Zeg gewoon wat ik verkeerd doe. Geef het concreet eens aan? Je kunt wel stoer zijn en met je mod-scepter lopen zwaaien, maar ik doe niets fout sinds Kanovinnie en GGMM zeiden dat we normaal moesten doen. Dit is toch een openbaar topic? Ze mogen bij ons ook mee posten als ze dat willen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef NanKing het volgende:
De vermoorde onschuld uithangen is nog net iets triester dat jullie postgedrag.
Don't askquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar eigenlijk precies bij voorstellen als ik vragen mag?
En hoe kwam je tot de conclusie?
Lekker welquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hier ganz jut.
Ik heb net 3 kartoffelpüffers naar binnen gewerkt, was wel het eerste wat ik at vandoag.
Gaat me gewoon om het principe, GGMM.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strikt genomen volgens de regels waarschijnlijk helemaal niks, maar je weet net zo goed als ik dat je vervelend aan het doen bent.
Uh ohquote:
Mij ook. Op een gegeven moment moet het over zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me gewoon om het principe, GGMM.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ook. Op een gegeven moment moet het over zijn.
Ik moest lachen.. T zal de drank zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
het hele verhaal? Ooit had Kleine Lizzy een grote roze hanenkam en een neuspiercing en een lerenjasje. Vet ruig. En toen kwam een vriendje van mij een badeendje tegen die op mij leek. Ik heb hem toen een paarse giraffe teruggestuurd. Daarna is de verzameling een beetje gaan groeien. Nu zit ik op ongeveer 400 stuks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar eigenlijk precies bij voorstellen als ik vragen mag?
En hoe kwam je tot de conclusie?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. T zal de drank zijn
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
punt is dat jullie niet normaal doen en de sfeer verzieken. Genoeg is genoegquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ik verkeerd doe. Geef het concreet eens aan? Je kunt wel stoer zijn en met je mod-scepter lopen zwaaien, maar ik doe niets fout sinds Kanovinnie en GGMM zeiden dat we normaal moesten doen. Dit is toch een openbaar topic? Ze mogen bij ons ook mee posten als ze dat willen.
Bwehehe nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
het hele verhaal? Ooit had Kleine Lizzy een grote roze hanenkam en een neuspiercing en een lerenjasje. Vet ruig. En toen kwam een vriendje van mij een badeendje tegen die op mij leek. Ik heb hem toen een paarse giraffe teruggestuurd. Daarna is de verzameling een beetje gaan groeien. Nu zit ik op ongeveer 400 stuks.
Het laatste wat ik hier over ga zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ik verkeerd doe. Geef het concreet eens aan? Je kunt wel stoer zijn en met je mod-scepter lopen zwaaien, maar ik doe niets fout sinds Kanovinnie en GGMM zeiden dat we normaal moesten doen. Dit is toch een openbaar topic? Ze mogen bij ons ook mee posten als ze dat willen.
Ja hey, ik vind t gewoon vermakelijk op een positieve manierquote:
Nice!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef LizzyAdam het volgende:
Passen niet allemaal op 1 fotoIk heb een vitrinekast met een groot deel, en boven mijn bed een aantal planken met een paar. Boven op mijn kast staan er nog een aantal, en in een doos bij mijn ouders thuis.
http://i.ebayimg.com/t/RO(...)/z/M9cAAMXQJWZRCYtP/$T2eC16J,!yEE9s5jDYfoBRCYtPHg8w~~60_12.JPG
Werkt die link? das de eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |