abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124917887
Ik ben zelf nu al zo'n 10 jaar actief op verschillende dating-sites en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb er heel wat verschillende geprobeerd, gratis en betaald, en het is overal hetzelfde liedje: de verhouding man-vrouw is zo scheef en in het voordeel van de vrouwen, dat elke vrouw, die er ook maar een klein beetje goed uitziet, meteen duizenden bezoekers krijgt en tientallen berichten ontvangt. Vrouwen hoeven alleen maar achterover te leunen en de beste eruit te kiezen.

Dit zorgt ervoor dat al die vrouwen flink arrogant geworden zijn en torenhoge uiterlijke eisen in hun profielteksten zetten. Als man met een onopvallend uiterlijk, die ook IRL al genoeg afwijzingen en blauwtjes heeft meegemaakt, red je het daar gewoon niet tussen, zelfs niet als je op de minder knappe vrouwen reageert, want zelfs die hebben meestal nog genoeg keus.

Ik heb in al die jaren duizenden profielen van vrouwen bezocht, honderden berichtjes gestuurd en wat heeft het opgeleverd? 4 echte contacten via meerdere dates, honderden 'geen-interesse' berichten van vrouwen die niet eens mijn profiel bezocht hebben en voor de andere 90% geldt dat er geen reactie is gekomen. Geen bezoek aan mijn profiel, geen bericht terug (ook al zeggen sommigen zo lief in hun tekst dat ze altijd reageren), gewoon niks. En het gebeurde vaak genoeg dat ik een leuk contact had, dat van de een op andere dag ineens ophield, waarschijnlijk omdat de vrouw in kwestie slechts bezig was geweest om haar selectie te verkleinen.

Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd als IRL, ook al heb je nog zoveel te bieden. En dan kun je nog zulke leuke berichtjes sturen, zo beleefd zijn, opvallend arrogant doen of wat voor trucjes dan ook om de vrouwen te lokken, door de huidige verhoudingen op alle datingsites is het praktisch onmogelijk om als minder knappe man iemand te vinden.

Agree or disagree?
pi_124917960
Agreed..

Fuck bitches, get money!
Do before ho
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_124917969
Je kunt er als rijke, lelijke vent ook makkelijk aan een wijf komen.
Maar lelijk en niet succesvol is een probleem. Maar dat is in real life niet anders toch? ;)
pi_124918095
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:04 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_124918134
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918158
Aantrekking is maar voor een klein deel uiterlijk. Maar online kan je natuurlijk moeilijker non-verbaal communiceren.
pi_124918164
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Dan ligt het toch echt aan TS.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:58 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_124918169
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dan ligt het toch echt aan TS.
lijkt me ook ja
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918187
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Naar mijn mening gaat het er nog niet eens om of je een lelijk of normaal uiterlijk hebt. De vrouwen hebben zoveel te kiezen, dat ze alleen de allerknapsten willen. En zoals ik al zei, het helpt niet om op de minder knappe vrouwen te reageren, want zelfs die hebben meestal nog genoeg te kiezen.
pi_124918217
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
pi_124918455
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
pi_124918493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.

Ik had een keer een leuk bericht gestuurd en kreeg binnen 5 seconden al 'geen interesse' terug, en dat was absoluut sneller dan de tijd die nodig was om mijn bericht te lezen! Ze had alleen het woordje 'hoi' en mijn foto kunnen zien in die tijd.
pi_124918497
ik ben gewoon knap dus.
pi_124918518
zet anders gewoon een foto van een brad pitt look-a-like er op, en laat haar op date komen. hebbus
pi_124918570
Ik zou er ook gewoon niet aan beginnen. Ik snap je evolutionaire drang om je voor te planten. Probeer het maar te onderdrukken. Een relatie gaat je niet gelukkig(er) maken
pi_124918605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef cl00n het volgende:
ik ben gewoon knap dus.
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
pi_124918609
En je kan altijd nog op de profielen zonder foto en een oostbloknaam gaan reageren :-)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:17:32 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_124918617
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
dat is niet ts
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Casos het volgende:
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'
pi_124918664
Agreed, aangezien ik er zelf wel behoorlijk wat succes gehad heb.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_124918690
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

Mijn tip. stop met datingsites.
pi_124918716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Daar knappen vrouwen vaak op af.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_124918738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo. ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:20:39 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_124918742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918755
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.

Nee na een week had ik het wel gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')