SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit in 415 met zijn tweeën ik op rij 23 mijn broertje op rij 10.
Ach lopen wel naar elkaar toe dit dat.
WE WORDEN KAMPIOEN!quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FRANKIE!!! FRANKIE!!! FRANKIEE!!!
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Is het teveel gevraagd van Willem II een puntje te stunten vanavond?
Jawel joh. PSV gaat daar gewoon overheen lopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel joh. PSV gaat daar gewoon overheen lopen.
ja, maakt ook niks uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je hebt gelijk, we slopen ze toch zelf volgende week. Maar dan hoef ik tenminste dan geen kwartier in spanning te zitten tot de 0-2 erin ligtquote:
Die zie ik veel liever komen dan Maherquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt Steven Aptroot te zijn, althans dat zeggen ze overal. Scout van Liverpool en eerder Juventus en Feyenoord.
Gaat dan dus om Lerin Duarte en zijn broertje Laros Duarte(1e jaars B junior) van Sparta.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ieder bedrag boven de 3 miljoen voor Maher is te veel
Ik denk dat Ajax wel tot 6 miljoen wil gaan voor 'm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ieder bedrag boven de 3 miljoen voor Maher is te veel
Ja, mits het niet om absurde bedragen gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat Ajax hem moet halen?
Leuke speler.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt Steven Aptroot te zijn, althans dat zeggen ze overal. Scout van Liverpool en eerder Juventus en Feyenoord.
Gaat dan dus om Lerin Duarte en zijn broertje Laros Duarte(1e jaars B junior) van Sparta.
Oke! Ik zie het niet in hem zitten lijkt mij namelijk een heel naar ventje en als we iets niet nodig hebben dan is het dat wel. Bovendien laat hij altijd wel leuke dingen zien tegen de kleinere clubs maar tegen de toppers vind ik hem toch heel vaak vlak spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, mits het niet om absurde bedragen gaat.
Linkje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit op het verboden forum een topic te lezen over die Aptroot, geniaal.![]()
Gooide mails en alles zo op internet.
Ik hou ook liever Eriksen nog een jaar maar als die vertrekt is Maher toch een goed alternatief (mits betaalbaar)quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke! Ik zie het niet in hem zitten lijkt mij namelijk een heel naar ventje en als we iets niet nodig hebben dan is het dat wel. Bovendien laat hij altijd wel leuke dingen zien tegen de kleinere clubs maar tegen de toppers vind ik hem toch heel vaak vlak spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |