Dat moet lukken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je zo'n 4u tijd per dag over hebt zou ik het doen![]()
Ik stiekem ook.quote:
ik werk al acht uur per dag hequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, tot ik bezoekers kreeg
De avonturen van Viktor Vischquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zou niet weten waarom ik een blog zou moeten hebben
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De avonturen van Viktor Visch
stoppen met fokken en je blog bijhouden in die tijdquote:
Extragratis spullenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zou niet weten waarom ik een blog zou moeten hebben
eindelijk zijn mijn foto's gewifi'd, ik ga ze nu uppen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De avonturen van Viktor Visch
Spannend!!!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eindelijk zijn mijn foto's gewifi'd, ik ga ze nu uppen.
duur even, maar dan heb je ook wat niks
ik vind je blog wel echt steeds beter worden trouwens. Een van mijn favs maar ja, sarcasmequote:
+1quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind je blog wel echt steeds beter worden trouwens. Een van mijn favs maar ja, sarcasme
Yay!! Dat is stiekem wel leuk om te horen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind je blog wel echt steeds beter worden trouwens. Een van mijn favs maar ja, sarcasme
nou ja, goeie vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Dat is stiekem wel leuk om te horen!
Wat is beter dan eerst? (heb ik wat aan!)
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, goeie vraag eigenlijkmisschien verkeerde woordkeuze. Maar ik vind m dus oprecht leuk enniet lolzor leuk
Ja hoiquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb door Lindy ook daadwerkelijk producten gekocht
Vlg week zijn we half weekje weg en dan begin ik weerquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik check die van Lin stiekem ook regelmatig, en die van Priem... maar ja.... teleurstelling, steeds, weer
Jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb door Lindy ook daadwerkelijk producten gekocht
ERMAHGERD MAG IK JE AANRAKENquote:
Het is best verslavendquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, tot ik bezoekers kreeg
Ik lollerdequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD MAG IK JE AANRAKENIK WIL EEN POPPETJE MAKEN VAN JE HAAR OM MEE TE SLAPEN
![]()
![]()
Linslofsquote:
Zwart witte of de anderequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja he!!
Die splatter-dinges van jou was gaaf!!
catrice bb cream. En je ooglooks nadoenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Wat hebben jullie gekocht???
En ook dingen niet gekocht? Zoals die geweldige nieuwe eyeliner pen van Essence
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
catrice bb cream. En je ooglooks nadoen
die bestaat al langquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lin, kun je een keer een how-to blenden video tutorial opnemen? (ja kom ik weer aan). De meeste video's die ik kan vinden laten zien hoe ze starten met oogschaduw aanbrengen, knippen dan een hoop weg of spelen versneld af en ineens is het klaar. Daar heb ik toch niks aan
Catrice bb cream is een baas!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
catrice bb cream. En je ooglooks nadoen
Body shop dazzling rocks en dat copper palette heb ik door jou gehaald en gebruik ik vaakquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Wat hebben jullie gekocht???
En ook dingen niet gekocht? Zoals die geweldige nieuwe eyeliner pen van Essence
ja, tuurlijk!! Zal van de week even kijken of ik een filmpje op kan nemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lin, kun je een keer een how-to blenden video tutorial opnemen? (ja kom ik weer aan). De meeste video's die ik kan vinden laten zien hoe ze starten met oogschaduw aanbrengen, knippen dan een hoop weg of spelen versneld af en ineens is het klaar. Daar heb ik toch niks aan
Die zijn bazenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Body shop dazzling rocks en dat copper palette heb ik door jou gehaald en gebruik ik vaak
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Het begon allemaal toen Koos een paar arme schooiers zag liggen, Victor en Vladimir Visch.
Hij adopteerde ze en besloot ze mee naar huize Kip te nemen, waar ze een zeer warm welkom zouden krijgen.
Hier hebben we Viktor, de knapste en tevens brutaalste van de twee
[ afbeelding ]
Dit zijn ze samen, de glibberige schavuiten![]()
Hier zijn ze al netjes schoon gemaakt. Want vuile stinkvissen, die komen er bij BBQ-kip niet in![]()
[ afbeelding ]
Ze waren een beetje aan het zeuren dat ze zo'n honger hadden, vooral Vladimir, dat is nog een puber, dus ja, die eet nogal veel he, de hongerlap. Maar goed, ik heb ze dus wat amandel gegeven, boter en een citroentje.
[ afbeelding ]
Vervolgens zaten ze te zeiken dat ze het zo koud hadden. "thuis stond de kachel wél altijd goed aan', gezeik, je kent het welOndankbare krengen. Maar goed, toen even goed de kachel opgestookt, zodat ze het toch wel lekker warm kregen.
[ afbeelding ]
en dat is alweer het einde van het matigen verhaal over Viktor en Vladimir Visch
forellen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Het begon allemaal toen Koos een paar arme schooiers zag liggen, Victor en Vladimir Visch.
Hij adopteerde ze en besloot ze mee naar huize Kip te nemen, waar ze een zeer warm welkom zouden krijgen.
[ afbeelding ]
Hier zijn ze al netjes schoon gemaakt. Want vuile stinkvissen, die komen er bij BBQ-kip niet in![]()
[ afbeelding ]
Ze waren een beetje aan het zeuren dat ze zo'n honger hadden, vooral Vladimir, dat is nog een puber, dus ja, die eet nogal veel he, de hongerlap. Maar goed, ik heb ze dus wat amandel gegeven, boter en een citroentje.
[ afbeelding ]
Vervolgens zaten ze te zeiken dat ze het zo koud hadden. "thuis stond de kachel wél altijd goed aan', gezeik, je kent het welOndankbare krengen. Maar goed, toen even goed de kachel opgestookt, zodat ze het toch wel lekker warm kregen.
[ afbeelding ]
en dat is alweer het einde van het matigen verhaal over Viktor en Vladimir Visch
Laat die essence spons maar zitten!! Na 5x wassen gaat ie kapoet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
ik zocht wanhopig naar dat essence ei die niet te verkrijgen is in mijn kruidvat
en action lakjes... en ik wil die stijltang nog steeds![]()
Oeh tof!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, tuurlijk!! Zal van de week even kijken of ik een filmpje op kan nemen
Ja? heb toen van die gewone make-up sponsjes gekocht; maar vingers is eik net zo makkelijk tbhquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat die essence spons maar zitten!! Na 5x wassen gaat ie kapoet.
Ik heb er nu een van ebay, dat is pas een baas!!
Ik moet nog steeds de goede kleur halenquote:
yes, regenboogforelquote:
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
030 is perfect voor mij!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de goede kleur halen
Moet 1 en 3 mengen gok ik
ermnermquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 is echt ideaal voor mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de goede kleur halen
Moet 1 en 3 mengen gok ik
zalig!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yes, regenboogforel
lekker met amandel(op Mallorca geleerd dat dat een bazen combi is)
Truequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja? heb toen van die gewone make-up sponsjes gekocht; maar vingers is eik net zo makkelijk tbh
Ik breng mijn BB Cream altijd gewoon met mijn vingers aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja? heb toen van die gewone make-up sponsjes gekocht; maar vingers is eik net zo makkelijk tbh
Hendig!! Die is voor mij net te donker. Oompaloompa krijg je danquote:
ik heb 2e tube van die maybelline shizzle gekocht, fijn spulquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik breng mijn BB Cream altijd gewoon met mijn vingers aan
ja, fuck, dat was echt lelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 is echt ideaal voor mijDie voor jou zo echt overdreven veuls te roze is
(kiek maar make-up topic
had ik nog foto neergezet
)
alleen Viktor is eraan, Vladimir ligt nog te chillen op de bakplaat.quote:
ERmahgerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, fuck, dat was echt lelijk
Herinner me morgen, krijg je die ook mee
Uh oh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte vandaag nog een briljante tip voor als je teveel crčme of primer uit je tube knijpt
lucht eruit knijpen en dan bij je blob houden als je 'm los laat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontdekte vandaag nog een briljante tip voor als je teveel crčme of primer uit je tube knijpt
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen Viktor is eraan, Vladimir ligt nog te chillen op de bakplaat.
Viktor was brutaal, dus die moest dood![]()
![]()
En aangezien 2 forellen voor 2 personen vrij veel is hebben we het bij 1 gehouden.
Ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen Viktor is eraan, Vladimir ligt nog te chillen op de bakplaat.
Viktor was brutaal, dus die moest dood![]()
![]()
En aangezien 2 forellen voor 2 personen vrij veel is hebben we het bij 1 gehouden.
Wat wat wat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
morgen mag hij naar de vissenhemelquote:
Ik gebruik ook die van Maybelline, heb de 2e tube ook al op voorraad liggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 2e tube van die maybelline shizzle gekocht, fijn spul
ik vind de Essence versie net te vettig denk ik, en die Catrice leek nog vettiger in de winkel...
Dat werkt trouwens als een baasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lucht eruit knijpen en dan bij je blob houden als je 'm los laat?
je kent m!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lucht eruit knijpen en dan bij je blob houden als je 'm los laat?
Ja, maar serieus. Soms eindig ik ook een blogpost met: wat een kutproduct. En dan reacties: ja, hij lijkt me ook heeeeeeeeeeeeel fijn!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERmahgerd![]()
Ik blijf het baas vinden dat ze reageerden met "Nouuuu ik vind hem wel passen hoor"
HALLON ROZEN BALLON LINBriljant
ik ben geen ochtendmens, dus ik knijp af en toe als een spastische mongool in tubes in de ochtendquote:
Doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik zin om met makeup te klooien.
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Soms eindig ik ook een blogpost met: wat een kutproduct. En dan reacties: ja, hij lijkt me ook heeeeeeeeeeeeel fijn!!
Dafuq?
ik knal vaak BB-cream op, of MAC poeder foundation, of Bourjois vloeibare foundation.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik ook die van Maybelline, heb de 2e tube ook al op voorraad liggen
Sinds ik BB crčme gebruik, ben ik blush ook gaan waarderen
dan moet ik gnorken als ik zoiets leesquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Soms eindig ik ook een blogpost met: wat een kutproduct. En dan reacties: ja, hij lijkt me ook heeeeeeeeeeeeel fijn!!
Dafuq?
Ja, ik ben blush ook steeds meer gaan waarderen nu ik voor munne bloch steeds meer foundation enzo draagquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik ook die van Maybelline, heb de 2e tube ook al op voorraad liggen
Sinds ik BB crčme gebruik, ben ik blush ook gaan waarderen
Ietsje langer wachten nog, nagels net gedaan.quote:
Ik kijk dan zo:quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet ik gnorken als ik zoiets lees
puckzzz die een product kocht zonder jouw artikel te lezen maar wel zeidat ze het door jouw artikel kocht was ook een mooienquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dafuq?
Ja! Ik ben bleekscheet en de light variant is voor mij precies goed. Maar de grote kruidvat in Breda heeft testersquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
is die bb cream ook in bleekscheetvariant? maybelline is nu 2e gratiesh
Weet je wat er in bleekscheet is!! Rimmel foundation, die met blauwe dop!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb medium, en ik ben bleek, dus denk dat licht wellicht wel kan. Gewoon even proberen bij Etos, waar ze fatsoenlijke testers hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik weet niet hoe lang die actie nog loopt en ik kan morgen dus nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Ik ben bleekscheet en de light variant is voor mij precies goed. Maar de grote kruidvat in Breda heeft testers
Zulke mensen zijn raar. En een beetje engquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat zijn van die mensen die dus wél serieus harenpoppetjes willen maken
Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry puckzzz, daar moest ik toen heel hard om lachen
Joahquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, dan kan ik mooi klooien met bronzer.
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz die een product kocht zonder jouw artikel te lezen maar wel zeidat ze het door jouw artikel kocht was ook een mooien
hehehehehe, ik snap er echt geen reet van waarom ze dat zou zeggen, de logica erachter? is er niet zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry puckzzz, daar moest ik toen heel hard om lachen
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je wat er in bleekscheet is!! Rimmel foundation, die met blauwe dop!!
Zondag? Dan is ie ook open volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe lang die actie nog loopt en ik kan morgen dus niet
JA die heb ik. De lichtste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Best welquote:
Ik kreeg ook de lichtste opgestuurd, maar die is voor mij echt te licht. Moet m mengen met wat negerfoundationquote:
*favorieten zet*quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)uo-Set-/221200079902?
Bazenspons!! Lekker zacht
Heb m wel nog maar 2x uitgewassen met afwasmiddel, dus weet niet zeker hoe lang hij het houdt. Maar de eerste indruk is briljant!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
het zijn net 2 tietjes uit de Madonna met die punt BH tijd
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als een goede voor mij dan! Ik vind die van Maybelline juist zo fijn ook omdat die dekking niet super hoog is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Best weldekking zou iets hoger mogen van mij, maar brengt goed aan, blijft prima zitten.
Cannot unsee.....quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
veur epileren van den doosch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Oh, btw. Ik kreeg van de week een carmen epilator opgestuurd. Ik durf hem niet te proberen
ja duh, het is madonnaquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godver, dat is nog enger dan A Haunting
Dat zou ook kunnen! Maar ik wou beginnen met mijn benen en okselsquote:
je oksels????quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen! Maar ik wou beginnen met mijn benen en oksels
klinkt wel tof om te proberenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt wel tof om te proberen
in filmpje:
AUW AUW AUW AUW AUW AUW, GODVERDEHOERENZOOI AUW AUW AUW AUW AUW AUW HOEREN AUW AUW AUW AUW AUW AUW ARGGGGGG AUW AUW AUW AUW AUW AUW NOG EEN HALF BEEN AUW AUW AUW DOORZETTEN LIN AUW AUW AUW BIJNA KLAAR MET BEEN GELUKKIG AUW AUW AUW AUW AUW AUW GODVERDOMME VERGETEN DAT IK TWEE BENEN HEB AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW
Ik heb ook een epilator die ik bijna nooit gebruik want au. Maar er zit zo'n blok op wat van tevoren in de vriezer moet en dat verzacht wel. Dus misschien epileren en meteen met een zak ijsblokjes erlangs?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Oh, btw. Ik kreeg van de week een carmen epilator opgestuurd. Ik durf hem niet te proberen
Begin met benenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Begin met benenOksels lijkt me heul niet zo'n goed plan namelijk
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt wel tof om te proberen
in filmpje:
AUW AUW AUW AUW AUW AUW, GODVERDEHOERENZOOI AUW AUW AUW AUW AUW AUW HOEREN AUW AUW AUW AUW AUW AUW ARGGGGGG AUW AUW AUW AUW AUW AUW NOG EEN HALF BEEN AUW AUW AUW DOORZETTEN LIN AUW AUW AUW BIJNA KLAAR MET BEEN GELUKKIG AUW AUW AUW AUW AUW AUW GODVERDOMME VERGETEN DAT IK TWEE BENEN HEB AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW AUW
het epileren doet pijn op het moment supręme. Een nanoseconde later al niet meer he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een epilator die ik bijna nooit gebruik want au. Maar er zit zo'n blok op wat van tevoren in de vriezer moet en dat verzacht wel. Dus misschien epileren en meteen met een zak ijsblokjes erlangs?
Ohja, dat is wel een goed plan!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een epilator die ik bijna nooit gebruik want au. Maar er zit zo'n blok op wat van tevoren in de vriezer moet en dat verzacht wel. Dus misschien epileren en meteen met een zak ijsblokjes erlangs?
oh je hebt m al geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik stond serieus zo in de huiskamer. Ik heb 4 cm2 gedaan denk ik
Na het weekend nog een keer proberen
dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
En ik kan wel wat hebben qua epileren; maar je huid bij je okels is echt gevoeligDan nog liever je foef
Truestory
(thehehe foef.. thehehe.)
Jawel, dan piekt het nog!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het epileren doet pijn op het moment supręme. Een nanoseconde later al niet meer he.
Eerst met je been in de vriezer en dan epileren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het epileren doet pijn op het moment supręme. Een nanoseconde later al niet meer he.
Of lang genoeg je been in de vriezer houdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eerst met je been in de vriezer en dan epileren?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of lang genoeg je been in de vriezer houdenKraak je hem zo in zijn geheel af WHOPPAA
Ja maar dat doe ik wel want ik heb altijd wondjes aan mijn vingers want bijterquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
Net als geen aceton gebruiken als je wondjes hebt bij je nagels. WatjesBijt de pijn weg; het duurt 1 seconde
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om messen in mezef te zetten of sigaretten op mezelf uit te drukken. Maar epileren gaat te furr, jeweetzelluf
Dat doe ik wel! Zelfs glitters er af weken met wondjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
Net als geen aceton gebruiken als je wondjes hebt bij je nagels. WatjesBijt de pijn weg; het duurt 1 seconde
![]()
De volgende keer dat je jezelf wil snijden; pak je eerst je epileerding........quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb er geen problemen mee om messen in mezef te zetten of sigaretten op mezelf uit te drukken. Maar epileren gaat te furr, jeweetzelluf
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of lang genoeg je been in de vriezer houdenKraak je hem zo in zijn geheel af WHOPPAA
iewl. Kuteczeemquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel! Zelfs glitters er af weken met wondjes![]()
Ik heb altijd wondjes. Kuteczeem
Waarom zou je dat in godsnaam willen doen???quote:
ach ja, je bent jong en je wilt zuipt watquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen doen???
(ik las eerst waspoeder thoughdat vond ik ook vreemd... )
True storyquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
bij epilatording heb je minder controle over je pijn, dus minder geschikt middel voor snijers
Ja ik heb een bleekscheet foundation gekocht maar mijn gezicht deed een explosie van bultjes dus ik zoek iets minder dekkends. Ik denk dat het komt door de primer trouwens, maar goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen... Heel mijn gezicht ziet er uit als een rood gevlekt maanlandschap.. Mijn benen en armen zijn helemaal ergquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef PriemGirl het volgende:
AidseczeemVlg mij ligt het ook aan het weer lin... Ik heb er ook weer last van
ohai, alleen zie je m nog fmlquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb vroeger geprobeerd zelf een mini tattoo te zetten (ja, ik ben treurig, I know) en toen dachten ze even dat ik een snijer was
[ afbeelding ]
welke primer heb je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een bleekscheet foundation gekocht maar mijn gezicht deed een explosie van bultjes dus ik zoek iets minder dekkends. Ik denk dat het komt door de primer trouwens, maar goed
quote:
Ik heb een bliksemschicht aan de binnenkant van mijn enkelquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
bij mij niet en das maar goed ook, want het was het take that logo![]()
![]()
![]()
Uh das wel helemaal matig iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen... Heel mijn gezicht ziet er uit als een rood gevlekt maanlandschap.. Mijn benen en armen zijn helemaal erg
Dat doe ik dus echt niet.......... Ik heb ook donkere haren aan mijn armen; maar dat gaat me gewoon te furrquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik epileer mijn armen, ik voel me geen harige aap meer
serieus? hmmm, das kut. Ik gebruik nooit primer, alleen dagcreme. En poeder over je foundation heen ipv primer eronder?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja zonder primer blijft niks zittenen alle primers staat stijf van die zooi.
Die Maybelline dream fresh is ook niet super dekkend en dat vind ik wel fijn. Ik gebruik er ook geen primer onder en het vervaagt niet of zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een bleekscheet foundation gekocht maar mijn gezicht deed een explosie van bultjes dus ik zoek iets minder dekkends. Ik denk dat het komt door de primer trouwens, maar goed
Mja dat kan, ik voel me er beter bij dus waarom nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh das wel helemaal matig iddBij mij beperkt het zich tot een paar plekjes die goed in toom te houden zijn met wat zalf
[..]
Dat doe ik dus echt niet.......... Ik heb ook donkere haren aan mijn armen; maar dat gaat me gewoon te furr
doe eens een fotoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een bliksemschicht aan de binnenkant van mijn enkel
Dat doe ik soberso al.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus? hmmm, das kut. Ik gebruik nooit primer, alleen dagcreme. En poeder over je foundation heen ipv primer eronder?
BB creme was dat geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puckzzz die een product kocht zonder jouw artikel te lezen maar wel zeidat ze het door jouw artikel kocht was ook een mooien
Ermahgrd, het was zo briljant geweest als die er nog zou zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wazig... je hebt ook poeder primers trouwens, van Fyrinnae of hoe je dat schrijft zijn fijne poeder primersquote:
Je ziet t morgen wel. Het is echt een dramaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh das wel helemaal matig iddBij mij beperkt het zich tot een paar plekjes die goed in toom te houden zijn met wat zalf
[..]
Dat doe ik dus echt niet.......... Ik heb ook donkere haren aan mijn armen; maar dat gaat me gewoon te furr
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
een stip en een satanskruis. De rest is vernietigd door schurftquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat heb jij
ermahgerd ik dacht dat ik de enige mongool was
Serieus??quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een bliksemschicht aan de binnenkant van mijn enkel
Die vind ik briljantquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb de wet2dry gekocht na het lezen van Lin haar review.
nou...... gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ermahgrd, het was zo briljant geweest als die er nog zou zitten![]()
Schurftquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een stip en een satanskruis. De rest is vernietigd door schurft
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, toen brum erachter kwam heeft ie me 2 weken lang harry potter genoemd
Nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
het is hier echt fucked up mongols united he
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had namelijk ook een satansster, het slayer logo en de naam van mijn eerste vriendje
de vijf littekens van de uitgedrukte peuken zijn jammerderquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
het is hier echt fucked up mongols united he
zelf gedaan of door een ander?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vijf littekens van de uitgedrukte peuken zijn jammerder
Oh ja, ik ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah kruidvat droogshampoo heb ik ook aangeschaft door lin
Gvd ik ben veel te invloedbaar (what's new)![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, toen brum erachter kwam heeft ie me 2 weken lang harry potter genoemd
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had namelijk ook een satansster, het slayer logo en de naam van mijn eerste vriendje
tattoo middels lidtekensquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie het over Tattoos?
Gatverdamme!
nee over automutilatiequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie het over Tattoos?
Gatverdamme!
ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En allemaal self-inflicted?
the same.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen littekens, ik heb met inkt gedaan jawohl
ik had een klasgenootje die er een paar van vriendje had en op de basisschool meisje die er stuk of 100 had, van haar vaderquote:
Same here.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik was altijd een watje, geen zelf gezette tattoo's hier
same, maar ontsteking en toen was de inkt foetsiequote:
Was best grappig inderdaad. Ik werd alleen elke keer in elkaar gemept als ik het zei hehequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
same, maar ontsteking en toen was de inkt foetsie
Ik heb ook een deuk in mijn scheenbeenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb een kuil in mijn scheen wat doodtrap tijdens voetbal, deuk in elleboog door steen erin toen ik met keihard fietsen op grindpad onderuit ging en een deuk in mijn knokkel omdat ik zo nodig bloedhete caramel op mijn klauw liet vallen toen ik een peperkoekhuisje ging maken. Dat laatste brandt zo lekker in en dat zie je dan gebeuren en je kunt er niks aan doen, ermnermnerm
dan zou ik er niet zo laconiek over sprekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een klasgenootje die er een paar van vriendje had en op de basisschool meisje die er stuk of 100 had, van haar vader
ik ook niet hoor, dat zelf pijn doen heb ik verder nooit gedaan.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was best grappig inderdaad. Ik werd alleen elke keer in elkaar gemept als ik het zei hehe
Ik ook tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, dat zelf pijn doen heb ik verder nooit gedaan.
eigenlijk ben ik bést wel normaaltoch?
nou voor mij niet hoor, anders liep ik met dit op mijn beenquote:
die eerste was geen mishandeling, dat was tijdens dronken sexspelletjequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou ik er niet zo laconiek over spreken
Oh godquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou voor mij niet hoor, anders liep ik met dit op mijn been![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
och, met een kleine toevoeging is het een satanskruis in een cirkel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een blijvertjequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook weer waarquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, met een kleine toevoeging is het een satanskruis in een cirkel!
'Cuz she's Speesjulquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel een blijvertje
PotterpuberHarryspees
Potterpuberquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PotterpuberHarryspees
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PotterpuberHarryspees
tattoo naar je rug?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef PriemGirl het volgende:
TattoosPiercings
Ooit mijn tattoo nog laten uitbreiden naar mijn rug
Ghehe gek hequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zit me nu keihard uit te lachen vanaf de bank
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Same here. In dat opzicht was ik nog best normaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tattoo'sPiercings
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren, nooit gehad ook
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja?quote:
Ik lees bijna wel van iedereen bij maar dan als ik tijd heb, dus dan lees ik een hele boel in 1x ipv elke dag de nieuwe postsquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Lins blogNet als debs en bregjes en amygrace
En de rest hou ik eik niet bij![]()
ja maar ik vat 't niet, hoe bedoel je?quote:
Ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Exspeesliarmus
Avada kutspeesdavra
Thihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |