Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;Dquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kan ze nou 2 keer een 18K gold top coat hebben?
Telt ze backups ook mee?
Ik ken alleen die van opi.. En die zie ik niet in haar stash staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;D
Eh... neequote:Op zaterdag 6 april 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaar weet jij HOE ik in een kolom percentages weergegeven krijg?
Ik heb niet eens een spreadsheetquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht dat jij dat als lijstjesautist wel zou weten
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spreadsheet
NEE WANT DAN OVERZIE IK HET NIET!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nu zelfs stats maken dankzij Debs
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Oja wil iemand nog OPI Spotted? In Maastricht liggen er nog 20
Ja kan morgen er eentje meenemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mij?
Als dat zo is doe er dan maar 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja kan morgen er eentje meenemenZe hebben trouwens actie 2e 50% weet niet of dat ook voor de nagellak geldig is?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Oja wil iemand nog OPI Spotted? In Maastricht liggen er nog 20
Oh dat mag uiteraard ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
Anders neem ik Can't find my Czechbook voor mijzelf mee
Deal, als het mogelijk is dan neem ik wel 3 spotted mee en dan 1 voor mijzelfquote:
Neee er moest een vraagteken achter, ik denk nog ff naquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deal, als het mogelijk is dan neem ik wel 3 spotted mee en dan 1 voor mijzelf![]()
Oja Debs en ik ben vaak genoeg in Eindhoven dus dan zou ik hem ook wel even langs kunnen brengen hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik daar een backup van nodig? ik doe eigenlijk niet aan backups
Nee joh, die toelie is zo dun daar doe je jaren mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik daar een backup van nodig? ik doe eigenlijk niet aan backups
Laylaquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:12 schreef Loqi het volgende:
Er is na OPI geen ander merk gekomen met een spotted lak wel?
patent zeker?
ermahgerd goed ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Doorzichtig iPhone hoesje binnen. Hoesje splatteren vanaf de binnenzijde.
Niet? Zit toch aan de binnenzijde, gewoon 2 dagen ofzo laten drogen om zeker te zijn dat 't niet meer afgeeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd goed ideehoe ga je dat aflakken?
Mja als t warm wordt dan ben ik er bang voor dat het alsnog op mijn telefoon plaktquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Zit toch aan de binnenzijde, gewoon 2 dagen ofzo laten drogen om zeker te zijn dat 't niet meer afgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |