Wat is H&C?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
H&C gaat die vandaag/morgen weer stocken, dus even zoeken hoe laat als je ze wil
Ja en mir loopt echt de hele tijd op te scheppen over hoeveel lakjes ze wel niet heeftquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, Mir, doe deze maken!
[ afbeelding ]
H&C? Linkjes, swatches dit dat alles?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
H&C gaat die vandaag/morgen weer stocken, dus even zoeken hoe laat als je ze wil
True Story.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en mir loopt echt de hele tijd op te scheppen over hoeveel lakjes ze wel niet heeft______!!!
Over dat ik er steeds uit scheur?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En jij maar opscheppen over je rooie broek
True storyquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee dat je er zoveel negers in scoort ermahgerd hou even je opschepverhalen bij
Ik vind de Essence lakjes echt helemaal niks. Ik had ergens anders ook al swatches gezien en heb erbij gestaan vorige week, maar ze toch laten liggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe katries en essence collectie:
http://www.spacelifethoug(...)ral-grunge-swatches/
Ze dekken wel in 2 lagenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind de Essence lakjes echt helemaal niks. Ik had ergens anders ook al swatches gezien en heb erbij gestaan vorige week, maar ze toch laten liggen.
Ik twijfelde over de Catrice lakjes, want op zich zijn het hele leuke voorjaarskleuren. Maar ja, ik en pastel
Ja ik was verbaasdquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Wow, das wel beter, zeker voor zulke lichte kleurtjes!
ik heb ook die pastel lakjes niet gekocht, heb er al genoegquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind de Essence lakjes echt helemaal niks. Ik had ergens anders ook al swatches gezien en heb erbij gestaan vorige week, maar ze toch laten liggen.
Ik twijfelde over de Catrice lakjes, want op zich zijn het hele leuke voorjaarskleuren. Maar ja, ik en pastel
Lol ik wou nog antwoorden: ermahger die glitter welke essence is dat!11! Toen ik pas besefte dat dat je eigen lost in spees isquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe katries en essence collectie:
http://www.spacelifethoug(...)ral-grunge-swatches/
Ik heb zo goed als geen pastelquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook die pastel lakjes niet gekocht, heb er al genoeg
van die essence heb k er 2 genomen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol ik wou nog antwoorden: ermahger die glitter welke essence is dat!11! Toen ik pas besefte dat dat je eigen lost in spees is
Ja ik had geen lege nagelwielen meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol ik wou nog antwoorden: ermahger die glitter welke essence is dat!11! Toen ik pas besefte dat dat je eigen lost in spees is
Ja hij ziet er pretty uit! De highlighter ook! Maar niet voor mezelf meegenomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind die blush uit deze Catrice collectie wel echt mooi, die heb ik wel meegenomen
De highlighter vond ik op foto's heel leuk, maar zag in de winkel dat ie mat was. En ik vind een glanzende highlighter mooier, dus die heb ik ook laten liggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij ziet er pretty uit! De highlighter ook! Maar niet voor mezelf meegenomen.
Hijs niet mat jonguhquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De highlighter vond ik op foto's heel leuk, maar zag in de winkel dat ie mat was. En ik vind een glanzende highlighter mooier, dus die heb ik ook laten liggen
Oeh ! Ik hou eerder van matquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De highlighter vond ik op foto's heel leuk, maar zag in de winkel dat ie mat was. En ik vind een glanzende highlighter mooier, dus die heb ik ook laten liggen
Ik vond hem helemaal niet zo shimmery eigenlijk... Veel te weinig naar mijn zin in ieder geval..quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m geswatched in de winkel en ik vond m shimmery hoor. Subtiel wel
Bjoetiesien heeft de nieuwe catrice en essence collectie geswatched van de week, daar staat ie tussen volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! Ik hou eerder van matEens kijken; want zoveel heb ik er niet
Zijn er ergens swatches?
Ik liep afgelopen zaterdag tegen een bijna vol schap aan, alleen die caviar dingen waren op 1 na allemaal al wegquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn die nog maar uit? Want dan duurt het nog 2 weken voor die bij ons in de winkel liggen
Die waren allemaal al weg hier, maar wilde ik toch nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik liep afgelopen zaterdag tegen een bijna vol schap aan, alleen die caviar dingen waren op 1 na allemaal al weg
Ik heb ooooooittttttt... heel vroeger; zo'n soort mascara achtig iets gehad voor je haar ! In blauw en roodquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dies FEL jonguh, en dan moet je savonds je haar wassen anders zit heel je bed onder
Oo nee.. hmm die lijkt te veel op die van vice. en ik wil eik een losse highligter dan weer een quattro die ik toch niet gebruikquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Priem, de linkse is de highlighter. Hij is niet echt glanzend of zo.
Jaaaaaa haarmascara!!!! Die had ik ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ooooooittttttt... heel vroeger; zo'n soort mascara achtig iets gehad voor je haar ! In blauw en roodDat waren zooooooo'n bazendingen
Ook keifel en je haar werd stro
En vaak vergat ik mijn haar uit te spoelen waardoor ik een gekleurd kussen had
Mijn moeder heeft me meermaals vervloekt; maar zij had ze voor me gekocht dus kon niet boos worden
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaaaa haarmascara!!!! Die had ik ook
Wat bedoel je precies? Dit is een highlighter voor je gezicht, niet oogschaduw he. En hij is los verpakt, rechts op de foto staat een blush.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oo nee.. hmm die lijkt te veel op die van vice. en ik wil eik een losse highligter dan weer een quattro die ik toch niet gebruik
Ohhh dan kijk ik zo meteen evenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dit is een highlighter voor je gezicht, niet oogschaduw he. En hij is los verpakt, rechts op de foto staat een blush.
Dat had ik ook! Paarsquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ooooooittttttt... heel vroeger; zo'n soort mascara achtig iets gehad voor je haar ! In blauw en roodDat waren zooooooo'n bazendingen
Mijn moeder heeft me meermaals vervloekt; maar zij had ze voor me gekocht dus kon niet boos worden
Oh nee hoor, ik had sowieso bij het kopen al foto's gemaaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pics?
Ben je er nog steeds zo blij mee? Ik was zķ opgelucht toen ik m`n jurk met afpassen nog net zo mooi vond als de eerste keer
Had hem in mijn hoofd al helemaal lelijk gedacht
strapless lijfje en een kanten rokquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Ik ben door een kaketoe gebeten toen ik de sjaal van mijn dochter van hem terug wilde pakken
Oh nee, het is een uitdaging voor mij. Maar als ik daar over ga uitwijden dan geef ik te veel details prijsquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Balen van die uitdagingIs het oplosbaar? Of moet je voor iets heel anders kiezen?
Is gewoon oranjequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die derde heet Bring me peach, maar echt perzik is ie niet
IK WIL EEN FOTOOOOquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu zou ik achteraf voor iets anders hebben gekozen, meer rockabillyMaar voor toen was het helemaal prima
ff oplaaienquote:
viel me eigenlijk niet eens opquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben alleen nog steeds boos op Jodokus omdat hij onze dochter als een zak aardappels vasthield. Staat zo stomZijn verweer is dat hij geen heupen heeft om haar op te zetten, en lopen kon ze nog niet.
Och ja
Mij wel. Bij alle foto`s die gemaakt zijn zie ik wel dingen die niet goed zijn.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
De Priem look. met extragratis half scheel linkeroog
Leuk! Mooie eyeliner ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
ah zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mij wel. Bij alle foto`s die gemaakt zijn zie ik wel dingen die niet goed zijn.
Nadeel van zelf ook fotograferen denk ik
Jouw eyelinerquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:32 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Wow lekker fel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jouw eyeliner!
Ik heb ook een fotohet is niet zo fel roze maar moest er een filter over heen gooien om er uberhaupt roze in te krijgen
[ afbeelding ]
Beter toch! Dan is het dus in ieder geval niet afgekraaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Schoonmoeder was totaal niet verrast, had iets in gedachten dat bijna hetzelfde was als de mijnese
1 of 2 topics terug stond een mooie look en in make up topic staat er ook eenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar vind ik de priemlook? Moet ik teruglezen?
Leuk! Ik wist niet dat jij pas na de geboorte van alle kindjes getrouwd wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bonuspic met het hele gezin, ik kan ze snel geen foto vinden waar ik allenig opsta
[ afbeelding ]
IK OOK!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Op de dag dat we 10 jaar verkering hadden. Zo hoeven we niet twee data te onthoudenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk! Ik wist niet dat jij pas na de geboorte van alle kindjes getrouwd was
Oh dat is wel een superleuke datum dan ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Op de dag dat we 10 jaar verkering hadden. Zo hoeven we niet twee data te onthouden
Vanavond ff teruglezen, dank jequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
1 of 2 topics terug stond een mooie look en in make up topic staat er ook een
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oh taart wat een toffe pic ook
Whaaa dicoErrrrrrggggg mooi
![]()
En debs ookLove it
Ermahgerd ik word een heel begrip zo![]()
![]()
Ik las ergens dat het spul wel heel erg aan je kleding afgeeft dus dat je het beste eerst haarlak kan sprayen, dan die hair dye erover en dan weer haarlak. Geen idee of dat werkt want geen ervaring meequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik de haar dye!! Ik ga em zo uitproberen![]()
Dat is echt fantastisch. Ik heb geen haarlakquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het spul wel heel erg aan je kleding afgeeft dus dat je het beste eerst haarlak kan sprayen, dan die hair dye erover en dan weer haarlak. Geen idee of dat werkt want geen ervaring mee
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch. Ik heb geen haarlak![]()
Zo met handdoek proberen dan![]()
Ik verwacht even goed resultaat als de haarmascaraquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel eens gehoord dat zulk spul überhaupt niet pakt zonder haarlak.
Haarmascaraquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik verwacht even goed resultaat als de haarmascara![]()
keigaafquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bonuspic met het hele gezin, ik kan ze snel geen foto vinden waar ik allenig opsta
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haarmascara![]()
Zie ook mensen waar het wel goed pakt zonder haarlak.
Maar ik blijf de trend grappig vinden, volgens mij is het namelijk gewoon goedkope pastelkrijt wat je in je haar stopt
ik mķet meer afvallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beter toch! Dan is het dus in ieder geval niet afgekraakt
Maar mooi dat je nog steeds blij bent met je jurk! Wil je nu nog meer afvallen en dat ie dan nog vermaakt moet worden of toch niet?
Ermagerd allemaal namen van Beatles-liedjes. Dan wil Fred ze vast ook en kunnen ze van de gezamenlijke rekeningquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: http://www.harlowandco.org/collections/enchanted-polish![]()
Ik wil falen maar eik ook niet maar toch en en en argh
Dat gaat heul wel goed lukken johquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mķet meer afvallenben nog steeds obees.
goeden!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd allemaal namen van Beatles-liedjes. Dan wil Fred ze vast ook en kunnen ze van de gezamenlijke rekening![]()
![]()
Nee?
shipping voor 1 lakje 12$quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd allemaal namen van Beatles-liedjes. Dan wil Fred ze vast ook en kunnen ze van de gezamenlijke rekening![]()
![]()
Nee?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Nee?
Boven de 50 dollar is verzenden gratis toch?quote:
Ja maar dit was met shipping he. Dan moet je 4 lakjes falen = 60$quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Boven de 50 dollar is verzenden gratis toch?
Dat snap ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk! Hoewel ik vrees voor morgen...
Serieus? Hoeveel moet je nog afvallen dan voordat je niet meer obees bent?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mķet meer afvallenben nog steeds obees.
Ik zit ook keihard te soppen hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ermagerd die heb ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef Mss het volgende:
En ik wil nog een rode Glitter Gal want fatsoenlijke rode holo
Voor 4 lakjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dan moet je dus idd minimaal voor 60 bestellen; wat dus 43 euro is ongeveerargh
drie kilo, nog 17 voor gezond gewichtquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel moet je nog afvallen dan voordat je niet meer obees bent?
En wat wil je liefst nog afvallen voor de bruiloft zelf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie kilo, nog 17 voor gezond gewicht
ik vind het niet aan je te zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik faal niet! Voor dat geld kan ik ook een half haarspeldje kopen!
Serieus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil 79.9 wegenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En wat wil je liefst nog afvallen voor de bruiloft zelf?
mijn pens!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus?
Waar moeten al die kilo's er nog af dan?
ik ga voor verse bloemen denk ik. Volgende week maar eens vragen bij Bloem Marie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ow goody
Je mag mijn draaidingen lenen; maar daar heb jij heul niks aan![]()
Goeien gewicht welquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil 79.9 wegen![]()
Tussen de 5 en 7 kilo er af dus nog.
Na overgewicht komt obesitas toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
maar als je niet meer obese bent heb je toch gezond gewicht? of zit er nog een term tussen?
ik dacht
ondergewicht -> normaal -> overgewicht
obees is niet hetzelfde als overgewichtquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
maar als je niet meer obese bent heb je toch gezond gewicht? of zit er nog een term tussen?
ik dacht
ondergewicht -> normaal -> overgewicht
Zeerrrrr goed alternatiefquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga voor verse bloemen denk ik. Volgende week maar eens vragen bij Bloem Marie.
wacht maar!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien gewicht wel![]()
Maarrrrrr gaat lukken
Overigens zie je het niet... Vooral toen je dat kanten jurkje aan had; had je serieus curves alles
![]()
no.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeerrrrr goed alternatiefMet wat veren er bij
Geen flamingoveren?quote:
Jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
oh vandaar! dus na 3 kilo zit je in overgewicht en n a 17 in normaal?
ik snap het nu
quote:
MAAR FLAMINGOquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd maar dat vloekt bij mijn koraalroze jurk
Baasquote:
Ermahgerd, pics!quote:
GEFAALD?? ERMAHGERD IK BEN ZO TROTS OP JEquote:
Hij is al verkocht zie ik netquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Straks krijg ik een flamingopak met vrijgezellen
ik wil ze!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van de genialiteit van die schoenen![]()
Ik zou niet trouwenquote:
deal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg tegen bb dat hij dan deze mag:
[ afbeelding ]
Enablers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Vorige week besteld bij new look... Krijg nu een mailtje: have you forgotten about us??hier heb je 20% korting, einz!
Ermagerd wat een goed ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Als ze flamingo's wil, trouwt ze maar met een flamingoman.
Ik heb al korting van zalando.quote:
Hatelijke kutdingenquote:
3 van de multichromes en 1 cirque lakjequote:
Wat was het?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren ook alweer de dagpakker van de personeelswinkel gefaald
Welkon?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3 van de multichromes en 1 cirque lakje
uit dezelfde serie als die speaker, de WiFi receiver. Draadloos muziek streamen naarje surroundsetquote:
Hellebore (cirque)quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hellebore (cirque)
I Am The Walrus
Hey Jude
Octopus' Garden
Jij ?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hellebore (cirque)
I Am The Walrus
Hey Jude
Octopus' Garden
Jij ?
Dat klinkt best eng.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Auto die vier keer in het parkeervak moet steken. Buurmeisje zonder rijbewijs was weer aan t rijden
zegt miss parkeerkampioenequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Auto die vier keer in het parkeervak moet steken. Buurmeisje zonder rijbewijs was weer aan t rijden
Ik rijd niet in een auto WANT ik heb geen rijbewijs. Dus je kunt helemaal niets over mijn parkeerskills zeggenquote:
splatter!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... zo meteen maar mijn auto even uitmestensmeerboel
En even bedenken wat ik ga lakkenWil eik een ombre doen; maar weet niet welke kleurgroep
Alsof ik niks te kiezen heb
Across the universe wou ik eerst; maar die was net sold outquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef Mss het volgende:
1x Lizard Belly 3D Holo - Lizard Belly 3D Holo
1x Across the Universe
1x Hey Jude
1x Not Another Red - Not Another Red
Dat gaat zo heul erg hard falenquote:
Ermahgerd net op tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Across the universe wou ik eerst; maar die was net sold out
Die had ik 2 in mijn mandje maar weggekliktquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Across the universe wou ik eerst; maar die was net sold out
11 uur?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
Wedden dat ik geoon weer 1 kleur lak want lazy
Ok nu ga ik eerst even mn auto uitmesten![]()
![]()
rietjes, of iets?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja daar heb je die stokjes toch voor nodig?
rietjes tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja daar heb je die stokjes toch voor nodig?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe een volle pen! Volgende hype, splatter lips
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben
[ afbeelding ]
mykelquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben
[ afbeelding ]
banenen en verdwaalde aborussenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER WAT EEN TERINGBENDE IS MIJN AUTO BAH DAT IK DAAR MEE RIJ
Omnomnom ouwe banenenschillen
Jonguh, ik wil niet eens weten wat er bij ons allemaal in de auto ligtquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER WAT EEN TERINGBENDE IS MIJN AUTO BAH DAT IK DAAR MEE RIJ
Omnomnom ouwe banenenschillen
Zooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonguh, ik wil niet eens weten wat er bij ons allemaal in de auto ligt
kadavers?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonguh, ik wil niet eens weten wat er bij ons allemaal in de auto ligt
Ja, die is gewoon bij de dierenarts gebleven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt Dikkie toch wel achtergelaten?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even inlikken. Oh wacht. Ik mocht al komen.
Heb jij al een mooi stukje entertainment verzonnen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even inlikken. Oh wacht. Ik mocht al komen.
je hebt best veel gemist. Doperwtjesfestiniquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb me gisteren ook weer kostelijk vermaakt moet ik zeggen, dus fok staat weer onder mijn favorieten
Ermnerm.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt best veel gemist. Doperwtjesfestini
ja ik had de regie voor de Harlem shake toch doorgemaild?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb jij al een mooi stukje entertainment verzonnen?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt best veel gemist. Doperwtjesfestini
laf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik ga echt niet terug lezen hoor...
Samenvatting?
Oei, spamfolder!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik had de regie voor de Harlem shake toch doorgemaild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |