jupquote:
know dat feelingquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
Er ligt een paasei onder mijn bureau, maar ik ben te lui om hem weer op te pakken
Heerlijk niet veel doen op vrijdagavondquote:
bahquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Een paar paaseitjes voor dit topic
[ afbeelding ]
quote:
hopiquote:
#TeamSuperVoornaamquote:
Laten we dit niet te ver opblazen ja...quote:
lobiquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we dit niet te ver opblazen ja...
Nee seriously, er is nog niks gebeurdquote:
Komt nogquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee seriously, er is nog niks gebeurd
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee seriously, er is nog niks gebeurd
wow echt een supermooi nummer!!!! moest ervan huilenquote:
Ha deze is nog leuker, moet je zien!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow echt een supermooi nummer!!!! moest ervan huilen
quote:
wel van fok jaquote:
luilakquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
daarom je bier in handbereik van je broertje hebben staanquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
dushiquote:
Ja ik ben ook al erg lang niet meer in de slowchat geweest dusquote:
Samewisequote:
Ja hoor, ben lekker bier aan het drinkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al erg lang niet meer in de slowchat geweest dus
alles goed ?
Nice nice, ik mag geen alcohol helaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoor, ben lekker bier aan het drinkenhoest met jou?
Is het zijn sterfdag vandaag?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
http://pigeonsandplanes.c(...)w-about-kurt-cobain/
Oh balen manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice, ik mag geen alcohol helaas![]()
verder wel okay hoor
Ja verstandskies paar dagen geleden eruit gehaald dus. Fucking annoyingquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verstandskies paar dagen geleden eruit gehaald dus. Fucking annoying
Ik heb ook Grandma`s boy gekeken netquote:
Nog steeds last?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verstandskies paar dagen geleden eruit gehaald dus. Fucking annoying
Met eten vooral. Geen pijn meer gelukkigquote:
Oei, nog veel succes ermee dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met eten vooral. Geen pijn meer gelukkigAlleen men kaak is zo stijf als wat natuurlyk
Thankjoequote:
Nah, ook niet helemaal geweldig. Ben verkouden geworden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thankjoehoe is het met jou mede-Utrechtenaar?
Dat is toch zo?quote:
Hm?quote:
Je moest nog een liedje voor me zingen.quote:
Schijnt een 'scheldwoord' voor homo te zijn. Een van de eerste dingen die ik over de stad leerde toen ik er kwam wonen.quote:
Nee, doe me dat niet aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moest nog een liedje voor me zingen.
Het liefst uit the big bang theory van soft kitty, wat Penny voor sheldon zong.
Daarna kan ik gerust gaan slapen.
Please
Nouja. Utrecht is tof..:Dquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schijnt een 'scheldwoord' voor homo te zijn. Een van de eerste dingen die ik over de stad leerde toen ik er kwam wonen.
hoezo?quote:
alleen tonight im fucking youquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar maar..
Ik had ook voor jou gezongen en en
Please
nuldertig shab utrecht kanaleneilandquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik niet maar zit er wel op school
Een feit is het ook niet, dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
alleen tonight im fucking youDat iss geen zingen
Nee, als je je liedje nou nog waar had gemaakt.quote:
Ben eigenlijk een Noord-Hollander. Heb niet echt een band met Utrecht.quote:
Zo zo, volgens je fobo doen wij bijna dezelfde studie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik niet maar zit er wel op school
Ditquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nuldertig shab utrecht kanaleneiland
Ga je dan voor me zingen over een "kitty"?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je je liedje nou nog waar had gemaakt.
Daar zijn geen liedjes overquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je dan voor me zingen over een "kitty"?
Jawel, wat Penny voor sheldon zong.quote:
Ga gewoon slapen. Je krijgt mijn stem niet te horenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, wat Penny voor sheldon zong.
Soft kitty warm kitty little ball of fur
tweede zin ben ik ff kwijt
Okquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen. Je krijgt mijn stem niet te horen
Op de meet, ga ik dronken een serenade voor je zingenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Weesp ligt toch bij het gooi ergens![]()
want dan ga ik oordeel maken over AJ
Welke meet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de meet, ga ik dronken een serenade voor je zingen
De het komt er nooit van-meetquote:
Zoietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Ah, is dit zo'n sc waar over meets worden gesproken maar waar nooit meets komen?
Er zijn wel users die elkaar gemeet hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Ah, is dit zo'n sc waar over meets worden gesproken maar waar nooit meets komen?
31 februariquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Wanneer daten? :S :S :S
Nee dan zie je me fattie-uiterlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ik zei nog strandmeet, maar dat wou je niet
O, ik dacht misschien alleen één op één.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er zijn wel users die elkaar gemeet hebben hoor.
Ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht misschien alleen één op één.
Nee eigenlijk zie je mijn geweldige lichaam dan en ik jouw fattie-uiterlijk. Gekke FOK! doet gek XDquote:
Pics dan xDquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zie je mijn geweldige lichaam dan en ik jouw fattie-uiterlijk. Gekke FOK! doet gek XD
Met MacBook gaat dat juist superhandigquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Godver kkirritant dit zonder muis laptoppen
Applequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Apple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik voel jequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Apple
Pfoeh ik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Ja, fucking hellquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik voel je
altijd dat beperkte gevoel
Nah, wel iPad en iPhonequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij hebt zeker een Apple?
[..]
Heb zelf ook zo'n ding.
_o-quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, fucking hellik ga maar eens op zoek naar een batterij
MacBook is gewoon altijd beter/gebruiksvriendelijker etc. dan een laptop met Windows, ook al zeggen Windows-fanboys oftewel Apple-haters van niet. Over andere smartphones die beter zijn dan iPhones valt wel wat te zeggen vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij hebt zeker een Apple?
[..]
Heb zelf ook zo'n ding.
Beklaag je in de WA-groepquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok
Iedereen wijst me af vandaag, huilen
Mijn ouders kunnen zelfs met iPhones en iPads omgaan en dat terwijl zij echt niets van computers/mobieltjes/elektronicazooi afweten. Ik vond het stiekem wel een wonder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
MacBook is gewoon altijd beter/gebruiksvriendelijker etc. dan een laptop met Windows, ook al zeggen Windows-fanboys oftewel Apple-haters van niet. Over andere smartphones die beter zijn dan iPhones valt wel wat te zeggen vind ik
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen zelfs met iPhones en iPads omgaan en dat terwijl zij echt niets van computers/mobieltjes/elektronicazooi afweten. Ik vond het stiekem wel een wonder.
IK WIL OOK IN DE WA GROEPquote:
Bij mij lukt het allebei wel. Lukte dan, eigenlijk. Kan nu niet meer met Windows omgaan. Komt door die MacBook en op school werk ik ook op Macs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap van Windows ook niks, met Apple kan ik alles
Terechte klacht. Ik zit nooit meer op Windows sindsdien ik Mac heb en als ik toch op Windows op ga, dan denk ik van: euh, hoe moest dat ookalweer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij lukt het allebei wel. Lukte dan, eigenlijk. Kan nu niet meer met Windows omgaan. Komt door die MacBook en op school moet ik ook op Macs werken.
op school merk ik steeds maar weer hoe goed ik het thuis hebquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij lukt het allebei wel. Lukte dan, eigenlijk. Kan nu niet meer met Windows omgaan. Komt door die MacBook en op school werk ik ook op Macs.
Zo herkenbaar. Heb op school trouwens ook een paar hele oude computers Windows vanwege een programma dat het alleen daarop doet. Die dingen lopen telkens vast.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik zit nooit meer op Windows sindsdien ik Mac heb en als ik toch op Windows op ga, dan denk ik van: euh, hoe moest dat ookalweer.
Ik denk juist: "Verdomme, dit lokaal heeft tienduizenden euro's aan elektronica. Jezus christ...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
op school merk ik steeds maar weer hoe goed ik het thuis heb
Ik kan alleen printen op Windowsquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Heb op school trouwens ook een paar hele oude computers Windows vanwege een programma dat het alleen daarop doet. Die dingen lopen telkens vast.
Fake niet dat je vrienden hebt aubquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn iPhone ligt thuis dus ik heb geen whatsappgroep
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan alleen printen op WindowsM'n printer is te oud voor m'n Macje, dus loop telkens te kloten op Windows en die uiteraard ook steeds vastloopt.
Van de week eens aangezet en moest 10000100100220 updates uitvoeren en 3x resetten omdat ie niet meewerkte/lang niet aan was geweest.
Ik ben Fok-it. Leuk kennis te makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe users
Ik ben LittleBrownie, aangenaam
I knowwwwquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
En je zei nog dat je die Mac alleen voor school ging gebruiken.
Hoiquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee hoor, maar zei nietsquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ewa swa, dit is Ezell speaking.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe diep ging je?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee hoor, maar zei nietsTot ik vandaag een diep gesprek had met DV in dit topic. Ik ben Etsu.
Deze vent is niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee hoor, maar zei nietsTot ik vandaag een diep gesprek had met DV in dit topic. Ik ben Etsu.
Durfde nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe diep ging je?
Hoezo zei je niks?
Houd je klep bitch.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa swa, dit is Ezell speaking.
Luistert toffe muziek, +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ewa swa, dit is Ezell speaking.
Ik ga ook even posten grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awh wat schattigquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Durfde nietVerlegen enzulks.
[..]
Houd je klep bitch.
Sounds goodquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb me voorgesteld in dat topic, nu ken je me wat beter
Niet gelijk `alles'' zo letterlijk..quote:
quote:
WATquote:
Kijk dan naar zijn poppekequote:
Ahquote:
Ik spring op m'n stoel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Wacht heel even hoor.
spanning opbouwen!
Daarom vroeg ik het ookquote:
Had ik toch gelijkquote:
Waar wil je huisje in het buitenland?quote:
kan je blind typen dan? XDquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kan je blind typen dan? XD
En morse code
Maakt niet uit, waar er maar zon is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wil je huisje in het buitenland?
Nicequote:
Ik had gehoopt dat je erbij zou vertellen dat mijn nickname van vrouwelijke afkomst is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
Weetje, op FOK! zijn die geslachtsiconen best handig. Aan die icoontjes kan je makkelijk zien of een user mannelijk of vrouwelijk is. En soms, ja soms, kloppen die niet. Een voorbeeld: Etsu is een man en heeft een icoontje van een mannetje. Prima! Maar nog een voorbeeld: Ezell heeft een icoontje van een mannetje en Ezell is zeker geen mannetje.
Arm kindquote:
Jij vrouw en Etsu man?quote:
oh my gawdquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fake niet dat je vrienden hebt aub
Je vorige ava was leukerquote:
Ik heb trouwens nog wat te snacken voor je grgrquote:
Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wat te snacken voor je grgr
Nee die had ik er niet in herkent.quote:
Iets doet me vermoeden dat jij dat wel bent op je avaquote:
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jij dat wel bent op je ava
wtf G smook weed everydayquote:
Ik herken aleen Nicki, en Justin #Truemusicquote:
Doe half jaar reizen, dan ga ik met je meequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
Etsu, over een huisje in het buitenland hebben gesproken...
In plaats van een half jaar reizen misschien toch maar een half jaar in het buitenland studeren.
Kiezen, ik kan het niet.
AUquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
In plaats van een half jaar reizen misschien toch maar een half jaar in het buitenland studeren.
Kiezen, ik kan het niet.
wat?quote:
Vraag maar om beschrijving aan Ezell of Jordy, die weten 't wel.quote:
Studeren staat natuurlijk mooier op je CV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
Kiezen, ik kan het niet.
Hey hoyyyquote:
Of ik doe ze allebei.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe half jaar reizen, dan ga ik met je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lastig kiezen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studeren staat natuurlijk mooier op je CV.![]()
Lekken uit dingen van telefoons is banquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wat te snacken voor je grgr
alles kids achter de rits?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik doe ze allebei.
Waar zou je heen willen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is lastig kiezen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zal ik een foto uploaden??quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lekken uit dingen van telefoons is ban
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik doe ze allebei.
MidlifecrisisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is lastig kiezen.![]()
Oh, daarbuiten wel?quote:
Justin Timberlakequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken aleen Nicki, en Justin #Truemusic
Hij is twee keer zo lang als ik. Dat zegt wel wat, want ik ben heul lang.quote:
Driehoekje China, Indonesië en India. Dus ook landen die ertussen zitten, voor de duidelijkheid.quote:
Pijn aan me kaak. Verder primaquote:
Tof tof tof tof tof, al concrete plannen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is twee keer zo lang als ik. Dat zegt wel wat, want ik ben heul lang.
[..]
Driehoekje China, Indonesië en India. Dus ook landen die ertussen zitten, voor de duidelijkheid.
Niet eens een beschrijving over hoe knap ik ben en/of over mn krulletjes?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Driehoekje China, Indonesië en India. Dus ook landen die ertussen zitten, voor de duidelijkheid.
Ik voel me echt klein nuquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Verstandskies getrokkenquote:
KRKRKKRRRKEKKRTRRKTRTTRKKRRRTRRquote:
Vorige week naar tandarts geweest en die zei dat ik mocht kiezen of ik wil trekken of nietquote:
Niet doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week naar tandarts geweest en die zei dat ik mocht kiezen of ik wil trekken of nietNu weet ik niet of ik het durf.
Yolo tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week naar tandarts geweest en die zei dat ik mocht kiezen of ik wil trekken of nietNu weet ik niet of ik het durf.
Nou ik ben na de behandeling flauwgevallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope, maar hopelijk over twee jaar. Maar later als ik voor studeren in buitenland ga. Heb nog twee andere reisjes voor dit jaar gepland, dus die gaan eventjes voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tof tof tof tof, al concrete plannen?
Hierbij: een knapperd met krullen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens een beschrijving over hoe knap ik ben en/of over mn krulletjes?
Ben zelf ook niet zo groot hoor.quote:
Oeh, vakantieganger much?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, maar hopelijk over twee jaar. Maar later als ik voor studeren in buitenland ga. Heb nog twee andere reisjes voor dit jaar gepland, dus die gaan eventjes voor.
[..]
Hierbij: een knapperd met krullen.
[..]
Ben zelf ook niet zo groot hoor.Hoelang ben jij?
1,57mquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, maar hopelijk over twee jaar. Maar later als ik voor studeren in buitenland ga. Heb nog twee andere reisjes voor dit jaar gepland, dus die gaan eventjes voor.
[..]
Hierbij: een knapperd met krullen.
[..]
Ben zelf ook niet zo groot hoor.Hoelang ben jij?
Ja, zei de tandarts ook. Kan ze wel moeilijk schoonhouden, maar ze kunnen best blijven zitten tot ze problemen geven. Ofzo. Maar ik ben bang voor problemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik ben na de behandeling flauwgevallenhet is echt gruwelijk
maar wel beter als je het laat doen..
Jup. Volgende week vier dagen Ierland en in de zomer twee weken Europa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh, vakantieganger much?Waar ga je dit jaar heen?
1,63quote:
Ik ben zelf niet zo grootquote:
Je neemt er een risico mee als je ze laat zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zei de tandarts ook. Kan ze wel moeilijk schoonhouden, maar ze kunnen best blijven zitten tot ze problemen geven. Ofzo. Maar ik ben bang voor problemen
Rondreizen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Volgende week vier dagen Ierland en in de zomer twee weken Europa.
[..]
1,63
huhquote:
Klopt, daarom halfjaartje uitgesteld. Heb nu helemaal geen tijd voor om een week dood op de bank te liggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je neemt er een risico mee als je ze laat zitten.
Je zei nee. dat betekent dus niet reagerenquote:
Haha net zo`n angsthaas als ik?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, daarom halfjaartje uitgesteld. Heb nu helemaal geen tijd voor om een week dood op de bank te liggen.
Interrail?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi. Etsu en ik sneaken je sc in.
[..]
Eerste is stedentrip en de tweede rondreis.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zei nee. dat betekent dus niet reageren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |