Bij Rizzoli & Isles is ook zo'n chinese lab-assistent, misschien lijkt ze daarop?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.
Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin
Wut? Dus dat wat we in de aftiteling zagen komt dus niet? Kneuzen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Komende week aflevering 5 ipv 4 ivm huillie huillie in Boston
Zo flauw weer
Staat een paar posts naar boven een heel verhaal over....quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wut? Dus dat wat we in de aftiteling zagen komt dus niet? Kneuzen.![]()
Ik zag het..quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat een paar posts naar boven een heel verhaal over....
Het sterke van deze serie, in mijn ogen iig, is dat je geen idee heb in welke "Hannibal-periode" het plaatsvindt. Is Dr. Lecter nog in de fase dat hij onschuldig zijn patienten behandeld en ondertussen experimenteert met zijn "menu-keuze" of is hij al een volleerd kannibaal die gewoon nog niet gepakt / ondekt is?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef wonderer het volgende:
WTF? Waarom lees ik dit nu pas? Hannibal is een van mijn favoriete boeken, maar ik begrijp dat dit vooral nog gebaseerd is op Red Dragon?
Ah, okquote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het sterke van deze serie, in mijn ogen iig, is dat je geen idee heb in welke "Hannibal-periode" het plaatsvindt. Is Dr. Lecter nog in de fase dat hij onschuldig zijn patienten behandeld en ondertussen experimenteert met zijn "menu-keuze" of is hij al een volleerd kannibaal die gewoon nog niet gepakt / ondekt is?
Das ep5quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef JayHovah het volgende:
Volgens de NBC website zenden ze vanavond gewoon Hannibal uit:
TV Schedule NBC
Episode 4 Coquilles
Precies,quote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het sterke van deze serie, in mijn ogen iig, is dat je geen idee heb in welke "Hannibal-periode" het plaatsvindt. Is Dr. Lecter nog in de fase dat hij onschuldig zijn patienten behandeld en ondertussen experimenteert met zijn "menu-keuze" of is hij al een volleerd kannibaal die gewoon nog niet gepakt / ondekt is?
Lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we ff de komende 2 weken spoilers over ep 5 en 6 in spoilertags doen? Als over 2 weken ep 4 niet is uitgezonden kan het wel weer zonder. Ik wil hier eigenlijk wel ff verder lezen maar geen zin in spoilers
aan het begin van de webisodes zit een interview met de maker van de serie en die zegt dat ze de ep nu bewust in webisodes releasen om de relatie tussen Hannibal en die dochter van die killer te accentueren. Vraag me af of ep4 dus nog gaat komen. De 6 webisodes die er nu zijn is alles wat je nodig hebt voor het doorlopende verhaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we ff de komende 2 weken spoilers over ep 5 en 6 in spoilertags doen? Als over 2 weken ep 4 niet is uitgezonden kan het wel weer zonder. Ik wil hier eigenlijk wel ff verder lezen maar geen zin in spoilers
Mja ik wacht wel ff, Hannibal wordt ook uitgezonden in andere landen (Australië, Polen o.a.)quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan het begin van de webisodes zit een interview met de maker van de serie en die zegt dat ze de ep nu bewust in webisodes releasen om de relatie tussen Hannibal en die dochter van die killer te accentueren. Vraag me af of ep4 dus nog gaat komen. De 6 webisodes die er nu zijn is alles wat je nodig hebt voor het doorlopende verhaal in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |