen dus thuis nooit aanpassingen voor hoeven doen)

Misschien dan toch maar een kleed ofzo.
pi_127204167
Iemand die een beetje handig is met floorplanner en mij wil helpen? Ik probeer de babykamer in te richten. En waar ik normaal meteen een idee heb van zo wil ik het. Kom ik er nu echt niet uit.
Het is maar een klein kamertje met 2 ramen een wastafel en dat maakt het voor mij moeilijk in te richten.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:49:28 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127572289
Kijk es, KD O+ Ik dacht dat het echt wat voor jou zou zijn:
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_127749815
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:47 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

[..]

Ja daar hebben jullie een heel goed punt! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb :@ Als ik wel de keuze zou maken om mijn kind HA voeding te geven waarom zou ik dan wel zoiets 'triggerends' neerleggen. Zelf zonne- en koude allergie + een bepaald medicijn. Zus met astmatische bronchitis en allergie voor huisstofmijt (=veel later achter gekomen dus thuis nooit aanpassingen voor hoeven doen)

Misschien dan toch maar een kleed ofzo.
Ik ben ook allergisch voor..nou ja, zo ongeveer alles, maar wilde wel dolgraag tapijt in m'n slaapkamer. Er bestaat dus speciaal tapijt dat anti-allergisch is. Misschien een optie, als je erg graag tapijt wil?
pi_127749997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben ook allergisch voor..nou ja, zo ongeveer alles, maar wilde wel dolgraag tapijt in m'n slaapkamer. Er bestaat dus speciaal tapijt dat anti-allergisch is. Misschien een optie, als je erg graag tapijt wil?
Hmm ik denk (even zonder ernaar opzoek te gaan) dat de prijzen daarvoor erg hoog liggen. Bovendien weet ik dat de meningen erover verdeeld zijn of het écht anti-allergisch is. Dat is het me dan niet waard. Maar bedankt voor het delen :)

Hielp het bij jou echt goed? Ben je ook allergisch voor huisstofmijt?
pi_127750095
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:19 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Hmm ik denk (even zonder ernaar opzoek te gaan) dat de prijzen daarvoor erg hoog liggen. Bovendien weet ik dat de meningen erover verdeeld zijn of het écht anti-allergisch is. Dat is het me dan niet waard. Maar bedankt voor het delen :)

Hielp het bij jou echt goed? Ben je ook allergisch voor huisstofmijt?
Ik durf niet meer te zeggen wat de prijzen waren idd ;) Maar bij mij hielp het enorm goed (allergisch voor huisstofmijt, stof, pollen..), zonder dat er elke dag gestofzuigd moest worden.
pi_127750264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik durf niet meer te zeggen wat de prijzen waren idd ;) Maar bij mij hielp het enorm goed (allergisch voor huisstofmijt, stof, pollen..), zonder dat er elke dag gestofzuigd moest worden.
Dat is wel fijn dan!
pi_127750579
Volgende week gaan wij trouwens een begin maken met het kamertje. Heb eigenlijk nog geen flauw idee wat ik wil. Of in ieder geval niet zeker.
Het is een ieniemini kamer dus wil het niet te druk maken. Idee als thema 'werelds' maar hoe kleed je dat aan?? :')
Anders wilde ik er the big 5 in mooie prenten ophangen en dat verder uitwerken maar ik kon geen leuke posters vinden. Iemand idee waar je leeuw, luipaard, olifant, buffel en neushoorn-prenten kunt vinden? Foto's hebben we meer dan genoeg maar het leek me wel leuk om getekende versies op te hangen.
pi_127750619
Aaangezien ik belachelijk vroeg klaar was kan ik ook al wat laten zien :')
Puntjes moeten nog op de i, maar dit is alvast een globaal beeld


het woezel en pip stoeltje hoort er niet, mar mijn dochtertje vondt het een mooie toevoeging ;)



en het deurknpje van de kast


verder heb ik deze lampjes gehaald, die komen in de hoek bij het open kastje


en er staat nog een schommelstoel beneden die ik nog moet verven en die komt in de hoek onder het raam
pi_127750727
Mooi strak Bla!
We hadden het idee dat als het een meisje is een stuk of 4, 5 vogelhuisjes aan de muur te hangen en verder dus vogeltjes te doen. Maar je ziet het zo vaak, dus waren we een beetje van dat idee af. Maar het is niets voor niets dat je het zo veel ziet, want het is zo leuk O+
pi_127750764
ja ik heb van die vogelhuisjes gezien waar je een lampje of muziekdoosje in kunt laten maken...twijfel er nog steeds over, maar vindt ze wel erg leuk
pi_127750813
Ja dat klinkt helemaal O+
pi_127751229
deze is ook leuk
http://www.blikkenenbloze(...)-1kl__26742_zoom.jpg

leuke site trouwens
pi_127751418
Ja die is zeker leuk!

Geweldige site, ze hebben ook leuke vogelhuisjes!
pi_127752111
Super leuk, bla!

Ik zag hier ooit een site voorbij komen met muziekdoosjes (?) met eigen melodietjes erin. Weet iemand waar ik het over heb?
pi_127752302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Super leuk, bla!

Ik zag hier ooit een site voorbij komen met muziekdoosjes (?) met eigen melodietjes erin. Weet iemand waar ik het over heb?
Volgens mij had LB daar iets mee gedaan of het laten maken, toch?
pi_127752680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgens mij had LB daar iets mee gedaan of het laten maken, toch?
Dat dacht ik ook, ja :)
pi_127754300
Mooi blabla!
pi_127754415
Bla, erg leuk! En die boom ook, heb je die zelf geverfd? En waar vandaan?
pi_127754440
Oh, en trouwens een bijzondere vorm kamer!
pi_127754532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef Mabawa. het volgende:
Ja die is zeker leuk!

Geweldige site, ze hebben ook leuke vogelhuisjes!
Ik vind die MiHo hertenkoppen ook leuk, die hebben ze daar ook!
pi_127754573
die boom heb ik zelf geverdd ja. Hij komt van http://freesstudio.nl/specials/mdf-boom

en ons hele huis heeft een bijzondere vorm :D
een driehoek beneden met eenr echthoek erop..dat leverd vreemde kamers op soms ;)
pi_127754666
Heel leuk die boom, en heb je het erna met lijm op de muur geplakt? Of geschroefd?
Ik wil eigenlijk ook zoiets, maar hoe krijg je het er ooit weer af? :p
pi_127754888
met montage kit als ik me niet vergis...en dat laatste dat weet ik nog niet :D
bijmijn oudste heb ik houten letters op de muur geplakt op dezelfde manier...ik hoop dat ik daarna niet de hele muur opniewi hoef te laten stuccen :D
pi_127759434
Leuk kamertje Bla!! Ziet er al heel warm en gezellig uit.
pi_127762648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:18 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ik vind die MiHo hertenkoppen ook leuk, die hebben ze daar ook!
Ik wil zo'n kop van Bibib, maar die zijn zo duur ;(.
pi_127764668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand idee waar je leeuw, luipaard, olifant, buffel en neushoorn-prenten kunt vinden?
Op Etsy.com heb ik leuke dingen gezien, die je misschien zelf ook kan maken.

"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_127765556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Super leuk, bla!

Ik zag hier ooit een site voorbij komen met muziekdoosjes (?) met eigen melodietjes erin. Weet iemand waar ik het over heb?
Oh ik wil dat ook graag weten! Ik wilde zo graag een muziekdoos met Canto Ostinato erin, nu heb je wel zo'n muziekdoosjeding dat je zelf moet draaien, maar ik wil het natuurlijk ergens instoppen en dat je dan aan het touwtje trekt.
Nu moet ik wel zeggen dat ik in het echt eigenlijk steeds het liedje van de babyfoon aanzet want dat gaat na een kwartier automatisch uit.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:18:53 #167
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127765901
Beter lezen :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127766176
Hebbie het tegen mij? :?
Oh of tegen jezelf? :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Suikertante op 13-06-2013 21:29:47 ]
pi_127766622
Ik ben bang dat ik heel erg ben :7 Net 11 weken en de gordijnen hangen al + dat het logeerbed al een nieuwe plaats op zolder heeft gekregen
pi_127766694
Haha die teckel! ^O^
pi_127767075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Super leuk, bla!

Ik zag hier ooit een site voorbij komen met muziekdoosjes (?) met eigen melodietjes erin. Weet iemand waar ik het over heb?
Volgens mij bedoel je deze...
pi_127767206
Ohja! Daar kun je dus zelf iets omheen maken, maar niet je eigen deuntje op zetten ofzo. Toch leuk :Y
pi_127767276
Ik had de link al aangepast :) })
pi_127767399
Wat bedoel je? :+ :6
pi_127767418
Deze lurker leest iets over muziekdoosjes. Voor de handige mensen onder ons zijn hier geweldige pakketten te koop om zelf muziekdoos-klokjes te maken.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:48:33 #176
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127767677
Toch wel die? Die link had ik ook staan maar het klonk alsof je zelf muziek op wilde nemen ipv een voorbepaald muziekje dus toen heb ik mijn post weer verwijderd.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127767815
Ik snap nu je beter lezen en dat geldt ook voor mij... 8)7
Wil je een standaard muziekje dan kun je m daar vinden misschien.
pi_127767876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Op Etsy.com heb ik leuke dingen gezien, die je misschien zelf ook kan maken.

[ afbeelding ]
Zelf maken? Wat is dat? Haha ik ben echt zo niet handig met dat soort dingen. Ik heb regelmatig een crea idee maar uitvoeren lukt niet, ben te slordig ofzo. :@ Ze zien er wel leuk uit ja! Ik ga daar even rondneuzen, dank je!
pi_127767950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef loezzie het volgende:
Deze lurker leest iets over muziekdoosjes. Voor de handige mensen onder ons zijn hier geweldige pakketten te koop om zelf muziekdoos-klokjes te maken.
Leuk zeg, ook een leuk kraamkado! O+ Hou zelf niet zo van die vogelhuisjes maar ik ken zo tien moeders die ze super zouden vinden!
pi_127767969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Op Etsy.com heb ik leuke dingen gezien, die je misschien zelf ook kan maken.

[ afbeelding ]
O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127768038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef Mabawa. het volgende:

Zelf maken? Wat is dat? Haha ik ben echt zo niet handig met dat soort dingen.
Kopen kan natuurlijk ook ;)
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_127768052
Bedankt voor de link, alleen het melodietje wat ik zoek zit er niet bij ;(
Ik zoek La Vie en Rose O+.
pi_127768153
En dan met een trekkoordje of om met de hand af te spelen?

Oooh dit zoek je in elk geval niet maar kijk (en klik) nou!
pi_127768247
Waarom heb ik daar nooit eerder gekeken?
Teveel leuks!

Giraffe muursticker is ook O+ Maar er staan al teveel houten in de woonkamer, beetje teveel misschien.

Omg ooit moeten we ik toch een keus maken?!! :')
pi_127768269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Leuk zeg, ook een leuk kraamkado! O+ Hou zelf niet zo van die vogelhuisjes maar ik ken zo tien moeders die ze super zouden vinden!
Haha, ik zou het echt helemaal niks vinden :) vogelhuisjes hartstikke leuk, maar ik kan dat echt niet in elkaar frutselen, iig niet op de manier die ik wil. Vind het heel knap en leuk wat anderen zelf kunnen maar mijn talent ligt bij zelf kopen :D
pi_127768309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Suikertante het volgende:
En dan met een trekkoordje of om met de hand af te spelen?

Oooh dit zoek je in elk geval niet maar kijk (en klik) nou!
[ link | afbeelding ]
Die zag ik ook al ja, zou te gek zijn als we een meisje zouden krijgen O+

Ik zoek eigenlijk een met trektouwtje, zodat ik er zelf een schaapje oid omheen kan maken.
pi_127770190
Zand, ik heb nog een kant en klare met schaap liggen! Oh je zoekt een speciaal melodietje. Snorrie
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 juni 2013 @ 11:36:39 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_127895700
Het omkeerbare bed van Ikea (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80123993/) gaat in de Plundra, sowieso in Eindhoven, ik heb nog even niet bij de andere vestigingen gekeken. Het is niet alleen een leuk bed, maar ook prima te pimpen. Hij gaat nu voor 99,95 en op zaterdag nog extra korting voor familyleden. Nadeel is wel...de kans is groot dat het daarna uit het assortiment gaat ;(
Driekus heeft dit bed en ik wilde het eigenlijk op termijn ook voor Tienus. Maar ja, om het nu al te gaan kopen is weer een beetje te.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_127896267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef DJMomo het volgende:
Zand, ik heb nog een kant en klare met schaap liggen! Oh je zoekt een speciaal melodietje. Snorrie
Welk melodietje zit er in? Misschien kan ik die zelf nog aanpassen of vervangen ofzo Y.
pi_127896649
euhmmmmmm....
moet ik thuis even kijken. weet ook niet of ik het melodietje (her)ken. was 3 jaar geleden bij de intertoys te koop iig.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127916911
Zo onze kamer is ook bijna af, hoewel het nu ook nog een beetje een opslagplek is voor de kinderwagen, het badje enz.















[ Bericht 51% gewijzigd door Stansfield op 17-06-2013 22:35:54 ]
pi_127922208
Ik zie niks, ligt dat aan mij?
pi_127927189
Als het goed is doen ze het nu wel.
pi_127927301
Jep! Leuke kleur meubeltjes! En schattige muursticker O+
pi_127927312
Mooi zeg! Wanneer verwachten jullie de kleine?
Gave kleur trouwens, dat donkerblauw van het badje.
pi_127934948
Over 5 weken.

Dat badje is meer grijs eigenlijk.
Dat is deze:
http://www.babypark.nl/ho(...)ad.html#.UcAAhudQbTo

Met de muurstickers zijn we ook wel blij. Dat maakt het toch allemaal wat fleuriger.
pi_127936109
Mooi geworden Stansfield, fijn rustig kamertje.
pi_127958507
Tnx. We zijn er ook erg blij mee. Laat de baby maar komen. Zeker met dit weer is mijn vrouw het wel een beetje zat aan het worden.
pi_127979641
Mooi Stansfield!
Zelf ben ik niet zo van de muurstickers maar complimenten voor jullie, zo vind ik ze oke! Ik heb ze geloof ik alleen nog maar in overvloed gezien. Ook jullie kinderwagen vind ik erg mooi, wij zijn uiteindelijk voor de antraciete versie gegaan met een zilveren frame.

Laat die baby maar komen!
Zal ik zal ik zal ik... Ook een paar foto's plaatsen?! Ik ga het gewoon ff regelen.
pi_127980880
Ja overdaad is ook iets waar ik niet van hou. Bij ons is het eigenlijk het enige kinderlijke in de hele kamer. Behalve de knuffels enz die er nog wel komen. dus dan vind ik het wel goed ogen. We hebben gewoon een grijs gordijn en ook de lamp is net als alle andere lampen boven 3 strakke spotjes. Dus dan mag het met een paar muurstickers wel opgefleurd worden.

Mijn broertje had de joolz day ook al en die beviel erg goed. En wij vonden die ook het mooiste.

Ben benieuwd naar jouw foto's.
pi_127981002

Met lampje gemaakt door vriend O+ O+ O+


Familiewieg


Badjes en kinderwagen


Ledikant


Vogeltjes boven het ledikant


Kledingkast


Zijkant commode met haakjes
pi_127981099
oeh wat een leuk kamertje O+ die vogeltjes O+ hele fijne details.

ons kamertje is lichtroze met wit antraciet en mint,ik zal binnenkort eens posten
pi_127981183
O mint heb ik ook nog heel lang willen doen, uit eindelijk vond vriend roze mooier. Ik ben heel benieuwd naar je foto's! Meeste mensen vinden de donkere muren heel heftig als je het verteld, maar zo met de witte meubeltjes valt het mij alles mee! Nu gaan we de wand achter ons bed ook maar in dezelfde kleur doen haha.
pi_127981242
Mooie details allemaal. De meubels zijn niet helemaal mijn smaak, maar alle kleine dingetjes vind ik erg mooi.
pi_127981389
Oh mooi zeg Kiwi! O+ Fijne kleuren en heel rustig!
pi_127981401
Dankjewel!
pi_127981507
Mooie kleuren en inderdaad de details! O+
pi_127983195
Prachtig, kiwi O+
pi_127983456
:* Ik word bijna verlegen van jullie!
pi_127992093
Mooi kiwi! Leuke details en dat antraciet is ook erg mooi zo met die witte meubels!
pi_127992147
Kiwi het is ook helemaal af en alles helemaal in dezelfde stijl! Hoewel het mijn stijl niet is zit ik vol bewondering te kijken O+
pi_127992219
Is dat een krijtmuur?! :D Ben benieuwd hoe netjes het eruit ziet als de kleine het heeft ontdekt ^^. (Wil zelf op de deuren van de kinders ook zulke verf, kunnen ze lekker krijten op hun kamer zonder dat het ruimte inneemt van een losse lei)
Ziet er erg netjes en mooi uit. :)
pi_127992351
Je kunt onder de krijtverf ook nog metaalverf doen, dan kunnen ze er lichte magneten op plakken ohnee O+
pi_127993211
Is een stukje krijtbord inderdaad, alleen de plank die zwart is. Haha en we gaan haar natuurlijk niet vertellen dat zij dat ook kan doen, weet je hoe die muur er dan uitziet! Maar magneetverf vind ik voor nu nog niet zo maar wel voor als ze straks een beetje wat krasjes op papier kan zetten of vakantiekaartjes krijgt van opa's en oma's. Goed idee! Wil dan ook van die latjes op de muur en zo'n boekenrek. Mooie grote prentenboeken erin.... Maar je kan niet alles in 1 x he -O- Helaas.
Ja vinden jullie ook dat het antraciet wel meevalt zo met al dat wit en roze? Ik gelukkig wel hihi
pi_127993279
leuk kiwi! Vooral die vogelkooitjes :Y
pi_127993291
Thanks Blabla!
pi_128025865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt onder de krijtverf ook nog metaalverf doen, dan kunnen ze er lichte magneten op plakken ohnee O+
Dat is helemaal tof! :D thanks! ^^
pi_128025932
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Is een stukje krijtbord inderdaad, alleen de plank die zwart is. Haha en we gaan haar natuurlijk niet vertellen dat zij dat ook kan doen, weet je hoe die muur er dan uitziet! Maar magneetverf vind ik voor nu nog niet zo maar wel voor als ze straks een beetje wat krasjes op papier kan zetten of vakantiekaartjes krijgt van opa's en oma's. Goed idee! Wil dan ook van die latjes op de muur en zo'n boekenrek. Mooie grote prentenboeken erin.... Maar je kan niet alles in 1 x he -O- Helaas.
Ja vinden jullie ook dat het antraciet wel meevalt zo met al dat wit en roze? Ik gelukkig wel hihi
haha nog even niet vertellen aan haar nee :P. hoewel het ook weer snel schoon te krijgen is neem ik aan. En ja valt mee hoor dat antraciet. vind het erg rustgevend zo! en ik ben niet zo van veel donker op de muren dus dat zegt heel wat ;)
pi_128026020
Die metaalverf hebben ze trouwens bij de HEMA. Wel minstens twee lagen doen, zeker als je er weer overheen verft.
pi_128027419
Gelukkig ohnee! Goed om te horen. Ik ga je tip opslaan Suikertante, leuk leuk leuk!
pi_128027935
Toevallig net gekeken maar kon de metaalverf niet vinden op hun site. Wel schoolbordverf, (in roze!!! :D) of ik ben schele Nele hoor, kan ook :')

edit: nevermind, ik ben scheel. ze hebben zelfs glow in the dark verf!! hoe tof allemaal <3
pi_128028078
ik denk dat ze het magneetverf noemen of niet? Maar het is natuurlijk gewoon metaal. Het magneetgedeelte zit eh ja, in de magneet :+
pi_128037549
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_128046479
Leuk topic is dit! Heb al allemaal ideeën, nu eerst maar eens zwanger proberen te raken :')
pi_128051578
Wat leuk Kiwisoep! Qua aankleding zou onze meisjeskamer er ook zou uit komen te zien.
Na wat brainstormsessies met vriendlief zijn we eruit wat we voor de kamer van ons jongetje willen O+ Nu opzoek naar de uitvoering!
pi_128051979
Jongetjes kamers zijn ook heeeeel leuk denk ik! Ik had iig zat ideeen verzameld toen we niet wisten wat we krijgen. Vooral de ondertussen vrij bekende tak die aan het plafond hangt of langs de muur met kledinghangers en kleertjes eraan. Vond ik zo cool!
pi_128132021
Mooie kamer Kiwisoep! Volgens mij hebben wij dat laminaat ook liggen, of het lijkt er op :)
Ook maar even onze bijna-klaar babykamer spammen.








Wiegje is al iets van 70 jaar oud en heeft mijn moeder vroeger ook nog in gelegen. Deze komt dan eerst bij ons op de slaapkamer erbij.

Verder willen we op de kamer dan nog een speeloedkist (idee die ik wil pikken van een aantal topics terug :@, die waar je je geboortkaartje op kan laten maken) en verder dan nog wat extra spulletjes zoals schilderijtje, kapstokje etc..
Mocht iemand verder nog ideeën hebben, laat maar weten :D !
pi_128134528
Ik vind je schommelstoel mooi O+
En ik snap nu ik een baby heb pas dat een schommelstoel ook echt handig is met een baby. S nachts staand wiegen met een baby op je arm is best vermoeiend. :)

Een leuke klok tussen de ramen aan de muur? En zou een rustige lichte ingelijste poster op de "houten" muur mooi zijn?
Ik zou t kleedje denk ik wat meer in het midden leggen. Maar dat is persoonlijk.

Mooie ruime kamer!
pi_128137822
Leuk suusz!
pi_128141587
Leuk kamertje :Y
pi_128156508
Wat een mooie kamertjes en ook wat een ruimte. Hier kan de schommelstoel die ik al jaren in huis heb, er niet staan.

Kiwisoep, gaaf die kleuren. Mag ik vragen waar die vogelkooitjes vandaan komen?
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128157062
ook hier een beginnetje gemaakt O+

Maar er is nog ziekelijk veel te doen ;(

pi_128173049
Ik wil meer meer meer zien kd!!
En wizzy, de woonwinkel die naast babydump in beverwijk zit!
pi_128199058
Ik wil zo graag dit bedje voor Elise..


En dan in mintgroen ofzo!
pi_128199148
Wat krijgen jullie baby's allemaal mooie en vooral grote kamers O+
pi_128202330
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Sannne het volgende:
Ik wil zo graag dit bedje voor Elise..

[ afbeelding ]
En dan in mintgroen ofzo!
ooooooooooh O+ O+ superleuk! en in mintgroen nóg leuker <3

Hier straks kamertje van jongste maar weer een beetje omschuiven. Als het goed is wordt het ledikantje en de commode straks opgehaald, dat scheelt een bak ruimte in die kamer :D
:)
pi_128218313
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

ooooooooooh O+ O+ superleuk! en in mintgroen nóg leuker <3

Maar wel 275 euro :(
Zal ik? Zal ik? :D

Onee, laat maar.. Zie nu dat matrasmaat 85x175 is. Die kan je nergens krijgen, of heel duur.. Dus wordt een erg duur bedje dan. Helaas.
pi_128219315
oh bummer -O- dat is zonde zeg! Stukje schuimrubber langs een 70 x 160 matras is zeker ook geen optie? wordt wel erg lastig he? zonde zeg, hij is echt erg leuk.

En kun je niet iets vergelijkbaars vinden op marktplaats ofzo met een reguliere matrasmaat? Ik heb nu voor mijn kleinste zoiets maar dan een meegroeivariant. Heeft alleen niet van die leuke knoppen erop.

De commode is weg! woehoe! speelruimte voor mini O+

:)
pi_128219433
Ja zal toch MP worden! Als ik zoveel geld uitgeef aan een bedje wil ik er geen schuimrubber in moeten leggen ;)

Het bedje wat jij hebt, heb ik ook, maar die laat ik bij mijn moeder staan. Ik wil toch iets meer als die foto.. En anders kan ik altijd nog het bedje nemen, want hij is wel super gaaf!
Lief kamertje zeg, ik heb er altijd al graag naar gekeken!
De commode zal hier als laatste weg gaan, zolang ze nog niet zindelijk is blijft ie mooi :D
pi_128219661
Lekker die extra ruimte nu mignonne!
Ben benieuwd hoe de kamers in jullie nieuwe huis worden!
Stond er laatst voor de deur :D leuke huizen zijn t!
pi_128219828
mja onze commode stond boven, en hoe fijn ik hem ook vond, ik loop echt niet naar boven met kind (en ander kind beneden laten) voor een luier. Dus eigenlijk was ie al een poos niet heel functioneel meer. Hij was wel heel handig voor de kleertjes maar goed, we konden de ruimte best wel goed gebruiken in die kamer :D en het scheelt weer iets om mee te verhuizen.

En wat B. nog niet weet,maar nu kan ik weer verder speuren naar nieuwe kastjes c_/
we hebben al een grote ladekast in turkoois achtige kleur. En mijn vaders vriendin heeft een buffetkast gekocht. Maar ik weet nog niet of ik die buffetkast boeiend genoeg vindt voor op dat kamertje. Een spekkast is ook geinig en verder hou k mn ogen open :Y)

Dat bedje is ook echt heel erg leuk, maar je zou toch denken dat ie er wel te vinden moet zijn met een wat meer standaard matrasmaat. En anders toch overwegen met iets van schuimrubber aan de gang te gaan ofzo. Ik zou persoonlijk geloof ik niet een heel matras op maat laten maken nee. Kost je een vermogen. :X
:)
pi_128219869
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker die extra ruimte nu mignonne!
Ben benieuwd hoe de kamers in jullie nieuwe huis worden!
Stond er laatst voor de deur :D leuke huizen zijn t!
oh echt? :D ja ik ben zó benieuwd. Hoop adt ze snel weer verder gaan met bouwen.
Ik ben ondertussen weer hard plannen aan t maken, zo leuk :D
:)
pi_128220006
:D waren bij de speeltuin, bestond 60 jaar.
Hoop t ook voor jullie! Lijkt me zo waardeloos te moeten wachten, terwijl je je wel instelt op verhuizen.
pi_128220070
Mn moeder zegt net dat ze dat bed van haar krijgt, voor kerst.. Hopen dat het bedje er dan nog is :D
2,5 lijkt me ook een mooie leeftijd voor een groter bed, toch?
pi_128220534
Oh wauw! Wat tof!!

En ja 2,5 is een prima leeftijd. Mijnes is nu in elk geval wel echt bezig met can die dingetjes hoor. Helemaal blij als k een nieuw dekbedje voor haar maak. Of nu ook dat het verplaatst is vindt ze helemaal leuk maar dan wel nog even de details zelf doen :D tuttebel ♡
:)
pi_128220647
Wat lief! Ik kan niet wachten tot E dat ook gaat doen! En wat leuk dat je zelf beddengoed maakt. Ik heb een beddengoed-verslaving :D

Heb ook een site gevonden die voor 160 euro zo´n matras verkoopt. Dat is nog wel te doen denk ik. En 175 cm kunnen ze ook best lang in, tegen de tienerjaren weer een nieuwe..

Hm.. Hij moet gewoon hier komen!

Edit: Enige wat me dwars zit; ik kan niet lekker op haar bedrand zitten als ik haar voorlees ofzo.. Misschien moet ik er dan ook gewoon maar bij in kruipen, maar handig is het niet natuurlijk..
  dinsdag 25 juni 2013 @ 04:10:32 #247
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_128226335
@sannne wat een mooi bedje! Heeft wel wat weg van het bopita prinsessenbed. (die heeft mika)
pi_128229355
Ik zal er eens op googlen!

Ik vind de mandjes van 3sprouts zo leuk! Denk dat ik er maar 1 bestel... :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:27:06 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_128229653
Sannne wij dachten ook de hoofdprijs te moeten gaan betalen voor een afwijkend matrasje (wij hadden als maten 137 bij 67) maar er bleek bij ons in de stad een ouderwetsche matrassenzaak te zitten. Die hadden nog allerlei afwijkende maten op voorraad en zo waren we maar 89 euro kwijt terwijl ik ze op internet niet gevonden kreeg voor dat geld. En bovendien, we mochten het zo ruilen als het niet gepast had. Zij gaven ook als oplossing om eventueel een bijna passend matras te pakken en er dan een stukje schuimrubber achter te leggen, daar liggen ze verder toch niet op als je dat bij het voeteneinde legt.

We hebben afgelopen week Tienus zijn kamer aangepakt. Het is nog niet 100% wat ik voor ogen had, maar wel al heel leuk. Zal vanavond eens wat foto's hier neer zetten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_128239558
Sanne wij hebben geen bedrand en in praktijk kruip ik toch wel lekker bij haar erbij...
Ik vouw altijd haar dekbed als 'bankje' en zitten aan het voeteneind samen in het hoekje
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128242344
Wij zoeken nog een leuke boekensteun. Iemand nog leuke sites waar je dat kan kopen?
pi_128275251
Schattig bedje idd. Wel suf dat het geen standaard maat is :S. Commode gebruik ik alleen als ze uit bed komt of gaat. Verder gewoon op de bank. En zodra ze gewoon staand verschoont gaat worden gaat de commodeplank eraf :P. als je niet op de rand kan zitten en er niet bij kan kruipen is een lekkere luie stoel een oplossing? Je hebt ook stoelen die je uit kunt vouwen tot slaapplekje dus nog handig ook voor eventuele slapers :P (al vind ik het rot liggen maargoed ik weeg wat meer dan een peuter ;))
  zondag 30 juni 2013 @ 15:09:45 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128421096
Ik zoek iets van een meetlat waarmee ik de kinderen kan meten (nou ja, vaaf dat ze kunnen staan dus) en waarbij je datum en leeftijd en zo kunt schrijven. Ik heb nog wel een wil stuk muur maar dat vind ik een beetje saai. Heeft iemand een leuk idee? Ik ben niet zo goed met het diy dus als er een kant-en-klare oplossing is.....
pi_128421169
Hier vind je er een heleboel!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_128429052
quote:
17s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:09 schreef Kyara het volgende:
Ik zoek iets van een meetlat waarmee ik de kinderen kan meten (nou ja, vaaf dat ze kunnen staan dus) en waarbij je datum en leeftijd en zo kunt schrijven. Ik heb nog wel een wil stuk muur maar dat vind ik een beetje saai. Heeft iemand een leuk idee? Ik ben niet zo goed met het diy dus als er een kant-en-klare oplossing is.....
Goedgemerkt heeft leuke groeimeters, stevig zeil, makkelijk te bewaren omdat je ze op kan rollen.
Je kan naam en geboortedatum (bijvoorbeeld) erop laten drukken en je krijgt er stickers bij met leeftijden en een paar blanco en die kan je dan bij de lengte op die leeftijd plakken.

NB: onze jongste heeft alle stickers eraf zitten pulken, maar na een mailtje naar goedgemerkt, kreeg ik een nieuw stickervelletje toegestuurd!

Ik zie dat ze inmiddels meer verschillende keuzes hebben dan toen ik ze bestelde, ze zijn E27,50, dus niet goedkoop...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_128495618
Volgende week komen de meubels en vloerbedekking voor nieuwe peuter kamer. Ben nu bezig met de aankleding; Canvas posters en dekbedovertrek laten bedrukken! Leuk leuk leuk! :Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128495993
Zal ik deze op de muur maken? Past wel als t een kind van r vader is /motoriek

pi_128496088


O+
pi_128496234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Zal ik deze op de muur maken? Past wel als t een kind van r vader is /motoriek

[ afbeelding ]
O+ Hans Innemee O+
maar eigenlijk vind ik het niet kunnen om dat op je muur te tekenen. Iets met auteursrecht en zo.
pi_128496499
Maar dan mag je toch eigenlijk ook geen nijntje/ woezel en pip kamer zelf maken? Alleen maar copyright producten gebruiken?
Hoe zit dat?
pi_128496510
ik bedoelde het ook niet serieus :') :P
pi_128496526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar dan mag je toch eigenlijk ook geen nijntje/ woezel en pip kamer zelf maken? Alleen maar copyright producten gebruiken?
Hoe zit dat?
Het zou idd niet mogen :r :P
pi_128496528
Ik wil als onze Puck groter is wel een floddertje op de muur ofzo!
pi_128496544
Wat een stoute mensen overal he :)
pi_128496667
nee maar wel een woezel en pip afkeer ;( en disney prinsessen..en carsssssss
pi_128497043
Haha hee ik wil ook geen woezel en pip of nijntje. Maar dat doet half nederland, dusvroeg me af hoe dat dan zat. Of dat dan wel oke was. Cars of prinsessen moeten verboden worden
pi_128497439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik bedoelde het ook niet serieus :') :P
Nee, zo had ik het ook niet opgevat hoor.

Nijn en Woezel en Pip mag idd ook niet, ook gewoon auteursrecht, maar om een of andere reden voelt het bij een echte kunstenaar (zoals Innemee) toch net weer anders dan bij iemand die kinderboeken tekent of een poppetje waarvan een shitload aan merchandise bestaat.
Terwijl t in principe gewoon hetzelfde is.

En dat half NL het doet is natuurlijk een kulargument hè... Dat betekent niet automatisch dat iets mag.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:44:01 #268
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_128502022
Ik vind deze muurstickers zooo mooi! Jammer dat er hier waarschijnlijk geen gezinsuitbreiding meer komt.





pi_128502417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:40 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee, zo had ik het ook niet opgevat hoor.

Nijn en Woezel en Pip mag idd ook niet, ook gewoon auteursrecht, maar om een of andere reden voelt het bij een echte kunstenaar (zoals Innemee) toch net weer anders dan bij iemand die kinderboeken tekent of een poppetje waarvan een shitload aan merchandise bestaat.
Terwijl t in principe gewoon hetzelfde is.

En dat half NL het doet is natuurlijk een kulargument hè... Dat betekent niet automatisch dat iets mag.
Maar bij muziek is het zo dat je wel voor eigen gebruik mag downloaden / kopiëren. Zou zo'n uitzondering hier niet ook bij gelden? Dat het pas echt een probleem wordt als je er geld mee gaat verdienen?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:04:30 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128502675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:40 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee, zo had ik het ook niet opgevat hoor.

Nijn en Woezel en Pip mag idd ook niet, ook gewoon auteursrecht, maar om een of andere reden voelt het bij een echte kunstenaar (zoals Innemee) toch net weer anders dan bij iemand die kinderboeken tekent of een poppetje waarvan een shitload aan merchandise bestaat.
Terwijl t in principe gewoon hetzelfde is.

En dat half NL het doet is natuurlijk een kulargument hè... Dat betekent niet automatisch dat iets mag.
Dus als ik Kuifje teken dan mag ik het niet aan mijn muur hangen omdat ik daarmee het copyright schend?
Mag ik nog wel een liedje uit de top 100 op straat zingen (nee liever niet, ik zing zo vals als de neten) of schend ik dan ook de auteursrechten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128502834
Dat vroeg ik me dus ook af :)
pi_128502899
Je mag er eigenlijk niet eens naar kijken
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:13:50 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128503026
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Je mag er eigenlijk niet eens naar kijken
Nee foei, en er aan denken is een extra boete }:|

Maar voor thuisgebruik is het geen probleem, zelfs niet als je een ander vraagt het op je muur te schilderen.

http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/

quote:
De basis voor de thuiskopie is te vinden in artikel 16b van de Auteurswet 1912. Lid 1 van dit artikel bepaalt:

Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd, (...) de verveelvoudiging, welke beperkt blijft tot enkele exemplaren en uitsluitend dient tot eigen oefening, studie of gebruik van degene die de verveelvoudiging vervaardigt of tot het verveelvoudigen uitsluitend ten behoeve van zichzelf opdracht geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128503857
Klopt, ik had het ook al nagezocht, wilde het ook weten! Voor privegebruik mag inderdaad wel ja.
Dus KD: waar wacht je op, ga kuikens schilderen! :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:44:12 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128503974
Over muurschilderingen.... iemand een tip qua beeltenis voor een jongentje van 2½ ?
Het is een beetje een tussen tafellaken en servet leeftijd, dat viel me bij het zoeken naar gordijnen ook al op, het is allemaal of voor baby's of voor stoere grote jongens.

Nou is het niet de bedoeling dat het over een jaar of 2 weer anders moet, dus iets stoerder dan hij oud is mag wel, maar niet heel erg veel stoerder.

We hebben pas in de koopjeshoek dit kleed gescoord:



En van de bijpassende spreien heeft oma gordijnen gemaakt :D (Oma dijne kea)



Auto's kunnen wel, Cars kan niet :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Leandra op 02-07-2013 17:02:49 (geen Cars) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128551419
Zo'n stijl?


Heel rustig maar wel leuk i.c.m. je kleed/gordijnen:


Of zo'n stijl, met dan een autobaan op de muur ipv korte losse stukjes (want dat ziet er wel leuk uit maar daar kun je niet mee spelen :+ :


Of een (boom)hut schilderen, of een jungle/bos met beesten en dergelijke?

Of eh.. onderwatertafereel? vissen/haaien/piraten? Dr. Seuss? <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_128551704
Leandra, daar liep ik ook tegenaan. Ik heb uiteindelijk gekozen de basis rustig te houden: 1 Albert heijn blauwe muur, :') , rest wit. Dan verder aan kleden met accessoires. Heb een Aadje piraatje dekbed overtrek gemaakt, en een bijpassende Aadje Canvas. Dan in dezelfde kleuren een alfabet en cijfer Canvas. (Cijfrr en letter freak hier). Kun je over een jaar of vier makkelijk veranderen, als ie er tegen die tijd te oud voor is.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128551762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik vind deze muurstickers zooo mooi! Jammer dat er hier waarschijnlijk geen gezinsuitbreiding meer komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ehm KWIJL :o :9 wat enorm mooi!!
:)
pi_128552046
Waren de muurstickers van Plak't hier ook al voorbij gekomen btw? Ik vind ze zo ontzettend leuk O+





:)
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:26:12 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128553515
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef innepin het volgende:
Zo'n stijl?
[ afbeelding ]

Heel rustig maar wel leuk i.c.m. je kleed/gordijnen:
[ afbeelding ]

Of zo'n stijl, met dan een autobaan op de muur ipv korte losse stukjes (want dat ziet er wel leuk uit maar daar kun je niet mee spelen :+ :
[ afbeelding ]

Of een (boom)hut schilderen, of een jungle/bos met beesten en dergelijke?

Of eh.. onderwatertafereel? vissen/haaien/piraten? Dr. Seuss? <3
Oh, ik vind het alle drie mooi O+
Nou moet ik nog gaan kiezen welke stijl ook.... darn :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:33:26 #281
100412 mefke79
komt goed!
pi_128553853
Leandra en deze

Wij hebben het als behang met blauwe achtergrond op een plaat tegen de muur. Tienus vind het helemaal geweldig (autoes, autoes, mama busss).
Als behang ziet het er zo uit:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:19:20 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129105391
Voor zij die nog een kinderkamer moeten inrichten, Limango heeft een verkoop met leuke items, waaronder mooie lampen zoals deze:







Behangranden en muurstickers:


pi_129112285
Je zou er speciaal een jongetje voor proberen te maken innepin. Super leuk!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:01:37 #284
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129113247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef twentemeisje het volgende:
Voor zij die nog een kinderkamer moeten inrichten, Limango heeft een verkoop met leuke items, waaronder mooie lampen zoals deze:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Behangranden en muurstickers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:o
;( jammer dat ik dit nu pas zie... Weet je nog welk dit was?
pi_129113548
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:50 schreef mignonne het volgende:
Waren de muurstickers van Plak't hier ook al voorbij gekomen btw? Ik vind ze zo ontzettend leuk O+
:9~ :9~ :9~
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:26:24 #286
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129113812
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:o
;( jammer dat ik dit nu pas zie... Weet je nog welk dit was?
Welke verkoop het is bedoel je? Hmmpff.... ik denk dat ie gisteravond geëindigd is als ik dat zo zie (althans, ik zie 'm er niet meer tussen staan). Sorry voor de dode mus!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:28:10 #287
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129113852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Welke verkoop het is bedoel je? Hmmpff.... ik denk dat ie gisteravond geëindigd is als ik dat zo zie (althans, ik zie 'm er niet meer tussen staan). Sorry voor de dode mus!
Ik bedoelde idd welk merk. Ik zag m ook niet meer staan, jammerrrr!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:31:24 #288
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129113930
Gevonden... Voor andere geïnteresseerden; Anna wand is de naam (em volgend mij ook Anna lampe)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:34:30 #289
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129114007
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik bedoelde idd welk merk. Ik zag m ook niet meer staan, jammerrrr!
Het merk weet ik nog wel!

http://www.annawand.de/
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:34:57 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_129114017
Hahaha, weer mosterd na de maaltijd, gaat lekker :P. Het is idd Anna Wand en Anna Lampe!
  maandag 22 juli 2013 @ 10:46:11 #291
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129213652
Voor de handige papa's en mama's Leuke site met allemaal ideeën (niet alleen kinderkamers, maar bijna elke thuis klus.) Wellicht ook al bekend.

http://www.welke.nl/?filter=add:style:Kinderkamer
pi_129672799
Er is heel wat tijd gaan zitten in mn het binnen krijgen van goede onderdelen. Nog steeds is niet alles binnen en klaar. In elkaar zetten was ook een best drama. Maar inmiddels is het dusdanig opgeschoten dat ik hier foto's durf te laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129672942
Wat een slim idee, dat prikbord! En het waait ook niet weg. Wij hebben bij de bouwmarkt van die roldeur-rails gekocht en afgezaagd, daar kun je ook ansichtkaarten inzetten enzo. Maar als we het raam open zetten waaide alles door de kamer dus ik heb de helft van de kaarten nu alsnog met maskingtape vastgeplakt.

Nog even een tip: Ixxi! Ik zag het gisteren bij een vriend thuis.
"ixxi is een decoratief en flexibel wandsysteem. Met koppelkruisjes en kaarten kun je in elk gewenst formaat je eigen interieurproduct maken.
Kaarten kunnen eenvoudig gewisseld of aangevuld worden, zodat je interieur up to date blijft!"

Je kunt er zelf dingen uploaden en laten drukken of je kunt uit een database kiezen. Ze hebben pixel formaat (10 x 10 cm) en groter formaat. Je kunt er echt leuke dingen mee maken!

SPOILER: Bijvoorbeeld:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 04-08-2013 10:38:19 ]
pi_129673275
Ik vind ze heel leuk, maar ben wel benieuwd hoe het in het echt uitziet. Misschien kan je nog even terug naar die vriend om foto's te maken? :+ :P

En als er een zuchtje wind komt, waait het dan niet heen en weer?
pi_129673401
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
Wat een slim idee, dat prikbord! En het waait ook niet weg. Wij hebben bij de bouwmarkt van die roldeur-rails gekocht en afgezaagd, daar kun je ook ansichtkaarten inzetten enzo. Maar als we het raam open zetten waaide alles door de kamer dus ik heb de helft van de kaarten nu alsnog met maskingtape vastgeplakt.

Nog even een tip: Ixxi! Ik zag het gisteren bij een vriend thuis.
"ixxi is een decoratief en flexibel wandsysteem. Met koppelkruisjes en kaarten kun je in elk gewenst formaat je eigen interieurproduct maken.
Kaarten kunnen eenvoudig gewisseld of aangevuld worden, zodat je interieur up to date blijft!"

Je kunt er zelf dingen uploaden en laten drukken of je kunt uit een database kiezen. Ze hebben pixel formaat (10 x 10 cm) en groter formaat. Je kunt er echt leuke dingen mee maken!

SPOILER: Bijvoorbeeld:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tof zeg! ook ideaal voor hier, waar we op sommige plekken niet goed kunnen boren in de muren ^^
pi_129673487
quote:
12s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:51 schreef Limone het volgende:
Ik vind ze heel leuk, maar ben wel benieuwd hoe het in het echt uitziet. Misschien kan je nog even terug naar die vriend om foto's te maken? :+ :P

En als er een zuchtje wind komt, waait het dan niet heen en weer?
Limone ik weet niet precies hoe de hoeken vast zitten, je kunt ze denk ik ook met de hoeken vastmaken in de muur. Of misschien zijn de bevestigingsstukjes heel zwaar.. daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken.
Foto pb ik even, want het hangt in zijn slaapkamer. ;)

Hier misschien meer info?
pi_129683211
Wij hebben 4 Ixxi's, en ik vind de kwaliteit heel erg mooi!
Op de plaatsen waar wij ze hebben hangen, hebben we eigenlijk nooit wind, dus daar ook geen last van. :D Maar al je daar bang voor bent kun je heel makkelijk de onderkant ook met wat dubbelzijdige tape vast zetten. De bevestigingsstukjes zijn niet heel zwaar, en de onderkant hangt gewoon los, dus als het op een plek met wind hangt dan is dat wel een goed idee.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 17:35:12 #298
5428 crew  miss_sly
pi_129683890
Wij hebben ook een ixxi van foto's. Ik vind de kwaliteit erg goed. Het is licht materiaal, gemakkelijk aan elkaar te bevestigen en ook redelijk gemakkelijk aan de muur. Onze muur was niet recht, en dus hebben we wat extra dubbelzijdige tape gebruikt om het vast te maken zodat het niet loshing van de muur.

Als je een ixxi van foto's besteld, moet je wel echt zorgen voor foto's van een goede kwaliteit. We hebben er één foto tussen zitten die destijds is gemaakt met een telefoon (toen de kwaliteit van de camera's nog niet zo goed was) en die foto is wel echt wat minder mooi. De overige foto's komen erg mooi over op het grotere formaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129685864
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:22 schreef DJMomo het volgende:
Er is heel wat tijd gaan zitten in mn het binnen krijgen van goede onderdelen. Nog steeds is niet alles binnen en klaar. In elkaar zetten was ook een best drama. Maar inmiddels is het dusdanig opgeschoten dat ik hier foto's durf te laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een hoop te doen maar tot nu toe ziet het er al prima uit! Wat leuk dat hang-ding. Zoiets heb ik met foto's hangen :)
pi_129825316
Oh, wat is deze leuk O+ Kan iemand me even ervan overtuigen dat zo'n duur bedje echt onzin is en dat deze vorm echt zwaar onpraktisch is?



En ook echt geen tweedehands exemplaren natuurlijk :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 18:20:22 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_129986856
Vol.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')