PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die keeperquote:
Omdat je een kut mobiel heb ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom werkt die kutstream niet op mijn mobiel
Dat staat er ook bij. Maar dan nog..ik heb middenvelders IF's voor minder zien krijgen...zal zeker een lobby voor komen ookquote:
Ja weet ik, alleen met 1 pingel en 1 normale denk ik geen IFquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat staat er ook bij. Maar dan nog..ik heb middenvelders IF's voor minder zien krijgen...zal zeker een lobby voor komen ook
Het idee is dat je nu ja zegt en dan stuurt hij een andere speler en accepteer je perongeluk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef v0lt026 het volgende:
Speelde net tegen iemand, stuurt ie PM: "Trade neymar for Aguero"
Mijn Aguero is toch gewoon een stuk minder waard of wat mis ik hier
Oh hij stuurt nu ook een bronzen speler van 54quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef v0lt026 het volgende:
Speelde net tegen iemand, stuurt ie PM: "Trade neymar for Aguero"
Mijn Aguero is toch gewoon een stuk minder waard of wat mis ik hier
Haha, tja dit dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het idee is dat je nu ja zegt en dan stuurt hij een andere speler en accepteer je perongeluk.
Volgens mij kan ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
Heee Pascal, kan je het volgende instellen? Als je op de statistieknaam klikt om de spelers te sorteren op hoogte van die stat wordt ie als eerst gesorteerd met de laagste bovenaan, en moet ik een tweede keer klikken om die met de hoogste stat te vinden! Als dit op de eerste klik bovenaan zou krijgen zou ik echt het gevoel hebben dat het een super gelikte site is.
Wie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Al die mensen die lagen te zeiken op het feit dat ik Ibarbo als CDM had altijd
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hierquote:
wil je een koekje nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hier
Dat was ik gr grquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer, maar het waren er genoeg hier
Zo goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
Heee Pascal, kan je het volgende instellen? Als je op de statistieknaam klikt om de spelers te sorteren op hoogte van die stat wordt ie als eerst gesorteerd met de laagste bovenaan, en moet ik een tweede keer klikken om die met de hoogste stat te vinden! Als dit op de eerste klik bovenaan zou krijgen zou ik echt het gevoel hebben dat het een super gelikte site is.
Ik heb een klacht ingediend bij Stijn over je LB.quote:
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 22:25:12Fernando Torres (31 doelpunten) is de enigste Spanjaard die meer als 30 goals maakte in dienst van Chelsea. #voetbalpings reageer retweet
Voetbalpings.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
Deze zin
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 22:25:12Fernando Torres (31 doelpunten) is de enigste Spanjaard die meer als 30 goals maakte in dienst van Chelsea. #voetbalpings reageer retweet
Wij zo potje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag het
IF Berba denk ik (een van) de beste <70 pace spitsen
wtfquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
DIG / programmeurs gezocht voor Mii game
dit topic![]()
die commercial![]()
wat een ellendequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf![]()
dacht van wel grappig gedaan oke van wie dan, je ouders, jezelf? ineens jezus
![]()
heb jij ook een gavenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een ellendeal die spelfouten ook echt
Cheater?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef BDIL het volgende:
Rijst 4-1 Batta gegevenen hij bracht Benzema erin
Ik heb je uitgenodigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
Niemand wil low-pace tegen mij.Ik voel me buitengesloten.
Gelukkig heeft tienercompassion wel begrip voor mij.
Kom party en je kan spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
Niemand wil low-pace tegen mij.Ik voel me buitengesloten.
Gelukkig heeft tienercompassion wel begrip voor mij.
Voor omvormkaarten kan je net zo goed gewoon de gemiddelde prijzen weergeven. Die weet je zo ook wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
Pascal en Reemi;
Als er ooit nog prijzen in die site gewerkt zouden kunnen worden, zouden jullie dan misschien als iemand bijvoorbeeld een CF op ST zet en het balkje ook op ST zet, dan ook de prijs kunnen weergeven van alle benodigde omvormkaarten en de daardoor hogere prijs?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..ooh spuitelf
ja, iets in die inrichting. Maar dat zou wel een groot voordeel zijn t.o.v Futhead en Futwiz, want bij Futwiz is er alleen een aparte pagina voor en bij Futhead is het er helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor omvormkaarten kan je net zo goed gewoon de gemiddelde prijzen weergeven. Die weet je zo ook wel.
hoeveel staat t?quote:
Niveau 53quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn geluid box geworden
De kleuren kunnen veranderen van het boxje
Ik ben niveau 63 op één account en 43 op een andere gr grquote:
Jahquote:
Kan niet, tv is bezetquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
Ik 75 op 3 accounts. Al zullen mensen hier ook wel 99 of 100 zijn
*zouquote:
78 fitness met 32 pace.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
Pascal wordt vernederd door Iwan
wilde plaatje posten maar rape is niet toegestaan op fok natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |