Whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij was de eerste die er intrapte anders.
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag maar aan Moner.
En ga 's ff trollen in een ander topic
Stiekem weet ik wel dat jullie hartstikke blij met ons zijn <3 Bewijs hoe het ook kan in ONZ dit dat
Goeie mensen.
Ik steek een jointje op voor jullie
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Ik zei dit:
[..]
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt was
Zelfs jíj geloofde me![]()
Zo schattig je DM'squote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.
Jij hoopt gewoon op een vrij plekje in het modteam bij onz.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Moira jij dacht dat het echt was. Nu geen verhalen verzinnen opeens achteraf.
Die scheldpartijen daarna vond ik wel ver gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe
Ik zei dit:
[..]
Toen kwam ik erachter dat er serieus mensen waren die dit geloofde en potentie had tot een mooie troll dus ging ik ook maar doen alsof het echt was
Zelfs jíj geloofde me![]()
Het is ONZquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die scheldpartijen daarna vond ik wel ver gaanbeetje vreemde humor voor moderators
Duhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een vrij plekje in het modteam bij onz.
Idd vooral dat jij er intrapte was zo hilarischquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
Heb echt in m'n broek gescheten van het lachen
Het begon echt niet als een #1 troll ofzo, maar dat mensen er serieus intrapten is toch te hilarisch voor woorden
De mensen die het wisten vonden het niet geloofwaardig, maar de rest wel. Zover zijn de mods dus over de streep gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie al niet geloofwaardigDe stonerreeks is een drukbezochte en de meest actieve reeks uit heel ONZ
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat waren hun eerste posts![]()
![]()
Ik ging helemaal stuk achter m'n laptop![]()
Is dat een vrijkaart om zomaar te gaan schelden en te dreigen? Als een normale user dat zou doen, zou die in de nesten zitten met als gevolg misschien een ban. Maar nee hoor, de moderators mogen het gewoon.quote:
Het is nog geen dag geleden...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Paul het volgende:
Hoeveel dagen gaan jullie hier nog over nabespreken
Ik wist het niet. Hork heeft tot op 't einde per DM serieus gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De mensen die het wisten vonden het niet geloofwaardig, maar de rest wel. Zover zijn de mods dus over de streep gegaan.
Sommige mensen hebben helemaal niks anders te doen. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef Paul het volgende:
Hoeveel dagen gaan jullie hier nog over nabespreken
whehequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan KLB, hier zijn we veel te verstandig voor dat soort fratsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |