Ja dat is wel wel erg vreemdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Is de titel nu ineens verandert in iets infantiels?
Dus iemand heeft SaintOfKillers gePMd die het heeft aangepast?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
Er was wat gezeik op de titel omdat het een quote uit de films was, maar nu is het dus dit..
Ik ook, benieuwd hoe dit verder gaat. Heb in ieder geval genoten van dit seizoen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af wat ze van plan zijn met seizoen 2.
maar jij bent een meisje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Forbry het volgende:
Ik heb inmiddels 8 afleveringen gezien en ben om.Ik heb nog steeds een beetje moeite met het realisme van Will's gave/stoornis, maar voor de rest begin ik het echt wel een hele leuke/goede serie te vinden!
Ik ben dan ook erg blij te lezen dat er een tweede seizoen komt!
Huh... hoezo zou je de serie niet leuk kunnen als meisje/vrouw???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:15 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe kan je hannibal dan leuk vinden![]()
goed ik probeer aflevering 1 ook wel even.
Negeer die troll gewoon..dat is makkelijker. Spamt het hele forum vol vandaag waarin hij/zij/het iedere serie afzeikt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Huh... hoezo zou je de serie niet leuk kunnen als meisje/vrouw???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |