Oh kom op zeg, probeer je nu echt de acties van de moderators goed te praten? Die moderators zijn gewoon ver over de streep gegaan. Zeker in een voorbeeldpositie kun je het gewoon niet maken om je zo te gedragen, ook niet als grap. Daarom wordt zul gedrag bij normale users ook gewoon bestraft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Hork heeft tot op 't einde per DM serieus gedaanMono stopte na één keer te zeggen "Het is geen troll..."
Volgens mij ben jij anders de enige die er last van heeft, hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, probeer je nu echt de acties van de moderators goed te praten? Die moderators zijn gewoon ver over de streep gegaan. Zeker in een voorbeeldpositie kun je het gewoon niet maken om je zo te gedragen, ook niet als grap. Daarom wordt zul gedrag bij normale users ook gewoon bestraft.
Hoeveel users waren het die in die reeks er last van hadden? Die hebben gezegd dat de moderators dit maar achter de schermen moesten uitvechten? Precies, genoeg. Al die mensen hebben er last van gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij anders de enige die er last van heeft, hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul for admin (inclusief een ban-knopje)!
Anders ga je ff op het Tina forum verder postenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoeveel users waren het die in die reeks er last van hadden? Die hebben gezegd dat de moderators dit maar achter de schermen moesten uitvechten? Precies, genoeg. Al die mensen hebben er last van gehad.
Rot toch op man. Je beschouwt dit topic enkel voor je aandacht terwijl dit topic gaat over moderators die zich niet kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Anders ga je ff op het Tina forum verder posten
Je stelt je gewoon aan, gewoon een geintje tussendoor en je zit hele tijd te huilen van nou nou nou jullie hadden dat niet mogen doen hoor boehoequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je beschouwt dit topic enkel voor je aandacht terwijl dit topic gaat over moderators die zich niet kunnen gedragen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef leeell het volgende:
ik heb het gemist, wie tegen wie is het ?
Geef 'm een ban van 48 uur om af te koelen, Paul. Mod is niets voor je, jij hebt veel meer kwaliteiten: ga voor admin!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Anders ga je ff op het Tina forum verder posten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geef 'm een ban van 48 uur om af te koelen, Paul. Mod is niets voor je, jij hebt veel meer kwaliteiten: ga voor admin!
quote:
Uiteraard, dat is een natuurwet.quote:
Laten we het vooral vergeten en allemaal vrolijk verder gaan. Het zijn mods dus we vergeven het wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan, gewoon een geintje tussendoor en je zit hele tijd te huilen van nou nou nou jullie hadden dat niet mogen doen hoor boehoe!! Dat is heel stout, we waren helemaal in verwarring. We waren zo geschrokken
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef leeell het volgende:
Lijkt me een goed plan! Kan jij een goed woordje voor me doen bij Yvonne?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is een natuurwet.
Het wordt hoog tijd dat je admin wordt en achter de schermen eens flink gaat huishouden. Want daar is het me toch een zooitje!;*
Zo'n beetje alle moderators van ONZ en een aantal andere fora tegen Monopoly.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef leeell het volgende:
das ook oneerlijk, vanwaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle moderators van ONZ en een aantal andere fora tegen Monopoly.
Slechter dan jou kan hij het niet doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is een natuurwet.
Het wordt hoog tijd dat je admin wordt en achter de schermen eens flink gaat huishouden. Want daar is het me toch een zooitje!;*
Wat ben je weer verzuurd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechter dan jou kan hij het niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |