Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS stationquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
[..]
Blowen waar het goed voelt jeweet
Met mijn uitkering van 900euroquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon op de trein stappen naar Rotterdam, stedentripje, wietjes halen en weer terug gaan naar huis,.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met mijn uitkering van 900euro
Heb je wel eens verteld jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS station
Helemaal waus naar de sterren kijken en diepe gesprekken over het levenDat was echt een fantastische zomer
Mijn moeder was hippie enz... maar die heeft geen idee volgens mij..quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden
yolo swag 2013quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel eens verteld jasowieso chillen op het dak
Gewoon ergens een brandtrap opquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.
Ben nog zoekende naar een bazige stonerplek met bazig uitzicht.
Ja ik ken het...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS station
Helemaal waus naar de sterren kijken en diepe gesprekken over het levenDat was echt een fantastische zomer
als ik op mijn kamer ga blowen zeker welquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mijn moeder was hippie enz... maar die heeft geen idee volgens mij..
nahquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door had
mss denkt ze dat je clean was maar je vrienden wel een joind rooktquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door had
Die had het wel door maar zei niks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja echt al mijn kleding in de was gepleurd toen ik thuis kwamquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha. En toen deden we de wiet en tabak gewoon buiten nog in de tuin.
En die vuurkorf deed ook wel alles laten meuren
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss denkt ze dat je clean was maar je vrienden wel een joind rookt
mijn moeder is 100% anti drugs/roken dus ik weet vrij zeker van welquote:
lekker asoquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Iemand had dat ding trouwens omgetrapt. Moest echt vegen voor het leven om al die troep weg te krijgen
0quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoeveel jointjes roken julie danper dag
Denk dat laatstequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lekker asoof iemand was gewoon heel dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |