PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die keeperquote:
Omdat je een kut mobiel heb ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom werkt die kutstream niet op mijn mobiel
Dat staat er ook bij. Maar dan nog..ik heb middenvelders IF's voor minder zien krijgen...zal zeker een lobby voor komen ookquote:
Ja weet ik, alleen met 1 pingel en 1 normale denk ik geen IFquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat staat er ook bij. Maar dan nog..ik heb middenvelders IF's voor minder zien krijgen...zal zeker een lobby voor komen ook
Het idee is dat je nu ja zegt en dan stuurt hij een andere speler en accepteer je perongeluk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef v0lt026 het volgende:
Speelde net tegen iemand, stuurt ie PM: "Trade neymar for Aguero"
Mijn Aguero is toch gewoon een stuk minder waard of wat mis ik hier
Oh hij stuurt nu ook een bronzen speler van 54quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef v0lt026 het volgende:
Speelde net tegen iemand, stuurt ie PM: "Trade neymar for Aguero"
Mijn Aguero is toch gewoon een stuk minder waard of wat mis ik hier
Haha, tja dit dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het idee is dat je nu ja zegt en dan stuurt hij een andere speler en accepteer je perongeluk.
Volgens mij kan ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
Heee Pascal, kan je het volgende instellen? Als je op de statistieknaam klikt om de spelers te sorteren op hoogte van die stat wordt ie als eerst gesorteerd met de laagste bovenaan, en moet ik een tweede keer klikken om die met de hoogste stat te vinden! Als dit op de eerste klik bovenaan zou krijgen zou ik echt het gevoel hebben dat het een super gelikte site is.
Wie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Al die mensen die lagen te zeiken op het feit dat ik Ibarbo als CDM had altijd
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hierquote:
wil je een koekje nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hier
Dat was ik gr grquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hier
Zo goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
Heee Pascal, kan je het volgende instellen? Als je op de statistieknaam klikt om de spelers te sorteren op hoogte van die stat wordt ie als eerst gesorteerd met de laagste bovenaan, en moet ik een tweede keer klikken om die met de hoogste stat te vinden! Als dit op de eerste klik bovenaan zou krijgen zou ik echt het gevoel hebben dat het een super gelikte site is.
Ik heb een klacht ingediend bij Stijn over je LB.quote:
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 22:25:12Fernando Torres (31 doelpunten) is de enigste Spanjaard die meer als 30 goals maakte in dienst van Chelsea. #voetbalpings reageer retweet
Voetbalpings.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
Deze zin
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 22:25:12Fernando Torres (31 doelpunten) is de enigste Spanjaard die meer als 30 goals maakte in dienst van Chelsea. #voetbalpings reageer retweet
Wij zo potje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag het
IF Berba denk ik (een van) de beste <70 pace spitsen
wtfquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
DIG / programmeurs gezocht voor Mii game
dit topic![]()
die commercial![]()
wat een ellendequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf![]()
dacht van wel grappig gedaan oke van wie dan, je ouders, jezelf? ineens jezus
![]()
heb jij ook een gavenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een ellendeal die spelfouten ook echt
Cheater?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef BDIL het volgende:
Rijst 4-1 Batta gegevenen hij bracht Benzema erin
Ik heb je uitgenodigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
Niemand wil low-pace tegen mij.Ik voel me buitengesloten.
Gelukkig heeft tienercompassion wel begrip voor mij.
Kom party en je kan spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
Niemand wil low-pace tegen mij.Ik voel me buitengesloten.
Gelukkig heeft tienercompassion wel begrip voor mij.
Voor omvormkaarten kan je net zo goed gewoon de gemiddelde prijzen weergeven. Die weet je zo ook wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
Pascal en Reemi;
Als er ooit nog prijzen in die site gewerkt zouden kunnen worden, zouden jullie dan misschien als iemand bijvoorbeeld een CF op ST zet en het balkje ook op ST zet, dan ook de prijs kunnen weergeven van alle benodigde omvormkaarten en de daardoor hogere prijs?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..ooh spuitelf
ja, iets in die inrichting. Maar dat zou wel een groot voordeel zijn t.o.v Futhead en Futwiz, want bij Futwiz is er alleen een aparte pagina voor en bij Futhead is het er helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor omvormkaarten kan je net zo goed gewoon de gemiddelde prijzen weergeven. Die weet je zo ook wel.
hoeveel staat t?quote:
Niveau 53quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn geluid box geworden
De kleuren kunnen veranderen van het boxje
Ik ben niveau 63 op één account en 43 op een andere gr grquote:
Jahquote:
Kan niet, tv is bezetquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
Ik 75 op 3 accounts. Al zullen mensen hier ook wel 99 of 100 zijn
*zouquote:
78 fitness met 32 pace.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
Pascal wordt vernederd door Iwan
wilde plaatje posten maar rape is niet toegestaan op fok natuurlijk
Voeg me toe dan doen we morgen een potjequote:
Zijn schotquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die Forlan leek wel Eto'o naast Puyol.Wel een konkogoede.
Wel morgen avond dan in de middag heb ik geen tijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voeg me toe dan doen we morgen een potje
dion_v_kquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel morgen avond dan in de middag heb ik geen tijd.
en wat is je psn id ?
Met, zie stream voor de Band of Bradas in actie. Eerst nog even ruzie maken over de positiesquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
Is clubs waar jullie het altijd over hebben nou met of zonder VP?
Die eerste goal was wel ziek hard ja. Die laatste goal van Cassano was ook wel bijzonder. Pas 1 keer eerder zo gemaakt.quote:
heb je linkje weer?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met, zie stream voor de Band of Bradas in actie. Eerst nog even ruzie maken over de posities
In de middag moet ik voetballenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
dion_v_k
Morgenavond moet wel lukken denk ik, zwangere vrouwen zijn niet van de tv te slaan![]()
helemaal wit beeld, niks te zienquote:
Ha ik maak jou morgen inquote:
5atb speelt kutquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef DannyDeko het volgende:
* DannyDeko heeft zich verlaagd tot het maken van 5atb team, met oa Kone..
jij won 2-1 en ik won 3-1 kusje kroelquote:
Niet, dit is de 3e alquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tweede Romelu Bukkaku
Ik kan me al jouw pulls herinneren en dit is echt de 3equote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar iig chill
Agbon wil ik ook wel keer pullen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me al jouw pulls herinneren en dit is echt de 3eIk wil uberhaupt nog wel een keer een silver boven de 40k pullen of een silver IF. Morgen maar weer proberen als de prijzen van consumables hoog genoeg zijn.
DS2 heeft een boekje met pulls van iedereen.quote:
Nee, ik weet wel dat Brighi in FIFA 2003 97 overall had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Een van de grootste talenten van FIFA '07 die nu voor Dover FC speelt. (Of wist je dat al DS2?)
[ afbeelding ]
Dit was ook zo apart:
[ afbeelding ]
Gewoon een goed geheugenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DS2 heeft een boekje met pulls van iedereen.
Niks mis met een goed geheugen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat Brighi in FIFA 2003 97 overall had.
[..]
Gewoon een goed geheugen
wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis met een goed geheugen hoor
Deze uit FIFA '07 herken je nog wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een goed geheugen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een goed geheugen
Jaquote:
Dat wist ik dan niet, van FIFA 07 weet ik ook niet zoveel meerquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze uit FIFA '07 herken je nog wel?
[ afbeelding ]
En ik kwam er ook achter dat dit dé Juarez is die vorig jaar voor Celtic en Zaragoza speelde
[ afbeelding ]
Weet ik zo niet, denk iets van 180-40-100..quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ronaldinho is echt een god als je tegen lage pace tegenstanders speelt
Nja minderquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof ie tegen snelle tegenstanders geen god is.
Good game trouwens, je had wel heel veel mazzel
Ja toen zat ik hier te postenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja minder
Die derde goal, daar dolde ik je wel even
Maar GG, ik had idd wel wat mazzel.
292-32-180.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, denk iets van 180-40-100..
En van jou?
Dat blijft nog wel even zoquote:
Tegen vrienden tellen niet mee nee.quote:
Post je team isquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tegen vrienden tellen niet mee nee.
Wel vandaag 40k verdient mer 2 wedstrijden
Ik zit op me mobiel.quote:
Dit is die van mij nu:quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zit op me mobiel.
Heb 1 pace bundesliga team.
1 brasilver met jaja,wallyson,leite,kelvin etc
1 Ronaldinho squad
1 skill squad met if taarabt en fetfatzidis.
Ik kijk wel even met welk team ik morgen gaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit is die van mij nu:
[ afbeelding ]
Daarnaast heb ik nog een Braziliaans team en een BBVA team met Alba, D. Alves en Benzema![]()
Had er 6 maar de rest heb ik vorige week verkocht.
Jan van Halst 91quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:47 schreef Gramulanion het volgende:
Winston Bogarde 85 rated in Fifa 2003.
Wat uisquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
Die vrouwen die zichzelf photoshoppen, hilarisch![]()
![]()
Kijk ook hoe ze uit haar ogen kijkt, dom wijf![]()
[ afbeelding ]
Wat is hier fail aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
Die vrouwen die zichzelf photoshoppen, hilarisch![]()
![]()
Kijk ook hoe ze uit haar ogen kijkt, dom wijf![]()
[ afbeelding ]
Gastquote:
Matteo Brighi was echt een baas toen, rated 97quote:
Ben trouwens niemand tegengekomen met een hogere rating, terwijl ik nog nooit van de beste knul gehoord had.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Matteo Brighi was echt een baas toen, rated 97
Nog nooit gehoord van Matteo Brighi??quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:34 schreef Gramulanion het volgende:
Ferry de Haan van Feyenoord (90 rated), ging halverwege dat seizoen naar Excelsior.![]()
[..]
Ben trouwens niemand tegengekomen met een hogere rating, terwijl ik nog nooit van de beste knul gehoord had.
Dat bed van je moeder kan een Nijlpaard wel aan, een koe erbij zal dan denk ik geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dag dikke, hopen dat je bed vanavond niet doorzakt.
Jij hebt niet eens een moeder. Sloerie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat bed van je moeder kan een Nijlpaard wel aan, een koe erbij zal dan denk ik geen probleem zijn.
Jij bent je eigen moeder, kutlul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een moeder. Sloerie.
Halloi koneginquote:
Eto'o, Cisse, aubemayang ofzo, adrian, rodrigo, zlatan, messi, Adriano.quote:
Haha thanks, die zoek ik opquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een spits die niet veel kost, maar toch heel goed is.
Cissequote:Op zaterdag 6 april 2013 10:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eto'o, Cisse, aubemayang ofzo, adrian, rodrigo, zlatan, messi, Adriano.
Cisséquote:
Djibril hé, niet Papisquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cissé
Koné of Bent, dat zijn die eckte OP spitsen
dat weet ik, die van QPR. Maar Koné en bent zijn allebei beter. Vraag maar aan toefjesquote:
Cissé is veel sterkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik, die van QPR. Maar Koné en bent zijn allebei beter. Vraag maar aan toefjes
zie je wel, veel te veel betaald, Koné, dat is DE baas, probeer hem maar eensquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
4khij is uit packs (toch?) maar dan nog.
[..]
Cissé is veel sterker
Kut workrates en kut shootingquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zie je wel, veel te veel betaald, Koné, dis is DE baas, probeer hem maar eens
dat lijkt maar zo, ik heb hem ook in een team gehad, en hij schiet ze er van dik buiten de zestien nog netjes in hoorquote:
quote:
Ik vind Gundogan als CDM in ieder geval niks.. Kerel is te aanvallend vind ik. Hij was gewoon onzichtbaar naast Schweinsteiger in mijn 352 team..quote:
LCM in 433 is het voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Gundogan als CDM in ieder geval niks.. Kerel is te aanvallend vind ik. Hij was gewoon onzichtbaar naast Schweinsteiger in mijn 352 team..
Illuminatiquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:39 schreef vandermar het volgende:
Altijd wanneer je een positie kaartje nodig hebt dan kan je diegene die je nodig hebt niet vinden of die is schaars in ieder geval. Als je hem niet nodig hebt dan zijn ze er in overvloed
scumbag thorbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
Meer dan een half uur met een Jehova staan lullen, daarna wilde hij nog de weg weten en heb ik hem een andere kant op gestuurd. Kijken of hij nog een geniale ingeving krijgt om toch goed te lopen
Boateng, Santana, Marceloquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
Om gelijk maar even binnen te komen,
welke op de lege plekken,
http://puu.sh/2uR61
Bracht hij jezus ook met zich mee? Bij mij wel een keer, zei ik dat hij wel mee kon eten 's avondsquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
Meer dan een half uur met een Jehova staan lullen, daarna wilde hij nog de weg weten en heb ik hem een andere kant op gestuurd. Kijken of hij nog een geniale ingeving krijgt om toch goed te lopen
Hummelsquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achja sommige dingen zijn wel interessant maar andere dingen zijn hypocriet en lullen ze maar om heen.quote:
Marcelo - Dede - Santanaquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wel een oud vrouwtje en allemaal kinderen van 4 jaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bracht hij jezus ook met zich mee? Bij mij wel een keer, zei ik dat hij wel mee kon eten 's avonds
Mogen Jehova's geen bloed krijgen ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja sommige dingen zijn wel interessant maar andere dingen zijn hypocriet en lullen ze maar om heen.
Volgens hem is er geen leven na de dood en is je ziel ook eindig. Dus ik vroeg waarom ze dan geen bloed van mensen accepteren. Begint ie over ziektes die je ervan kan krijgen, nee dan kan je beter dood bloeden
Het verbaast me dat bijna niemand met Cacares speeltquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef vandermar het volgende:
Lichtsteiner of Caceres? Ik neig naar Lichtsteiner omdat die aanvallend veel beter is
kutgeloofquote:
Defensief heel erg goed maar ik heb genoeg defensieve bazen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het verbaast me dat bijna niemand met Cacares speelt
Nee, al het slechte van geloven hebben ze zelf verzonnen en is niet gebaseerd op de bijbel. Ja, zo is het makkelijkquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
Youtube filmpje als afbeelding, primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef vandermar het volgende:
[ ]
Jammer dat hij niet meer zo snel is
FIFA 11quote:
Pace hoerquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Maver24 het volgende:
Of zou Naldo ook beter zijn dan Boateng ?, Eigenlijk nog niet gespeeld met deze gast
Effe ontbijtenquote:
gelukkig ging je aan school en geen fifa doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:14 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien goedkope teams toch beter dan dure spelen
Dat was gisteren ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig ging je aan school en geen fifa doen
Precies, Naldo is zelfs nog langzamer dan Boateng, maar goed, wie is dan beter van de 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Naldo 74 pace en Boateng 75 pace. umad
Peng peng Boatengquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies, Naldo is zelfs nog langzamer dan Boateng, maar goed, wie is dan beter van de 2
Heb met beiden gespeeld, zou zeker voor Naldo gaan! Boateng voelde echt te lomp aan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies, Naldo is zelfs nog langzamer dan Boateng, maar goed, wie is dan beter van de 2
Hummels 66 pacequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Naldo 74 pace en Boateng 75 pace. umad
Die heeft hij vast al in 1 van zijn andere teams. We klagen hier vaak over pace maar bijna iedereen hier houdt nu eenmaal van een beetje pace achterin (en voorin)quote:
Ik kom er openlijk voor uit dat ik een paceslet ben,quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heeft hij vast al in 1 van zijn andere teams. We klagen hier vaak over pace maar bijna iedereen hier houdt nu eenmaal van een beetje pace achterin (en voorin)
Ik niet, ik doe het met Ogbonna chiellini en Luiz in de verdediging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heeft hij vast al in 1 van zijn andere teams. We klagen hier vaak over pace maar bijna iedereen hier houdt nu eenmaal van een beetje pace achterin (en voorin)
Sommige daarvan zijn zo fake, die kerel die vorige week helemaal wappie ging om IF de Jong bijvoorbeeldquote:
Dat mag je helemaal niet zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik heb gemiddeld 59 pace in mijn teamquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe het met Ogbonna chiellini en Luiz in de verdediging.
Vidic of zo?quote:
En die ene aflevering waarin iemand gek deed toen hij Kroos kreegquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige daarvan zijn zo fake, die kerel die vorige week helemaal wappie ging om IF de Jong bijvoorbeeld
Sowieso blij zijn om een virtueel kaartjequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die ene aflevering waarin iemand gek deed toen hij Kroos kreegSowieso vind ik sommige reacties overdreven. Als je een IF krijgt die discard value waard is mag je blij zijn maar om dan zo te doen gaat wat ver
Inderdaad die kerel met TOTY Dani Alves was wel oprecht blij maar goed dat zou ik ook zijn geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die ene aflevering waarin iemand gek deed toen hij Kroos kreegSowieso vind ik sommige reacties overdreven. Als je een IF krijgt die discard value waard is mag je blij zijn maar om dan zo te doen gaat wat ver
Wij kunnen beter coddenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb gemiddeld 83 pace en verloor gisteren nog 3 keer achter elkaar kansloos #ikbengewoonslecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |