SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik was gewoon aan het dansenquote:
Ken je klassiekers bitchquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon een stom gifje van een raar mens dat aan het flippen is in zwart wit
Maar nu de vraagquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon een stom gifje van een raar mens dat aan het flippen is in zwart wit
Duh wat ik zeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het dansen
En wat Tamashii zegt
Je flipt zelf zwartwitdubbelomquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het welquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nu de vraagzou je haar geven?
Ik wel.. Teder beginnen en vurig en passioneel eindigen.. Met een vleugje wausheid :$quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nu de vraagzou je haar geven?
I met an old man last night.. Didn't like him.. He got stuck in my teethquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Teder beginnen en vurig en passioneel eindigen.. Met een vleugje wausheid :$
Ik ben als was in je handen... dat kan niet tussen je tanden vastzittenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
I met an old man last night.. Didn't like him.. He got stuck in my teeth
Ik vind dat plaatje so so grappig, true story.. Wat is er met mequote:
Iedereen is als was in mijn handen met mijn krachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben als was in je handen... dat kan niet tussen je tanden vastzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je bent raawwwwr.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje so so grappig, true story.. Wat is er met me
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!quote:
Da's geen nieuws, toch?quote:
Vind ik ook.. En altijd over uien eh.. Nooit eens over lenteuitjes of rodequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!
Van uien moet ik jankenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
welke ui, zie jij hier een ui dan? ik niet hoor, weet niet wat je ineens over uien begint, jezus man ik bedoel wat een change of subject. Abnormaal zeg ik je, haast onethisch!
Zou het?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wacht eens... jij bent een kloontje?
Ik verwachtte afreus en abject te lezen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat niet nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |