Klopt maar hij was nooit een strike out pitcher. Nu gooit hij gewoon elke wedstijd 7/8 keer drie slag. Het is gewoon een compleet andere pitcher.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
Zo'n typische pitcher die jaren bij het verkeerde team zit. Ook in Pittsburgh was het een goede pitcher. Maar omdat Pittsburgh al in mei uitgeschakeld was voor de playoffs, kende niemand hem.
eerste 6 innings een pitcher duel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd.Mooie pot toch wel.
Hij vervangt hem. Donderdag start hij tegen de Marlins. Wat er met hem gebeurd zodra Cueto weer terug is is nog onzeker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef emokid het volgende:
Wat zouden de Reds doen met Tony Cingrani nu Cueto op DL is?
Veel plezier!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Donderdag naar PNC park! Pittsburg tegen Atlanta Braves.
Hoor zoveel goede verhalen over 't ballpark dus zelf toch eens bekijken hoe het is!!
Starling Marte blijft lekker door hitten. Leadoff triple op de eerste pitch van de game. Las niet bijzonder veel over hem in pre-season scouting reports.twitter:MLB twitterde op donderdag 18-04-2013 om 00:52:42The @Padres reinstate 3B Chase Headley from DL exactly 1 month after fracturing left thumb, reports @FollowThePadres. reageer retweet
Welk vak zat je?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef Dos37 het volgende:
Afgelopen vrijdag bij de Yankees - Orioles geweest. Het was echt geniaal, zelfs dat er maar weinig toeschouwers waren kon me weinig boeien daardoor kon ik makkelijker bewegen binnen het stadion en na afloop van de wedstrijd. Het was trouwens ook vreselijk koud, was in de middag nog even bang dat de wedstrijd niet door zo gaan zo veel wind en regen.
Hoogtepunten:
- Triple play 8ste inning
- CC dominant
- Mariano Rivera (Enter Sandman)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt 309, ik vond het een tof stadion. Makkelijk te bewegen, je kunt overal komen en rondlopen. Een aantal sportsbars, team stores. Heel anders dan een voetbal stadion.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Welk vak zat je?
Zo te zien in de buurt van het vak waar ik kaartjes voor heb tegen de Red Sox eind mei (section 311).
Is het wat, dat nieuwe Yankee Stadium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |