Het liefst matige.quote:
HOEZO HEB JIJ ONS OOIT UIT JE FAVORIETEN GEGOOID!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb me gisteren ook weer kostelijk vermaakt moet ik zeggen, dus fok staat weer onder mijn favorieten
IK WAS JULLIE BEU!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO HEB JIJ ONS OOIT UIT JE FAVORIETEN GEGOOID!
Zijn er andere dingen dan wij op fok?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK WAS JULLIE BEU!!!
Nee, jullie niet. Fok wel
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK WAS JULLIE BEU!!!
Nee, jullie niet. Fok wel
Ohja! Kwart voor 12quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho. We moeten ons nog schminken als bosnegers.
Mijn blog. Mijn alles. Mijn kindje. Mijn wereldsucces.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er andere dingen dan wij op fok?
True story.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Voor elven is er soberso geen ruk te beleven in de kroeg.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
HOE is er een sigarettengat in mijn achterbank gekomen. Ik rook níet in mijn auto en cif weet dat ik niet wil dat hij er in rookt.... I wonder![]()
gmrpflrmgplrm
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Lin weer op fokNu voelt het weer als vanouds
![]()
IK WAS HET NIET!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
HOE is er een sigarettengat in mijn achterbank gekomen. Ik rook níet in mijn auto en cif weet dat ik niet wil dat hij er in rookt.... I wonder![]()
gmrpflrmgplrm
GEEF EEN SAMENVATTING!!quote:
Het zijn kutwijven. Allemaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd lindy heeft weer tijd voor ons. verrekte bjoetiebloggurs.
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Samenvatting: dico en sjaan zijn nog steeds stuk. Kip is nog steeds irri garpig; schaar is gaan samenwonen met fred ermahgerd autistenduo to the max en spees is nog steeds een kutpuber.
En unf heeft nog steeds bazentetten.
Ja dat was et![]()
Dus eik is er heul niet veel veranderd![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan!
Ik was dus eigenlijk gewoon nog op de hoogte
Preciesquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
De essentials komen toch wel op feestboek!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Samenvatting: dico en sjaan zijn nog steeds stuk. Kip is nog steeds irri garpig; schaar is gaan samenwonen met fred ermahgerd autistenduo to the max en spees is nog steeds een kutpuber.
Ja dat was et![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef Diconnected het volgende:
Miiiiiiiiiiiiiiiiir je moet een andere UI
Unf gaat ook hokken, Bami komt je bruiloft crashen en heeft volgens mij geen prela meer. Iets met rijst en worteltjes en PostNL haat mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat was et![]()
En Royal Mail, en alle andere postbedrijvenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Unf gaat ook hokken, Bami komt je bruiloft crashen en heeft volgens mij geen prela meer. Iets met rijst en worteltjes en PostNL haat mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |