Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;Dquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kan ze nou 2 keer een 18K gold top coat hebben?
Telt ze backups ook mee?
Ik ken alleen die van opi.. En die zie ik niet in haar stash staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;D
Eh... neequote:Op zaterdag 6 april 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaar weet jij HOE ik in een kolom percentages weergegeven krijg?
Ik heb niet eens een spreadsheetquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht dat jij dat als lijstjesautist wel zou weten
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spreadsheet
NEE WANT DAN OVERZIE IK HET NIET!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nu zelfs stats maken dankzij Debs
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Oja wil iemand nog OPI Spotted? In Maastricht liggen er nog 20
Ja kan morgen er eentje meenemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mij?
Als dat zo is doe er dan maar 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja kan morgen er eentje meenemenZe hebben trouwens actie 2e 50% weet niet of dat ook voor de nagellak geldig is?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Oja wil iemand nog OPI Spotted? In Maastricht liggen er nog 20
Oh dat mag uiteraard ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
Anders neem ik Can't find my Czechbook voor mijzelf mee
Deal, als het mogelijk is dan neem ik wel 3 spotted mee en dan 1 voor mijzelfquote:
Neee er moest een vraagteken achter, ik denk nog ff naquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deal, als het mogelijk is dan neem ik wel 3 spotted mee en dan 1 voor mijzelf![]()
Oja Debs en ik ben vaak genoeg in Eindhoven dus dan zou ik hem ook wel even langs kunnen brengen hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik daar een backup van nodig? ik doe eigenlijk niet aan backups
Nee joh, die toelie is zo dun daar doe je jaren mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik daar een backup van nodig? ik doe eigenlijk niet aan backups
Laylaquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:12 schreef Loqi het volgende:
Er is na OPI geen ander merk gekomen met een spotted lak wel?
patent zeker?
ermahgerd goed ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Doorzichtig iPhone hoesje binnen. Hoesje splatteren vanaf de binnenzijde.
Niet? Zit toch aan de binnenzijde, gewoon 2 dagen ofzo laten drogen om zeker te zijn dat 't niet meer afgeeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd goed ideehoe ga je dat aflakken?
Mja als t warm wordt dan ben ik er bang voor dat het alsnog op mijn telefoon plaktquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Zit toch aan de binnenzijde, gewoon 2 dagen ofzo laten drogen om zeker te zijn dat 't niet meer afgeeft.
oh die heb ik gemist danquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sjaan er een paar op haar blog staan.
jaaaquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:28 schreef Debsterr het volgende:
Frankens maken met dupes in je stash. Ik heb nu een legergroene met copper shimmer en een legergroene met goud er doorheen
.
Picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:28 schreef Debsterr het volgende:
Frankens maken met dupes in je stash. Ik heb nu een legergroene met copper shimmer en een legergroene met goud er doorheen
.
Ze moeten ff settelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pics
Ik kwam nog een hele beautycase vol lakjes (zo'n 50) tegen die ik er ooit in heb geflikkerd omdat ik ze niet meer wilde. Wel goeden idee
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze moeten ff settelen. Morgen, beloofd!
Ja iets met vertragingquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:36 schreef Loqi het volgende:
debs, volgens mij is de dm een beetje stuque![]()
ze staan in de blogmail iig
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef megamandy het volgende:
En ik heb eindelijk op de HarrySpees kunnen Sherlocken
Het is een mosgroen lakje met goud erdoorheenquote:
Ja maar moet de naam grappig zijn ofzo? Dan snap ik de grap nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een mosgroen lakje met goud erdoorheen?
Nee, het is gewoon een corny naam met de kleur erin, beetje OPI achtigquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar moet de naam grappig zijn ofzo? Dan snap ik de grap niet
Oh, dan mis ik niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een corny naam met de kleur erin, beetje OPI achtig
dat wilde ik net zeggen, OPI puns, niet altijd een goed ietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een corny naam met de kleur erin, beetje OPI achtig
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Mhehehe die post van Serena op Facebook, schijnbaar hebben we ene rle gemist rondom ene filmpje waarin ze kauwgom kauwt?
Ik vind die namen wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen, OPI puns, niet altijd een goed iets
Ja ik wil het ook wetenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Mhehehe die post van Serena op Facebook, schijnbaar hebben we ene rle gemist rondom ene filmpje waarin ze kauwgom kauwt?
Verwijder dan de comments die echt nergens op slaan, en post apart een post dat je het jammer vindt dat men het zo ongebuanceerd meent te moeten uiten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja HOE onprofessioneel om zo te zeiken, net alsof je altijd maar positiviteit mag verwachten
vaak welquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die namen wel leuk eigenlijk![]()
Ik houd van flauwquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
vaak welmaar soms zijn ze iets té flauw
Het was een tussendoor filmpje geloof ik, en het ging op het niveau van GADVERDAMME DIT IS ECHT RANZIG in de comments, zoals ik het nu lees.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook wetenSnap wel dat als ze inderdaad op een kauwgom zat te kauwen (met open mond?) dat ze daar commentaar op krijgt
lollllquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was een tussendoor filmpje geloof ik, en het ging op het niveau van GADVERDAMME DIT IS ECHT RANZIG in de comments, zoals ik het nu lees.
Baby speesquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt het niveau pies en poep humor vandaag
Ik belde net mijn zusquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik belde net mijn zus
'Heb je het al gehoord?'
nee...
'Nelson Mandela is ontslagen!'
...........?
"UIT HET ZIEKENHUIS HAHAHAH"
en ik moest al keihard lachen om mezelf toen ik bedacht had dat ik ging bellen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik belde net mijn zus
'Heb je het al gehoord?'
nee...
'Nelson Mandela is ontslagen!'
...........?
"UIT HET ZIEKENHUIS HAHAHAH"
en ik moest al keihard lachen om mezelf toen ik bedacht had dat ik ging bellen
Dat is ZO kansloos he... ik haat het als dat soort planningen niet goed overlegd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik wil gewoon 1 weekje vrij in de zomer omdat ik graag naar een festival wil en nu kan dat al niet meer
Mij is helemaal nog niet gevraagd om de zomervakantie door te geven en nu blijkt het al te laat te zijnWant de storemanager zelf en nog een weekendhulp heeft dan al vakantie
Ik kon wel een week eerder vrij krijgenJa dat helpt als je naar een festival wilt
Ja preciesquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ZO kansloos he... ik haat het als dat soort planningen niet goed overlegd worden
Maar als je uitlegt aan je baas dat je het vreemd vindt dat je niet gezamenlijk de vakanties bepaald, en dat jij vanwege een specifieke reden vrij wilt... kun je het er dan niet over hebben? Of kan die hulp niet een week naar achteren schuiven ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesEn ik wilde gewoon maar 1 weekje
Verder helemaal niets. En het is gewoon stom want ik wilde dan vanaf de woensdag vrij hebben en die hulp heeft dus gewoon net vanaf die woensdag vrij
Die die jongen ging volgens mij met zijn familie ofzo. In ieder geval was hij er wel bij toen ik het er vandaag over had want hij wist de datum helemaal niet meer zeker (quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je uitlegt aan je baas dat je het vreemd vindt dat je niet gezamenlijk de vakanties bepaald, en dat jij vanwege een specifieke reden vrij wilt... kun je het er dan niet over hebben? Of kan die hulp niet een week naar achteren schuiven ofzo?
En het risico nemen van vast een kaartje kopen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
Oja en zelf deed ze natuurlijk ook niet aanbieden om te schuiven ofzo terwijl ze volgens mij helemaal niet weg gaat![]()
Maarja
Nee dan kan ik mijn geld verder ook wel goed gebruiken om voor Thailand te sparenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het risico nemen van vast een kaartje kopen?
Op zich kan het dat wel waard zijn als het helpt. Kun je het niet op een of andere manier proberen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om een Clarisonic Mia te bestellen. Lees zoveel positieve reviews van mensne met acne dat dit goed helpt. Maar ja, 100 euro...
Ja dat is bedoeling. En omdat het in de zomervakantie toch het regenseizoen is kunnen we tenminste fatsoenlijk ervoor sparen.quote:
Nee die dingen worden in Nederland niet verkocht, ik ken ook niemand die zo'n ding heeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Op zich kan het dat wel waard zijn als het helpt. Kun je het niet op een of andere manier proberen?
Ik wist trouwens niet dat jij zo'n last had van acne, wel kut is dat zeg.
Wat heb je besteldquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd beautybay is binnen. Hopen dat alles heel is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Jep, dat had ik ergens gelezen :p Die is ook erg fijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Mss het volgende:
Nakend matte trouwens, de gewone nakend heb ik al.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Mss het volgende:
Huilen jullie even met me meeOH NEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Huilen jullie even met me meeNOESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Huilen jullie even met me meeWat is dat? Lijkt wel schimmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Doosje had best wel veel bewegingsruimte in het pakket en dat fijne poeder schuift overal door.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef megamandy het volgende:
[..]HOE komt dat dan zelfs aan de achterkant?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Doosje had best wel veel bewegingsruimte in het pakket en dat fijne poeder schuift overal door.
Gewoon mailen naar BeautyBay! Zo hoort 'ie niet zijn dus gewoon moeilijk doen hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan 'm denk ik wel schoonmaken maar ik ben bang dat die zwarte blijft kruimelen...
Ja moet ik ook doen, maar dan zijn we weer 3 maanden verder en moet ik hem terugsturen en allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon mailen naar BeautyBay! Zo hoort 'ie niet zijn dus gewoon moeilijk doen hoor.
En als je ze dat voorlegt en een partial refund vraagt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja moet ik ook doen, maar dan zijn we weer 3 maanden verder en moet ik hem terugsturen en alles.
Dat kan ik wel doen ja. Hadden ze me de vorige keer ook aangeboden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En als je ze dat voorlegt en een partial refund vraagt?
En fixen met alcohol? Stevig stofje, beetje pure alcohol op de oogschaduw, stofje op schaduw, aanduwen. Zo heb ik de zwart uit m'n sleek acid in ieder geval gefixt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:50 schreef Mss het volgende:
Ik ben alleen bang dat zo'n gebroken oogschaduw blijft kruimelen.
Ja echt he. Ik zat nog te denken toen ik hem openmaakte van 'wat zal er nu mis zijn' en hoppaaaaa. En het is ook iedere keer de zwarte oogschaduw die kapot ging. Ik heb dit nu al drie keer gehad en drie keer is het de zwarte geweest...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Loqi het volgende:
Mss, jouw pakjes geluk begint freaky te worden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zat nog te denken toen ik hem openmaakte van 'wat zal er nu mis zijn' en hoppaaaaa. En het is ook iedere keer de zwarte oogschaduw die kapot ging. Ik heb dit nu al drie keer gehad en drie keer is het de zwarte geweest...
Ze nemen de beautybusiness over en stoppen geheimen hormonen in de make-up om ons langzaam te veranderenquote:
Oh nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Anders hangen er ineens vellen aan je hoofd.
Ik heb echt al weeeeken eczeem op m'n oogleden ja, heel irritantquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh nice
Ik heb ineens eczeem op mijn oogleden, dat is ook fantastisch
Nee snap ik... ik smeer ook gewoon veel met vettige toelie, en ben weer terug op Lush Ultrabland omdat het volgens mij van m'n make up reiniger kwam.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Smeren als een malle. Met Lanettecreme. Durf geen hormoonzalf op m`n oogleden te smeren
Het weer helpt idd niet meequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet waar hij bij mij van is gekomenOp m`n hand is het van de tape die ik er toen eens op had zitten, dat wil ook maar niet weg.
Om gek van te worden, tis tijd dat de zon weer gaat schijnen
Dank jequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een gekke fb-naam heb jij Taart.
Het jeukt. Niet krabben is een uitdagingquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
*duimt dat overburen thuis zijn voor pakketje*
Doet dat geen pijn eczeem op je oogleden?
Das irritant jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme super leuk jurkje, past 40 niet goed bij schouders dus trekt helemaal. 42 pas 22-26 april leverbaarhij was tof geweest voor Lindy's bruiloft dus andere kleur ook besteld die eerder komt zodat ik alvast kan passen en dan hopen dat ie op tijd is
H&M? Niet te vinden in de winkel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme super leuk jurkje, past 40 niet goed bij schouders dus trekt helemaal. 42 pas 22-26 april leverbaarhij was tof geweest voor Lindy's bruiloft dus andere kleur ook besteld die eerder komt zodat ik alvast kan passen en dan hopen dat ie op tijd is
Geen idee, ben tot woensdag sowieso niet in de stad dus ik kan daarna pas een keer kijken. Kan altijd nog bestelling annulerenquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, ben tot woensdag sowieso niet in de stad dus ik kan daarna pas een keer kijken. Kan altijd nog bestelling annuleren
Ja als dat nodig is dan laat ik het nog weten! Ik heb nog ff tot de bruiloft!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is waar. Kan anders ook best voor je kijken in de winkel? Ik kom toch langs Boxtel als ik naar huis rijd
. Ik ben maandag in de stad.
Sgoe! Loop toch zo de stad inquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als dat nodig is dan laat ik het nog weten! Ik heb nog ff tot de bruiloft!
Nee ik ben er niet bijquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
Debs ben jij niet bij Lindy nu? Of is het al afgelopen?
burgelijkheidquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Sadness trouwens, avond alleen, zou theoretisch gezien de kroeg in kunnen met allerlei toffe vrienden. Zit ik in mijn eentje (okee, met Eny naast mij) op de bank, bier te drinken, film te kijken.
Maar Enyquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Sadness trouwens, avond alleen, zou theoretisch gezien de kroeg in kunnen met allerlei toffe vrienden. Zit ik in mijn eentje (okee, met Eny naast mij) op de bank, bier te drinken, film te kijken.
Nah, had ik ff moeten regelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Eny. Waarom ben je de kroeg niet in dan?
Nu ff wat mensen smsen kan ook hequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, had ik ff moeten regelen.
Als je (bijna) 30 bent hou je niet veel kennissen over die je op de bonnefooi tegen komt op Stratumseind of in de kroeg. Ben al iets te lang uit die scene.
Ik ben nog niet bijna 30 maar heb hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, had ik ff moeten regelen.
Als je (bijna) 30 bent hou je niet veel kennissen over die je op de bonnefooi tegen komt op Stratumseind of in de kroeg. Ben al iets te lang uit die scene.
*rammel rammel*quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, er is er eentje die ik kan smsen.
Maar to be honest, ik heb heul geen zin om in de kroeg te crashen.
Echte burgerlijkheid. Laat die kids maar komen.
Ik gok op juli 2014 (als fysiek alles meezit uiteraard).quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Haha, tja... Ik denk dat de poules wel opgestart kunnen worden.
Haha tsjaa, net getrouwd is velen secks tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Oef... Dat nog best snel. Maar daar doe ik het wel voor.
Zwanger schoppen of baren?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gok op juli 2014 (als fysiek alles meezit uiteraard).
Barenquote:
Ik ben geabonneerd op NG magazinequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef bleiblei het volgende:
Nee, zo lang duurt dat niet denk ik.
Maar deze natuur is toch fenomaal?http://ngm.nationalgeogra(...)/stenzel-photography
quote:
Omnomnom.quote:Op zondag 7 april 2013 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
Het is zo ranzig, er komen nog steeds dingen omhoogwas wel superleuk!
ik lig al in mijn nest joh. Priem moet morgen bootcampen dus we zijn rond elf vetrokkenquote:
ahgossie meissie toch!quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef megamandy het volgende:
Blijkbaar was het deze week dus echt niet gegund, net de hond moeten laten inslapen. Kon opeens niet meer opstaan, had geen kracht meer in zijn achterlijf.
Eigenlijk moet ik morgen werken maar ik bel morgenvroeg maar of het mogelijk is dat ik niet kom. Ik ben zo vlak nu, krijg niets mee alles gaat langs me door.
Ja, dinsdag.quote:Op zondag 7 april 2013 00:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahgossie meissie toch!
Laatst ook al je kat toch? ; (
dat was op tijd! Maar het was ook een lange dagquote:Op zondag 7 april 2013 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig al in mijn nest joh. Priem moet morgen bootcampen dus we zijn rond elf vetrokken
damn, heb het vroeger nooit begrepen maar zou nu echt kapot zijn als Eny er niet meer was... sterkte iig.quote:
klinkt heerlijk Bourgondisch en gezellig!quote:Op zondag 7 april 2013 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Patagonië is trouwens echt zo mooi als op die foto's, mijn zus is er een paar jaar geleden geweest, heel gaaf![]()
Mocht ik mijn vent zo ver krijgen en we de centen en tijd dan nog hebben, wil ik volgend jaar naar Nieuw Zeeland![]()
En sinds SQ erover begon hier krijg ik het dus helemaal mijn hoofd niet meer uit![]()
We hadden vanavond trouwens eters, en klein feestje hiero. Velen flessen wijn en velen eten verder is mijn huis gewoon helemaal leeg gevroten![]()
Ik ben zelfs nog terug gegaan naar de AH om salade en stokbrood bij te kopen, echt té bizar wat er opgegeten is
ik ken ze gemiddeld 20 jaar en weet dat ze kunnen eten, dus ik had veeeeel eten in huis gehaald, waren met 16 man ook. Maar damn, vrijwel alle eetbare dingen in huis zijn opquote:Op zondag 7 april 2013 01:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
klinkt heerlijk Bourgondisch en gezellig!
ja, ik drink vrijwel nooit en kan er slecht tegenquote:Op zondag 7 april 2013 01:38 schreef Puckzzz het volgende:
Zat na 4 glazen. ....![]()
Daar heb ik een tikje meer voor nodig
comedy central, nu laatste stukje South Park, gaat zo beginnen als ik mijn info mag geloven.quote:
Omdat 's nachts je kamer opruimen ook heel efficiënt is.quote:Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
waarom lijkt het rond dit tijdstip altijd zo'n goed idee om de ramen te gaan zemen ofzo
ja dat deed ik vroeger ook altijd 's nachts, maar ramen zemen gaat echt niet lukken...quote:Op zondag 7 april 2013 01:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat 's nachts je kamer opruimen ook heel efficiënt is.
Dat wordt wel een uitdaging ja...quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat deed ik vroeger ook altijd 's nachts, maar ramen zemen gaat echt niet lukken...
heb net wel de spiegel en een tussenruit gedaan, wedden dat morgen blijkt dat het mega streperig is
quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
maar 32 eurootjes bij de Bijenkorf![]()
EEN HOE KUSSEN!!!
[ afbeelding ]
I lack all cleaning skillsquote:Op zondag 7 april 2013 02:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wordt wel een uitdaging ja...
Vast niet, jij hebt skillz jonge!
[..]![]()
Ik vind hem tof.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I lack all cleaning skills![]()
ja hij is tof, jammer van die enge klauw en de prijs
quote:Op zondag 7 april 2013 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
maar 32 eurootjes bij de Bijenkorf![]()
EEN HOE KUSSEN!!!
[ afbeelding ]
Ik kan me hendig voorstellen dat jij daarom lollert hahaquote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zit echt gaar te wezen hier, maar zin om nog even verder te lamballen.
Net zitten teruglezen en ik moest lachen om jullie KFC-racisme posts
Het klinkt wel als een faalbedrijf ja. Good for you dat je nu op een leukere plek zitquote:Op zondag 7 april 2013 02:37 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben zóóó blij dat ik naar andere baan ben gegaan he
ik kreeg vandaag nieuwsbrief van oude werk binnen en alle leuke/interessante projecten zijn naar de meest incompetente mensen binnen de organisatie gegaan
gewoon wat droogshampoo erop als het te nat isquote:
Ik gooi er altijd gewoon talkpoeder opquote:Op zondag 7 april 2013 02:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon wat droogshampoo erop als het te nat is
meer contactgevoel en meteen een gescrubte clitquote:
En dan gaat zo lekker klonteren dus dat kun je er naderhand makkelijk uitharkenquote:Op zondag 7 april 2013 02:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meer contactgevoel en meteen een gescrubte clit
Mag hij daar niet bij zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 02:43 schreef BBQ-kip het volgende:
oh goeie
laat ik daar weer eens een keer over na gaan denken wanneer dat is
en Koos het huis uit trappen
nee joh, daar vind hij in gezelschap geen kloot aanquote:
ERMAHGERD THE KOOS IS A LIE!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 02:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, daar vind hij in gezelschap geen kloot aan
(stiekem ben ik gewoon een forever alone, want niemand van jullie heeft Koos ooit gezien)
Wat voor onderzoek?quote:Op zondag 7 april 2013 02:45 schreef BBQ-kip het volgende:
had ik al gezegd dat ze me hadden gemaild of ik mee wilde doen aan een onderzoek. Ik heb een heel net mailtje terug gestuurd dat ik niet kon enzo (geen ruiten inslaan, klein wereldje), maar ik wilde eigenlijk gewoon deze terug mailen
[ afbeelding ]
heb me kunnen ingehouden, maar heb wel eventjes met zo'n smile op mijn hoofd gezeten
iets waarmee ik voor mijn vertrek heel lang bezig ben geweest en wat vanuit hun niet van de grond kwam. Nu kon het ineens wel omdat zij er baat bij dachten te hebben. Ik was er helemaal klaar mee, heb alles voor mezelf al afgerond enzo, heb het uiteindelijk dus niet zo kunnen doen als ik wilde, maar goed. Spullen ook weggeflikkerd om het af te sluiten en zulks.quote:
ja voor het geld hoef je het niet te doen, maar als dan ook je kans op publicaties e.d. wordt gejat is het wel heeeeel erg matig allemaalquote:
gij faalhaasjequote:Op zondag 7 april 2013 03:01 schreef Mss het volgende:
Kippert ik duik mijn bed in. Het is alweer 3 uur en ik wilde het niet laat maken vanavond. Slaap lekker
Nee ik ga 'm denk ik zo laten op het moment. Ik denk alleen dat ik de keuze heb tussen terugsturen of een korting.quote:Op zondag 7 april 2013 03:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gij faalhaasje![]()
slaap lekker!
morgen spelen met je nieuwe paletje? of laat je m zo tot je wat gehoord hebt van faalwebshop?
ah das wel balen. maar misschien helpt het als ik zeg dat ik 'm ook nog niet aangeraakt heb?quote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik ga 'm denk ik zo laten op het moment. Ik denk alleen dat ik de keuze heb tussen terugsturen of een korting.
Goeien tijd welquote:Op zondag 7 april 2013 03:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik had nog wel een doner willen scoren, maar zat met een slapende bff enop de achterbank.. Dus geen doner, maar een lekker slapie!
Klinkt goedquote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Het was briljant!![]()
Ik heb eerst fijn gestept en op een pogostick rondjes gesprongen....
Daarna zijn we gaan high-tea-en
Toen zijn we gaan paintballen, wat is dat een bazenactiviteit![]()
![]()
En 's avonds nog een epic workshop cocktails maken![]()
![]()
En toen zijn we met vijven nog de stad in geweest.
Het was echt een bazendag![]()
Klinkt echt heeeel leuk!quote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Het was briljant!![]()
![]()
![]()
miaquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om een Clarisonic Mia te bestellen. Lees zoveel positieve reviews van mensne met acne dat dit goed helpt. Maar ja, 100 euro...
Klinkt goedquote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Het was briljant!![]()
![]()
![]()
Ik heb hem!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die dingen worden in Nederland niet verkocht, ik ken ook niemand die zo'n ding heeft.
Is iets van de laatste maanden, ben nu een maand aan het smeren met nare creme die wel helpt op zich maar heb nog steeds veel puistjes enzo.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Lin!quote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Het was briljant!![]()
![]()
![]()
Okay thanks babequote:Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hem!
ik zal ook even een nuttige reactie geven
Ik heb dus de MIA, werkt goed genoeg dus om zo'n grotere versie aan te schaffen is echt onzin. Je krijgt er vaak een spulletje bij, die werkt heel fijn maar omdat het uit t buitenland moet komen heb ik het nooit nog een keer opnieuw gekocht. Ik gebruikte de MIA regelmatig, hij is echt super fijn en ik heb hem nu al een jaar niet meer gebruikt maar moet hem maar weer eens uit de kast halen idd, was eigenlijk vergeten dat ik hem had
Voor je huid: Ik merkte dat mijn huid het echt heel fijn vond en goed aanvoelde, maar, gebruik hem niet elke avond. Ik gebruikte hem meestal 2 keer per week en dat gaat prima, ga je hem vaker gebruiken merk je toch wel beetje dat het teveel wordt, een vriendin van mij had dit ook.
Ik gebruikte hem trouwens met mijn normale makeup remover als ik nog makeup op had, maar soms gebruikte ik hem ook als mijn huid al schoon was maar gewoon om huid weer ff mooi glanzend te maken.
Hou er rekening mee dat de aansluiting niet in ons stopcontact past dus dat je een verloopstekkertje moet kopen en die van mij is alweer 3/4 jaar oud dus hij zal ondertussen wel verbeterd zijn maar de batterij gaat niet echt super lang mee, maargoed thuis heb je stopcontacten dus dikke care
Samenvatting: Kopen, ga je geen spijt van krijgen.
Nee ik heb de normale! En die werkt echt prima, zolang je hem dus maar niet elke avond gebruiktquote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay thanks babe. Heb je de standaard borstels erop die je erbij krijgt, of andere qua "zachtheid"?
hahahaha wat een bazenfotosquote:Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.amazon.com/dp/(...)_fa_dp_qsmyrb0F2AYCM
Die reviews en customer images!
Hmm waar ik 'm wil bestellen zit er een delicate brush head bij en gezien de medicinale creme die ik nu gebruik is dat denk ik wle goed, want dat maakt m'n huid dunner.quote:Op zondag 7 april 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik heb de normale! En die werkt echt prima, zolang je hem dus maar niet elke avond gebruikt![]()
Je hoeft ook niet echt extra borstels aan te schaffen btw, want die van mij ziet er nu nog okay uit, je ziet wel dat hij gebruikt is maar hij kan er nog prima mee door en hij is dus wel al aardig vaak gebruikt. Ik heb dus mijn mia nu al een hele tijd niet meer gebruikt omdat mijn huid eigenlijk wel okay is maar ik ga hem zo weer eens in de lader gooien. Ik denk wel dat ik hem zeker 2 jaar regelmatig heb gebruikt en daarna af en toe dus die borstel kopjes gaan wel aardig lang mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |