Ja hahaha! Ik dacht nog, zal ik het er bij zetten? Maar klopt, ik kan niet fietsen op deze schoenen, dus ik had m'n Nikes aan met van die ballerina sokjesquote:Op maandag 8 april 2013 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je eerst andere schoenen aan?![]()
de striemen verraden je.
Dankjewel! ^^ Wat lief!quote:
Dankje! Ja, het is ook mijn favoriete!quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Dankjewel! ^^ Wat lief!
[..]
Dankje! Ja, het is ook mijn favoriete!
I like how you rollquote:
Nu hou ik sowieso niet van puntschoenen maar waarom combineer je schoenen met een warme kleur terwijl de rest van je outfit (meestal) uit koele kleuren bestaat?quote:
te veel ruimte bij je kruisquote:
Wat een haters hier zeg. Ze ziet er toch prachtig uit steeds.quote:
Zeker, maar een beetje kritiek moet kunnen toch? Het is een forum hé.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Wat een haters hier zeg. Ze ziet er toch prachtig uit steeds.
Al vind ik ook dat tenen binnen de randjes moeten blijven.
Nice. Is shirts en truitjes half in je broek stoppen jouw handtekening?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef RedReidingHood het volgende:
Haha, nou daar gaan we weer
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Sunspel
Acne
Dr.Martens x A. Sauvage
#CLEAN
Dat is gewoon mode nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nice. Is shirts en truitjes half in je broek stoppen jouw handtekening?
Nog nooit een jeans gezien?quote:
Ik denk dat hij bedoeld dat je jeans een goede fit hebben en mooi bij je figuurtje staatquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Nog nooit een jeans gezien?
Maar verder thanks voor de reacties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |