niet perse!quote:Op zondag 28 april 2013 17:41 schreef Kadooosh het volgende:
Voor diegene die ep 4 zoeken, de volledige: hannibal.S01E04.Ceuf.130427 meer zeg ik niet.
Wel met hard coded korean subs.
Ja man, veel zwaarder dan jonge meiden vermoorden en opeten, paddestoelen kweken op diabetespatienten en ruggen zo opensnijden dat het een soort van vleugels worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb de verkorte versie van 4 gekeken, aangezien ik echt niet kon wachten. In de volgende episode zit wel een terugblik, maar die sluit vrijwel puur aan op wat we te zien kregen in episode 4.
Ben overigens wel heel benieuwd naar die volledige aflevering, nogal een zwaar onderwerp inderdaad.
Wende vrij snel. Iedere week krijg ik weer een Seven gevoel bij die crime scenesquote:Op maandag 29 april 2013 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een troep uitzending
quote:"Hannibal" will no longer air on NBC's Salt Lake City affiliate KSL, in the latest decision by the Mormon-owned station to drop a NBC series.
KSL also declines to air NBC's freshman comedy "The New Normal" and late night staple "Saturday Night Live" and previously rejected series including "The Playboy Club," "Coupling" and "God, the Devil and Bob." When it comes to "Hannibal," KSL cites the show's graphic violence and said last week's episode -- which featured a killer who sliced open and arranged the flesh of his victims to simulate angel wings -- was the tipping point.
"After this last week's episode, it just had too much graphic content for us," KSL vice president of marketing, research and promotion Tami Ostmark tells the Salt Lake Tribune. "This is beyond anything we've put on our station before. This is too graphic to be on regular TV. It should be a cable show. We've talked to NBC, and that's how we feel about it."
The episode was indeed disgusting, and if KSL doesn't want to air the show it's their choice. But in the spirit of letting viewers make their own choices, local rival KUCW -- Salt Lake City's CW affiliate -- has stepped in to broadcast "Hannibal" on Saturday evenings following the station's run of "Saturday Night Live." KUCW general manager Richard Doutre Jones tells the Salt Lake Tribune, "We're happy to air all of the NBC shows KSL doesn't."
Earlier this month, NBC and "Hannibal" executive producer Bryan Fuller decided to pull an episode of the show from its U.S. run, citing their own content concerns -- and instead made a condensed version available online as a web series.
Here's the official announcement KSL posted to its Facebook page:
PROGRAMMING NOTE: After viewing the past few episodes, as well as receiving numerous complaints from viewers, KSL-TV will cancel the airing of the NBC show "Hannibal" on Thursday evenings.
This decision was made due to the extensive graphic nature of this show. The time slot will be replaced with a special edition of KSL 5 News at 9 p.m.
NBC remains a valued partner to KSL-TV. KSL is confident that with the proliferation of digital media, those who wish to view the program can easily do so.
Dit dus.quote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja man, veel zwaarder dan jonge meiden vermoorden en opeten, paddestoelen kweken op diabetespatienten en ruggen zo opensnijden dat het een soort van vleugels worden.![]()
Wat een faalmove, faalproducer en faalzender. In de "previously on Hannibal"-montage ook beelden uit de aflevering die ze maar besloten te skippen. Great move als je wil dat mensen je serie - die draait om de ontwikkeling van personages en onderlinge verhoudingen - volgen.![]()
Maar hey, je kunt de paar delen van de episode met characterdevelopment ook los online bekijken, superleuk toch?![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel kreeg ik ook, niet echt een directe link met de Boston Bombings iig. Heb het ook nog even moeten opzoeken wat Director Bryan Fuller precies erover zei:quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:24 schreef maniace het volgende:
Ik begrijp niet goed wat er zo anders was aan Ep4 dat NBC hem niet kon uitzenden.
Anyways the serie is goed te pruimen ben blij dat ik er toch aan begonnen ben
Het ging voornamelijk over het gedeelte dat een moeder jonge kinderen scoutte door hun ouders te vermoorden, dat zou de beladen lading van aflevering 4 zijn waardoor ze er vanaf zagen om hem te airen. Maar ja, als je bij elk beladen gebeurtenis een episode zou moeten skippen dan blijft er weinig meer over. In mijn ogen maken de gruwelijke beelden en gebeurtenissen juist deze serie zo sterk (anders kijken we gewoon GTST...)quote:Fuller cited the Sandy Hook shooting in December and this week’s Boston Marathon bombings as the root of this sensitivity issue. “Hannibal,” from Gaumont Intl., was filmed before the events in Newtown, Conn., had transpired.
Genoeg voorbeelden hiervan ja, na 9/11 was al heel lang rampenfilms "not done" en na de shooting tijdens de première van The Dark Knight was deze film opeens ook onderwerp van kritiek (terwijl ze daar eigenlijk helemaal niks aan konden doen, als ze toen The Expendables draaide ofzo zou die de blaam krijgen).quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef maniace het volgende:
Ah maar toch niet heel erg shocking, maar ik begreep ook al niet waarom ze de twin towers uit Spiderman hadden weg gehaald. (sorry misschien mensen tegen het zere been aan schop). Mensen moeten fictie en realiteit niet zo met elkaar mixen.
Bryan Fuller heeft te kennen gegeven dat hij genoeg materiaal heeft voor 5 seizoenen, al lijkt mij dat ook sterk dat hij dat gaat halen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:52 schreef maniace het volgende:
True. blijven Amerikanen met bekrompen ideeën. Ach ja "
ONTOPIC:
Hannibal zal uiteindelijk hoogstens 2 seizoenen kunnen volhouden vrees ik teveel mensen die het te traag of te bloederig vinden.
Daar ben ik helaas wel bang voor...quote:Op zondag 5 mei 2013 02:56 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben helemaal fan. Wat een geweldige serie, wat een goed acteerwerk en wat mooi gefilmd. Ik hoop maar dat-ie niet voortijdig wordt afgekapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |