abonnement Unibet Coolblue
pi_125451189
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik vond het ook een beetje aparte reactie. Misschien ligt het aan mij maar ik merk dat veel meiden in mijn omgeving eigenlijk altijd op gympen lopen. Ik krijg ook altijd rare reacties als ik zeg dat ik bijna altijd op hakken loop. Maar iedereen zijn ding natuurlijk :)
Ken er meer die bijna altijd op hakken lopen. Niks apart hoor. Zelfs sprintjes trekken.
pi_125451238
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef GJonline het volgende:

[..]

Ken er meer die bijna altijd op hakken lopen. Niks apart hoor. Zelfs sprintjes trekken.
Ja kan ook aan mijn omgeving liggen, die lopen zelfs op feestjes liever op gympen :P
pi_125451373
Oh ja, maar ik heb echt niet altijd tijd om door de week foto's te maken ;)
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_125451449
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ben het met je mee eens, en las ook een keer dat je gewoon eerst gympen omdat je eerst op de fiets moest toch? :P niks mis mee

Alleen jammer dat het van afgelopen weekend is, want topic is: wat draag je vandaag.
Ja klopt, die schoenen waren heel glad van de onderkant :P Maar op deze heb ik van die anti-slip stickers geplakt, dus hier kan ik wel gewoon mee fietsen ;)
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_125452138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit jasje (foto's van gisteravond), met een blauwe tanktop met zilveren studs. Witte Levi's en:

[ afbeelding ]

deze schoenen.
Die AM1s alsnog halen. :P.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:05:34 #181
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_125452431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:44 schreef RedReidingHood het volgende:

[..]

Ja klopt, die schoenen waren heel glad van de onderkant :P Maar op deze heb ik van die anti-slip stickers geplakt, dus hier kan ik wel gewoon mee fietsen ;)
Ik zou je idd ook wel in AM1's willen zien ^O^
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 18 april 2013 @ 21:37:09 #182
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125457399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Nice shoes!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:45 schreef GJonline het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Leuke schoenen :Y
Dank allemaal! *)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Die AM1s alsnog halen. :P.
Do want! ;(
Maar 280 van mijn loon uitgeven aan twee paar schoenen... ;( Zo heel erg vind ik dat eigenlijk nieteens maar het is niet verantwoord. :')

Mochten ze er over een maand nog zijn (wat natuurlijk uitgesloten is) dan zijn ze voor mij. :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door oLexie op 18-04-2013 21:42:10 ]
Bay of Plenty
pi_125459066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:37 schreef oLexie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dank allemaal! *)

[..]

Do want! ;(
Maar 280 van mijn loon uitgeven aan twee paar schoenen... ;( Zo heel erg vind ik dat eigenlijk nieteens maar het is niet verantwoord. :')

Mochten ze er over een maand nog zijn (wat natuurlijk uitgesloten is) dan zijn ze voor mij. :Y
Denk dat je geluk hebt want ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op 1 Duitse webshop gezien, verder nog nergens, ook niet in winkels. Wanneer wat waar komt te liggen houdt Nike altijd wat vaag, maar die zijn echt niet over 3 weken overal uitverkocht, áls ze dan al makkelijker te vinden zijn.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:30:19 #184
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125460360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Modus het volgende:

[..]

Denk dat je geluk hebt want ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op 1 Duitse webshop gezien, verder nog nergens, ook niet in winkels. Wanneer wat waar komt te liggen houdt Nike altijd wat vaag, maar die zijn echt niet over 3 weken overal uitverkocht, áls ze dan al makkelijker te vinden zijn.
Misschien gewoon niet meer te vinden, ik heb die pech altijd. :')
Zie ik ergens iets online, wil ik het de volgende dag bestellen en dan is het nergens meer te vinden. :(

Hoop dat ze er nog zijn tegen die tijd! Gooi ik meteen een prent in het sneakertopic ;)
Bay of Plenty
pi_125461366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit jasje (foto's van gisteravond), met een blauwe tanktop met zilveren studs. Witte Levi's en:

[ afbeelding ]

deze schoenen.
Goeie bil

Ook leuke schoenen :)
pi_125463326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef oLexie het volgende:

[..]

Misschien gewoon niet meer te vinden, ik heb die pech altijd. :')
Nee want ze zijn nog maar net uit, dan hadden ze allang op veel meer plaatsen te koop gestaan. Volgens mij een zomercollectie. Geef maar een gil tegen de tijd dat je ze kan kopen.
quote:
Zie ik ergens iets online, wil ik het de volgende dag bestellen en dan is het nergens meer te vinden. :(

Hoop dat ze er nog zijn tegen die tijd! Gooi ik meteen een prent in het sneakertopic ;)
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:05:46 #187
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125464863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee want ze zijn nog maar net uit, dan hadden ze allang op veel meer plaatsen te koop gestaan. Volgens mij een zomercollectie. Geef maar een gil tegen de tijd dat je ze kan kopen.

[..]

_O_

Will do! O+
Bay of Plenty
pi_125470502
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Sommige mensen lopen daadwerkelijk de hele dag op hakken?
Ja maar zij niet, dat vertelde ze zelf. En zeg nou eerlijk, die hakjes die ze op die foto aanhad zijn nou niet echt hakjes voor dit weer vind je wel?
All good things are wild and free.
pi_125470561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:29 schreef RedReidingHood het volgende:

[..]

Precies, ik snap niet waarom het niet mogelijk is dat ik deze schoenen aan had? :S De foto's zijn btw van het weekend gemaakt, toen het mooier weer was (al is het hier afgezien van de wind nog steeds niet echt koud),dus sandalen waren helemaal geen vreemde keuze hoor :S
Nou sorry hoor :S

quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik vond het ook een beetje aparte reactie. Misschien ligt het aan mij maar ik merk dat veel meiden in mijn omgeving eigenlijk altijd op gympen lopen. Ik krijg ook altijd rare reacties als ik zeg dat ik bijna altijd op hakken loop. Maar iedereen zijn ding natuurlijk :)
Je verdraait al mijn woorden. :') Ik draag ook gewoon hakjes hoor, maar ze gaf zelf toe dat ze soms hakjes aantrekt alleen voor de foto en dat vind ik jammer want ik zou graag gewoon haar outfit zien met haar daadwerkelijke schoenen.
All good things are wild and free.
pi_125470575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit jasje (foto's van gisteravond), met een blauwe tanktop met zilveren studs. Witte Levi's en:

[ afbeelding ]

deze schoenen.
Vergeet ik zomaar je ass. :9
All good things are wild and free.
pi_125471687
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nou sorry hoor :S

[..]

Je verdraait al mijn woorden. :') Ik draag ook gewoon hakjes hoor, maar ze gaf zelf toe dat ze soms hakjes aantrekt alleen voor de foto en dat vind ik jammer want ik zou graag gewoon haar outfit zien met haar daadwerkelijke schoenen.
Inderdaad maar dat is ze denk ik vergeten :')
Anywho, alsnog maakt het geen ene reet uit want 80% van de meiden kleed zich aan, maakt een pic voor dit topic, trekt iets makkelijkers aan en gaat naar school met de fiets :D :')
Whatever you're about to discover we off that.
pi_125471753
Babs knows.
pi_125472472
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik was weer even vergeten dat je hier geen commentaar mag geven en alleen maar aardig moet doen tegen elkaar.
Hoe kan je dat nou vergeten?! :D
Ik was het niet vergeten hoor, ik vind het juist leuk hoe iedereen over elkaar heen valt om elkaar de ass te likken :D

Ik vind de outfits & foto's van RedReidingHood (wat een K-username om te typen zeg damnit) de enige leuke in dit topic van de dames.
Om iedereen te pleasen moet je misschien een keer een baggy broek met sneakers en slobbertrui aantrekken. Dan kunnen de jaloerse meisjes weer even opgelucht adem halen.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_125472474
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik was weer even vergeten dat je hier geen commentaar mag geven en alleen maar aardig moet doen tegen elkaar.
Maar op dat commentaar mag toch zeker ook wel gereageerd worden?
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_125472550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou vergeten?! :D
Ik was het niet vergeten hoor, ik vind het juist leuk hoe iedereen over elkaar heen valt om elkaar de ass te likken :D

Ik vind de outfits & foto's van RedReidingHood (wat een K-username om te typen zeg damnit) de enige leuke in dit topic van de dames.
Om iedereen te pleasen moet je misschien een keer een baggy broek met sneakers en slobbertrui aantrekken. Dan kunnen de jaloerse meisjes weer even opgelucht adem halen.
Haha zeg maar RRH of Red hoor :p
Maar goed, bedankt voor het idee haha
Mijn personal style blog: Red Reiding Hood
pi_125473523
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik vind je leuke outfits dragen, enige wat ik raar vind/aan irriteer is dat je voor de foto hakjes aan doet. Ik zie liever een pic met de schoenen die je daadwerkelijk draagt (en waar het weer voor is)
Waarom zou je alleen open schoentjes aan mogen doen wanneer het mooi weer is. In de winter draag ik ook gewoon pumps als ik daar zin in heb .......
pi_125473830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Waar woon je? Want in de rest van Nederland stormde het behoorlijk.
Dan verhuis ik namelijk gelijk daarheen ^O^
Het waaide wel maar ik heb gewoon in een t-shirt en dun vestje buitengelopen ^O^ Ik gok rond de 17/18 graden gevoelstemperatuur. Oh en ik woon in Noord-Holland.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:16:15 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_125479397
Gezeik verwijderd en weer open.
pi_125488573


Nieuwe broek enzo.
Baby darling doll face honey
pi_125488595
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe broek enzo.
Heel leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')