Cmd, pijltje naar rechts?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die in sublime text 2 werken. Even een vraagje als ik bijvoorbeeld "div" - tab doe dan zie ik dus
[ code verwijderd ]
waarbij de cursor tussen de twee div tags zit, maar is er een makkelijke manier om uit die twee div tags te 'tabben'? dus dat je cursor achter
[ code verwijderd ]
komt?
Ik heb er maar mee te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Java, maar ik moet eerlijk toegeven dat NetBeans inderdaad wel lekker werkt.
Ik gebruik in Sublime sowieso maar weinig m'n muis. Dus voor mij werkt het best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is toch fucking onhandig? Vind het stom dat je er niet uit kunt tabben.
Ik denk dat ik gewoon maar wat aan mijn vim kennis moet gaan doen, misschien wordt het dan wat beter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik in Sublime sowieso maar weinig m'n muis. Dus voor mij werkt het best.
Kwestie van je klanten opvoeden. Jij bent de expert die met de beste oplossing komt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef xzaz het volgende:
Waarom kiezen klanten altijd voor de meest mindere oplossing om te realiseren. Alles moet tegenwoordig ajax met 100 duizend venstertjes
Ik ben een programmeur en heb maar te luisterenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Kwestie van je klanten opvoeden. Jij bent de expert die met de beste oplossing komt.
Want als het kan, dan moet je het ook doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef xzaz het volgende:
"Maar xxx heeft het ook, dus het kan wel"
En dan bij de broncode kijken naar de javascript implementatie, om te huilen![]()
Ja want dat is het mooiste voor de klantquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want als het kan, dan moet je het ook doen
Als de klant er voor betaalt vind ik alles prima.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want als het kan, dan moet je het ook doen
Ik praat niet met de klant, daar gaat het fout; ik krijg een opdrachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan moet je met een beter alternatief komen en dat beargumenteren.
Precies. Je moet klanten een probleem laten beschrijven, niet de oplossing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Precies, zelf al heel wat 'goede' ideeën van klanten afgewezen simpelweg omdat ze er te weinig/of geen verstand van hebben. Het is mijn taak om uit te leggen waarom het niet goed is, met een alternatief te komen en dit te implementeren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja precies. Zodra je uit de 10-vinger-positie weg moet met je handen zit je eigenlijk al tegen het systeem te werken ipv ermee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is toch fucking onhandig? Vind het stom dat je er niet uit kunt tabben.
Pffff dan moet je een betere distro nemen als je linux gebruikt. Op Arch kan je gewoon yaourt sublime doen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja precies. Zodra je uit de 10-vinger-positie weg moet met je handen zit je eigenlijk al tegen het systeem te werken ipv ermee.
Ik gebruik al jaren Geany trouwens. Heb Sublime Text even opgezocht maar staan niet in het softwarecentrum, dus te moeilijk, laat maar
Nou blijkbaar nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik gebruik al de beste distro, dus dat gaat niet.
| 1 2 3 | .map:hover .location { display: block; } |
Dankjewel! Ik snap wat je bedoelt en heb het op zich wel werkend weten te krijgen, maar ik vraag me af of dit de 'mooiste' manier is. Ik ben het mezelf allemaal aan het aanleren en probeer het semantisch meteen goed onder de knie te krijgen. En zo efficiënt mogelijk natuurlijk, zou je er naar willen kijken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:40 schreef picodealion het volgende:
Dat is zeker mogelijk, afhankelijk van hoe je wil dat het werkt.
Als het een vast stukje kaart is met een paar stippen en verder niks bijzonders, kan je het beste iets doen als een vaste div met als achtergrond de kaart, vaste afmetingen en position:relative. Daarbinnen doe je de elementen (span voldoet lijkt me) die de stippen vormen, met een position:absolute en positioneer je ze op de goede plek (of je zet ze vast in het plaatje, maar nu kan je ze nog een keer verplaatsen als je wil). De locatie wordt een absoluut gepositioneerd element met display:none, en in de css zeg je bijv, uitgaande van de class 'map' op de kaart en 'location' op de locatie:
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |