Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;Dquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kan ze nou 2 keer een 18K gold top coat hebben?
Telt ze backups ook mee?
Ik ken alleen die van opi.. En die zie ik niet in haar stash staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt verschillende he. die van OPI heeft maar hele kleine leafs maar je hebt nog kleine maar ook met grotere stukjes ;D
Eh... neequote:Op zaterdag 6 april 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaar weet jij HOE ik in een kolom percentages weergegeven krijg?
Ik heb niet eens een spreadsheetquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht dat jij dat als lijstjesautist wel zou weten
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een spreadsheet
NEE WANT DAN OVERZIE IK HET NIET!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT IS DIT, MOET IK JE EEN KEER KOMEN HELPEN INVOEREN? <3
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nu zelfs stats maken dankzij Debs
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Oja wil iemand nog OPI Spotted? In Maastricht liggen er nog 20
Ja kan morgen er eentje meenemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
UUUHHHHM.... Ik zou eigenlijk niets meer kopen voor m'n swappie. Maarre... tsjaa. Ik ben zelf pas over 3 weken ofzo weer in Maastricht. Wil jij er misschien 1 halen voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |